Закупівлю оголошено - 04-06-2025, 17:09. Дата останніх змін - 10-07-2025, 17:37

Послуги з проведення установчих досліджень

Послуги з проведення установчих досліджень... Державна закупівля - UA-2025-06-04-013221-a Послуги з проведення установчих досліджень від замовника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" від 6/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-04-013221-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-04-016546-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-06-2025, 17:09
по 09-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-06-2025, 17:09
по 12-06-2025, 20:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 13-06-2025, 14:53
по 13-06-2025, 15:22

Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2025, 00:00

Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ та/або інформація на іншій мові ніж українська, учасник надає їх переклад на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1109466
1 109 466 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:5 547,33 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
ЄДРПОУ:21560045 Досьє YouControl
Сайт:http://ukrposhta.ua
Контактна особа:Турчина Вікторія Анатоліївна
Телефон:380500508234
E-mail:turchyna-va@ukrposhta.ua
Місцезнаходження:
01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з проведення установчи ...
1 109 466 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 13-06-2025, 14:53
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

УСТАНОВЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ. Послуга дослідження клієнтського досвіду (якісний етап)

1
послуга
01001 Україна Київська область Київ вул. Хрещатик, 22
по 31-12-2025
79311200-9
Послуги з проведення опитувань


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

УСТАНОВЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ. Послуга дослідження клієнтського досвіду (кількісний етап) з сегментацією

1
послуга
01001 Україна Київська область Київ вул. Хрещатик, 22
по 31-12-2025
79311200-9
Послуги з проведення опитувань


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

УСТАНОВЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ. Послуга аудиту здоров’я бренду з візуалізацією «шляхів користувача» (user journey)

1
послуга
01001 Україна Київська область Київ вул. Хрещатик, 22
по 31-12-2025
79311200-9
Послуги з проведення опитувань


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ІНМАЙНД АНАЛІТІКС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 23-06-2025 по 22-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ЗВІРИНЕЦЬКА, будинок 63, 01014, Olena Popova
Остаточна пропозиція:
708 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
888 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-07-2025, 17:17
Період подачі оскарження:
по 10-07-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 30-06-25, 19:03:04
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. У зв’язку з необхідністю більш детального вивчення та всебічного розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНМАЙНД АНАЛІТІКС" за процедурою відритих торгів Послуги з проведення установчих досліджень згідно коду ДК021-2015: 79310000-0 Послуги з проведення ринкових досліджень (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-04-013221-a), Замовник АТ «Укрпошта» повідомляє, що строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами. Дата прийняття рішення: 30.06.2025 Уповноважена особа АТ «Укрпошта» Вікторія ТУРЧИНА /КЕП/

Кінцева дата розгляду пропозиції: 22-07-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 26-06-25, 14:34:45
24

