Період оскарження умов закупівлі - по 05-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 25 850 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 258 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 24584661 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.energoatom.com.ua |
| Контактна особа: | Ветоха Дарія Миколаївна |
| Телефон: | 380442010979 |
| E-mail: | tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
АТ «НАЕК «Енергоатом» відповідно до вимог чинного законодавства повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах: 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: 1.1. У довідці довільної форми, наданій у складі тендерної пропозиції учасником для підтвердження своєї відповідності встановленому у тендерній документації кваліфікаційному критерію – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявна інформація про аудиторів (не менше 15) із загальної чисельності штатних кваліфікованих працівників учасника, проте не зазначено, хто з них буде залучений до виконання завдань. Також виявлено невідповідність між інформацією, наданою учасником про кількість штатних працівників у вищезазначеній довідці від 08.07.2025 № 08/07/25-1 (файл «1_Довідка про працівників.pdf»), та інформацією про кількість штатних працівників, що міститься у звіті з праці (форма № 1-ПВ «Звіт з праці (квартальна)) за ІІ квартал 2025 року. У довідці зазначено, що загальна кількість штатних працівників становить 161 особу. При цьому у Звіті з праці (форма № 1-ПВ «Звіт з праці (квартальна)) за ІІ квартал 2025 року облікова кількість штатних працівників на кінець звітного періоду – 149 осіб. 1.2. У наданій у складі тендерної пропозиції довідці Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю з інформацією від 05.06.2025 № 05/06/25-102 про включення у розділ «Аудитори» Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності не менше 15 працівників із загальної штатної чисельності штатних кваліфікованих працівників учасника, наданій на підтвердження інформації у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не зазначена інформація про те, що учасник є суб’єктом аудиторської діяльності, включеним до розділу «Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес» Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності. 1.3. В наданій учасником за формою Додатка 9 Анкеті (пункт 4) відсутня інформація про виконавчий орган (найменування, склад: П.І.Б./імена членів виконавчого органу, країна громадянства). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 1.1 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації. 2.2. Підпункт 1.1 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації. 2.3. Підпункт 6.1 пункту 6 Додатка 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідку довільної форми про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, скріплену печаткою (у разі її використання) у сканованому вигляді в форматі PDF або як електронний документ з накладеним ЕП відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» із дотримання вимог, що передбачені п.1.1 Додатка 1 до тендерної документації у тому числі й абзацу 5 підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 1. 3.2. Довідку Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю з інформацією про включення у розділ «Аудитори» Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності не менше 15 працівників із загальної штатної чисельності штатних кваліфікованих працівників учасника, зазначених у довідці Учасника, що визначає їх кваліфікаційну придатність до заняття аудиторською діяльністю на території України, та із зазначенням інформації, що учасник є суб’єктом аудиторської діяльності, включеним до розділу «Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес» Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності; 3.3. Документ за формою Додатка 9 до тендерної документації. АТ «НАЕК «Енергоатом» пропонує відповідно до чинного законодавства виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до вимог чинного законодавства.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
З метою проведення якісного розгляду тендерної пропозиції учасника продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС» до 20 робочих днів.
АТ «НАЕК «Енергоатом» відповідно до вимог чинного законодавства повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах: 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: 1.1. У довідці довільної форми, наданій у складі тендерної пропозиції учасником для підтвердження своєї відповідності встановленому у тендерній документації кваліфікаційному критерію – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відсутня інформація про загальну чисельність штатних працівників учасника. Крім того, у вищезазначеній довідці відсутня інформація про те, що саме ті аудитори (не менше 15) із загальної чисельності штатних кваліфікованих працівників учасника, інформація про яких надана, будуть залучені до виконання завдань. Також виявлено невідповідність між інформацією, наданою учасником про працівників співвиконавця ТОВ «Грант Торнтон» у довідці, та інформацію про цих осіб, що міститься у довідці ОСНАД від 03.07.2025 № 520/В-07 про те, що учасника як суб’єкта аудиторської діяльності включено до розділу «Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес» Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, а саме: особи, визначені у довідці як працівники співвиконавця, відповідно