Закупівлю оголошено - 13-06-2025, 16:32. Дата останніх змін - 01-07-2025, 19:57

Послуги з охорони приміщення спортивної школи з подвійним призначенням(укриття)

Послуги з охорони приміщення спортивної школи з подвійним призначенням(укриття)... Державна закупівля - UA-2025-06-13-010996-a Послуги з охорони приміщення спортивної школи з подвійним призначенням(укриття) від замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КОМПЛЕКСНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "НІКА" від 6/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-13-010996-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-13-013498-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-06-2025, 16:32
по 18-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-06-2025, 16:32
по 21-06-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 23-06-2025, 14:53
по 23-06-2025, 15:16

Період оскарження умов закупівлі - по 18-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
337864
337 864 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 689,32 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КОМПЛЕКСНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "НІКА"
ЄДРПОУ:43765996 Досьє YouControl
Контактна особа:Півнева Наталя Павлівна
Телефон:380960190318
E-mail:pivnevanata@ukr.net
Місцезнаходження:
01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, будинок12
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з охорони приміщення с ...
337 864 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 23-06-2025, 14:53
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з охорони приміщення спортивної школи з подвійним призначенням(укриття)

1
послуга
02139 Україна Київська область Київ вул Сулеймана Стальського 24
з 01-07-2025 по 31-12-2025
79710000-4
Охоронні послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ " СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "ЯСТРУБ-В"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-06-2025 по 03-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ЗООЛОГІЧНА, будинок 8, 04119, Вадим Папенков
Остаточна пропозиція:
335 712 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
335 712 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
25-06-2025, 18:11
Період подачі оскарження:
по 01-07-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-13-010996-a-c1
Номер договору:
01/07/2
Дата підписання договору:
01-07-2025, 15:00
Строк дії договору:
з 01-07-2025 по 31-12-2025
335 712 UAH
Ціна договору
335 712 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "НАРОДНА ОХОРОНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 23-06-2025 по 01-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Ушинського, будинок 40, офіс 212, 03151, Оксана Бабаджанова
Остаточна пропозиція:
313 116 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
313 116 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 01-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-06-25, 10:35:31
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: згідно Додатку 5 п.2 пп.2.1 до тендерної документації учасник мав надати: Суб’єкт охоронної діяльності, який буде надавати послуги реагування зі зброєю повинен додатково документально підтвердити надання аналогічних послуг. На підтвердження надати діючий або виконаний договір про надання послуг реагування зі зброєю. Надати підтверджуючі документи про наявність у Учасника або суб’єкта охоронної діяльності, який буде здійснювати реагування дозволу (витягу з Єдиного реєстру зброї про наявність дозволу) на відкриття та функціонування об’єкта підприємств, установ, суб’єктів господарської діяльності, зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у м. Києві, а також видаткову на придбання травматичної зброї, яка знаходиться на балансі підприємства та зберігається згідно наказу МВСУ № 622 від 21.08.98 року. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав документи від суб’єкта охоронної діяльності, який буде надавати послуги реагування зі зброєю згідно договору про надання послуг з виїзду наряду груп швидкого реагування зі зброєю на об’єкт №011024/1 від 01.10.2024 року – ТОВ «Охоронне об’єднання «Спрут». 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи від суб’єкта охоронної діяльності, який буде надавати послуги реагування зі зброєю згідно договору про надання послуг з виїзду наряду груп швидкого реагування зі зброєю на об’єкт №011024/1 від 01.10.2024 року – ТОВ «Охоронне об’єднання «Спрут» 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно Додатку 5 п.3 пп.3.1 до тендерної документації учасник мав надати: Довідка з переліком працівників (не менше чотирьох), які задіяні в групах швидкого реагування. На підтвердження надати наступні документи: - документи, що підтверджують проходження працівниками професійної підготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду; - чинні документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № _», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651); - чинні довідки, що підтверджують відсутність в працівників обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків (відповідно до Додатку 8 п. 2.16 Порядку, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246).2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником документи не надано. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи Довідка з переліком працівників (не менше чотирьох), які задіяні в групах швидкого реагування. На підтвердження надати наступні документи: - документи, що підтверджують проходження працівниками професійної підготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду; - чинні документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № _», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651);- чинні довідки, що підтверджують відсутність в працівників обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків (відповідно до Додатку 8 п. 2.16 Порядку, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246). 