Період оскарження умов закупівлі - по 09-08-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 40 250 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 402,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43942459 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Слободян Ярослав |
| Телефон: | 380342551842 |
| E-mail: | investmentif@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76004, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
ПРОТОКОЛ 14.08.2024 (дата) № 80 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про скасування закупівлі шляхом використання відкритих торгів. 2. Про оприлюднення інформації в електронній системі закупівель про скасування закупівлі шляхом використання відкритих торгів. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 04.08.2025 №76 оголошено проведення закупівлі шляхом використання відкритих торгів, з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі ДК 021:2015: 79530000-8 — Послуги з письмового перекладу (послуги з письмового перекладу в межах реалізації проєкту “Розвиток регіональних екосистем трансферу малого та середнього підприємництва МСП” (REBTES) в рамках Програми Interreg Europe (03C0803)), (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення закупівлі шляхом використання відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-08-04-011448-a (далі — Закупівля). Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. У разі відміни відкритих торгів з особливостями замовник обов’язково зазначає причину такої відміни. Станом на 14.08.2025 у Замовника відсутня потреба у закупівлі згідно ДК 021:2015: 79530000-8 — Послуги з письмового перекладу (послуги з письмового перекладу в межах реалізації проєкту “Розвиток регіональних екосистем трансферу малого та середнього підприємництва МСП” (REBTES) в рамках Програми Interreg Europe (03C0803)) оскільки дана послуга потребувала термінової підготовки пакета документів, тому переклад відповідних матеріалів було виконано працівниками Замовника власними силами. Таким чином, відсутня подальша потреба у закупівлі послуг, що є предметом даної процедури, що є підставою для її скасування. На виконання вимог Закону та Особливостей замовник скасовує закупівлю шляхом використання відкритих торгів, унікальний номер оголошення про проведення закупівлі шляхом використання відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-08-04-011448-a, у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати закупівлю шляхом використання відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 79530000-8 — Послуги з письмового перекладу (послуги з письмового перекладу в межах реалізації проєкту “Розвиток регіональних екосистем трансферу малого та середнього підприємництва МСП” (REBTES) в рамках Програми Interreg Europe (03C0803)), (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення закупівлі шляхом використання відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-08-04-011448-a. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про підстави прийняття рішення про скасування закупівлі шляхом використання відкритих торгів.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
25-08-2025, 00:00
Період оскарження:
з 14-08-2025, 14:54 по 25-08-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.