Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| ЄДРПОУ: | 24250279 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бойко Ганна |
| Телефон: | 380505411333 |
| E-mail: | 24250279@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01024, Україна, Київська область,Київ, вулиця Басейна будинок 1/2-А |
3 |
Шановний учаснику! Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів на закупівлю послуги: «Організація та проведення заходів з підтримки підприємництва, зокрема: засідань за круглим столом, інформаційних семінарів та зустрічей з бізнесом і громадськими об’єднаннями промисловців і підприємців з актуальних питань підприємницької діяльності» (ДК 021:2015 – код 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарків і конгресів), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-25-000785-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що були подані у складі Вашої пропозиції. Виявлені невідповідності: 1. Ненадано як підтвердження однієї із вимог кваліфікаційного критерію №1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надання інформації про наявність укриття або бомбосховища в межах доступності, яка відповідає законодавчо визначеним вимогам. 2. Ненадано як підтвердження однієї із вимог кваліфікаційного критерію №2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» інформації про наявності працівників/залучених бізнес-тренерів відповідної кваліфікації з менеджменту, розвитку персоналу, лідерства, психології, права, фінансового аналізу та менеджменту, написання проектів, управління та фінансового менеджменту, оптимізації виробничих процесів, зовнішньоекономічної діяльності, обліку та оподаткування, ділової комунікації управління інноваційною діяльністю, використання прикладних рішень, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для усунення виявленої невідповідності учаснику необхідно надати підтверджуючі документи щодо виявлених невідповідностей. Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, просимо усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів у електронну систему закупівель. Строк на усунення невідповідностей – 24 години з моменту надсилання цього повідомлення. У разі невиконання вимоги у встановлений строк, замовник буде змушений відхилити тендерну пропозицію відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Уповноважена особа Департамент промисловості та розвитку підприємництва Виконавчого органу Київської міської ради (КМДА)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.