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно Додатку 5 п.3 пп.3.2 до тендерної документації учасник мав надати: Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – ІАС) – документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням ІАС та містить відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, виданий не раніше 2024 року, на кожного працівника, зазначеного у довідці; - охоронники, які задіяні в групах швидкого реагування зі зброєю мають бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. На підтвердження надати чинні документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, видані на кожного охоронника, що зазначений в довідці. Працівники, які будуть задіяні в групах швидкого реагування та будуть використовувати відомчу зброю, зазначену Постановою КМУ від 11.02.2013 № 97, повинні пройти курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік. Довідки повинні бути видані організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником документи не надано. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – ІАС) – документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням ІАС та містить відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, виданий не раніше 2024 року, на кожного працівника, зазначеного у довідці; - охоронники, які задіяні в групах швидкого реагування зі зброєю мають бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. На підтвердження надати чинні документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, видані на кожного охоронника, що зазначений в довідці. Працівники, які будуть задіяні в групах швидкого реагування та будуть використовувати відомчу зброю, зазначену Постановою КМУ від 11.02.2013 № 97, повинні пройти курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік. Довідки повинні бути видані організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно Додатку 5 п.3 пп.3.3 до тендерної документації учасник мав надати: Додатково надати довідки від уповноваженого органу про те, що кожен пристрій вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (не менше чотирьох), відстріляний відповідно до Інструкцій з організації функціонування криміналістичних обліків експертної служби МВС або довідка/лист від уповноваженого органу з інформацією про те, що дана довідка знаходиться в органі дозвільної системи та не може бути надана. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником документи не надано. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи Додатково надати довідки від уповноваженого органу про те, що кожен пристрій вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (не менше чотирьох), відстріляний відповідно до Інструкцій з організації функціонування криміналістичних обліків експертної служби МВС або довідка/лист від уповноваженого органу з інформацією про те, що дана довідка знаходиться в органі дозвільної системи та не може бути надана 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно Додатку 5 п.3 пп.3.4 до тендерної документації - повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією (або копії трудової книжки, трудового договору), які підтверджують факт працевлаштування . - наявність у працівників охорони (не менше 5 осіб) та керівника суб’єкта охоронної діяльності посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання ними знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим. Копії посвідчення та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з надання першої долікарської допомоги надати завірені у встановленому порядку; - копія діючого посвідчення за підписом керівника суб'єкта охоронної діяльності, в якому зазначаються прізвище, ім'я, по батькові особи, яка належить до персоналу охорони, дата видачі і термін дії посвідчення та міститься фотокартка особи, якій видано посвідчення. 2. Перелік виявлених невідповідностей: учасник надав документи не в повному обсязі, а саме не було надано: - повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією (або копії трудової книжки, трудового договору), які підтверджують факт працевлаштування . - наявність у працівників охорони (не менше 5 осіб) та керівника суб’єкта охоронної діяльності посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання ними знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим. Копії посвідчення та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з надання першої долікарської допомоги надати завірені у встановленому порядку; - копія діючого посвідчення за підписом керівника суб'єкта охоронної діяльності, в якому зазначаються прізвище, ім'я, по батькові особи, яка належить до персоналу охорони, дата видачі і термін дії посвідчення та міститься фотокартка особи, якій видано посвідчення. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи - повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією (або копії трудової книжки, трудового договору), які підтверджують факт працевлаштування . - наявність у працівників охорони (не менше 5 осіб) та керівника суб’єкта охоронної діяльності посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання ними знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим. Копії посвідчення та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з надання першої долікарської допомоги надати завірені у встановленому порядку; - копія діючого посвідчення за підписом керівника суб'єкта охоронної діяльності, в якому зазначаються прізвище, ім'я, по батькові особи, яка належить до персоналу охорони, дата видачі і термін дії посвідчення та міститься фотокартка особи, якій видано посвідчення. 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: згідно з Додатком 5 Інші документи що підтверджують технічні та кваліфікаційні критерії : 1. Довідка довільної форми про наявність відповідальної особи за охорону праці, з пожежної безпеки на підприємстві. Разом з довідкою надати посвідчення та витяг з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання особою знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з питань загального курсу з охорони праці, пожежної безпеки, а також витяг з журналу інструктажів з питань охорони праці щодо проходження інструктажу з охорони праці, пожежної безпеки працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені. 2. Виконавець несе матеріальну відповідальність за збитки, завдані Замовнику внаслідок неналежного виконання своїх обов’язків. В якості гарантій матеріальної відповідальності учасник надає в складі тендерної пропозиції оригінал договору добровільного страхування цивільної відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при надання послуг з охорони (страхова сума за договором повинна становити не менше суми закупівлі) та договір добровільного страхування охоронців від нещасних випадків під час виконання своїх обов’язків. До договорів подати оригінали платіжних інструкцій на оплату страхових внесків. 