Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ та/або інформація на іншій мові ніж українська, учасник надає їх переклад на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 109 466 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 547,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Турчина Вікторія Анатоліївна |
| Телефон: | 380500508234 |
| E-mail: | turchyna-va@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. У зв’язку з необхідністю більш детального вивчення та всебічного розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНМАЙНД АНАЛІТІКС" за процедурою відритих торгів Послуги з проведення установчих досліджень згідно коду ДК021-2015: 79310000-0 Послуги з проведення ринкових досліджень (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-04-013221-a), Замовник АТ «Укрпошта» повідомляє, що строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами. Дата прийняття рішення: 30.06.2025 Уповноважена особа АТ «Укрпошта» Вікторія ТУРЧИНА /КЕП/
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "ІНМАЙНД АНАЛІТІКС" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) В складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів № 01-1006 від 10 червня 2025, в якій встановлено невідповідність в частині назви контрагентів, які не узгоджуються з назвами згідно наданих листів відгуків; в довідці відсутня дата договору з АТ «ОТП Банк» та зазначений невірний сайт банку, при визначенні кількості проведення досліджень застосоване поняття «хвиля» без його уточнення, що не дає об’єктивно оцінити відповідність наданої інформації вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - підпункт 1.1. Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Оновлена довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання за період з 2022 по 2025 роки не менше 3 (трьох) аналогічних* за предметом закупівлі договорів від не менше 3 (трьох) різних замовників (контрагентів) із сфери рітейлу та/або АЗС та/або логістики та/або банківської сфери та/або сфери телекомунікацій та/або сфери мобільного зв'язку, що мають розгалужену мережу по Україні щонайменше у 10 областях із зазначенням: найменування контрагента, сфери контрагента, посилання на сайт контрагента (за наявності), предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище, ім’я, посада та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); кількості опитаних респондентів кількості проведених досліджень аудиту здоров’я бренду кількості проведених досліджень клієнтського досвіду назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження Приклад довідки наведений у додатку 2 до тендерної документації *Під аналогічними за предметом закупівлі договорами слід розуміти виконані/частково виконані договори, за умовами яких надано послуги з проведення ринкових досліджень та/або маркетингових досліджень та/або послуг з проведення установчих та/або трекінгових досліджень та/або проведення онлайн-досліджень за участі одночасно 1000 та більше респондентів в результаті виконання яких було здійснено не менше 5 (п’яти) досліджень аудиту здоров’я бренду та не менше 5 (п’яти) досліджень клієнтського досвіду. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції У зв’язку з необхідністю більш детального вивчення та всебічного розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз" за процедурою відритих торгів Послуги з проведення установчих досліджень згідно коду ДК021-2015: 79310000-0 Послуги з проведення ринкових досліджень (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-04-013221-a), Замовник АТ «Укрпошта» повідомляє, що строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами. Дата прийняття рішення: 18.06.2025 Уповноважена особа АТ «Укрпошта» _КЕП__ Вікторія ТУРЧИНА
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) В складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в якій встановлено невідповідність в частині зазначення неповної назви контрагентів, які не узгоджуються з назвами згідно наданих листів відгуків; незазначені посади контактних осіб АТБ та Сенс Банк; зазначені в довідці договір з Київстар №424196 від 3 серпня 2021 (ДУ від 1 до 87) та Воля №21122021 від 21 грудня 2021 не відповідають вимогам тендерної документації стосовно періоду договорів, а саме :«за період з 2022 по 2025 роки». 1.2) Надані листи-відгуки не підтверджують в повному обсязі відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: відсутні відгуки не менш ніж 3 (трьох) різних контрагентів, що зазначені в довідці про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів; рекомендаційні листи ТОВ «ФТД-РИТЕЙЛ» та ТОВ «АШАН Україна ГІПЕРМАРКЕТ» не містять підпису та/або електронного підпису та/або візуалізації та/або QR-коду, що підтверджує оформлення документу; лист ТОВ «ФТД-РИТЕЙЛ» не містить номеру та дати укладеного договору; контрагенти ТОВ «АШАН Україна ГІПЕРМАРКЕТ» та Національний банк України відсутні в довідці про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів- таким чином зазначені відгуки не підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію; рекомендаційний лист ПрАТ «Київстар» не містить номеру та дати укладеного договору. 