Період оскарження умов закупівлі - по 18-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 337 864 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 689,32 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КОМПЛЕКСНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "НІКА" |
| ЄДРПОУ: | 43765996 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Півнева Наталя Павлівна |
| Телефон: | 380960190318 |
| E-mail: | pivnevanata@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, будинок12 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: згідно Додатку 5 п.2 пп.2.1 до тендерної документації учасник мав надати: Суб’єкт охоронної діяльності, який буде надавати послуги реагування зі зброєю повинен додатково документально підтвердити надання аналогічних послуг. На підтвердження надати діючий або виконаний договір про надання послуг реагування зі зброєю. Надати підтверджуючі документи про наявність у Учасника або суб’єкта охоронної діяльності, який буде здійснювати реагування дозволу (витягу з Єдиного реєстру зброї про наявність дозволу) на відкриття та функціонування об’єкта підприємств, установ, суб’єктів господарської діяльності, зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у м. Києві, а також видаткову на придбання травматичної зброї, яка знаходиться на балансі підприємства та зберігається згідно наказу МВСУ № 622 від 21.08.98 року. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав документи від суб’єкта охоронної діяльності, який буде надавати послуги реагування зі зброєю згідно договору про надання послуг з виїзду наряду груп швидкого реагування зі зброєю на об’єкт №011024/1 від 01.10.2024 року – ТОВ «Охоронне об’єднання «Спрут». 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи від суб’єкта охоронної діяльності, який буде надавати послуги реагування зі зброєю згідно договору про надання послуг з виїзду наряду груп швидкого реагування зі зброєю на об’єкт №011024/1 від 01.10.2024 року – ТОВ «Охоронне об’єднання «Спрут» 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно Додатку 5 п.3 пп.3.1 до тендерної документації учасник мав надати: Довідка з переліком працівників (не менше чотирьох), які задіяні в групах швидкого реагування. На підтвердження надати наступні документи: - документи, що підтверджують проходження працівниками професійної підготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду; - чинні документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № _», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651); - чинні довідки, що підтверджують відсутність в працівників обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків (відповідно до Додатку 8 п. 2.16 Порядку, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246).2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником документи не надано. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи Довідка з переліком працівників (не менше чотирьох), які задіяні в групах швидкого реагування. На підтвердження надати наступні документи: - документи, що підтверджують проходження працівниками професійної підготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду; - чинні документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № _», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651);- чинні довідки, що підтверджують відсутність в працівників обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків (відповідно до Додатку 8 п. 2.16 Порядку, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246). 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно Додатку 5 п.3 пп.3.2 до тендерної документації учасник мав надати: Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – ІАС) – документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням ІАС та містить відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, виданий не раніше 2024 року, на кожного працівника, зазначеного у довідці; - охоронники, які задіяні в групах швидкого реагування зі зброєю мають бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. На підтвердження надати чинні документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, видані на кожного охоронника, що зазначений в довідці. Працівники, які будуть задіяні в групах швидкого реагування та будуть використовувати відомчу зброю, зазначену Постановою КМУ від 11.02.2013 № 97, повинні пройти курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік. Довідки повинні бути видані організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником документи не надано. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – ІАС) – документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням ІАС та містить відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, виданий не раніше 2024 року, на кожного працівника, зазначеного у довідці; - охоронники, які задіяні в групах швидкого реагування зі зброєю мають бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. На підтвердження надати чинні документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, видані на кожного охоронника, що зазначений в довідці. Працівники, які будуть задіяні в групах швидкого реагування та будуть використовувати відомчу зброю, зазначену Постановою КМУ від 11.02.2013 № 97, повинні пройти курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік. Довідки повинні бути видані організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно Додатку 5 п.3 пп.3.3 до тендерної документації учасник мав надати: Додатково надати довідки від уповноваженого органу про те, що кожен пристрій вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (не менше чотирьох), відстріляний відповідно до Інструкцій з організації функціонування криміналістичних обліків експертної служби МВС або довідка/лист від уповноваженого органу з інформацією про те, що дана довідка знаходиться в органі дозвільної системи та не може бути надана. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником документи не надано. