Закупівлю оголошено - 25-07-2025, 09:58. Дата останніх змін - 19-08-2025, 09:54

Послуги «Організація та проведення заходів з підтримки підприємництва, зокрема: засідань за круглим столом, інформаційних семінарів та зустрічей з бізнесом та громадськими об’єднаннями промисловців і підприємців з актуальних питань підприємницької діяльності» (ДК 021:2015 - код 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів)

Послуги «Організація та проведення заходів з підтримки підприємництва, зокрема: засідань за круглим столом, інформаційних семінарів та зустрічей з бі... Державна закупівля - UA-2025-07-25-000785-a Послуги «Організація та проведення заходів з підтримки підприємництва, зокрема: засідань за круглим столом, інформаційних семінарів та зустрічей з бізнесом та громадськими об’єднаннями промисловців і підприємців з актуальних питань підприємницької діяльності» (ДК 021:2015 - код 79950000-8 Послуги від замовника Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 7/25/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-25-000785-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-24-006651-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 25-07-2025, 09:58
по 30-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-07-2025, 09:58
по 02-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 04-08-2025, 12:57
по 04-08-2025, 13:20

Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
500000
500 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 500 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
ЄДРПОУ:24250279 Досьє YouControl
Контактна особа:Бойко Ганна
Телефон:380505411333
E-mail:24250279@ukr.net
Місцезнаходження:
01024, Україна, Київська область,Київ, вулиця Басейна будинок 1/2-А
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Організація та проведення зах ...
500 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 04-08-2025, 12:57
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Організація та проведення заходів з підтримки підприємництва, зокрема: засідань за круглим столом, інформаційних семінарів та зустрічей з бізнесом та громадськими об’єднаннями промисловців і підприємців з актуальних питань підприємницької діяльності» (ДК 021:2015 - код 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів)

1
послуга
01024 Україна м. Київ вулиця Басейна будинок 1/2-А
по 30-11-2025
79950000-8
Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
АКАДЕМІЯ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ ОСВІТИ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 04-08-2025 по 12-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул. Вербицького Архітектора, будинок 1 В, офіс 206, 02091, Морозюк Ігор Васильович
Остаточна пропозиція:
329 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
480 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-08-2025, 14:33
Період подачі оскарження:
по 14-08-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-08-25, 13:48:40
24

Шановний учаснику! Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів на закупівлю послуги: «Організація та проведення заходів з підтримки підприємництва, зокрема: засідань за круглим столом, інформаційних семінарів та зустрічей з бізнесом і громадськими об’єднаннями промисловців і підприємців з актуальних питань підприємницької діяльності» (ДК 021:2015 – код 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарків і конгресів), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-25-000785-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що були подані у складі Вашої пропозиції. Виявлені невідповідності: 1. Ненадано як підтвердження однієї із вимог кваліфікаційного критерію №1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надання інформації про наявність укриття або бомбосховища в межах доступності, яка відповідає законодавчо визначеним вимогам. 2. Ненадано як підтвердження однієї із вимог кваліфікаційного критерію №2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» інформації про наявності працівників/залучених бізнес-тренерів відповідної кваліфікації з менеджменту, розвитку персоналу, лідерства, психології, права, фінансового аналізу та менеджменту, написання проектів, управління та фінансового менеджменту, оптимізації виробничих процесів, зовнішньоекономічної діяльності, обліку та оподаткування, ділової комунікації управління інноваційною діяльністю, використання прикладних рішень, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для усунення виявленої невідповідності учаснику необхідно надати підтверджуючі документи щодо виявлених невідповідностей. Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, просимо усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів у електронну систему закупівель. Строк на усунення невідповідностей – 24 години з моменту надсилання цього повідомлення. У разі невиконання вимоги у встановлений строк, замовник буде змушений відхилити тендерну пропозицію відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Уповноважена особа Департамент промисловості та розвитку підприємництва Виконавчого органу Київської міської ради (КМДА)

