| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 12 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 120 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Попередній етап: | Ні |
| Замовник: | ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК"" |
| ЄДРПОУ: | 23697280 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrgasbank.com |
| Контактна особа: | Марина КУЗЬМИЧ |
| Телефон: | +380733358152 |
| E-mail: | mkuzmych@ukrgasbank.com |
| Місцезнаходження: | 03087, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Єреванська, 1 |
6 |
Під час розгляду документів, наданих у складі пропозиції Учасника ТОВ "НЕТПІК" (далі - Учасник) виявлено наступні невідповідності: 1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 24.06.2025 № 109, надана Учасником на виконання вимог п. 1.2. Розділу 1. «Перелік документів, які подаються (завантажуються на майданчик) Учасником у складі Пропозиції» Додатку 6 Тендерної документації (далі – Перелік документів), не містить вичерпної інформації, передбаченої вимогами даного пункту, а саме: 1) відсутня інформація щодо ПІБ контактних осіб відносно Договору від 16.08.2022 №160822-01Е; 2) відсутня інформація щодо ПІБ та телефонів контактних осіб відносно Договору від 24.07.2023 №24/07-2. 2. Не підтверджено повне виконання Договору від 16.08.2022 №160822-01Е відповідно до вимог п. 1.3. Переліку документів. 3. Відсутні аналітичні звіти щодо досягнутих медійних показників за кожним кейсом, інформацію щодо яких надано Учасником у презентації на виконання вимог п. 1.6. Переліку документів. 4. Відсутня інформація щодо аналітичного огляду ринку послуг з розміщення інформаційних та рекламних матеріалів у мережі інтернет для фінансової категорії, а також аналізу поведінки у мережі Інтернет клієнтів сегменту малого та середнього бізнесу, надання якої передбачено п. 1.7. Переліку документів 5. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації від 23.06.2025 № 98, надана Учасником на виконання вимог п. 1.8. Переліку документів, не містить інформації щодо по батькові працівників. 6. У складі пропозиції Учасника відсутня інформація щодо коду доступу (унікальної цифрової послідовності кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, надання якої передбачено п. 1.14. Переліку документів Просимо Учасника усунути зазначені невідповідності, надавши документи згідно з переліку, викладеного у даному повідомленні, протягом 24 годин з моменту його оприлюднення у Електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.