Закупівлю оголошено - 17-09-2025, 12:48. Дата останніх змін - 17-09-2025, 12:46

Послуги з охорони приміщень та заходи із захисту цих приміщень

Послуги з охорони приміщень та заходи із захисту цих приміщень... Державна закупівля - UA-2025-09-17-006743-a Послуги з охорони приміщень та заходи із захисту цих приміщень від замовника Адміністрація Основ'янського району Харківської міської ради від 9/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-17-006743-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-17-005233-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-09-2025, 12:48
по 22-09-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-09-2025, 12:48
по 25-09-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 25-09-2025, 15:50

Період оскарження умов закупівлі - по 22-09-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
624297.96
624 297,96 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:6 242,98 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Адміністрація Основ'янського району Харківської міської ради
ЄДРПОУ:37459193 Досьє YouControl
Контактна особа:Володимир
Телефон:380939014955
E-mail:osnov_37459193@city.kharkiv.ua
Місцезнаходження:
61001, Україна, Харківська область,Харків, вул. Б. Хмельницького, 11
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з охорони приміщень та ...
624 297,96 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 25-09-2025, 15:50
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з охорони приміщень та заходи із захисту цих приміщень

1
послуга
Україна Відповідно до документації
з 01-01-2026 по 31-12-2026
79713000-5
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони


+-
Документи
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-09-2025, 12:46:48
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-09-2025, 12:46:48
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:17-09-2025, 12:46:49
              Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
              +-
              Пропозиції
              + -
              Документи тендеру
              Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Оголошення про проведення закупівлі
                публічнийЕкспортовано:17-09-2025, 12:46:54

