Закупівлю оголошено - 18-06-2025, 13:44. Дата останніх змін - 04-07-2025, 15:57

Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів).

Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів).... Державна закупівля - UA-2025-06-18-006940-a Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів). від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ" від 6/18/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-18-006940-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-18-008706-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-06-2025, 13:44
по 23-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-06-2025, 13:44
по 26-06-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 23-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1115039.7
1 115 039,70 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:5 575,20 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:33 451,19 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ"
ЄДРПОУ:33290649 Досьє YouControl
Сайт:https://kpkvpv.kharkiv.ua/
Контактна особа:Толстіков Олег
Телефон:380577253029
E-mail:olegtolstikov@ukr.net
Місцезнаходження:
61140, Україна, Харківська область,місто Харків, пров. Золотий, 4
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Комплексне надання охоронних п ...
1 115 039,70 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фізична охорона об’єктів

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
79713000-5
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Пультова охорона об’єктів

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
79711000-1
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ - ОХОРОННА ФІРМА ФРЕГАТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 26-06-2025 по 04-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Рибалка, будинок 33, квартира 52, 61099, Пятаков Сергій Володимирович
Остаточна пропозиція:
1 065 026,96 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
28-06-2025, 12:16
Період подачі оскарження:
по 04-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-06-25, 12:13:27
24

На виконання пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ - ОХОРОННА ФІРМА ФРЕГАТ" поданих у складі тендерної пропозиції наступного змісту: 1. Відповідно до п.3 Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.» до тендерної документації зазначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: «3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.» Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ - ОХОРОННА ФІРМА ФРЕГАТ" в складі тендерної пропозиції надано наступний файл: «Інше ч. 2_право підпису.pdf», в якому зокрема міститься ПРОТОКОЛ № 23/06 ЗБОРІВ УЧАСНИКІВ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ – ОХОРОННА ФІРМА ФРЕГАТ», в якому надається право генеральному директору ТОВ «АКБ – ОФ ФРЕГАТ» Топчій Ользі Миколаївні на підпис документів тендерної пропозиції (в т. ч. завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції) та договору за результатами процедури закупівлі, а саме на вчинення правочину (укладання договору про закупівлю, у разі визначення учасника переможцем торгів. Однак в п. 1. Питання перше порядку денного та п. Ухвалили, зазначено «у відповідності до вимог Статуту ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ - ОХОРОННА ФІРМА», що суперечить інформації, що зазначено в протоколі в частині назви Учасника, а саме: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ - ОХОРОННА ФІРМА ФРЕГАТ». 2. п.п. 1.8. п. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*, Розділу ІІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ СТ. 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.» передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: «1.8.Інформацію про формений одяг персоналу охорони Учасника, відповідно до сезону, із зазначенням про наявність на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – учасника, згідно з його статутними документами, з поданням фото такого одягу, відповідно до сезону (зимовий період, літній період, демісезонний період).» Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ - ОХОРОННА ФІРМА ФРЕГАТ" в складі тендерної пропозиції надано наступний файл: «Кваліфікація ч. 1_мат.тех база.pdf», в якому містяться фото одягу, відповідно до сезону (зимовий період, літній період, демісезонний період), однак не зазначено (не додано фото) які б мали ознаки належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ - ОХОРОННА ФІРМА ФРЕГАТ". Керуючись п. 43 Особливостей вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу за оголошенням № UA-2025-06-18-006940-a на закупівлю Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів) В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-06-25, 12:13:27
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-18-006940-a-b1
Номер договору:
36-04-07/25
Дата підписання договору:
04-07-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 04-07-2025 по 31-12-2025
Інформація про підписанта покупця
ПІБ підписанта:
Мазорук Сергій
E-mail підписанта:
marketing@kpkvpv.kharkiv.ua
Посада підписанта:
Директор
Підписант діє на підставі:
Статуту
Номер IBAN:
UA 233052990000026006005905431
Телефон підписанта:
380577252156
1 047 662,39 UAH
Ціна договору
1 047 662,39 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ - ОХОРОННА ФІРМА ФРЕГАТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 065 026,96 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
«АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ - ОХОРОННА ФІРМА»,, Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА ЗАХИСТ», Товариство з обмеженою відповідальністю «Охоронне агентство «КЛІПЕР»,
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-06-2025, 17:03:53
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
20
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
90
Забезпечення виконання договору
Доказ:
Документ
Договір забезпечення та сплата, Забезпечення виконання договору
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
4
5. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
Доказ:
Документ
Банківська гарантія 1844.zip, Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Кваліфікація ч. 1_мат.тех база.pdf, Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
Кваліфікація ч. 2_працівники.pdf, Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-06-2025, 13:42:49
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:18-06-2025, 13:42:38
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:18-06-2025, 13:42:38
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:18-06-2025, 13:42:38
                Інший
                публічнийЕкспортовано:18-06-2025, 13:42:39
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:18-06-2025, 13:42:39
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:18-06-2025, 13:42:39

