Закупівлю оголошено - 16-06-2025, 15:12. Дата останніх змін - 07-07-2025, 17:18

охоронні послуги (філія «Подільський лісовий офіс»)

охоронні послуги (філія «Подільський лісовий офіс»)... Державна закупівля - UA-2025-06-16-008983-a охоронні послуги (філія «Подільський лісовий офіс») від замовника ФІЛІЯ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" від 6/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-16-008983-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-16-010195-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-06-2025, 15:12
по 21-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-06-2025, 15:12
по 24-06-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
561116.67
561 116,67 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 805,58 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ФІЛІЯ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:45495765 Досьє YouControl
Контактна особа:Гаман Андрій Володимирович
Телефон:380443336860
E-mail:andrii.haman@e-forest.gov.ua
Місцезнаходження:
58009, Україна, Чернівецька область,Чернівці, вул. Руська, будинок 203А
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
охоронні послуги
561 116,67 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

охоронні послуги (філія «Подільський лісовий офіс»)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-01-2026
79710000-4
Охоронні послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПШР ТИГР+"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-06-2025 по 02-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , Ілля Дрищ
Остаточна пропозиція:
561 031 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
25-06-2025, 17:26
Період подачі оскарження:
по 01-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-06-25, 16:15:09
24

Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно п 2.2.2.1. Учасник надає: Сканована/-і копія/-ї довідки в довільній формі з інформацією про наявність пульту(-ів) централізованого спостереження у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності». Надати підтверджуючі документи на наявність пункта(-ів) централізованого спостереження з персоналом для здійснення цілодобового режиму чергування – не менше 3 працівників, які відповідають за контроль прийняття сигналів, які надходять на ПЦС (надати документи не менше 3-х працівників про проходження навчання/курсів). Учасником відсутня інформація щодо кількості людей які відповідають за контроль прийняття сигналів які надходять на ПЦС. Спосіб усунення не відповідностей протягом 24 годин: завантажити підтверджуючі документи на наявність пункта(-ів) централізованого спостереження з персоналом для здійснення цілодобового режиму чергування – не менше 3 працівників, які відповідають за контроль прийняття сигналів, які надходять на ПЦС. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа вирішила: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно з п.43 Особливостей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-06-25, 16:15:09
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-16-008983-a-c1
Номер договору:
153-2025.07.02-3-з
Дата підписання договору:
02-07-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 02-07-2025 по 31-01-2026
673 237,20 UAH
Ціна договору
561 031 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПШР ТИГР+"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
561 031 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ТОВ «ПШР ТИГР+» НЕ планує залучати інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі 20 або більше відсотків вартості договору про закупівлю. Одночасно, між ТОВ «ПШР ТИГР+» та ТОВ «ПІДРОЗДІЛ ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ ТИГР», код ЄДРПОУ 39884428, було укладено угоду про партнерство та співпрацю якою передбачено співробітництво Сторін щодо послуг пульта централізованого спостереження, Частка цієї угоди не становить 20 або більше відсотків вартості договору про закупівлю.
