Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 93 695 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 940 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Наталія Данишурка |
| Телефон: | +380974325490 |
| E-mail: | nataliia.danyshurka@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
1 |
UA-2025-07-04-002280-a
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник, у складі тендерної пропозиції, завантажив до системи на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (скановану копію договору підписаною через сервіс iDocHUB автоматизації взаємодії електронними документами АТ «Укртранснафта» № 45-01/01-25 в зв’язку з чим неможливо підтвердити дату підписання договору та не містить всіх обов’язкових реквізитів. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп. 1.2 п.1 Розділу 1 Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель Додатку №1 до тендерної документації: 1.2.* Надається сканована копія договору із додатками, які є невід’ємною частиною договору, (якщо є такі додатки), що наведений Учасником в довідці та/або листі (згідно п. 1.1) про виконання аналогічного(их) договору(ів). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати скан-копії договору із додатками, які є невід’ємною частиною договору, (якщо є такі додатки), що наведений Учасником в довідці та/або листі (згідно п. 1.1) про виконання аналогічного(их) договору(ів) із всіма обов’язковими реквізитами. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник на вимогу п.2.1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції, завантажив до системи скан-копію листа файл «49-2 Довідка щодо інформації про працівника»), який не містить підпису/на який не накладено електронний підпис керівника або уповноваженої особи Учасника. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації передбачає завантаження Учасником до Системи: довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника з інформацією про працівника(-ів) (оцінювача(- ів), що офіційно працевлаштований(-і) (в штаті, за трудовим договором/згідно з договором цивільно-правового характеру або інша форма офіційного працевлаштування) має(-ють) досвід надання послуг з проведення аналізу поточних цін на ринку України з металобрухту та/або відпрацьованих мастил)» 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати зазначену п.2.1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації скановану копію довідки в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника з інформацією про працівника(-ів) (оцінювача(- ів), що офіційно працевлаштований(-і) (в штаті, за трудовим договором/згідно з договором цивільно-правового характеру або інша форма офіційного працевлаштування) має(-ють) досвід надання послуг з проведення аналізу поточних цін на ринку України з металобрухту та/або відпрацьованих мастил) 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник на вимогу п.1.1 розділу 2 Додатку №1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції, завантажив до системи скан-копію листа (файл «49-3 Повноваження посадових осіб»), який не містить підпису/на який не накладено електронний підпис керівника Учасника. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 розділу 2 Додатку №1 до тендерної документації передбачає завантаження Учасником до Системи: лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати зазначену п.1.1 розділу 2 Додатку №1 до тендерної документації скановану копію лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник на вимогу п.6 частини 2 Таблиці №1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції, завантажив до системи скан-копію гарантійного листа (файл «49-4 Гарантійний лист щодо відсутності санкцій»), який не містить підпису/на який не накладено електронний підпис керівника Учасника. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.6 частини 2 Таблиці №1 на підтвердження відсутності перебування під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, учасник надає Гарантійний лист за наведеною формою, якою передбачено наявність підпису уповноваженої особи учасника. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати зазначену п.6 частини 2 Таблиці №1 на підтвердження відсутності перебування під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції завантажити скановану копію гарантійного листа за наведеною формою та за підписом / накладеним електронним підписом керівника Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.