Період оскарження умов закупівлі - по 23-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 382 167,65 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 63 821,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 191 465 UAH |
| Замовник: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
| ЄДРПОУ: | 30019801 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://utg.ua/ |
| Контактна особа: | Янушевська Людмила Володимирівна |
| Телефон: | 0444612320 |
| E-mail: | yanushevskaya-lv@utg.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Київська область,Київ, |
1 |
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) та керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Так, від начальника відділу охоронних заходів та захисту об’єктів критичної інфраструктури, надійшла службова записка щодо необхідності продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ З УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ БЕЗПЕКИ "ФАЛЬКОН" (код ЄДРПОУ 42485581) за предметом закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз" (об'єкти Пролетарського, Богородчанського ВУПЗГ та філії Управління "Укргазтехзв'язок" АТ "Укртрансгаз"))» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-05-30-006466-a), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів поданих вищезазначеним учасником. Продовжено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ З УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ БЕЗПЕКИ "ФАЛЬКОН" (код ЄДРПОУ 42485581) за предметом закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз" (об'єкти Пролетарського, Богородчанського ВУПЗГ та філії Управління "Укргазтехзв'язок" АТ "Укртрансгаз"))» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-05-30-006466-a) до 20 робочих днів у відповідності до вимог Особливостей та частини 10 статті 29 Закону.
1. 1.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником процедури закупівлі на виконання п. 12 зведеної інформації про закупівлю тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано Банківську гарантію від «09» червня 2025 року №000698/2025/ГР (із Змінами №1 від «25» червня 2025 року), які є невід’ємною частиною цієї банківської гарантії, Зміни №1 від «25» червня 2025 року до Банківської гарантії від «09» червня 2025 року №000698/2025/ГР підписано «25» червня 2025 року з накладанням кваліфікованого електронного підпису Директора Департаменту активних операцій Бивалькевич Альони Миколаївни, в той час коли в тексті вказаних Змін №1 підписантом зазначено Голову Правління АТ «АСВІО БАНК» Шуліка Євгена Євгеновича, що суперечить вимогам Додатку VI до тендерної документації «Вимоги до банківських гарантій як забезпечення тендерних пропозицій, що надаються учасниками для участі у закупівлях, замовниками яких є юридичні особи Групи Нафтогаз». 1.ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно п. 11 та п. 12 зведеної інформації про закупівлю тендерної документації Учаснику необхідно надати: Банківську гарантію (оригінал електронної банківської гарантії, що оформлена в електронному вигляді з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис). Тендерне забезпечення повинно відповідати вимогам, що викладені в Додатку VI до тендерної документації, зі строком дії не менше 120 днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій: «Зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронний підпис». 1.ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику процедури закупівлі необхідно надати банківську гарантію/ зміни до банківської гарантії в забезпечення своєї тендерної пропозиції, з дотриманням вимог з накладання кваліфікованого електронного підпису. Враховуючи п. 11 та п. 12 зведеної інформації про закупівлю тендерної документації, Додатку VI до тендерної документації. 2. 2.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником на виконання вимог підпункту 3.4. пункту 3. розділу І Додатку ІІ до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано Довідку про відсутність пов'язаності з Російською Федерацією / Республікою Білорусь / Ісламською Республікою Іран (файл: 11. довідка про відсутність пов'язанності з рф.pdf), зміст якої не відповідає вимогам підпункту 3.4 пункту 3 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації а саме: учасником у Довідці не зазначено про нього, як учасника. Також дана Довідка не містить інформацію, викладену у пункті 2 та 3 примірної форми Довідки, а саме: «** 2) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; ** 3) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є: • Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, або • громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або • юридична особа, утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів); 2.ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог підпункту 3.4. пункту 3. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: 3.4. Довідка учасника в довільній формі про відсутність пов'язаності з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, що обов’язково включає інформацію про те, що він учасник закупівлі, його: учасник/-и****, акціонер/-и****, засновник/-и****, кінцевий/-і бенефіціарний/-і власник/-и**** у період з 19.02.2016 по день надання довідки (стосовно Російської Федерації/ Республіки Білорусь) та у період з 13.02.2024 по день надання довідки (стосовно Ісламської Республіки Іран) не є: 1) громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); ***** 2) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; ***** 3) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером, засновником), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є: • Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, або • громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або • юридична особа, утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів); 4) фізичною особою, яка є членом / учасником (акціонером, засновником) юридичної особи, що утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або приватним підприємцем, який зареєстрований відповідно до законодавства зазначених країн. У разі наявності пов’язаності з Російською Федерацією/Республікою Білорусь, Ісламською Республікою Іран, учасник надає пояснення в довільній формі щодо припинення зв'язків з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, не пізніше ніж через 6 місяців від дати повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну (24 серпня 2022 року) разом з іншими документами та відомостями, що підтверджують зміну засновника/-ів/учасника/-ів/акціонера/-ів/ кінцевого бенефіціарного власника/-ів, усунення та/або мінімізацію рівня виявленого комплаєнс-ризику тощо. **** Інформація розглядається Замовником у відповідності до організаційно-правової форми суб'єкта господарської діяльності, який є учасником процедури закупівлі. ***** У разі якщо учасником є фізична особа / фізична особа – підприємець зазначення інформації, що викладена у підпунктах 2 та 3 цього пункту, є необов’язковим. Зазначення такої інформації не буде підставою для відхилення учасника. ПРИМІРНА ФОРМА ДОВІДКИ НАВЕДЕНА У ПРОДОВЖЕННІ ІІ ДОДАТКУ ІІ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. 