до довідки ОСНАД є працівниками учасника. Відповідно до вимог тендерної документації (абзац 12 підпункту 1.1 Додатка 1 до тендерної документації) у разі якщо учасник для підтвердження своєї відповідності встановленому у тендерній документації кваліфікаційному критерію – наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, залучає спроможності співвиконавця (-ів), у складі тендерної пропозиції учасник, має надати документи згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації стосовно кожного співвиконавця, зокрема й довідку Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю з інформацією про включення у розділ «Аудитори» Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності працівників із загальної штатної чисельності штатних кваліфікованих працівників співвиконавця, зазначених у довідці Учасника, що визначає їх кваліфікаційну придатність до заняття аудиторською діяльністю на території України, та із зазначенням інформації, що співвиконавець є суб’єктом аудиторської діяльності, включеним до розділу «Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес» Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності». Проте тендерна пропозиція не містить вищезазначеної довідки ОСНАД, виданої співвиконавцям, про намір залучити яких повідомив учасник. 1.2. Номер та дата договору, зазначеного у пункті 1 довідки, наданої учасником за формою Додатка 6 до тендерної документації (файл «1.2. Довідка щодо наявності досвіду.pdf») для підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не відповідають номеру та даті договору, наданому учасником для підтвердження інформації, зазначеної у пункті 1 довідки. Крім того, наданий договір про надання аудиторської послуги (Аудит фінансової звітності ПрАТ «Укргідроенерго» за рік, що закінчується 31.12.2019 року та аудит фінансового стану проєкту «Реабілітація гідроелектростанцій ПрАТ «Укргідроенерго» згідно з вимогами фінансової угоди між Україною та ЄІБ за період з 01.01.2019 року по 31.12.2019 рік) не відповідає визначенню аналогічного договору, встановленому у тендерній документації, а саме: чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) ПрАТ «Укргідроенерго» за рік, що підлягав аудиту, складав менше 20 млрд грн, що підтверджується фінансовою звітністю, оприлюдненою на сайті товариства (чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2019 рік, що підлягав аудиту, складав 8 262 350 тис. грн). Таким чином, інформація, зазначена учасником у пункті 1 довідки щодо відповідності контрагента вимогам, встановленим замовником у тендерній документації (чистий дохід від реалізації продукції за рік, що підлягав аудиту, - не менше 20 млрд грн) не відповідає дійсності, а договір, наданий учасником, не може вважатися аналогічним. Договір про надання послуг з аудиту фінансової звітності ПрАТ «Укргідроенерго» за рік, що закінчується 31.12.2020 року, від 22.12.2020 № 990Г/2020, наданий на підтвердження інформації, викладеної у пункті 2 довідки, не відповідає визначенню аналогічного договору, встановленому у тендерній документації, а саме: чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) ПрАТ «Укргідроенерго» за рік, що підлягав аудиту, складав менше 20 млрд грн, що підтверджується фінансовою звітністю, оприлюдненою на сайті товариства (чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2020 рік, що підлягав аудиту, складав 13 153 745 тис. грн). Таким чином, інформація, зазначена учасником у пункті 2 довідки щодо відповідності контрагента вимогам, встановленим замовником у тендерній документації (чистий дохід від реалізації продукції за рік, що підлягав аудиту, - не менше 20 млрд грн) не відповідає дійсності, а договір, наданий учасником, не може вважатися аналогічним. Договір про надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України», станом на 31.12.2021 р. та за рік, що закінчився цією датою, складеної відповідно до вимог МСФЗ, від 27.07.2022 б/н, наданий на підтвердження інформації, викладеної у пункті 3 довідки, не відповідає визначенню аналогічного договору, встановленому у тендерній документації, а саме: чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» за рік, що підлягав аудиту, складав менше 20 млрд грн, що підтверджується фінансовою звітністю, оприлюдненою на сайті товариства (чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2021 рік, що підлягав аудиту, складав 15 426 214 тис. грн). Таким чином, інформація, зазначена учасником у пункті 3 довідки щодо відповідності контрагента вимогам, встановленим замовником у тендерній документації (чистий дохід від реалізації продукції за рік, що підлягав аудиту, - не менше 20 млрд грн) не відповідає дійсності, а договір, наданий учасником, не може вважатися аналогічним. Крім того, на підтвердження інформації, наданої у пункті 3 довідки, у складі тендерної пропозиції не наданий акт приймання-передачі наданих послуг. Натомість наданий акт приймання-передачі підсумкової документації від 01.02.2023 за результатами надання послуг з проведення аудиторських послуг за договором від 27.07.2022, який не містить необхідних реквізитів первинного документа, зокрема, змісту і суми операції, та не є підтвердженням факту надання учасником послуг. При цьому відповідно до підпункту 5.2 договору про надання послуг від 27.07.2022, укладеного між ТОВ «Грант Торнтон Легіс» та ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України», факт надання виконавцем послуг підтверджується саме