3. Довідка про наявність в Учасника або оренду в іншого суб’єкта господарювання пункту центрального спостереження та цілодобової диспетчерської служби із зазначенням номеру телефону, до якого буде надходити сигнал від «тривожних кнопок» або іншого обладнання, яке буде передане працівникам/охоронникам залучених до фізичної охорони об’єктів з метою отримання таких сигналів і реагування на них груп швидкого реагування. Крім того, Учасник подає оригінал або завірені копії документа, що підтверджує наявність централізованого пульта охорони (моніторингова станція) або використання на правах оренди. 4. Переможець торгів зобов’язаний за власний рахунок (у місячний термін із дня укладення договору на охорону) здійснити встановлення кнопки тривожного виклику та підключити їх до централізованого пульта охорони (моніторингової станції) тощо, забезпечувати їх подальше технічне обслуговування (ремонт) та реагування на тривожні виклики мобільними групами (учасник надає лист-гарантію). 5. Учасник подає копії сертифікатів відповідності дійсні на момент розкриття пропозиції: - сертифікат на систему управління охороною здоров´я та забезпечення безпечності праці при відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров´я та безпекою праці. - сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги» виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України. Сертифікати ISO повинні містити печатку органу сертифікації, а у разі наявності вимоги щодо акредитації органу сертифікації Національним агентством з акредитації України – відповідний національний знак акредитації у поєднанні із знаком всесвітньої мережі органів з акредитації та інших організацій, залучених до діяльності з оцінки відповідності, додатково надати Атестат про акредитацію органу з сертифікації, яким видані дані сертифікати. Даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті. 6. Довідку в довільній формі про наявність в учасника відповідальної особи, яка займає посаду начальника охорони або директора (керівника) та надати один із наступних документів: • Документ, що підтверджує перебування на військовому обліку, або • Документ, що підтверджує досягнення віку 60 років, або • Документ, що підтверджує статус військового пенсіонера. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано наступний перелік документів: 1. Довідка довільної форми про наявність відповідальної особи за охорону праці, з пожежної безпеки на підприємстві. Разом з довідкою надати посвідчення та витяг з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання особою знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з питань загального курсу з охорони праці, пожежної безпеки, а також витяг з журналу інструктажів з питань охорони праці щодо проходження інструктажу з охорони праці, пожежної безпеки працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені. 2. Виконавець несе матеріальну відповідальність за збитки, завдані Замовнику внаслідок неналежного виконання своїх обов’язків. В якості гарантій матеріальної відповідальності учасник надає в складі тендерної пропозиції оригінал договору добровільного страхування цивільної відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при надання послуг з охорони (страхова сума за договором повинна становити не менше суми закупівлі) та договір добровільного страхування охоронців від нещасних випадків під час виконання своїх обов’язків. До договорів подати оригінали платіжних інструкцій на оплату страхових внесків. 3. Довідка про наявність в Учасника або оренду в іншого суб’єкта господарювання пункту центрального спостереження та цілодобової диспетчерської служби із зазначенням номеру телефону, до якого буде надходити сигнал від «тривожних кнопок» або іншого обладнання, яке буде передане працівникам/охоронникам залучених до фізичної охорони об’єктів з метою отримання таких сигналів і реагування на них груп швидкого реагування. Крім того, Учасник подає оригінал або завірені копії документа, що підтверджує наявність централізованого пульта охорони (моніторингова станція) або використання на правах оренди. 4. Переможець торгів зобов’язаний за власний рахунок (у місячний термін із дня укладення договору на охорону) здійснити встановлення кнопки тривожного виклику та підключити їх до централізованого пульта охорони (моніторингової станції) тощо, забезпечувати їх подальше технічне обслуговування (ремонт) та реагування на тривожні виклики мобільними групами (учасник надає лист-гарантію). 5. Учасник подає копії сертифікатів відповідності дійсні на момент розкриття пропозиції: - сертифікат на систему управління охороною здоров´я та забезпечення безпечності праці при відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров´я та безпекою праці. - сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги» виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України. Сертифікати ISO повинні містити печатку органу сертифікації, а у разі наявності вимоги щодо акредитації органу сертифікації Національним агентством з акредитації України – відповідний національний знак акредитації у поєднанні із знаком всесвітньої мережі органів з акредитації та інших організацій, залучених до діяльності з оцінки відповідності, додатково надати Атестат про акредитацію органу з сертифікації, яким видані дані сертифікати. Даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті. 6. Довідку в довільній формі про наявність в учасника відповідальної особи, яка займає посаду начальника охорони або директора (керівника) та надати один із наступних документів: • Документ, що підтверджує перебування на військовому обліку, або • Документ, що підтверджує досягнення віку 60 років, або • Документ, що підтверджує статус військового пенсіонера. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи Учасником не надано наступний перелік документів: 1. Довідка довільної форми про наявність відповідальної особи за охорону праці, з пожежної безпеки на підприємстві. Разом з довідкою надати посвідчення та витяг з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання особою знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з питань загального курсу з охорони праці, пожежної безпеки, а також витяг з журналу інструктажів з питань охорони праці щодо проходження інструктажу з охорони праці, пожежної безпеки працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені. 2. Виконавець несе матеріальну відповідальність за збитки, завдані Замовнику внаслідок неналежного виконання своїх обов’язків. В якості гарантій матеріальної відповідальності учасник надає в складі тендерної пропозиції оригінал договору добровільного страхування цивільної відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при надання послуг з охорони (страхова сума за договором повинна становити не менше суми закупівлі) та договір добровільного страхування охоронців від нещасних випадків під час виконання своїх обов’язків. До договорів подати оригінали платіжних інструкцій на оплату страхових внесків. 