                          Електронні тендерні вимоги

                          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          4. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          5. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          6. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          7. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1. Забезпечення тендерних пропозицій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів).
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                          Згідно з пунктом 3 Особливостей, під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства). Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації, сплатити кошти на рахунок замовника у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у тендерній документації). У випадку, якщо підписантом не є кеpiвник банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку, іншої фінансової установи чи страхової організації тoщo), то повноваження особи, яка підписала гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (доручення, тощо). Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію Національного банку України (скановану копію даної ліцензії, або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й, або довідку, складену в довільній формі, з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію), учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції). Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банку, іншої фінансової установи чи страхової організації по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі електронної гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 3 % та складає: 33 451,19 (Тридцять три тисячі чотириста п’ятдесят одна) гривня 19 копійок. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – наказ № 2628) затверджено, зокрема, форму забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма); Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції (далі – Вимоги). Реквізити гарантії, визначені у формі затвердженої наказом № 2628), є обов’язковими для складання гарантії. Гарантія має містити обов'язкові реквізити: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи: Комунальне підприємство «Комплекс з вивозу побутових відходів». - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ідентифікаційний код у ЄДР - 33290649; категорія - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; - адреса місцезнаходження: 61140 м. Харків, провулок Золотий, 4. Банківські реквізити бенефіціара: IBAN UA233052990000026006005905431 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, перелічених нижче не настане: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи "PROZORRO"; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація: «18» червня 2025 року (рішення уповноваженої особи); № 18/06. - назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі: Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів). Код Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги ; (Фізична охорона об’єктів (ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони); Пультова охорона об’єктів (ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації) 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом № 2628); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку, іншій фінансовій установі чи страховій організації на відповідний строк: на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати довідку, видану банком, іншою фінансовою установою чи страховою організацією, завірену уповноваженою особою банку, іншої фінансової установи чи страхової організації, що підтверджує розміщення повного грошового покриття, а також містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Відповідно до вимог пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція відхиляється замовником, у разі коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Згідно з пунктом 3 Особливостей, під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей замовник застосовує положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до частини четвертої статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до частини третьої статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону, зазначених у підпункті 3.1 цього пункту. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, зазначених у підпункті 3.2 цього пункту, в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії , Згідно з пунктом 3 Особливостей, під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства). Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації, сплатити кошти на рахунок замовника у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у тендерній документації). У випадку, якщо підписантом не є кеpiвник банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку, іншої фінансової установи чи страхової організації тoщo), то повноваження особи, яка підписала гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банку, іншої фінансової установи чи страхової організації (доручення, тощо). Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію Національного банку України (скановану копію даної ліцензії, або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й, або довідку, складену в довільній формі, з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію), учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції). Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банку, іншої фінансової установи чи страхової організації по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі електронної гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 3 % та складає: 33 451,19 (Тридцять три тисячі чотириста п’ятдесят одна) гривня 19 копійок. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – наказ № 2628) затверджено, зокрема, форму забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма); Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції (далі – Вимоги). Реквізити гарантії, визначені у формі затвердженої наказом № 2628), є обов’язковими для складання гарантії. Гарантія має містити обов'язкові реквізити: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи: Комунальне підприємство «Комплекс з вивозу побутових відходів». - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ідентифікаційний код у ЄДР - 33290649; категорія - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; - адреса місцезнаходження: 61140 м. Харків, провулок Золотий, 4. Банківські реквізити бенефіціара: IBAN UA233052990000026006005905431 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, перелічених нижче не настане: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи "PROZORRO"; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація: «18» червня 2025 року (рішення уповноваженої особи); № 