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи Додатково надати довідки від уповноваженого органу про те, що кожен пристрій вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (не менше чотирьох), відстріляний відповідно до Інструкцій з організації функціонування криміналістичних обліків експертної служби МВС або довідка/лист від уповноваженого органу з інформацією про те, що дана довідка знаходиться в органі дозвільної системи та не може бути надана 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно Додатку 5 п.3 пп.3.4 до тендерної документації - повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією (або копії трудової книжки, трудового договору), які підтверджують факт працевлаштування . - наявність у працівників охорони (не менше 5 осіб) та керівника суб’єкта охоронної діяльності посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання ними знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим. Копії посвідчення та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з надання першої долікарської допомоги надати завірені у встановленому порядку; - копія діючого посвідчення за підписом керівника суб'єкта охоронної діяльності, в якому зазначаються прізвище, ім'я, по батькові особи, яка належить до персоналу охорони, дата видачі і термін дії посвідчення та міститься фотокартка особи, якій видано посвідчення. 2. Перелік виявлених невідповідностей: учасник надав документи не в повному обсязі, а саме не було надано: - повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією (або копії трудової книжки, трудового договору), які підтверджують факт працевлаштування . - наявність у працівників охорони (не менше 5 осіб) та керівника суб’єкта охоронної діяльності посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання ними знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим. Копії посвідчення та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з надання першої долікарської допомоги надати завірені у встановленому порядку; - копія діючого посвідчення за підписом керівника суб'єкта охоронної діяльності, в якому зазначаються прізвище, ім'я, по батькові особи, яка належить до персоналу охорони, дата видачі і термін дії посвідчення та міститься фотокартка особи, якій видано посвідчення. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи - повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією (або копії трудової книжки, трудового договору), які підтверджують факт працевлаштування . - наявність у працівників охорони (не менше 5 осіб) та керівника суб’єкта охоронної діяльності посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання ними знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим. Копії посвідчення та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з надання першої долікарської допомоги надати завірені у встановленому порядку; - копія діючого посвідчення за підписом керівника суб'єкта охоронної діяльності, в якому зазначаються прізвище, ім'я, по батькові особи, яка належить до персоналу охорони, дата видачі і термін дії посвідчення та міститься фотокартка особи, якій видано посвідчення. 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: згідно з Додатком 5 Інші документи що підтверджують технічні та кваліфікаційні критерії : 1. Довідка довільної форми про наявність відповідальної особи за охорону праці, з пожежної безпеки на підприємстві. Разом з довідкою надати посвідчення та витяг з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання особою знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з питань загального курсу з охорони праці, пожежної безпеки, а також витяг з журналу інструктажів з питань охорони праці щодо проходження інструктажу з охорони праці, пожежної безпеки працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені. 2. Виконавець несе матеріальну відповідальність за збитки, завдані Замовнику внаслідок неналежного виконання своїх обов’язків. В якості гарантій матеріальної відповідальності учасник надає в складі тендерної пропозиції оригінал договору добровільного страхування цивільної відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при надання послуг з охорони (страхова сума за договором повинна становити не менше суми закупівлі) та договір добровільного страхування охоронців від нещасних випадків під час виконання своїх обов’язків. До договорів подати оригінали платіжних інструкцій на оплату страхових внесків. 3. Довідка про наявність в Учасника або оренду в іншого суб’єкта господарювання пункту центрального спостереження та цілодобової диспетчерської служби із зазначенням номеру телефону, до якого буде надходити сигнал від «тривожних кнопок» або іншого обладнання, яке буде передане працівникам/охоронникам залучених до фізичної охорони об’єктів з метою отримання таких сигналів і реагування на них груп швидкого реагування. Крім того, Учасник подає оригінал або завірені копії документа, що підтверджує наявність централізованого пульта охорони (моніторингова станція) або використання на правах оренди. 4. Переможець торгів зобов’язаний за власний рахунок (у місячний термін із дня укладення договору на охорону) здійснити встановлення кнопки тривожного виклику та підключити їх до централізованого пульта охорони (моніторингової станції) тощо, забезпечувати їх подальше технічне обслуговування (ремонт) та реагування на тривожні виклики мобільними групами (учасник надає лист-гарантію). 5. Учасник подає копії сертифікатів відповідності дійсні на момент розкриття пропозиції: - сертифікат на систему управління охороною здоров´я та забезпечення безпечності праці при відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров´я та безпекою праці. - сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги» виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України. Сертифікати ISO повинні містити печатку органу сертифікації, а у разі наявності вимоги щодо акредитації органу сертифікації Національним агентством з акредитації України – відповідний національний знак акредитації у поєднанні із знаком всесвітньої мережі органів з акредитації та інших організацій, залучених до діяльності з оцінки відповідності, додатково надати Атестат про акредитацію органу з сертифікації, яким видані дані сертифікати. Даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті. 6. Довідку в довільній формі про наявність в учасника відповідальної особи, яка займає посаду начальника охорони або директора (керівника) та надати один із наступних документів: • Документ, що підтверджує перебування на військовому обліку, або • Документ, що підтверджує досягнення віку 60 років, або • Документ, що підтверджує статус військового пенсіонера. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано наступний перелік документів: 1. Довідка довільної форми про наявність відповідальної особи за охорону праці, з пожежної безпеки на підприємстві. Разом з довідкою надати посвідчення та витяг з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання особою знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з питань загального курсу з охорони праці, пожежної безпеки, а також витяг з журналу інструктажів з питань охорони праці щодо проходження інструктажу з охорони праці, пожежної безпеки працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені. 2. Виконавець несе матеріальну відповідальність за збитки, завдані Замовнику внаслідок неналежного виконання своїх обов’язків. В якості гарантій матеріальної відповідальності учасник надає в складі тендерної пропозиції оригінал договору добровільного страхування цивільної відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при надання послуг з охорони (страхова сума за договором повинна становити не менше суми закупівлі) та договір добровільного страхування охоронців від нещасних випадків під час виконання своїх обов’язків. До договорів подати оригінали платіжних інструкцій на оплату страхових внесків. 3. Довідка про наявність в Учасника або оренду в іншого суб’єкта господарювання пункту центрального спостереження та цілодобової диспетчерської служби із зазначенням номеру телефону, до якого буде надходити сигнал від «тривожних кнопок» або іншого обладнання, яке буде передане працівникам/охоронникам залучених до фізичної охорони об’єктів з метою отримання таких сигналів і реагування на них груп швидкого реагування. Крім того, Учасник подає оригінал або завірені копії документа, що підтверджує наявність централізованого пульта охорони (моніторингова станція) або використання на правах оренди. 4. Переможець торгів зобов’язаний за власний рахунок (у місячний термін із дня укладення договору на охорону) здійснити встановлення кнопки тривожного виклику та підключити їх до централізованого пульта охорони (моніторингової станції) тощо, забезпечувати їх подальше технічне обслуговування (ремонт) та реагування на тривожні виклики мобільними групами (учасник надає лист-гарантію). 5. Учасник подає копії сертифікатів відповідності дійсні на момент розкриття пропозиції: - сертифікат на систему управління охороною здоров´я та забезпечення безпечності праці при відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров´я та безпекою праці. - сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги» виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України. Сертифікати ISO повинні містити печатку органу сертифікації, а у разі наявності вимоги щодо акредитації органу сертифікації Національним агентством з акредитації України – відповідний національний знак акредитації у поєднанні із знаком всесвітньої мережі органів з акредитації та інших організацій, залучених до діяльності з оцінки відповідності, додатково надати Атестат про акредитацію органу з сертифікації, яким видані дані сертифікати. Даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті. 6. Довідку в довільній формі про наявність в учасника відповідальної особи, яка займає посаду начальника охорони або директора (керівника) та надати один із наступних документів: • Документ, що підтверджує перебування на військовому обліку, або • Документ, що підтверджує досягнення віку 60 років, або • Документ, що підтверджує статус військового пенсіонера. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи Учасником не надано наступний перелік документів: 1. Довідка довільної форми про наявність відповідальної особи за охорону праці, з пожежної безпеки на підприємстві. Разом з довідкою надати посвідчення та витяг з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання особою знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з питань загального курсу з охорони праці, пожежної безпеки, а також витяг з журналу інструктажів з питань охорони праці щодо проходження інструктажу з охорони праці, пожежної безпеки працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені. 2. Виконавець несе матеріальну відповідальність за збитки, завдані Замовнику внаслідок неналежного виконання своїх обов’язків. В якості гарантій матеріальної відповідальності учасник надає в складі тендерної пропозиції оригінал договору добровільного страхування цивільної відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при надання послуг з охорони (страхова сума за договором повинна становити не менше суми закупівлі) та договір добровільного страхування охоронців від нещасних випадків під час виконання своїх обов’язків. До договорів подати оригінали платіжних інструкцій на оплату страхових внесків. 3. Довідка про наявність в Учасника або оренду в іншого суб’єкта господарювання пункту центрального спостереження та цілодобової диспетчерської служби із зазначенням номеру телефону, до якого буде надходити сигнал від «тривожних кнопок» або іншого обладнання, яке буде передане працівникам/охоронникам залучених до фізичної охорони об’єктів з метою отримання таких сигналів і реагування на них груп швидкого реагування. Крім того, Учасник подає оригінал або завірені копії документа, що підтверджує наявність централізованого пульта охорони (моніторингова станція) або використання на правах оренди. 4. Переможець торгів зобов’язаний за власний рахунок (у місячний термін із дня укладення договору на охорону) здійснити встановлення кнопки тривожного виклику та підключити їх до централізованого пульта охорони (моніторингової станції) тощо, забезпечувати їх подальше технічне обслуговування (ремонт) та реагування на тривожні виклики мобільними групами (учасник надає лист-гарантію). 5. Учасник подає копії сертифікатів відповідності дійсні на момент розкриття пропозиції: - сертифікат на систему управління охороною здоров´я та забезпечення безпечності праці при відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров´я та безпекою праці. - сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги» виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України. Сертифікати ISO повинні містити печатку органу сертифікації, а у разі наявності вимоги щодо акредитації органу сертифікації Національним агентством з акредитації України – відповідний національний знак акредитації у поєднанні із знаком всесвітньої мережі органів з акредитації та інших організацій, залучених до діяльності з оцінки відповідності, додатково надати Атестат про акредитацію органу з сертифікації, яким видані дані сертифікати. Даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті. 6. Довідку в довільній формі про наявність в учасника відповідальної особи, яка займає посаду начальника охорони або директора (керівника) та надати один із наступних документів: • Документ, що підтверджує перебування на військовому обліку, або • Документ, що підтверджує досягнення віку 60 років, або • Документ, що підтверджує статус військового пенсіонера.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.