3. Довідка про наявність в Учасника або оренду в іншого суб’єкта господарювання пункту центрального спостереження та цілодобової диспетчерської служби із зазначенням номеру телефону, до якого буде надходити сигнал від «тривожних кнопок» або іншого обладнання, яке буде передане працівникам/охоронникам залучених до фізичної охорони об’єктів з метою отримання таких сигналів і реагування на них груп швидкого реагування. Крім того, Учасник подає оригінал або завірені копії документа, що підтверджує наявність централізованого пульта охорони (моніторингова станція) або використання на правах оренди. 4. Переможець торгів зобов’язаний за власний рахунок (у місячний термін із дня укладення договору на охорону) здійснити встановлення кнопки тривожного виклику та підключити їх до централізованого пульта охорони (моніторингової станції) тощо, забезпечувати їх подальше технічне обслуговування (ремонт) та реагування на тривожні виклики мобільними групами (учасник надає лист-гарантію). 5. Учасник подає копії сертифікатів відповідності дійсні на момент розкриття пропозиції: - сертифікат на систему управління охороною здоров´я та забезпечення безпечності праці при відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров´я та безпекою праці. - сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги» виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України. Сертифікати ISO повинні містити печатку органу сертифікації, а у разі наявності вимоги щодо акредитації органу сертифікації Національним агентством з акредитації України – відповідний національний знак акредитації у поєднанні із знаком всесвітньої мережі органів з акредитації та інших організацій, залучених до діяльності з оцінки відповідності, додатково надати Атестат про акредитацію органу з сертифікації, яким видані дані сертифікати. Даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті. 6. Довідку в довільній формі про наявність в учасника відповідальної особи, яка займає посаду начальника охорони або директора (керівника) та надати один із наступних документів: • Документ, що підтверджує перебування на військовому обліку, або • Документ, що підтверджує досягнення віку 60 років, або • Документ, що підтверджує статус військового пенсіонера.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-06-25, 10:35:31

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "НАРОДНА ОХОРОНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
313 116 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
313 116 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-06-2025, 15:43:02
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
2.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання зазначених послуг. Матеріально-технічна база повинна відповідати Постанові КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності». Документальне підтвердження транспорту реагування* (не менше двох), зареєстрованого, як «спеціалізований», що відповідає вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: - Довідка в довільній формі з переліком транспортних засобів, що будуть використовуватись групами швидкого реагування на протиправні дії щодо об'єкта охорони, із зазначенням їх власника, марок, моделей, державних номерів. - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 № 379); - фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру; - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (наказ МВС від 18.04.2013 № 375); - довідки про перебування транспортних засобів ГШР на військовому обліку у військових комісаріатах відповідної адміністративно-територіальної одиниці, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням, марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу (відповідно до вимог постанови КМУ від 17.06.2015 № 405), видана не раніше 5 річної давнини. - всі автомобілі (не менше 2-х одиниць) повинні бути облаштовані GPS-системою, які дозволені до використання в Україні. На підтвердження можливості спостереження за місцем розташування автомобілів Учасник, в складі тендерної пропозиції повинен надати копії видаткових накладних на придбання даного обладнання. - документ на кожний автомобіль, який підтверджує можливість пересування транспорту реагування в період дії комендантської години у м. Києві та Київській області. Перепустка повинна містити повний номер та державний номерний знак транспортного засобу - дозволи/ відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром видані власнику транспорту реагування на експлуатацію радіоелектронних засобів радіозв’язку, які працюють в цифровому режимі передачі даних, з встановленим рівнем захисту не менше ніж AES 256 біт, що розташовані на транспорті, потужністю не менше десяти Вт, дійсних на весь період надання послуг, які дозволяють їх експлуатацію в м. Києві. *У разі якщо транспорт реагування не належить Учаснику на праві власності додатково надати договір реагування зі зброєю, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та копії документів, зазначених в п.1. щодо суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено договір реагування та копію його ліцензії на право здійснення охоронної діяльності. Суб’єкт охоронної діяльності, який буде надавати послуги реагування зі зброєю повинен додатково документально підтвердити надання аналогічних послуг. На підтвердження надати діючий або виконаний договір про надання послуг реагування зі зброєю. Надати підтверджуючі документи про наявність у Учасника або суб’єкта охоронної діяльності, який буде здійснювати реагування дозволу (витягу з Єдиного реєстру зброї про наявність дозволу) на відкриття та функціонування об’єкта підприємств, установ, суб’єктів господарської діяльності, зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у м. Києві, а також видаткову на придбання травматичної зброї, яка знаходиться на балансі підприємства та зберігається згідно наказу МВСУ № 622 від 21.08.98 року. .