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-06-2025, 15:36:50
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
5
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Інформація про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання,матеріально-технічної бази та технологій:
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Інформація про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 15:09:53
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 15:05:00
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 15:05:00
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 15:05:00
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 15:05:00
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 15:05:00

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-06-2025, 15:05:00
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-06-2025, 15:05:00
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-06-2025, 15:05:00
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-06-2025, 15:05:00
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-06-2025, 15:05:00
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-06-2025, 15:05:00
                      4. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-06-2025, 15:05:00
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-06-2025, 15:05:00
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-06-2025, 15:05:00
                      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-06-2025, 15:05:00
                      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-06-2025, 15:05:00
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-06-2025, 15:05:00
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-06-2025, 15:05:00
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-06-2025, 15:05:00
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-06-2025, 15:05:00
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-06-2025, 15:05:00
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-06-2025, 15:05:00
                      2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-06-2025, 15:05:00
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту охоронні послуги
                      Законодавство:
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-06-2025, 15:05:00
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-06-2025, 15:05:00
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту охоронні послуги
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Інформація про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання,матеріально-технічної бази та технологій:
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-06-2025, 15:05:00
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 2.docx, , 2.2.1. Сканована/-і копія/-ї довідки/-ок учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання вимог Додатку І «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, за наступною формою наведеній в додатку 2 , яка містить (містять) наступну інформацію: 2.2.1.1. про наявність спеціальних засобів (бронежилети, гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, ліхтарі - не менше 1 одиниці кожного виду спеціального засобу для кожного поста), які будуть використовуватись при охороні об’єкта, виходячи з вимог Технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі та діючого законодавства України; мобільних телефонів з можливістю фото- та відеозйомки із розрахунку оснащення всіх постів охорони на об’єктах замовника та радіостанцій (не менше 1 одиниць кожного виду спеціального засобу для кожного поста); 2.2.1.2. про наявність, не менше 1 одиниці для кожного поста, персональних супутникових GPS-трекерів з можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей та наданням чітких фото з видимістю IMEI-кодів); 2.2.1.3. про наявність спеціалізованого автотранспорту (не менше 2 одиниць на область), що буде використовуватись групами негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони, відповідно статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність», його кількість, марки, державні номери. 2.2.1.4. Сканована/-і копія/-ї документів, які підтверджують наявність в Учасника майна згідно інформації вказаної в п.п.2.2.1.1.-2.2.1.2. Документами, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази можуть бути: свідоцтво права власності на техніку, чи нерухоме майно, витяги з відповідних реєстрів, договори купівлі-продажу, акти приймання-передавання майна (сам по собі договір без акту передачі майна, не є доказом отримання такого майна), інвентаризаційні описи, оборотно-сальдова відомість, договори оренди (найму), лізингу, позики, позички, або інші договори, предметом яких є передача майна у тимчасове користування учаснику та акти приймання-передавання майна в оренду (договір повинен бути укладений у тій формі, що встановлена ЦКУ). 2.2.1.5. Наявність пункта/-ів централізованого спостереження підтверджується наданням сканованої/-их копії/-й чинного/-их договору/-ів оренди приміщення у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності». 2.2.2. У випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони учасник повинен мати можливість оперативного використання додаткових сил, шляхом передачі тривожних сповіщень на пульт централізованого спостереження (ПЦС). 2.2.2.1. Сканована/-і копія/-ї довідки в довільній формі з інформацією про наявність пульту(-ів) централізованого спостереження у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності». Надати підтверджуючі документи на наявність пункта(-ів) централізованого спостереження з персоналом для здійснення цілодобового режиму чергування – не менше 3 працівників, які відповідають за контроль прийняття сигналів, які надходять на ПЦС (надати документи не менше 3-х працівників про проходження навчання/курсів). 