Документ
Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника наступних спеціалістів: стратег, аналітик, медіа планер, спеціаліст з контекстної реклами, спеціаліст по роботі з соціальними мережами, менеджер по роботі з клієнтами. , 1.1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника наступних спеціалістів: стратег, аналітик, медіа планер, спеціаліст з контекстної реклами, спеціаліст по роботі з соціальними мережами, менеджер по роботі з клієнтами. Довідка має містити інформацію щодо прізвища та ім’я кожного працівника, який буде працювати з АТ «УКРПОШТА», включаючи назву посади, стаж роботи за профілем та загальний стаж роботи. Довідка має містити інформацію про те, що аналітик та спеціаліст з контекстної реклами, є партнером (ами) Google з зазначенням відповідних (активних) посилань на сертифікати. А саме довідка має містити інформацію про те, що • аналітик має сертифікат з Google Analytics Certification з зазначенням відповідних (активних) посилань на сертифікат. • спеціаліст, або спеціалісти (якщо задіяно буде декілька) з контекстної реклами має/ють сертифікати: Google Ads – контекстно-медійна мережа та Google Ads – торгові кампанії,Google Ads – відео кампанії, Google Ads – пошукові кампанії, Google Ads – просування кампанії для додатку, Сертифікат по інструменту Display & Video 360 з зазначенням відповідних (активних) посилань на сертифікати. Примітка! Якщо буде задіяно два спеціалісти з контекстної реклами, то їхні сертифікати повинні сумарно відповідати необхідній кількості з переліку сертифікатів! Додатково довідка має містити посилання на офіційний портал компанії Google https://partnersdirectory.withgoogle.com/?premier=true®ion=UA®ions=UA з підтвердженням статусу «Premier Partner» (преміум-партнер) учасника компанією Google. Довідка має містити посилання на офіційний портал компанії (https://www.facebook.com/business/partner-directory/search?solution_type=campaign_management&ref=pd_home_hero_cta&countries=UA) з підтвердженням статусу «Meta Business Partner» компанії Meta. У випадку коли Google та Meta мають технічні несправності з відображенням статусу партнерства за активним посиланням, то учасник може надати підтвердження партнерства у вигляді скріна. На скріні повинно бути захвачено весь веб-браузер на якому видно url адресу, дату та час (рік не повинен бути раніше 2025 року), а також захвачувати саму сторінку відповідного партнерства і повинна відповідати дійсності. Важливо! Всі сертифікати повинні бути дійсними на момент кваліфікації учасника. Для зручності перевірки замовником всіх необхідних посилань бажано додатково надати довідку, зазначену у підп.1.1.1., також у форматі Word із гіпер-посиланнями для зручного переходу по них. Приклад довідки, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наведений у додатку 2 до тендерної документації.