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
3.1. Довідка з переліком працівників (не менше чотирьох), які задіяні в групах швидкого реагування. На підтвердження надати наступні документи: - документи, що підтверджують проходження працівниками професійної підготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду; - чинні документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № _», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651); - чинні довідки, що підтверджують відсутність в працівників обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків (відповідно до Додатку 8 п. 2.16 Порядку, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246); 3.2. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – ІАС) – документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням ІАС та містить відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, виданий не раніше 2024 року, на кожного працівника, зазначеного у довідці; - охоронники, які задіяні в групах швидкого реагування зі зброєю мають бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. На підтвердження надати чинні документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, видані на кожного охоронника, що зазначений в довідці. Працівники, які будуть задіяні в групах швидкого реагування та будуть використовувати відомчу зброю, зазначену Постановою КМУ від 11.02.2013 № 97, повинні пройти курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік. Довідки повинні бути видані організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання. 3.3. Додатково надати довідки від уповноваженого органу про те, що кожен пристрій вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (не менше чотирьох), відстріляний відповідно до Інструкцій з організації функціонування криміналістичних обліків експертної служби МВС або довідка/лист від уповноваженого органу з інформацією про те, що дана довідка знаходиться в органі дозвільної системи та не може бути надана. 3.4. Завірені Учасником копії документів або оригінали документів, що підтверджують присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче 3-го кваліфікаційного розряду видане навчальним закладом (з обов’язковим доданням усіх встановлених додатків до документу) на працівників, які братимуть участь у наданні послуг Замовнику (не менше 5 осіб) та повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією (або копії трудової книжки, трудового договору), які підтверджують факт працевлаштування . На кожного охоронника надати наступні документи: - копії документів або оригінали встановленого зразка про проходження працівниками Учасника (не менше 5 осіб, які будуть залучені до охорони Об’єкта Замовника) обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - наявність у працівників охорони (не менше 5 осіб) та керівника суб’єкта охоронної діяльності посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання ними знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим. Копії посвідчення та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з надання першої долікарської допомоги надати завірені у встановленому порядку; - копії документів або оригінали, які підтверджують проходження особою попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин , дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - копія діючого посвідчення за підписом керівника суб'єкта охоронної діяльності, в якому зазначаються прізвище, ім'я, по батькові особи, яка належить до персоналу охорони, дата видачі і термін дії посвідчення та міститься фотокартка особи, якій видано посвідчення; - копія витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий не раніше 2024 року.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
1.1 На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі послуг з охорони об’єктів ( не менше одного виконаного аналогічного договору в повному обсязі) Учасник має надати: 1.1.1 довідку (складену в довільній формі) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (послуги з охорони об’єктів із зазначенням № та дати укладення договору, предмету договору, найменування та контактних осіб замовника (прізвище та контактний телефон)); 1.1.2 скан-копію/ї оригіналу/ів або копію/ї, засвідчену/их уповноваженою особою учасника, договору/ів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), а також на підтвердження якісного надання послуг Учасником за цим/и договором/ами надати позитивний лист/и-відгук/и; 1.1.3 скан-копії оригіналів або копії, засвідчені уповноваженою особою учасника документів у повному обсязі, що підтверджують виконання договору/ів (акти надання послуг). Аналогічним вважається договір, який відповідає Коду ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги. Примітки: * у випадку, якщо у предметі договору не зазначається конкретна назва послуги, які постачалися за договором – учасник обов’язково до копії такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких Замовник зможе визначити послуги, які надавалися учасником; ** у випадку, якщо у предметі договору зазначається конкретні найменування послуг, які надавались за договором – учасники мають право подавати копії договорів без додатків. *** Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, що є предметом закупівлі даних торгів. Окрім того, Замовниками, згідно таких договорів мають бути суб’єкти, визначені такими згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» та які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ " СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "ЯСТРУБ-В"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
335 712 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
335 712 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-06-2025, 13:11:18
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
