Закупівлю оголошено - 13-10-2025, 12:44. Дата останніх змін - 13-10-2025, 12:44

Бухгалтерські та аудиторські послуги

Бухгалтерські та аудиторські послуги... Державна закупівля - UA-2025-10-13-006363-a Бухгалтерські та аудиторські послуги від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" від 10/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-13-006363-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-10-2025, 12:44
по 17-10-2025, 17:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-10-2025, 17:00
по 22-10-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено з початком прийому пропозицій

Спрощена закупівля
Статус:Період уточнень
Бюджет:
725000
725 000 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 625 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
ЄДРПОУ:08305644 Досьє YouControl
Сайт:http://charz.com.ua
Контактна особа:126 Відділ закупівель
Телефон:380957761160
E-mail:tender126@ukroboronprom.com
Місцезнаходження:
63501, Україна, Харківська область,Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Лот 1.
725 000 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємства

1
послуга
63501 Україна Харківська область Чугуїв м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР
по 31-12-2027
79210000-9
Бухгалтерські та аудиторські послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    sign.p7s
    Оголошення про проведення закупівлі
    приватнийЕкспортовано:13-10-2025, 12:44:46
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:13-10-2025, 12:44:03
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:13-10-2025, 12:44:03

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лот 1.
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - засвідчення відповідності системи контролю якості аудиторських послуг учасника вимогам Положення з національної практики контролю якості аудиторських послуг 1 «Організація аудиторськими фірмами та аудиторами системи контролю якості аудиторських послуг», затвердженого рішенням Аудиторської палати України від 27.09.2007 № 182/4), виданого Аудиторською палатою України та чинного на момент розкриття пропозицій
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-10-2025, 12:44:03
              Способи підтвердження:
              Документ
              сканована копія свідоцтва про відповідність системи контролю якості аудиторських послуг або сканована копія рішення/наказу про проходження перевірки з контролю якості, виданого ДУ «Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю» (ОСНАД). , також аудиторська фірма повинна бути включена до розділу Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності Аудиторської палати України «Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності». Перевіряється Замовником самостійно на сайті: https://register.apob.org.ua/uk/search. У разі відсутності даних про учасника в зазначеному реєстрі, учасник має надати документальне підтвердження відповідності від уповноваженого органу
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лот 1.
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - наявність в учасника не менше ніж 40 (сорока) працівників, які безпосередньо залучатимуться до надання аудиторських послуг замовникові і працюватимуть на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір, з яких
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-10-2025, 12:44:03
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка довільної або встановленої форми №1 про наявність в учасника не менше ніж 40 (сорока) працівників , Довідка довільної або встановленої форми №1 про наявність в учасника не менше ніж 40 (сорока) працівників
              підтвердження трудових відносин з працівниками, зазначеними у довідці довільної або встановленої форми №1
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-10-2025, 12:44:03
              Способи підтвердження:
              Документ
              Скановані копії: , - витягів із трудових книжок (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), або - витягів з електронних трудових книжок з кабінету Пенсійного фонду України (що містять персональні дані працівників – прізвище та ім’я), або - відомостей про трудові відносини осіб з ЄСВ-звітності (що містять персональні дані працівника - прізвище та ім’я), або - трудових договорів, або - наказів про працевлаштування/переведення (з підтвердження трудових відносин на дату подання документів у вигляді витягу з електронних трудових книжок з кабінету Пенсійного фонду України або відомостей про трудові відносини осіб з ЄСВ-звітності (що містять персональні дані працівників - прізвище та ім’я)), що підтверджують трудові відносини з працівниками, зазначеними у довідці
              засвідчення проходження працівниками, зазначеними у довідці, повної програми сертифікації, виданих однією з організацій, що є членом Міжнародної федерації бухгалтерів (IFAC), а саме: Асоціацією присяжних сертифікованих бухгалтерів (ACCA), Американським інститутом сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), Інститутом присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW)
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-10-2025, 12:44:03
              Способи підтвердження:
              Документ
              Скановані копії документів
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лот 1.
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - наявність аналогічного досвіду: не менше 5 (п’яти) договорів на надання послуг обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств, у період 4 років з 2022 по 2025 роки;
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-10-2025, 12:44:03
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка про наявність досвіду надання аналогічних послуг згідно встановленої форми № 2 , Скановані копії відповідних сторінок договорів, зазначених в довідці форми № 2, що містять інформацію про технічне завдання на виконання аудиту. Скановані копії актів виконаних робіт/наданих послуг по договорам зазначених в довідці форми № 2
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лот 1.
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Щорічний дохід учасника протягом останніх трьох років має становити не менш як 10 млн. гривень
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-10-2025, 12:44:03
              Способи підтвердження:
              Документ
              Скановані копії документів , 1) Скановану копію балансу (звіту про фінансовий стан) учасника (форма № 1) станом на 31.12.2022, 31.12.2023, 31.12.2024, 2) Скановану копію звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) учасника (форма № 2) за три роки 2022, 2023, 2024. 3). Лист-гарантія учасника довільної або встановленої форми №3 про те, що в учасника наявний договір страхування відповідальності перед третіми особами (щодо відшкодування можливих збитків у зв’язку із провадженням професійної діяльності на суму не менш як 10 млн. гривень), чинний на момент подання конкурсної (тендерної) пропозиції, із зазначенням інформації: 1) назви страховика; 2) дати і номеру договору; 3) строку страхування; 4) контактних осіб та контактного номеру телефону страховика; а також із зобов’язанням учасника пролонгувати чинний або підписати новий договір страхування відповідальності перед третіми особами (щодо відшкодування можливих збитків у зв’язку із провадженням професійної діяльності на суму не менш як 10 млн. гривень) зі строком страхування на весь строк надання послуг за договором про закупівлю. 4. Довідка учасника довільної форми про те, що в учасника відсутні потенційні обмеження згідно з частиною 3 статті 29 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» та за попередній річний звітний період сума винагороди від кожного з підприємств, що становлять суспільний інтерес, яким надавалися послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності протягом цього періоду, не перевищувала 15 відсотків загальної суми доходу від надання аудиторських послуг.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