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-08-25, 13:48:40
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-25-000785-a-a1
Номер договору:
КС-2025
Дата підписання договору:
18-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 18-08-2025 по 31-12-2025
329 999 UAH
Ціна договору
329 999 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
АКАДЕМІЯ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ ОСВІТИ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
329 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
480 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
01-08-2025, 23:40:13
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
90
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника, скріплену печаткою із зазначенням ПІБ, посади і дати підпису та скріплена печаткою (у випадку її використання суб’єктом господарювання). Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння та/або користування, а саме:  наявність у користуванні обладнаних приміщень (м. Київ) для проведення засідань за круглим столом, інформаційних семінарів та зустрічей з бізнесом та громадськими об’єднаннями промисловців і підприємців з актуальних питань підприємницької діяльності (місткістю не менше 50 осіб) та наявність укриття або бомбосховища в межах доступності, яка відповідає законодавчо визначеним вимогам;  аудиторія, обладнана необхідним комплектом меблів, канцелярським та мультимедійним обладнанням;  Wi – Fi доступ до мережі Internet;  фото-, відео- та аудіо- апаратура, засоби забезпечення дистанційної участі, засоби онлайн-трансляції.
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
На підтвердження наявності працівників/залучених бізнес-тренерів відповідної кваліфікації з менеджменту, розвитку персоналу, лідерства, психології, права, фінансового аналізу та менеджменту, написання проектів, управління та фінансового менеджменту, оптимізації виробничих процесів, зовнішньоекономічної діяльності, обліку та оподаткування, ділової комунікації управління інноваційною діяльністю, використання прикладних рішень, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника, скріплену печаткою із зазначенням ПІБ, посади і дати підпису та скріплена печаткою (у випадку її використання суб’єктом господарювання). Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори, а також сертифікати/дипломи, що підтверджують відповідну кваліфікацію.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання протягом 2022-2024 років аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника, скріплену печаткою із зазначенням ПІБ, посади і дати підпису та скріплена печаткою (у випадку її використання суб’єктом господарювання). Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі (завершених не пізніше 31.12.2024). Аналогічним договором вважається договір, предметом якого є надання експертно-консультаційної підтримки для підприємств малого та середнього бізнесу.
Доказ:
Документ
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2024 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМЦІВ-ВЕТЕРАНІВ АТО»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
330 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
500 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
01-08-2025, 15:38:25
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника, скріплену печаткою із зазначенням ПІБ, посади і дати підпису та скріплена печаткою (у випадку її використання суб’єктом господарювання). Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння та/або користування, а саме:  наявність у користуванні обладнаних приміщень (м. Київ) для проведення засідань за круглим столом, інформаційних семінарів та зустрічей з бізнесом та громадськими об’єднаннями промисловців і підприємців з актуальних питань підприємницької діяльності (місткістю не менше 50 осіб) та наявність укриття або бомбосховища в межах доступності, яка відповідає законодавчо визначеним вимогам;  аудиторія, обладнана необхідним комплектом меблів, канцелярським та мультимедійним обладнанням;  Wi – Fi доступ до мережі Internet;  фото-, відео- та аудіо- апаратура, засоби забезпечення дистанційної участі, засоби онлайн-трансляції.
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
На підтвердження наявності працівників/залучених бізнес-тренерів відповідної кваліфікації з менеджменту, розвитку персоналу, лідерства, психології, права, фінансового аналізу та менеджменту, написання проектів, управління та фінансового менеджменту, оптимізації виробничих процесів, зовнішньоекономічної діяльності, обліку та оподаткування, ділової комунікації управління інноваційною діяльністю, використання прикладних рішень, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника, скріплену печаткою із зазначенням ПІБ, посади і дати підпису та скріплена печаткою (у випадку її використання суб’єктом господарювання). Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори, а також сертифікати/дипломи, що підтверджують відповідну кваліфікацію.
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання протягом 2022-2024 років аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника, скріплену печаткою із зазначенням ПІБ, посади і дати підпису та скріплена печаткою (у випадку її використання суб’єктом господарювання). Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі (завершених не пізніше 31.12.2024). Аналогічним договором вважається договір, предметом якого є надання експертно-консультаційної підтримки для підприємств малого та середнього бізнесу.
Доказ:
Документ
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2024 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:25-07-2025, 09:59:20
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:25-07-2025, 09:51:55
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:25-07-2025, 09:51:55