2.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання зазначених послуг. Матеріально-технічна база повинна відповідати Постанові КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності». Документальне підтвердження транспорту реагування* (не менше двох), зареєстрованого, як «спеціалізований», що відповідає вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: - Довідка в довільній формі з переліком транспортних засобів, що будуть використовуватись групами швидкого реагування на протиправні дії щодо об'єкта охорони, із зазначенням їх власника, марок, моделей, державних номерів. - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 № 379); - фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру; - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (наказ МВС від 18.04.2013 № 375); - довідки про перебування транспортних засобів ГШР на військовому обліку у військових комісаріатах відповідної адміністративно-територіальної одиниці, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням, марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу (відповідно до вимог постанови КМУ від 17.06.2015 № 405), видана не раніше 5 річної давнини. - всі автомобілі (не менше 2-х одиниць) повинні бути облаштовані GPS-системою, які дозволені до використання в Україні. На підтвердження можливості спостереження за місцем розташування автомобілів Учасник, в складі тендерної пропозиції повинен надати копії видаткових накладних на придбання даного обладнання. - документ на кожний автомобіль, який підтверджує можливість пересування транспорту реагування в період дії комендантської години у м. Києві та Київській області. Перепустка повинна містити повний номер та державний номерний знак транспортного засобу - дозволи/ відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром видані власнику транспорту реагування на експлуатацію радіоелектронних засобів радіозв’язку, які працюють в цифровому режимі передачі даних, з встановленим рівнем захисту не менше ніж AES 256 біт, що розташовані на транспорті, потужністю не менше десяти Вт, дійсних на весь період надання послуг, які дозволяють їх експлуатацію в м. Києві. *У разі якщо транспорт реагування не належить Учаснику на праві власності додатково надати договір реагування зі зброєю, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та копії документів, зазначених в п.1. щодо суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено договір реагування та копію його ліцензії на право здійснення охоронної діяльності. Суб’єкт охоронної діяльності, який буде надавати послуги реагування зі зброєю повинен додатково документально підтвердити надання аналогічних послуг. На підтвердження надати діючий або виконаний договір про надання послуг реагування зі зброєю. Надати підтверджуючі документи про наявність у Учасника або суб’єкта охоронної діяльності, який буде здійснювати реагування дозволу (витягу з Єдиного реєстру зброї про наявність дозволу) на відкриття та функціонування об’єкта підприємств, установ, суб’єктів господарської діяльності, зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у м. Києві, а також видаткову на придбання травматичної зброї, яка знаходиться на балансі підприємства та зберігається згідно наказу МВСУ № 622 від 21.08.98 року. .
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
3.1. Довідка з переліком працівників (не менше чотирьох), які задіяні в групах швидкого реагування. На підтвердження надати наступні документи: - документи, що підтверджують проходження працівниками професійної підготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду; - чинні документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № _», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651); - чинні довідки, що підтверджують відсутність в працівників обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків (відповідно до Додатку 8 п. 2.16 Порядку, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246); 3.2. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – ІАС) – документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням ІАС та містить відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, виданий не раніше 2024 року, на кожного працівника, зазначеного у довідці; - охоронники, які задіяні в групах швидкого реагування зі зброєю мають бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. На підтвердження надати чинні документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, видані на кожного охоронника, що зазначений в довідці. Працівники, які будуть задіяні в групах швидкого реагування та будуть використовувати відомчу зброю, зазначену Постановою КМУ від 11.02.2013 № 97, повинні пройти курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік. Довідки повинні бути видані організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання. 3.3. Додатково надати довідки від уповноваженого органу про те, що кожен пристрій вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (не менше чотирьох), відстріляний відповідно до Інструкцій з організації функціонування криміналістичних обліків експертної служби МВС або довідка/лист від уповноваженого органу з інформацією про те, що дана довідка знаходиться в органі дозвільної системи та не може бути надана. 3.4. Завірені Учасником копії документів або оригінали документів, що підтверджують присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче 3-го кваліфікаційного розряду видане навчальним закладом (з обов’язковим доданням усіх встановлених додатків до документу) на працівників, які братимуть участь у наданні послуг Замовнику (не менше 5 осіб) та повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією (або копії трудової книжки, трудового договору), які підтверджують факт працевлаштування . На кожного охоронника надати наступні документи: - копії документів або оригінали встановленого зразка про проходження працівниками Учасника (не менше 5 осіб, які будуть залучені до охорони Об’єкта Замовника) обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - наявність у працівників охорони (не менше 5 осіб) та керівника суб’єкта охоронної діяльності посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання ними знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим. Копії посвідчення та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з надання першої долікарської допомоги надати завірені у встановленому порядку; - копії документів або оригінали, які підтверджують проходження особою попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин , дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - копія діючого посвідчення за підписом керівника суб'єкта охоронної діяльності, в якому зазначаються прізвище, ім'я, по батькові особи, яка належить до персоналу охорони, дата видачі і термін дії посвідчення та міститься фотокартка особи, якій видано посвідчення; - копія витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий не раніше 2024 року.