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "ІНМАЙНД АНАЛІТІКС" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) В складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів № 01-1006 від 10 червня 2025, в якій встановлено невідповідність в частині назви контрагентів, які не узгоджуються з назвами згідно наданих листів відгуків; в довідці відсутня дата договору з АТ «ОТП Банк» та зазначений невірний сайт банку, при визначенні кількості проведення досліджень застосоване поняття «хвиля» без його уточнення, що не дає об’єктивно оцінити відповідність наданої інформації вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - підпункт 1.1. Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Оновлена довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання за період з 2022 по 2025 роки не менше 3 (трьох) аналогічних* за предметом закупівлі договорів від не менше 3 (трьох) різних замовників (контрагентів) із сфери рітейлу та/або АЗС та/або логістики та/або банківської сфери та/або сфери телекомунікацій та/або сфери мобільного зв'язку, що мають розгалужену мережу по Україні щонайменше у 10 областях із зазначенням:  найменування контрагента,  сфери контрагента,  посилання на сайт контрагента (за наявності),  предмету договору,  номеру та дати укладення договору;  контактних осіб замовників (прізвище, ім’я, посада та контактний телефон);  стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір);  кількості опитаних респондентів  кількості проведених досліджень аудиту здоров’я бренду  кількості проведених досліджень клієнтського досвіду  назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження Приклад довідки наведений у додатку 2 до тендерної документації *Під аналогічними за предметом закупівлі договорами слід розуміти виконані/частково виконані договори, за умовами яких надано послуги з проведення ринкових досліджень та/або маркетингових досліджень та/або послуг з проведення установчих та/або трекінгових досліджень та/або проведення онлайн-досліджень за участі одночасно 1000 та більше респондентів в результаті виконання яких було здійснено не менше 5 (п’яти) досліджень аудиту здоров’я бренду та не менше 5 (п’яти) досліджень клієнтського досвіду. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27-06-25, 14:34:45
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-04-013221-a-b1
Номер договору:
100725-15Е
Дата підписання договору:
10-07-2025, 00:01
Строк дії договору:
з 10-07-2025 по 31-12-2025
708 000 UAH
Ціна договору
590 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 13-06-2025 по 12-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Киев, м. Київ, вул. Чигоріна, 61, 01042, Сергій Великородний
Остаточна пропозиція:
707 900 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
874 130 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 29-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 18-06-25, 17:52:12
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції У зв’язку з необхідністю більш детального вивчення та всебічного розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз" за процедурою відритих торгів Послуги з проведення установчих досліджень згідно коду ДК021-2015: 79310000-0 Послуги з проведення ринкових досліджень (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-04-013221-a), Замовник АТ «Укрпошта» повідомляє, що строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами. Дата прийняття рішення: 18.06.2025 Уповноважена особа АТ «Укрпошта» _КЕП__ Вікторія ТУРЧИНА

Кінцева дата розгляду пропозиції: 12-07-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-06-25, 14:39:34
24