2.2.2.2. Сканована/-і копія/-ї довідки в довільній формі про наявність в учасника не менше 2 груп швидкого реагування на 1 регіон (область) надання послуг, що є предметом закупівлі. Учасник повинен мати систему GPS-контролю за рухом автотранспорту. Для підтвердження наявності в ГШР GPS-обладнання надати документи про встановлення відповідного обладнання у відповідний транспорт або витяги в форматі ПДФ про відпрацювання тривожних сповіщень з електронної бази системи позиціонування рухомих об’єктів за період з дати оголошення закупівлі (включно) по дату завантаження тендерної пропозиції учасником (по кожному автомобілю окремо). 2.2.2.3. Сканована/-і копія/-ї документальне підтвердження наявності транспорту реагування відповідно статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» в кількості згідно п.2.2.2.2, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, та з наданням наступних документів: - копії свідоцтва про державну реєстрацію; - копії дозволів МВС України на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (наказ МВС від 18.04.2013 № 375); - копії довідок про перебування транспортних засобів на військовому обліку (п.11 Постанови КМУ від 17 червня 2015 року № 405); - фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру та спеціального світлового сигнального пристрою; 2.2.2.4. Сканована/-і копія/-ї чинного на момент подання тендерної пропозиції сертифікату(-ів) відповідності на пункт(-и) централізованого спостереження, який(-і) повинен(-нні) відповідати вимогам ДСТУ EN 50518:2019, на підтвердження надати у складі пропозиції сертифікат(-и) відповідності пункту(-ів) централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019. 2.2.2.5. У зв’язку з тим, що на територіях областей, де розташовуються пости охорони, що є предметом закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану запроваджено комендантську годину (зокрема, обмеження стосуються заборони перебування цивільного населення на вулицях та інших громадських місцях у певний час доби), а тендерними вимогами передбачено, у разі необхідності, посилення охорони на постах групою швидкого реагування (включаючи всі пости), Учасник має надати відскановані оригінали перепусток, виданих комендатурами областей, де розташовуються пости охорони, що є предметом закупівлі, чи будь-яких інших документів, виданих уповноваженим на це органом, які відповідно до норм чинного законодавства України надають дозвіл на: - перебування охоронників груп швидкого реагування та/ -або право пересування спеціалізованого транспорту в певний період доби на території, де запроваджено комендантську годину. Такі перепустки повинні містити: ПІБ кожного з охоронців груп швидкого реагування учасника/номера спеціалізованого транспорту та бути чинними станом на дату подання тендерної пропозиції. Примітка: у разі надання інформації щодо використання транспорту реагування третіх осіб учасник повинен надати документальне підтвердження про партнерські відносини з такою третьою особою, таким підтвердженням може бути договір реагування, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та копії всіх документів, зазначених в п. 2.2.2.1, 2.2.2.2, 2.2.2.3, 2.2.2.4, 2.2.2.5, 2.2.1.5 щодо суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено договір реагування, а також копію його ліцензії на право ведення охоронної діяльності (Договір реагування повинен містити перелік транспортних засобів, які будуть здійснювати виїзд нарядів груп реагування). 2.2.3. Сканована/-і копія/-ї документів чинних на момент розкриття тендерної пропозиції, дозволів на експлуатацію переносних засобів радіотехнічного зв’язку, встановленого зразка, згідно статті 42 Закону України «Про радіочастотний ресурс» (для документів отриманих до 31.12.2021 включно); або Відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот, згідно статті 42 Закону України «Про електронні комунікації» (для документів отриманих після 01.01.2022 року), на право експлуатації радіостанцій у регіоні надання послуг – надати в кількості не менше зазначених постів в технічному завданні.
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту охоронні послуги
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Інформація про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-06-2025, 15:05:00
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 2.docx, , Сканована/-і копія/-ї довідки, за формою наведеною в додатку 2 п. 2.3.1., що містить інформацію про чисельність працівників учасника, які перебувають у штаті учасника за основним місцем роботи, відповідно до ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, зазначених у Додатку І до тендерної документації, не менше 1 охоронника на 1 пост, що мають відповідну кваліфікацію. Сканована/-і копія/-ї довідки щодо відповідності охоронників, що зазначені в довідці, згідно підпункту 2.3.1., вимогам, які визначені статтею 11 Закону України «Про охоронну діяльність», а саме наявності у персоналу охорони: посвідчень, оформлених відповідним чином, на одязі ознак належності до конкретного суб’єкта охоронної діяльності. 2.3.3. Сканована/-і копія/-ї чинних на час розкриття тендерних пропозицій, сертифікатів про проходження працівниками, вказаними у таблиці п.2.3.1 профілактичного наркологічного огляду та медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів та/або довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, про проходження працівниками Учасника, що зазначені в довідці, згідно підпункту 2.3.1. відповідно до вимог статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність»****. **** якщо строк (термін) дії сертифікатів, медичних довідок, наданих на етапі подачі тендерних пропозицій Учасником спливає до моменту закінчення надання послуг, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист/довідка за підписом керівника чи уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання/подовження на весь період надання послуг. 