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
1.1 На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі послуг з охорони об’єктів ( не менше одного виконаного аналогічного договору в повному обсязі) Учасник має надати: 1.1.1 довідку (складену в довільній формі) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (послуги з охорони об’єктів із зазначенням № та дати укладення договору, предмету договору, найменування та контактних осіб замовника (прізвище та контактний телефон)); 1.1.2 скан-копію/ї оригіналу/ів або копію/ї, засвідчену/их уповноваженою особою учасника, договору/ів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), а також на підтвердження якісного надання послуг Учасником за цим/и договором/ами надати позитивний лист/и-відгук/и; 1.1.3 скан-копії оригіналів або копії, засвідчені уповноваженою особою учасника документів у повному обсязі, що підтверджують виконання договору/ів (акти надання послуг). Аналогічним вважається договір, який відповідає Коду ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги. Примітки: * у випадку, якщо у предметі договору не зазначається конкретна назва послуги, які постачалися за договором – учасник обов’язково до копії такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких Замовник зможе визначити послуги, які надавалися учасником; ** у випадку, якщо у предметі договору зазначається конкретні найменування послуг, які надавались за договором – учасники мають право подавати копії договорів без додатків. *** Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, що є предметом закупівлі даних торгів. Окрім того, Замовниками, згідно таких договорів мають бути суб’єкти, визначені такими згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» та які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 16:32:53
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 16:32:17
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 16:32:17

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 16:32:04
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 16:32:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 16:32:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 16:32:04
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 16:32:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 16:32:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 16:32:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 16:32:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 16:32:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 16:32:04
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 16:32:04
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 16:32:04
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 16:32:04
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 16:32:04
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 16:32:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 16:32:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 16:32:04
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 16:32:04
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 16:32:04
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 16:32:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з охорони приміщення спортивної школи з подвійним призначенням(укриття)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання зазначених послуг. Матеріально-технічна база повинна відповідати Постанові КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності». Документальне підтвердження транспорту реагування* (не менше двох), зареєстрованого, як «спеціалізований», що відповідає вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: - Довідка в довільній формі з переліком транспортних засобів, що будуть використовуватись групами швидкого реагування на протиправні дії щодо об'єкта охорони, із зазначенням їх власника, марок, моделей, державних номерів. - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 № 379); - фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру; - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (наказ МВС від 18.04.2013 № 375); - довідки про перебування транспортних засобів ГШР на військовому обліку у військових комісаріатах відповідної адміністративно-територіальної одиниці, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням, марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу (відповідно до вимог постанови КМУ від 17.06.2015 № 405), видана не раніше 5 річної давнини. - всі автомобілі (не менше 2-х одиниць) повинні бути облаштовані GPS-системою, які дозволені до використання в Україні. На підтвердження можливості спостереження за місцем розташування автомобілів Учасник, в складі тендерної пропозиції повинен надати копії видаткових накладних на придбання даного обладнання. - документ на кожний автомобіль, який підтверджує можливість пересування транспорту реагування в період дії комендантської години у м. Києві та Київській області. Перепустка повинна містити повний номер та державний номерний знак транспортного засобу - дозволи/ відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром видані власнику транспорту реагування на експлуатацію радіоелектронних засобів радіозв’язку, які працюють в цифровому режимі передачі даних, з встановленим рівнем захисту не менше ніж AES 256 біт, що розташовані на транспорті, потужністю не менше десяти Вт, дійсних на весь період надання послуг, які дозволяють їх експлуатацію в м. Києві. *У разі якщо транспорт реагування не належить Учаснику на праві власності додатково надати договір реагування зі зброєю, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та копії документів, зазначених в п.1. щодо суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено договір реагування та копію його ліцензії на право здійснення охоронної діяльності. Суб’єкт охоронної діяльності, який буде надавати послуги реагування зі зброєю повинен додатково документально підтвердити надання аналогічних послуг. На підтвердження надати діючий або виконаний договір про надання послуг реагування зі зброєю. Надати підтверджуючі документи про наявність у Учасника або суб’єкта охоронної діяльності, який буде здійснювати реагування дозволу (витягу з Єдиного реєстру зброї про наявність дозволу) на відкриття та функціонування об’єкта підприємств, установ, суб’єктів господарської діяльності, зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у м. Києві, а також видаткову на придбання травматичної зброї, яка знаходиться на балансі підприємства та зберігається згідно наказу МВСУ № 622 від 21.08.98 року. .