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) В складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в якій встановлено невідповідність в частині зазначення неповної назви контрагентів, які не узгоджуються з назвами згідно наданих листів відгуків; незазначені посади контактних осіб АТБ та Сенс Банк; зазначені в довідці договір з Київстар №424196 від 3 серпня 2021 (ДУ від 1 до 87) та Воля №21122021 від 21 грудня 2021 не відповідають вимогам тендерної документації стосовно періоду договорів, а саме :«за період з 2022 по 2025 роки». 1.2) Надані листи-відгуки не підтверджують в повному обсязі відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: відсутні відгуки не менш ніж 3 (трьох) різних контрагентів, що зазначені в довідці про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів; рекомендаційні листи ТОВ «ФТД-РИТЕЙЛ» та ТОВ «АШАН Україна ГІПЕРМАРКЕТ» не містять підпису та/або електронного підпису та/або візуалізації та/або QR-коду, що підтверджує оформлення документу; лист ТОВ «ФТД-РИТЕЙЛ» не містить номеру та дати укладеного договору; контрагенти ТОВ «АШАН Україна ГІПЕРМАРКЕТ» та Національний банк України відсутні в довідці про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів- таким чином зазначені відгуки не підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію; рекомендаційний лист ПрАТ «Київстар» не містить номеру та дати укладеного договору. 1.3) В складі тендерної пропозиції надано Довідку про відповідність тендерної пропозиції учасника та інформаційний лист, в яких встановлено не відповідність в частині зазначення наявності інформації стосовно онлайн-платформи, яка не є власною, та відповідного підтвердження скріншотами з такої платформи без надання документів щодо співпраці з власником онлайн-платформи або права використання партнерської онлайн-платформи оформленими відповідно вимог пункту 6.1. Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», також більшість скріншотів не є інформативними навіть при збільшенні, що унеможливлює проведення аналізу наявної інформації. 1.4) Не підтверджено, відповідно вимог пункту 6.2. Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», наявність власної/партнерської бази респондентів для опитування розміром не менше 100 тис. осіб – станом на дату подачі тендерної пропозиції: відсутні скріншоти, що містять інформацію про останню дата перевірки валідності даних та наявність відповіді респондентів (так/ні) або скріншоти з онлайн-кабінету, в якому знаходяться реалізовані проекти, згідно довідки наданої по пункту 1.1.1. додатку 2, які містять назви контрагентів та назви проєктів. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - підпункт 1.1. та пункт 6 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Оновлена довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання за період з 2022 по 2025 роки не менше 3 (трьох) аналогічних* за предметом закупівлі договорів від не менше 3 (трьох) різних замовників (контрагентів) із сфери рітейлу та/або АЗС та/або логістики та/або банківської сфери та/або сфери телекомунікацій та/або сфери мобільного зв'язку, що мають розгалужену мережу по Україні щонайменше у 10 областях із зазначенням:  найменування контрагента,  сфери контрагента,  посилання на сайт контрагента (за наявності),  предмету договору,  номеру та дати укладення договору;  контактних осіб замовників (прізвище, ім’я, посада та контактний телефон);  стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір);  кількості опитаних респондентів  кількості проведених досліджень аудиту здоров’я бренду  кількості проведених досліджень клієнтського досвіду  назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження Приклад довідки наведений у додатку 2 до тендерної документації *Під аналогічними за предметом закупівлі договорами слід розуміти виконані/частково виконані договори, за умовами яких надано послуги з проведення ринкових досліджень та/або маркетингових досліджень та/або послуг з проведення установчих та/або трекінгових досліджень та/або проведення онлайн-досліджень за участі одночасно 1000 та більше респондентів в результаті виконання яких було здійснено не менше 5 (п’яти) досліджень аудиту здоров’я бренду та не менше 5 (п’яти) досліджень клієнтського досвіду. 3.2) Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження (надається щодо договорів зазначених у довідці відповідно до п. 1.1.1 цього Додатку та не менше ніж від 3 (трьх) різних контрагентів). 3.3) Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, про наявність власної онлайн-платформи з можливістю одночасного підключення від 1000 до 2000 користувачів із наданням скріншотів з такої платформи. Скріншоти мають містити: • Форму інтерфейсу, з блоком/ами анкет. • Загальну кількість учасників опитування (респондентів). • Дата скріншоту, зробленого не раніше 01.05.2025. АБО - укладений учасником не пізніше 1 травня 2025 року договір на використання партнерської онлайн-платформи для проведення опитування з можливістю одночасного підключення від 1000 до 2000 користувачів. Інформація про вартість договору та ціну послуг може бути прихована учасником, зокрема заштрихована, замальована, затерта тощо АБО - довідка у довільній формі, складена польовим партнером (власником онлайн-платформи), про те, що він підтверджує згоду та готовність надавати польові ресурси учаснику торгів для реалізації досліджень методом онлайн інтерв'ю на правах партнерів для реалізації досліджень та гарантує можливість одночасного підключення від 1000 до 2000 користувачів; документ повинен бути адресований Замовнику торгів та містити номер даного оголошення оприлюдненого на офіційному порталі електронної системи публічних закупівель України https://prozorro.gov.ua АБО - меморандум про співпрацю учасника з польовим партнером (власником онлайн-платформи з можливістю одночасного підключення від 1000 до 2000 користувачів). Інформація про вартість та ціну послуг може бути прихована учасником, зокрема заштрихована, замальована, затерта тощо 3.4) Гарантійний лист з підтвердженням наявності власної/партнерської бази респондентів для опитування розміром не менше 100 тис. осіб – станом на дату подачі тендерної пропозиції. Додатком до гарантійного листа має бути фінальна зведена таблиця бази даних респондентів, яка розташована на онлайн-платформі у вигляді скрін-шоту/тів, де повинно бути зазначено: • - кількість респондентів • - останню дата перевірки валідності даних • -наявність відповіді респондентів (так/ні) • - додаткові параметри респондентів у відсоткових показниках (вік, стать). АБО - скріншоти з онлайн-кабінету, в якому знаходяться реалізовані проекти згідно довідки наданої по пункту 1.1.1. цього додатку які містять назви контрагентів та назви проєктів. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-06-25, 14:39:34