1.3) В складі тендерної пропозиції надано Довідку про відповідність тендерної пропозиції учасника та інформаційний лист, в яких встановлено не відповідність в частині зазначення наявності інформації стосовно онлайн-платформи, яка не є власною, та відповідного підтвердження скріншотами з такої платформи без надання документів щодо співпраці з власником онлайн-платформи або права використання партнерської онлайн-платформи оформленими відповідно вимог пункту 6.1. Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», також більшість скріншотів не є інформативними навіть при збільшенні, що унеможливлює проведення аналізу наявної інформації. 1.4) Не підтверджено, відповідно вимог пункту 6.2. Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», наявність власної/партнерської бази респондентів для опитування розміром не менше 100 тис. осіб – станом на дату подачі тендерної пропозиції: відсутні скріншоти, що містять інформацію про останню дата перевірки валідності даних та наявність відповіді респондентів (так/ні) або скріншоти з онлайн-кабінету, в якому знаходяться реалізовані проекти, згідно довідки наданої по пункту 1.1.1. додатку 2, які містять назви контрагентів та назви проєктів. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - підпункт 1.1. та пункт 6 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Оновлена довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання за період з 2022 по 2025 роки не менше 3 (трьох) аналогічних* за предметом закупівлі договорів від не менше 3 (трьох) різних замовників (контрагентів) із сфери рітейлу та/або АЗС та/або логістики та/або банківської сфери та/або сфери телекомунікацій та/або сфери мобільного зв'язку, що мають розгалужену мережу по Україні щонайменше у 10 областях із зазначенням: найменування контрагента, сфери контрагента, посилання на сайт контрагента (за наявності), предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище, ім’я, посада та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); кількості опитаних респондентів кількості проведених досліджень аудиту здоров’я бренду кількості проведених досліджень клієнтського досвіду назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження Приклад довідки наведений у додатку 2 до тендерної документації *Під аналогічними за предметом закупівлі договорами слід розуміти виконані/частково виконані договори, за умовами яких надано послуги з проведення ринкових досліджень та/або маркетингових досліджень та/або послуг з проведення установчих та/або трекінгових досліджень та/або проведення онлайн-досліджень за участі одночасно 1000 та більше респондентів в результаті виконання яких було здійснено не менше 5 (п’яти) досліджень аудиту здоров’я бренду та не менше 5 (п’яти) досліджень клієнтського досвіду. 3.2) Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження (надається щодо договорів зазначених у довідці відповідно до п. 1.1.1 цього Додатку та не менше ніж від 3 (трьх) різних контрагентів). 3.3) Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, про наявність власної онлайн-платформи з можливістю одночасного підключення від 1000 до 2000 користувачів із наданням скріншотів з такої платформи. Скріншоти мають містити: • Форму інтерфейсу, з блоком/ами анкет. • Загальну кількість учасників опитування (респондентів). • Дата скріншоту, зробленого не раніше 01.05.2025. АБО - укладений учасником не пізніше 1 травня 2025 року договір на використання партнерської онлайн-платформи для проведення опитування з можливістю одночасного підключення від 1000 до 2000 користувачів. Інформація про вартість договору та ціну послуг може бути прихована учасником, зокрема заштрихована, замальована, затерта тощо АБО - довідка у довільній формі, складена польовим партнером (власником онлайн-платформи), про те, що він підтверджує згоду та готовність надавати польові ресурси учаснику торгів для реалізації досліджень методом онлайн інтерв'ю на правах партнерів для реалізації досліджень та гарантує можливість одночасного підключення від 1000 до 2000 користувачів; документ повинен бути адресований Замовнику торгів та містити номер даного оголошення оприлюдненого на офіційному порталі електронної системи публічних закупівель України https://prozorro.gov.ua АБО - меморандум про співпрацю учасника з польовим партнером (власником онлайн-платформи з можливістю одночасного підключення від 1000 до 2000 користувачів). Інформація про вартість та ціну послуг може бути прихована учасником, зокрема заштрихована, замальована, затерта тощо 3.4) Гарантійний лист з підтвердженням наявності власної/партнерської бази респондентів для опитування розміром не менше 100 тис. осіб – станом на дату подачі тендерної пропозиції. Додатком до гарантійного листа має бути фінальна зведена таблиця бази даних респондентів, яка розташована на онлайн-платформі у вигляді скрін-шоту/тів, де повинно бути зазначено: • - кількість респондентів • - останню дата перевірки валідності даних • -наявність відповіді респондентів (так/ні) • - додаткові параметри респондентів у відсоткових показниках (вік, стать). АБО - скріншоти з онлайн-кабінету, в якому знаходяться реалізовані проекти згідно довідки наданої по пункту 1.1.1. цього додатку які містять назви контрагентів та назви проєктів. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.