актом приймання-передачі наданих послуг. Таким чином, всупереч вимогам тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції не надано документи, які підтверджують виконання учасником вищезазначеного договору. На підтвердження інформації, наданої у пункті 4 довідки, у складі тендерної пропозиції не наданий акт приймання-передачі наданих послуг за договором, укладеним з ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» від 21.07.2023. Натомість наданий акт приймання-передачі підсумкової документації від 07.12.2023 за результатами надання послуг з проведення аудиторських послуг за Договором від 21.07.2023, який не містить необхідних реквізитів первинного документа, зокрема, змісту і суми операції, та не є підтвердженням факту надання учасником послуг. При цьому, відповідно до підпункту 5.2 договору про надання послуг від 21.07.2023, укладеного між ТОВ «Грант Торнтон Легіс» та ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України», факт надання виконавцем послуг підтверджується саме актом приймання-передачі наданих послуг. Таким чином, всупереч вимогам тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції не надано документи, які підтверджують виконання учасником вищезазначеного договору. На підтвердження інформації, зазначеної у пунктах 5-7 довідки у складі тендерної пропозиції учасником надано договір від 26.03.2025 № В-8-Адмін-4/6, укладений з ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг», про надання послуг з аудиту окремої фінансової звітності за 2022-2024 роки відповідно до вимог МСФЗ, проте рекомендаційний лист від ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг», наданий для підтвердження відсутності зауважень щодо наданих послуг, не містить дати та реєстраційного індексу (номеру), підпису керівника або іншої уповноваженої особи ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг». Наданий документ не є скан-копією оригіналу документа з підписом і не містить електронного підпису. Що, в свою чергу, не відповідає вимогам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації та абзацу 7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. 1.3. У складі тендерної пропозиції учасник повідомив про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, а саме ТОВ «Грант Торнтон (Кіпр) Лтд» в обсязі 6 % від вартості договору про закупівлю та ТОВ «Грант Торнтон» в обсязі 5 % від вартості договору про закупівлю (файл «5.1. Довідка щодо залучення субпідряду.pdf»). Проте у складі тендерної пропозиції всупереч вимозі підпункту 5.4 пункту 5 відсутня інформація про завдання, виконані разом із співвиконавцем ТОВ «Грант Торнтон». Крім того, щодо співвиконавця ТОВ «Грант Торнтон (Кіпр) Лтд» не підтверджено виконання завдання разом з таким співвиконавцем, а саме: як вже зазначалося, рекомендаційний лист від ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» без дати та без номеру, не містить підпису керівника або іншої уповноваженої особи товариства, не є скан-копією оригіналу документа з підписом, не містить реквізитів електронного підпису, а також не містить інформації щодо надання послуг ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» разом зі співвиконавцем ТОВ «Грант Торнтон (Кіпр) Лтд». У якості підтвердження виконання учасником трьох завдань разом зі співвиконавцем ТОВ «Грант Торнтон (Кіпр) Лтд» за вказаним договором, укладеним з ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг», не надано ані актів приймання-передачі наданих послуг, ані інших документів, які підтверджують надання учасником послуг належної якості разом зі співвиконавцем та у визначений договором строк, ані листів-відгуків від контрагента, в яких повинна бути зазначена інформація щодо повного найменування послуги з деталізацією, яка дозволяє підтвердити те, що послуга була надана разом зі співвиконавцем. 1.4. У складі тендерної пропозиції учасник повідомив про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, а саме ТОВ «Грант Торнтон (Кіпр) Лтд» в обсязі 6 % від вартості договору про закупівлю та ТОВ «Грант Торнтон» в обсязі 5 % від вартості договору про закупівлю (файл «5.1. Довідка щодо залучення субпідряду.pdf»). Проте у складі тендерної пропозиції відсутні документи стосовно співвиконавців, передбачені у підпункті 5.5 пункту 5 Додатка 1 до тендерної документації у випадку, якщо учасник процедури закупівлі – суб’єкт аудиторської діяльності для виконання завдання з аудиту фінансової звітності має намір залучити (не залежно від обсягу залучення) спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. 1.5. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка довільної форми, видана Європейським банком реконструкції та розвитку (далі – ЄБРР), що учасник є в переліку аудиторських компаній, прийнятних для ЄБРР. 1.6. В наданій учасником за формою Додатка 9 Анкеті, відсутня інформація про країну громадянства членів виконавчого органу. Крім того, інформація, наведена у пункті 8 Анкети не відповідає тій, що міститься у документах, наданих для підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції (зокрема, наказі про призначення директора, витягу з протоколу позачергових загальних збрів учасників від 29.09.2023). 1.7. Документи, підготовлені та надані учасником за встановленими Додатками 2, 6, 9 до тендерної документації формами на виконання вимог підпункту 1.1 пункту 1, підпункту 2.1 пункту 2, підпункту 6.1 пункту 6 Додатка 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції, не містять реєстраційного індексу (номеру). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 1.1 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації. 2.2. Підпункт 1.2 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації, абзац 7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. 2.3. Підпункт 5.4 пункту 5 Додатка 1 до тендерної документації. 2.4. Підпункт 5.5. пункту 5 Додатка 1 до тендерної документації. 2.5. Підпункт 3.6 пункту 3 Додатка 1 до тендерної документації. 2.6. Підпункт 6.1 пункту 6 Додатка 1 до тендерної документації. 2.7. Абзац 7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідку довільної форми про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) у сканованому вигляді в форматі PDF або як електронний документ з накладеним ЕП відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» із дотримання вимог, що передбачені п.1.1 Додатка 1 до тендерної документації у тому числі й абзацу 4 підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 1. Довідку Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю відповідно до вимог абзацу 9 підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації стосовно кожного співвиконавця, про намір залучити якого до надання послуг повідомив учасник. 3.2. Довідку за формою Додатка 6 до тендерної документації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) у сканованому вигляді в форматі PDF або електронний документ з накладеним ЕП відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». Аналогічними договорами вважаються договори (виконані та/або діючі) на виконання протягом останніх п’яти років п’яти завдань з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств енергетичної галузі (розділ 35 за КВЕД-2010), що становлять суспільний інтерес (в розумінні Закону України «Про бухгалтерській облік та фінансову звітність в Україні»), та чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) яких за рік, що підлягав аудиту, складав не менш 20 млрд грн, у тому числі щонайменше одного державного підприємства або господарського товариства, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає: - договори з усіма додатками, на які є посилання у довідці за формою Додатка 6, та документи, які підтверджують виконання (часткове виконання договору (окремих завершених етапів)) учасником цих договорів (акт приймання-передачі або інший документ, який підтверджує надання учасником послуг належної якості та у визначений договором строк); та - листи-відгуки від контрагентів, де повинна бути зазначена інформація щодо повного найменування послуги з деталізацією, яка дозволяє підтвердити те, що послуга, яка була надана є аналогічною, відсутності зауважень щодо наданих послуг відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці. Вищезазначені документи мають бути надані з урахуванням вимог абзацу 7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. 3.3. Довідку за формою Додатка 6 до тендерної документації із зазначенням принаймні трьох завдань, виконаних разом з кожним співвиконавцем, про намір залучити яких учасник повідомив замовника, з виконаних протягом останніх п’яти років п’яти завдань з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств енергетичної галузі (розділ 35 за КВЕД-2010), що становлять суспільний інтерес (у розумінні Закону України «Про бухгалтерській облік та фінансову звітність в Україні»), та чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) яких за рік, що підлягав аудиту, складав не менш 20 млрд грн, у тому числі щонайменше одного державного підприємства або господарського товариства, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці, учасник має надати договори з усіма додатками, на які є посилання у довідці за формою Додатка 6, та документи, які підтверджують виконання учасником (у тому числі три завдання разом зі співвиконавцем) завдань за цими договорами (акти приймання-передачі, або інші документи, які підтверджують надання учасником (у тому числі три завдання разом зі співвиконавцем) послуг належної якості та у визначений договором строк) та листи-відгуки від контрагентів, у яких повинна бути зазначена інформація щодо повного найменування послуги з деталізацією, яка дозволяє підтвердити те, що послуга, яка була надана (у тому числі три завдання разом зі співвиконавцем), є аналогічною відповідно до абзацу 3 пункту 1.2 Додатка 1 до тендерної документації, відсутності зауважень щодо наданих послуг відповідно до умов договорів, зазначених у довідці. 3.4. Документи стосовно кожного з співвиконавців, передбачені у підпункті 5.5 пункту 5 Додатка 1 до тендерної документації, про намір залучити яких повідомив учасник. 3.5. Довідку довільної форми, видану Європейським банком реконструкції та розвитку (далі – ЄБРР), що учасник є в переліку аудиторських компаній, прийнятних для ЄБРР. Дата видачі довідки не може бути раніше 1 січня 2022 року. Переклад довідки, у разі її викладення іноземною мовою, має бути завірений учасником. 3.6. Документ за формою Додатка 9 до тендерної документації. 3.7. Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції за встановленими Додатками 2, 6, 9 до тендерної документації формами, з обов’язковими реквізитами, зокрема з реєстраційним індексом (номером). АТ «НАЕК «Енергоатом» пропонує відповідно до чинного законодавства виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до вимог чинного законодавства.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.