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
707 900 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
874 130 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-06-2025, 19:42:22
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
31
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - листи відгуки
Доказ:
Документ
1. Фокстрот_БХТ_CAWI_2023.pdf, Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження (надається щодо договорів зазначених у довідці відповідно до п. 1.1.1 цього Додатку та не менше ніж від 3 (трьх) різних контрагентів).
Доказ:
Документ
1. Фокстрот_БХТ_CAWI_2023.pdf.asice, Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження (надається щодо договорів зазначених у довідці відповідно до п. 1.1.1 цього Додатку та не менше ніж від 3 (трьх) різних контрагентів).
Доказ:
Документ
1.1. Фокстрот_БХТ_CAWI_2025.pdf, Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження (надається щодо договорів зазначених у довідці відповідно до п. 1.1.1 цього Додатку та не менше ніж від 3 (трьх) різних контрагентів).
Доказ:
Документ
1.1. Фокстрот_БХТ_CAWI_2025.pdf.asice, Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження (надається щодо договорів зазначених у довідці відповідно до п. 1.1.1 цього Додатку та не менше ніж від 3 (трьх) різних контрагентів).
Доказ:
Документ
2. Рекомендація Київстар_дослідження_AdHock_2022.pdf, Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження (надається щодо договорів зазначених у довідці відповідно до п. 1.1.1 цього Додатку та не менше ніж від 3 (трьх) різних контрагентів).
Доказ:
Документ
2. Рекомендація Київстар_дослідження_AdHock_2022.pdf.asice, Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження (надається щодо договорів зазначених у довідці відповідно до п. 1.1.1 цього Додатку та не менше ніж від 3 (трьх) різних контрагентів).
Доказ:
Документ
3. Ашан.pdf, Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження (надається щодо договорів зазначених у довідці відповідно до п. 1.1.1 цього Додатку та не менше ніж від 3 (трьх) різних контрагентів).
Доказ:
Документ
3. Ашан.pdf.asice, Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження (надається щодо договорів зазначених у довідці відповідно до п. 1.1.1 цього Додатку та не менше ніж від 3 (трьх) різних контрагентів).
Доказ:
Документ
4. НБУ.pdf, Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження (надається щодо договорів зазначених у довідці відповідно до п. 1.1.1 цього Додатку та не менше ніж від 3 (трьх) різних контрагентів).
Доказ:
Документ
4. НБУ.pdf.asice, Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження (надається щодо договорів зазначених у довідці відповідно до п. 1.1.1 цього Додатку та не менше ніж від 3 (трьх) різних контрагентів).
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - довідка
Доказ:
Документ
Довідка про наявність відповідного досвіду.docx, Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання за період з 2022 по 2025 роки не менше 3 (трьох) аналогічних* за предметом закупівлі договорів від не менше 3 (трьох) різних замовників (контрагентів) із сфери рітейлу та/або АЗС та/або логістики та/або банківської сфери та/або сфери телекомунікацій та/або сфери мобільного зв'язку, що мають розгалужену мережу по Україні щонайменше у 10 областях
Доказ:
Документ
Довідка про наявність відповідного досвіду.docx.asice, Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання за період з 2022 по 2025 роки не менше 3 (трьох) аналогічних* за предметом закупівлі договорів від не менше 3 (трьох) різних замовників (контрагентів) із сфери рітейлу та/або АЗС та/або логістики та/або банківської сфери та/або сфери телекомунікацій та/або сфери мобільного зв'язку, що мають розгалужену мережу по Україні щонайменше у 10 областях

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ІНМАЙНД АНАЛІТІКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
708 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
888 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
12-06-2025, 18:10:39
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
31
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - листи відгуки
Доказ:
Документ
Inmind Рекомендації.pdf, Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження (надається щодо договорів зазначених у довідці відповідно до п. 1.1.1 цього Додатку та не менше ніж від 3 (трьх) різних контрагентів).
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - довідка
Доказ:
Документ
Inmind Довідка Досвід.pdf, Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання за період з 2022 по 2025 роки не менше 3 (трьох) аналогічних* за предметом закупівлі договорів від не менше 3 (трьох) різних замовників (контрагентів) із сфери рітейлу та/або АЗС та/або логістики та/або банківської сфери та/або сфери телекомунікацій та/або сфери мобільного зв'язку, що мають розгалужену мережу по Україні щонайменше у 10 областях