2.3.4. Сканована/-і копія/-ї чинних на час розкриття тендерних пропозицій, документів, які підтверджують проходження працівників п. 2.3.1 медичного огляду та відсутність обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246). 2.3.6.Сканована/-і копія/-ї документального підтвердження штатної чисельності працівників Учасника, які зазначені в довідці згідно з пунктом 2.3.1 Учасник надає оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію Додатку 1 та Додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період з відміткою відповідного органу державної податкової служби України про отримання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, або з наданням скан-копії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась у електронному вигляді, що підтверджує наявність у штаті Учасника працівників не менше кількості зазначеної в п.2.3.1. У разі прийняття працівника/ів на роботу після звітного періоду, Учасник надає оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію повідомлень про прийняття на роботу (відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 № 413) працівників Учасника, що зазначені у довідці згідно з пунктом 2.3.1 та п.2.3.9). 2.3.7. Сканована/-і копія/-ї документального підтвердження про те, що Учасник має осіб (не менше 1 працівника на 1 регіон (область) надання послуг, що є предметом закупівлі, з переліку які зазначені в довідці, згідно вимог підпункту 2.3.1), які відповідальні за попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів (надати довідку). В додаток до довідки надати сертифікати\дипломи\тощо про проходження навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код). 2.3.8. Сканована/-і копія/-ї довідки в довільній формі з переліком охоронників, які надаватимуть послуги з швидкого реагування (не менше 1 працівника на 1 автомобіль). 2.3.10. Сканована/-і копія/-ї договору страхування від нещасних випадків на працівників групи швидкого реагування згідно п.2.3.9 з наданням підтверджуючих платіжних документів (з обов’язковим вказанням у призначенні платежу реквізитів договору/-ів). 2.3.11. Документи, що підтверджують наявність в Учасника/суб’єкта охоронної діяльності, який надає послуги з реагування, в кожній області, де розташовані об’єкти охорони Замовника, службового собаки для залучення, у разі необхідності, групою швидкого реагування, до виявлення осіб, які проникли та незаконно перебувають на об’єкті та прилеглій території: копія ветеринарного паспорту в повному обсязі службового собаки з чинними відмітками щеплення проти сказу; копія договору страхування власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам (з наданням підтверджуючих платіжних документів та обов’язковим вказанням у призначенні платежу реквізитів договору/-ів). 2.3.12. Довідка про наявність в штаті учасника учасника/суб’єкта охоронної діяльності, який надає послуги з реагування, в кожній області, де розташовані об’єкти охорони Замовника, кінолога, з наданням підтверджуючого документа про проходження курсів інструкторів дресирувальників/кінолога за програмою кінологічного клубу/кінологічної спілки України.
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту охоронні послуги
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-06-2025, 15:05:00
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Додаток 2.docx, , Сканована/-і копія/-ї довідки учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання протягом 2022-2024 років аналогічних* за предметом закупівлі договорів** (не менше двох договорів), за формою наведеною в додатку 2 п. 2.1.1. 2.1.2. Сканована/-і копія/-ї договору/-ів*, що наведений/-і учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1. даного додатку) про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. * під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір(и) щодо надання послуг з охорони об’єктів, (послуги за яким/и надано станом на дату подання тендерної пропозиції учасником) ** такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір не може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Належним виконанням підпункту 2.1.2. є надання сканованої/-них копії/-ій договору/-ів з усіма підприємствами (замовниками), що зазначені у довідці згідно підпункту 2.1.1. Враховуючи, що об’єкти охорони Замовника, що є предметом закупівлі, розташовані у різних областях України - учасник повинен документально підтвердити наявність досвіду охорони об’єктів, що територіально знаходяться поза межами однієї області (в різних областях України) за одним чи окремими договорами, що надані у довідці згідно підпункту 2.1.1. 2.1.3. 2.1.3. Гарантійний лист за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника, в якому він гарантує, що послуги, які надавалися відповідно до договору/-ів, що наведений/-і учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1. даного додатку) про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** виконані ним належним чином, судових спорів з приводу виконання договірних зобов’язань не було, претензій з боку підприємства/-в (замовника/-ів), для якого/-их виконувались аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори** наведений/-і учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1. даного додатку) не надходило. Замість такого гарантійного листа учасник може надати скановану/-і копію/-ї відгука/-ів*** від підприємства/-в (замовника/-ів), для якого/-их виконувався/-лись аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори** наведений/-і учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1. даного додатку) із зазначенням інформації про номер/-и, дату/-и укладання договору/-ів, якості та строків надання послуг, сканована/-ні копія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.2.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