18/06. - назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі: Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів). Код Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги ; (Фізична охорона об’єктів (ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони); Пультова охорона об’єктів (ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації) 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом № 2628); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку, іншій фінансовій установі чи страховій організації на відповідний строк: на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати довідку, видану банком, іншою фінансовою установою чи страховою організацією, завірену уповноваженою особою банку, іншої фінансової установи чи страхової організації, що підтверджує розміщення повного грошового покриття, а також містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Відповідно до вимог пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція відхиляється замовником, у разі коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Згідно з пунктом 3 Особливостей, під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей замовник застосовує положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до частини четвертої статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до частини третьої статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону, зазначених у підпункті 3.1 цього пункту. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, зазначених у підпункті 3.2 цього пункту, в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників
                          2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Лоту Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів).
                          Законодавство:
                          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
                          1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                          90
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                          4
                          Пошук... відсоток
                          відсоток
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          Забезпечення виконання договору
                          Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: застава. Розмір забезпечення складає 4 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Отримувач: Комунальне підприємство «Комплекс з вивозу побутових відходів» ЄДРПОУ: 33290649 61140, Харківська обл., м. Харків, провулок Золотий, 4. IBAN UA233052990000026006005905431 Банк: АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів). Код Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги ; (Фізична охорона об’єктів (ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони); Пультова охорона об’єктів (ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації) Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі pdf та інш., та надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасникам обов’язково надається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Забезпечення виконання договору , Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: застава. Розмір забезпечення складає 4 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Отримувач: Комунальне підприємство «Комплекс з вивозу побутових відходів» ЄДРПОУ: 33290649 61140, Харківська обл., м. Харків, провулок Золотий, 4. IBAN UA233052990000026006005905431 Банк: АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів). Код Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги ; (Фізична охорона об’єктів (ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони); Пультова охорона об’єктів (ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації) Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі pdf та інш., та надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасникам обов’язково надається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
                          3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          4. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          5. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          90
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів).
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.1. Довідку, складену у довільній формі, підписану учасником (уповноваженою особою учасника), яка підтверджує наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до вимог цієї тендерної документації, в тому числі, не менше 25 охоронників, не менше однієї особи із 4-им кваліфікаційним розрядом, що відповідно до вимог Державного стандарту професійно-технічної освіти (ДСПТО5169-ОК.74.60-2014) за професією «Охоронник» (Код: 5169) пройшла відповідну програму підготовки та володіє методами протидії тероризму на об’єкті охорони, а, також, інструктора службового собаківництва у кількості не менше одного. Також, у довідці обов’язково мають бути зазначені керівний склад учасника (для учасника - юридичної особи) та працівники робочих професій для монтажу, та обслуговування системи охоро нної сигналізації, відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуги, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід, з нaдaнням відповідного документa (сертифікaт, посвідчення, ліцензія, свідоцтво чи будь-який інший документ встaновленого зрaзкa) згідно чинного зaконодaвствa, що підтверджує відповідну квaліфікaцію працівників робочих професій чи про проходження спеціaльного нaвчaння, a сaме: a) керівника робіт та/або інженера та/або головного інженера (на підтвердження освіти та кваліфікації Учасником надається оригінал або завірена копія документу про освіту та додатку до нього на вказаного спеціаліста за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво» та/або «Автоматизація та приладобудування», та/або «Електроніка та телекомунікації» та/або, «Електрична інженерія». б) eлeктpoмoнтepa oхopoннo-пoжeжнoї сигнaлiзaцiї (eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння eлeктpoустaткувaння та/або eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння aпapaтуpи тa пpистpoїв зв'язку та/або мoнтaжникa paдioeлeктpoннoї aпapaтуpи тa пpилaдiв); 2.1.1. На працівників робочих професій визначених в підпунтах а), б) підпункту 2.1 пункту 2 цього розділу, що безпосередньо приймають участь на об’єктах замовника, Учасник повинен надати: - Копії протоколу(ів) та/або витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті з наданням наказу по підприємству Учасника про призначення відповідальної особи за проведення робіт на висоті; - Копії протоколу(ів) та/або витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; - Копії протоколу(ів) та/або витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження навчання з загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях, виданих навчальним центром; - Копії протоколу(ів) та/або витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження навчання «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека» ДБН А.3.2-2-2009 виданих навчальним центром; - Копію протоколу(або витягів з протоколів) та посвідчення про проходження навчання з «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів». 