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 16:32:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з охорони приміщення спортивної школи з подвійним призначенням(укриття)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3.1. Довідка з переліком працівників (не менше чотирьох), які задіяні в групах швидкого реагування. На підтвердження надати наступні документи: - документи, що підтверджують проходження працівниками професійної підготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду; - чинні документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № _», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651); - чинні довідки, що підтверджують відсутність в працівників обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків (відповідно до Додатку 8 п. 2.16 Порядку, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246); 3.2. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – ІАС) – документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням ІАС та містить відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, виданий не раніше 2024 року, на кожного працівника, зазначеного у довідці; - охоронники, які задіяні в групах швидкого реагування зі зброєю мають бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. На підтвердження надати чинні документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, видані на кожного охоронника, що зазначений в довідці. Працівники, які будуть задіяні в групах швидкого реагування та будуть використовувати відомчу зброю, зазначену Постановою КМУ від 11.02.2013 № 97, повинні пройти курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік. Довідки повинні бути видані організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання. 3.3. Додатково надати довідки від уповноваженого органу про те, що кожен пристрій вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (не менше чотирьох), відстріляний відповідно до Інструкцій з організації функціонування криміналістичних обліків експертної служби МВС або довідка/лист від уповноваженого органу з інформацією про те, що дана довідка знаходиться в органі дозвільної системи та не може бути надана. 3.4. Завірені Учасником копії документів або оригінали документів, що підтверджують присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче 3-го кваліфікаційного розряду видане навчальним закладом (з обов’язковим доданням усіх встановлених додатків до документу) на працівників, які братимуть участь у наданні послуг Замовнику (не менше 5 осіб) та повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією (або копії трудової книжки, трудового договору), які підтверджують факт працевлаштування . На кожного охоронника надати наступні документи: - копії документів або оригінали встановленого зразка про проходження працівниками Учасника (не менше 5 осіб, які будуть залучені до охорони Об’єкта Замовника) обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - наявність у працівників охорони (не менше 5 осіб) та керівника суб’єкта охоронної діяльності посвідчень та витягів з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання ними знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з надання першої медичної долікарської допомоги потерпілим. Копії посвідчення та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з надання першої долікарської допомоги надати завірені у встановленому порядку; - копії документів або оригінали, які підтверджують проходження особою попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин , дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - копія діючого посвідчення за підписом керівника суб'єкта охоронної діяльності, в якому зазначаються прізвище, ім'я, по батькові особи, яка належить до персоналу охорони, дата видачі і термін дії посвідчення та міститься фотокартка особи, якій видано посвідчення; - копія витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий не раніше 2024 року.
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 16:32:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з охорони приміщення спортивної школи з подвійним призначенням(укриття)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1 На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі послуг з охорони об’єктів ( не менше одного виконаного аналогічного договору в повному обсязі) Учасник має надати: 1.1.1 довідку (складену в довільній формі) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (послуги з охорони об’єктів із зазначенням № та дати укладення договору, предмету договору, найменування та контактних осіб замовника (прізвище та контактний телефон)); 1.1.2 скан-копію/ї оригіналу/ів або копію/ї, засвідчену/их уповноваженою особою учасника, договору/ів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), а також на підтвердження якісного надання послуг Учасником за цим/и договором/ами надати позитивний лист/и-відгук/и; 1.1.3 скан-копії оригіналів або копії, засвідчені уповноваженою особою учасника документів у повному обсязі, що підтверджують виконання договору/ів (акти надання послуг). Аналогічним вважається договір, який відповідає Коду ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги. Примітки: * у випадку, якщо у предметі договору не зазначається конкретна назва послуги, які постачалися за договором – учасник обов’язково до копії такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких Замовник зможе визначити послуги, які надавалися учасником; ** у випадку, якщо у предметі договору зазначається конкретні найменування послуг, які надавались за договором – учасники мають право подавати копії договорів без додатків. *** Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, що є предметом закупівлі даних торгів. Окрім того, Замовниками, згідно таких договорів мають бути суб’єкти, визначені такими згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» та які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 16:32:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