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  1. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з охорони приміщень та заходи із захисту цих приміщень
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                  1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  5
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  На дату укладення Договору Виконавцем повинно бути надано оригінал банківської гарантії в розмірі 5 (п’ять) відсотків від вартості Договору
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , оригінал банківської гарантії
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  25
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з охорони приміщень та заходи із захисту цих приміщень
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , 1.1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у довільній формі, щодо можливостей Учасника, виконати умови Замовника відповідно до технічних вимог, що викладені у Додатку 2 до тендерної документації, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність: офісного приміщення; пульту централізованого спостереження; спеціальних засобів (мінімально: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії); ліхтарів; засобів зв’язку (мобільна переносна «тривожна кнопка» у вигляді брелока, який можна постійно носити з собою); форменого одягу; транспортних засобів, для забезпечення негайного виїзду груп реагування персоналу охорони у разі виникнення протиправних дій щодо об'єкта охорони Замовника чи при загрозі особистій безпеці персоналу охорони на об'єктах охорони. На підтвердження інформації, вказаної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надає: 1.1.2. Документи, що підтверджують наявність в Учасника/співвиконавця транспорту реагування (що є спеціальним транспортом) у кількості не менше двох автомобілів, для забезпечення негайного виїзду персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони, а саме - технічних паспортів на транспортні засоби з відміткою про те, що транспорт є спеціальним. Транспорт реагування має бути обладнаний відповідно до вимог ЗУ «Про охоронну діяльність», в підтвердження чого надати Дозволи на встановлення та використання на транспортному засобі реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв. Документи надаються на кожен транспортний засіб. 1.1.3. Гарантійний лист Учасника та співвиконавця (в разі залучення) на фірмовому бланку (у разі наявності), оформлений належним чином, яким Учасник, гарантує Замовнику, що на весь час виконання договору транспорт, який буде залучено для виконання умов договору, у кількості не менше двох, знаходитиметься на території міста Харкова, що підтвердить можливість прибуття мобільної групи реагування до об’єктів охорони у нічний час – не більше ніж за 5 хвилин, у денний – не більше ніж за 10 хвилин із наданням фото цих транспортних засобів (на фотографіях повинні бути чітко відображені номерні знаки транспортних засобів та, встановлені на них, спеціальні світлові сигнальні пристрої; з метою підтвердження знаходження вказаних транспортних засобів саме у місті Харкові, фото мають бути зроблені біля місцезнаходження Замовника або в місцях міста, що його характеризують). 1.1.4. Інформацію про формений одяг відповідно до сезону, із зазначенням про наявність на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – Учасника, згідно з його статутними документами, з поданням фото такого одягу, відповідно до сезону (зимовий період, літній період, демісезонний період). 1.1.5. Акти приймання-передачі основних засобів на пульт централізованого спостереження. 1.1.6. Документи на право власності на нежитлове (офісне) приміщення або договір оренди нежитлового (офісного) приміщення, а також документи на право власності на нежитлове приміщення або договір оренди нежитлового приміщення розташованого в місті Харкові, де розміщується пункт централізованого спостереження. 1.1.7. У зв’язку з запровадженням на території міста Харкова Харківської області комендантської години, учасником надаються копії чинних документів (перепустки), що надають право проїзду кожного транспортного засобу по території Харківської області під час комендантської години. У разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії.
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з охорони приміщень та заходи із захисту цих приміщень
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , 1.2.1. Довідка що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням кількість персоналу охорони, необхідного для надання послуг за закупівлею. В довідці зазначити інформацію про П.І.Б., посаду, кваліфікацію (спеціальність), розряд персоналу охорони, які мають необхідні знання та досвід та відповідають кваліфікаційним вимогам, передбаченим Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 (не менше 4 осіб). 2.2. Документи, що підтверджують трудові відносини працівників з Учасником (трудові договори та/або накази про прийняття на роботу з відповідним повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою) – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 4 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.1.2.1 цього розділу. 2.3. Свідоцтва про проходження навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 4 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу. 2.4. Документ, який підтверджує, що працівники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 4 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.1.2.1 цього розділу, станом на момент прийняття працівника на роботу або пізнішою датою. 2.5. Документи, які підтверджують проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку (чинних на дату подання) – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 4 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.1.2.1 цього розділу. 2.6. Медичну довідку про проходження обов’язкового медичного огляду (не більше річної давнини до дати розкриття тендерних пропозицій) – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 4 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.1.2.1 цього розділу. 2.7. Оригінал документа сертифікат тощо, або належним чином засвідчену копію сертифіката, який згідно з ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника як суб’єкта господарювання — стосовно (сфера сертифікації: 80.10 діяльність приватних охоронних служб, та 80.20 Обслуговування систем безпеки), виданий уповноваженим органом у сфері сертифікації. Уповноважена особа Замовника має право додатково до звіту про проведення сертифікаційного аудиту вимагати документовані докази функціонування системи управління якістю в організації учасника.
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з охорони приміщень та заходи із захисту цих приміщень
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-09-2025, 12:46:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , 1.3.1. Довідка, яка підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до вимог цієї тендерної документації, в яких міститься інформація щодо Замовника та його контактні телефони, ПІБ, посада контактної особи відповідного Замовника, юридична адреса Замовника за встановленою формою: № з/п Замовник (найменування, адреса та контактні телефони) Предмет закупівлі Обсяг (у кількісному або вартісному виразі) Стан належного виконання договору стосовно якості і строків 1 2 3 4 5 (Аналогічним договором вважається договір, який укладено на предмет закупівлі ДК 021:2015 код 79710000-4 «Охоронні послуги»). 1.3.1. На підтвердження інформації, зазначеної в п.3.1. цього розділу, надати не менше однієї сканованої копії з оригіналу договору. Договір, у разі укладання його із Замовником, який відноситься до Замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі», повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Якщо Договір чи звіт про виконання договору не був розміщений на веб–порталі надати додатково акти виконаних робіт (наданих послуг), або інший документ, згідно якого Договором передбачено підтвердження факту надання послуг виконавцем, Лист – відгук від Замовника, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору та Акт звірки. Надані документи повинні відображати повне виконання сторонами умов договору. У разі надання аналогічного договору, укладеного із Замовником, який не відноситься до Замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі, а у складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа-відгуку від такого Замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, акти звірки з Замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були надані послуги згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