Період оскарження умов закупівлі - по 14-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 232 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 160 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ МІСТА "ЄДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 19092648 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-socialno-analitichnij-centr-spriyannya-rozvitku-mista-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Олександр ТКАЧЕНКО |
| Телефон: | +380954163767 |
| E-mail: | o.tkachenko.ednipro@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 75 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Васильченко Костянтина Олександровича, Замовником були виявлені наступні невідповідності у поданих зазначеним Учасником документах. 1. На виконання вимоги пп 2.21. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати гарантійний лист від суб’єкта господарювання, за запропонованим учасником місцем проведення заходу, про можливість надати приміщення для проведення заходу відповідно до Календарного плану, зазначеного у Додатку № 3. Подані у складі тендерної пропозиції документи, не містять зазначеного листа. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання листа у відповідності з вимогою пп 2.21. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.