Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 54 750 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 547,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ |
| ЄДРПОУ: | 21708016 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.fg.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Уповноважена особа |
| Телефон: | +380443333566 |
| E-mail: | skrypnyk@fg.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м.Київ, вулиця Січових Стрільців, 17 |
2 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості), повідомляємо ФОП "ПЕТРИНА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА" (далі – Учасник) про вимогу щодо усунення наступних невідповідностей: Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно пп.2.1 та 2.2 п.2 розділ 3 додатку 2 до тендерної документації замовником вимагається надати: «2.1 Довідка, за формою, наведеною у Таблиці 1.1. щодо наявності спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до надання послуг. Учасник повинен мати наступних спеціалістів, інформацію щодо яких необхідно зазначити у довідці: 1) графічний дизайнер; 2) друкар; 4) менеджер по роботі з клієнтами. 2.2. У разі, якщо учасник залучає до надання послуг працівників інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, учасник зазначає таких працівників у довідці за формою наведеною у Таблиці 1.1. та надає документальне підтвердження співпраці із залученими до надання послуг субпідрядниками/співвиконавцями (копію договору тощо)» На виконання вищезазначених вимог Учасником у складі тендерної пропозиції надано файли «2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.pdf», що містить Довідку від 13.08.2025 № 1-7/1595 про відповідність критерію Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ( далі – Довідка) та «2.5. Договір Поліграф.pdf», що містить Договір про надання поліграфічних послуг №12-01-22 від 12 січня 2022 між ТОВ « Поліграф ЮЕЙ» та ФОП Петрина Наталія Вікторівна ( далі – Договір). Довідка надана не за формою Таблиці 1.1. розділу 3 додатку 2 до тендерної документації, в наданій довідці не зазначена інформація, згідно вимог п.п.2.2 п.2 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації. Згідно п.9.3 Розділу 9 Договору : «Договір вважається автоматично пролонгованим на наступний календарний рік, якщо жодна із Сторін Договору не менш, ніж за 30 календарних днів до закінчення строку дії Договору не заявив про його припинення. Ця умова застосовується неодноразово.» Із зазначеної умови Договору, враховуючи дату укладення, Замовник немає змоги встановити факт дії Договору на момент подання Учасником тендерної пропозиції. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, Довідку, за формою, наведеною у Таблиці 1.1. щодо наявності спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до надання послуг. Учасник повинен мати наступних спеціалістів, інформацію щодо яких необхідно зазначити у довідці: 1) графічний дизайнер; 2) друкар; 3) менеджер по роботі з клієнтами. У разі, якщо учасник залучає до надання послуг працівників інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, учасник зазначає таких працівників у довідці за формою наведеною у Таблиці 1.1. та надає документальне підтвердження співпраці із залученими до надання послуг субпідрядниками/співвиконавцями (копію договору тощо).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.