Період оскарження умов закупівлі - по 05-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 274 480 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 372,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Товариство з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут" |
| ЄДРПОУ: | 41999833 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Долгов Олег |
| Телефон: | 380500510690 |
| E-mail: | m.parashchynets@zez.tolk.ua |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,Ужгород, пл. Жупанатська, буд.18 |
8 |
Згідно пп. 1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник мав надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання договору (договорів) аналогічного виду. Аналогічним вважається договір про надання послуг, пов’язаних з друком (код ДК 021:2015 79810000-5 Друкарські послуги) або про надання послуг аналогічного виду - друк з автоматичним складанням, проклейкою, нанесенням відривної перфорації, подальшого сортування та доставки надрукованої продукції. Мінімальний обсяг надрукованої продукції повинен становити не менше 440 000 одиниць формату А4, в межах хоча б одного календарного місяця, або в межах одного замовлення (акту виконаних робіт/наданих послуг). Довідка надається із зазначенням назви контрагента, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ контрагента, юридичної адреси контрагента, предмету договору, номеру та дати договору, обсягу договору, П.І.Б, посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору, а також інформації про здійснення Учасником при виконанні цього договору двостороннього друку продукції формату А-4 та А-5 з автоматичним складанням, проклейкою, нанесенням відривної перфорації, подальшого сортування за поштовими індексами, населеними пунктами, вулицями та доставки надрукованої продукції. Учасником ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД" надано вищевказану довідку з відсутністю деякої інформації, а саме: не зазначено посаду, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору, а також не подано інформацію про здійснення Учасником при виконанні цього договору двостороннього друку продукції формату А-4 та А-5 з автоматичним складанням, проклейкою, нанесенням відривної перфорації, подальшого сортування за поштовими індексами, населеними пунктами, вулицями та доставки надрукованої продукції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку в довільній формі з інформацією про виконання договору (договорів) аналогічного виду відповідно з усіма вимогами пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.