Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2025, 00:00
Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Документи, що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально (детально в п. 7 Розділу І та додатку 3 до тендерної документації). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 1 до тендерної документації. Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби, наявним досвідом Замовника, а також з метою закупівлі цінових довідок за кодом ДК 021:2015 79310000-0 «Послуги з проведення ринкових досліджень» (Послуги з отримання цінових довідок). Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом застосовано коефіцієнт індексації, розрахований за допомогою калькулятора індексації на офіційному вебсайті Державної служби статистики України.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 205 098,88 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 025,49 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38727770 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://uspa.gov.ua |
| Контактна особа: | Ракуленко Олена |
| Телефон: | 380487759504 |
| E-mail: | Olena.Rakulenko@uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01135, Україна, Київська область,Київ, проспект Берестейський, 14 |
2 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) Учасником накладено удосконалений електронний підпис на всю тендерну пропозицію, про те, як вимогами встановленими пунктом 1 Розділу ІІІ ТД та Додатком 3 до ТД при подані у складі своєї тендерної пропозиції документів та/або інформації, які подаються учасником відповідно до Переліку та вимог тендерної документації обов’язково слід враховувати наступні вимоги: Документи/файли повинні бути надані у формі електронного документу який створюється за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign з накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен електронний документ (докладно викладено в п.1 Розділу ІІІ цієї тендерної документації). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1.) пункт 1 Розділу ІІІ ТД та Додаток 3 до ТД: Документи/файли повинні бути надані у формі електронного документу який створюється за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign з накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен електронний документ (докладно викладено в п.1 Розділу ІІІ цієї тендерної документації). Відповідно до пункту 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Учасник під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у тендерній документації (зокрема в Додатку 3 до ТД), та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Для безпосередньо підготовлених Учасником документів: Учасник створює та підписує електронний документ кваліфікованим електронним підписом (далі по тексту – КЕП, електронний підпис)* за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Замовник перевіряє електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. *Визначення вживається в розумінні Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР МОНІТОРИНГУ ЗОВНІШНІХ ТОВАРНИХ РИНКІВ", ідентифікаційний код: 20062351 необхідно: 3.1.) Завантажити документи/файли, які безпосередньо підготовлені Учасником, та підписати кожен електронний документ кваліфікованим електронним підписом за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. У разі, якщо завантажувати та накладати електронний підпис на вищезазначені документи буде інша уповноважена особа учасника, ніж та, що накладала електронний підпис на документи тендерної пропозиції, необхідно надати/завантажити документ на підтвердження права підпису тендерної пропозиції в цій частині у вигляді електронного документу, створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на нього електронного підпису уповноваженої особи учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.