Період оскарження умов закупівлі - по 25-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 410 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 050 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
| ЄДРПОУ: | 25695762 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лесенко Наталія |
| Телефон: | 380442350787 |
| E-mail: | nataliia.lesenko@kyivcity.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ,вулиця Хрещатик, будинок 50-Б |
6 |
1) Перелік виявлених невідповідностей виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ КОНОНЧУКА ЄГЕНІЯ ІГОРОВИЧА, ідентифікатор закупівлі № UA-2025-06-20-007847-a: − Учасник у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не надав листи підтвердження від 9-ти радіостанцій, що відповідають вимогам, зазначеним у Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації, завірені печаткою та підписом, щодо згоди та можливості поширення інформаційних продуктів (розміщення та розповсюдження інформації) в обсязі згідно наданої цінової пропозиції; − Учасник у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не надав листи-підтвердження від оператора/власника площини зовнішньої реклами, щодо технічної можливості розміщення зовнішньої реклами відповідно до визначеної кількості, технічних характеристик та часового проміжку визначеного Додатком 1 до Тендерної документації, завірені печаткою та підписом оператора. В листі підтвердженні має бути зазначена конкретна назва інформаційно-комунікативної кампанії для якої бронюються рекламні площини; − Учасник не надав Довідку у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (у разі залучення), або довідку в довільній формі про те, що учасник не планує залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації (до вимог Додатку 2 до тендерної документації). 3) Для усунення зазначених невідповідностей учасник повинен надати: − листи підтвердження від 9-ти радіостанцій, що відповідають вимогам, зазначеним у Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації, завірені печаткою та підписом, щодо згоди та можливості поширення інформаційних продуктів (розміщення та розповсюдження інформації) в обсязі згідно наданої цінової пропозиції; − підтвердження від оператора/власника площини зовнішньої реклами, щодо технічної можливості розміщення зовнішньої реклами відповідно до визначеної кількості, технічних характеристик та часового проміжку визначеного Додатком 1 до Тендерної документації, завірені печаткою та підписом оператора. В листі підтвердженні має бути зазначена конкретна назва інформаційно-комунікативної кампанії для якої бронюються рекламні площини; − Довідку у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (у разі залучення), або довідку в довільній формі про те, що учасник не планує залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.