| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 35 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 37454258 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Рева Тетяна |
| Телефон: | 380672746374 |
| E-mail: | reva.tanya@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
1 |
Шановний Учасник. Відповідно до вимог п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 , якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель., виправте, будь ласка наступні невідповідності: Відповідно до Додатку №2 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель п.12. необхіднододати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів. У Учасника довідка не завантажується, оновіть будь ласка
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.