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДУС РІСЕЧ ПЛЮС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
948 001 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 109 466 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ТОВ "Градус Рісеч Плюс"
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-06-2025, 17:12:21
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
31
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - листи відгуки
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - довідка

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-06-2025, 17:09:45
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-06-2025, 17:09:37
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:04-06-2025, 17:09:37
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:04-06-2025, 17:09:37
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:04-06-2025, 17:09:37

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 17:09:37
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 17:09:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ(и), що підтверджують сплату або зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків , У разі якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно підпункту 2 пункту 45 Особливостей. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) надає документ(и), що підтверджують сплату або зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 17:09:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 17:09:37
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 17:09:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 17:09:37
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 17:09:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 17:09:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 17:09:37
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 17:09:37
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 17:09:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 17:09:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 17:09:37
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 17:09:37
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 17:09:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 17:09:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 17:09:37
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 17:09:37
              3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Послуги з проведення установчих досліджень
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              31
              Пошук... день
              день
              Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії Договору не менш ніж на один місяць та починатись не пізніше дати укладення Договору.
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 17:09:37
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Розмір банківської гарантії становить 5 (п’ять) відсотків від ціни Договору.
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 17:09:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення договору , Замовник вимагає від Переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за примірною формою, передбаченою розділом ІХ цієї тендерної документації не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 1 цієї тендерної документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5 (п’ять) відсотків від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 1 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції.
              4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Послуги з проведення установчих досліджень
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 17:09:37
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 17:09:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців , 1. Довідка про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ. 2. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей, подається довідка у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, про відсутність таких підстав
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з проведення установчих досліджень
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - листи відгуки
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 17:09:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження (надається щодо договорів зазначених у довідці відповідно до п. 1.1.1 цього Додатку та не менше ніж від 3 (трьх) різних контрагентів). , 1.1.2. Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження (надається щодо договорів зазначених у довідці відповідно до п. 1.1.1 цього Додатку та не менше ніж від 3 (трьх) різних контрагентів).
              Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - довідка
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-06-2025, 17:09:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання за період з 2022 по 2025 роки не менше 3 (трьох) аналогічних* за предметом закупівлі договорів від не менше 3 (трьох) різних замовників (контрагентів) із сфери рітейлу та/або АЗС та/або логістики та/або банківської сфери та/або сфери телекомунікацій та/або сфери мобільного зв'язку, що мають розгалужену мережу по Україні щонайменше у 10 областях , 1.1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання за період з 2022 по 2025 роки не менше 3 (трьох) аналогічних* за предметом закупівлі договорів від не менше 3 (трьох) різних замовників (контрагентів) із сфери рітейлу та/або АЗС та/або логістики та/або банківської сфери та/або сфери телекомунікацій та/або сфери мобільного зв'язку, що мають розгалужену мережу по Україні щонайменше у 10 областях із зазначенням:  найменування контрагента,  сфери контрагента,  посилання на сайт контрагента (за наявності),  предмету договору,  номеру та дати укладення договору;  контактних осіб замовників (прізвище, ім’я, посада та контактний телефон);  стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір);  кількості опитаних респондентів  кількості проведених досліджень аудиту здоров’я бренду  кількості проведених досліджень клієнтського досвіду  назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження Приклад довідки наведений додатку 2 до тендерної документації *Під аналогічними за предметом закупівлі договорами слід розуміти виконані/частково виконані договори, за умовами яких надано послуги з проведення ринкових досліджень та/або маркетингових досліджень та/або послуг з проведення установчих та/або трекінгових досліджень та/або проведення онлайн-досліджень за участі одночасно 1000 та більше респондентів в результаті виконання яких було здійснено не менше 5 (п’яти) досліджень аудиту здоров’я бренду та не менше 5 (п’яти) досліджень клієнтського досвіду.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