2.1.2. Учасник повинен надати копії посвідчень, сертифікатів, або інших документів, про проходження навчальних курсів працівників, визначених в підпунтах а), б), підпункту 2.1 пункту 2 цього розділу, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт підвищеної небезпеки, де зазначена інформація про вміння надання першої домедичної/медичної допомоги потерпілим при настанні нещасних випадків, виданих організацією, яка має на це право. 2.2. На охоронників, що вказані у довідці (не менше 25 осіб) Учасник повинен надати: - сканкопії з оригіналів свідоцтв про проходження охоронниками навчання (довідки про перебування на навчанні на день розкриття пропозицій) у відповідному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації “Охоронник” не нижче 3-го розряду державного зразку; - повідомлення про прийняття охоронників на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою. 2.3. Наказ про прийом на роботу охоронника та/або старшого охоронника та свідоцтво/диплому про проходження навчання ним у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не нижче 4 кваліфікаційного розряду – вимога стосується переліку персоналу охорони (не менше 1 особи), що наведений в довідці учасника відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 цього розділу. 2.4. Наказ про прийом на роботу до учасника інструктора службового собаківництва. Вказаний працівник повинен мати не менше одного діючого свідоцтва інструктора службового собаківництва, виданого державними установами або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних Кінологічних організацій. Для підтвердження надати відповідне (відповідні) свідоцтво (свідоцтва)/або посвідчення.
                          2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів).
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 18-06-2025, 13:42:40
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , 1.Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально - технічної бази Учасника, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність: офісного приміщення; службових собак (у кількості не менше двох); вольєру(ів) для утримання службових собак (у кількості не менше двох штук); спеціальних засобів (мінімально: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії); ліхтарів; засобів зв’язку; форменого одягу; транспортних засобів (у кількості не менше чотирьох транспортних засобів) для забезпечення негайного виїзду груп реагування персоналу охорони Учасника на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці співробітників замовника, громадян. На підтвердження інформації, вказаної в довідці, Учасник надає: 1.1.Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (які належать Учаснику на праві власності/або оренди/або залучених іншого суб’єкта господарювання) з відміткою про те, що транспорт є спеціальним/спеціалізованим. 1.2. У разі, якщо Учасник не є власником транспортних засобів, додатково надаються копії документів (договори оренди, тощо) на транспортні засоби, які Учасник орендує/залучає. 1.3.Фото транспортних засобів, оформлені відповідно до вимог тендерної документації. 1.4.Гарантійний лист Учасника, яким учасник, гарантує замовнику, що на весь час виконання договору (укладений за результатами даних відкритих торгів) транспорт, який буде залучено для виконання умов договору, у кількості не менше чотирьох штук, знаходитиметься на території Харківської області. 1.5.Копії чинних документів (перепусток), що надають право проїзду кожного транспортного засобу, що вказаний Учасником, по території Харківської області під час комендантської години. 1.6.Якщо документ (перепустка) містить термін дії, надати гарантійний лист від Учасника про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії. 1.7.Копії дозволів на встановлення та використання на кожному автотранспортному засобі, що зазначені Учасником у довідці п.1 спеціальних/спеціалізованих світлових сигнальних пристроїв. 1.8.Інформацію про формений одяг персоналу охорони Учасника, відповідно до сезону, із зазначенням про наявність на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – учасника, згідно з його статутними документами, з поданням фото такого одягу, відповідно до сезону (зимовий період, літній період, демісезонний період). 1.9.Копії документів про наявність не менше двох службових собак (копії актів приймання-передачі основних засобів, договору, тощо), оформлених відповідно до вимог тендерної документації. У зв’язку з тим, що службові собаки є джерелом підвищеної небезпеки, на кожного службового собаку, якого Учасник залучить до виконання договору, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії таких документів, оформлених відповідно до вимог тендерної документації: 1.10.Паспорт на кожного службового собаку, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг. 1.11.Документ, виданий державними ветеринарними закладами/ або ветеринарними закладами/або ветеринарними клініками, що підтверджує проведення щеплення собаки проти сказу (копія квітанції про останне щеплення собаки проти сказу та відповідні відмітки у ветеринарному паспорті на кожного службового собаку, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю). 1.12.Копії сертифікатів/або дипломів, підтверджуючі, що службовий собака, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг, пройшов курси/або іспити дресирувань по слухняності і караульній службі/або захисній службі, що видані Кінологічними організаціями України, а також сертифікат, що підтверджує, що службовий собака пройшов випробування по пошуку вибухових речовин в державних установах, організаціях/або Кінологічних організаціях України. У разі надання сертифікату, який підтверджує, що службовий собака пройшов випробування по пошуку вибухових речовин, що виданий не державною установою та/або організацією, Учасник додатково повинен у складі своєї пропозиції надати документи, що підтверджують кваліфікацію судді по прийняттю іспитів по напрямку пошуку вибухових речовин. 1.13.Копії реєстраційних свідоцтв службового собаки, видане органом місцевої влади, або державними органами, установами,організаціями. 1.14.Копії документів, що підтверджують наявність у Учасника вольєрів для утримання службових собак у кількості не менше двох штук (які належать Учаснику на праві власності/або оренди/або залучених іншого суб’єкта господарювання ). 1.15.Копії договору(ів) страхування відповідальності за шкоду, заподіяну службовим собакою третім особам на кожного задіяного в охороні службового собаку.
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