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-07-2025, 09:38:57
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-07-2025, 09:38:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-07-2025, 09:38:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-07-2025, 09:38:57
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-07-2025, 09:38:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-07-2025, 09:38:57
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-07-2025, 09:38:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-07-2025, 09:38:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-07-2025, 09:38:57
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-07-2025, 09:38:57
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-07-2025, 09:38:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-07-2025, 09:38:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-07-2025, 09:38:57
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-07-2025, 09:38:57
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-07-2025, 09:38:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-07-2025, 09:38:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-07-2025, 09:38:57
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-07-2025, 09:38:57
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-07-2025, 09:38:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-07-2025, 09:38:57
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Організація та проведення заходів з підтримки підприємництва, зокрема: засідань за круглим столом, інформаційних семінарів та зустрічей з бізнесом та громадськими об’єднаннями промисловців і підприємців з актуальних питань підприємницької діяльності» (ДК 021:2015 - код 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника, скріплену печаткою із зазначенням ПІБ, посади і дати підпису та скріплена печаткою (у випадку її використання суб’єктом господарювання). Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння та/або користування, а саме:  наявність у користуванні обладнаних приміщень (м. Київ) для проведення засідань за круглим столом, інформаційних семінарів та зустрічей з бізнесом та громадськими об’єднаннями промисловців і підприємців з актуальних питань підприємницької діяльності (місткістю не менше 50 осіб) та наявність укриття або бомбосховища в межах доступності, яка відповідає законодавчо визначеним вимогам;  аудиторія, обладнана необхідним комплектом меблів, канцелярським та мультимедійним обладнанням;  Wi – Fi доступ до мережі Internet;  фото-, відео- та аудіо- апаратура, засоби забезпечення дистанційної участі, засоби онлайн-трансляції.
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-07-2025, 09:38:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Організація та проведення заходів з підтримки підприємництва, зокрема: засідань за круглим столом, інформаційних семінарів та зустрічей з бізнесом та громадськими об’єднаннями промисловців і підприємців з актуальних питань підприємницької діяльності» (ДК 021:2015 - код 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - На підтвердження наявності працівників/залучених бізнес-тренерів відповідної кваліфікації з менеджменту, розвитку персоналу, лідерства, психології, права, фінансового аналізу та менеджменту, написання проектів, управління та фінансового менеджменту, оптимізації виробничих процесів, зовнішньоекономічної діяльності, обліку та оподаткування, ділової комунікації управління інноваційною діяльністю, використання прикладних рішень, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника, скріплену печаткою із зазначенням ПІБ, посади і дати підпису та скріплена печаткою (у випадку її використання суб’єктом господарювання). Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори, а також сертифікати/дипломи, що підтверджують відповідну кваліфікацію.
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-07-2025, 09:38:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Організація та проведення заходів з підтримки підприємництва, зокрема: засідань за круглим столом, інформаційних семінарів та зустрічей з бізнесом та громадськими об’єднаннями промисловців і підприємців з актуальних питань підприємницької діяльності» (ДК 021:2015 - код 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання протягом 2022-2024 років аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника, скріплену печаткою із зазначенням ПІБ, посади і дати підпису та скріплена печаткою (у випадку її використання суб’єктом господарювання). Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі (завершених не пізніше 31.12.2024). Аналогічним договором вважається договір, предметом якого є надання експертно-консультаційної підтримки для підприємств малого та середнього бізнесу.
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-07-2025, 09:38:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Організація та проведення заходів з підтримки підприємництва, зокрема: засідань за круглим столом, інформаційних семінарів та зустрічей з бізнесом та громадськими об’єднаннями промисловців і підприємців з актуальних питань підприємницької діяльності» (ДК 021:2015 - код 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2024 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-07-2025, 09:38:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