2.ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати оновлену/відкориговану інформацію/документ відповідно до вимог підпункту 3.4. пункту 3. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації. 3. 3.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції на виконання вимоги пункту 4 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації відсутнє рішення про призначення керівника 3.ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог пункту 4 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: 4. Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 4.1. Керівника учасника-юридичної особи. 4.2. Представника цього учасника (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). 4.3. Представника учасника- фізичної особи (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканованими копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - наказ про призначення керівника; - установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення; сканована копія з оригіналу або копії документу). Учасниками, які здійснюють діяльність на підставі Модельного статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», надаються: - сканована копія довідки учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника закупівлі, щодо ведення діяльності учасника на підставі Модельного статуту шляхом обрання варіантів «за замовчуванням» або - сканована копія модельного статуту в діючій редакції, з обраними учасником положеннями модельного статуту, завіреного підписом уповноваженої особи учасника закупівлі. б) повноваження представника/-ів (уповноваженої/-их особи/-іб) підтверджуються сканкопіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій довіреності/-ей, виданої/-их на і’мя представника/-ів учасника, підписаної/-их уповноваженою/-ими особою/-ами учасника. 3.ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати інформацію/документи відповідно до вимог пункту 4. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації. 4. 4.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції на виконання вимоги пункту 4 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації відсутній наказ про призначення керівника 4.ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог пункту 4 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: 4. Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 4.1. Керівника учасника-юридичної особи. 4.2. Представника цього учасника (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). 4.3. Представника учасника- фізичної особи (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканованими копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - наказ про призначення керівника; - установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення; сканована копія з оригіналу або копії документу). Учасниками, які здійснюють діяльність на підставі Модельного статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», надаються: - сканована копія довідки учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника закупівлі, щодо ведення діяльності учасника на підставі Модельного статуту шляхом обрання варіантів «за замовчуванням» або - сканована копія модельного статуту в діючій редакції, з обраними учасником положеннями модельного статуту, завіреного підписом уповноваженої особи учасника закупівлі. б) повноваження представника/-ів (уповноваженої/-их особи/-іб) підтверджуються сканкопіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій довіреності/-ей, виданої/-их на і’мя представника/-ів учасника, підписаної/-их уповноваженою/-ими особою/-ами учасника. 4.ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати інформацію/документи відповідно до вимог пункту 4. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації. 5. 5.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції на виконання вимоги підпункту 2.1.2. підпункту 2.1. пункту 2 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації надано скановану копію договору № 11.5474.2024 від 20.02.2024 року, не в повному обсязі, а саме: до договору не надано Додаток 3 та Додаток 4, та до Додаткової угоди № 1 від 28.02.2024 року до даного договору не надано Додаток 2. 5.ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог підпункту 2.1. пункту 2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: 2.1. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1. Сканована копія довідки та/або листа учасника в довільній формі за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**, послуги за яким/-и надано у повному обсязі або частково станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій. 2.1.2. Сканована/-і копія/-ї аналогічного/-их* договору/-ів**, що наведений/-і учасником в довідці (наданої згідно вимог підпункту 2.1.1.) про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 2.1.3. Сканована/-і копія/-ї акта/-ів виконаних робіт/наданих послуг за договором/-ами, що наведений/-і учасником в довідці та\або листі (згідно підпункту 2.1.1. та наданий на вимогу підпункту 2.1.2) про виконання аналогічного\-их* за предметом закупівлі договору/-ів**, які підтверджують виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** у повному обсязі або частково. * під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір щодо надання послуг з охорони об’єктів та/ або з охорони майна. ** такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 5.ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до вимог підпункту 2.1. пункту 2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації Інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 6. 6.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції на виконання вимоги підпункту 2.3.1. підпункту 2.3. пункту 2 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації надано скановану копію Довідки про штатну чисельність працівників від 09/06/2025 та згідно підпункту 2.3.5. підпункту 2.3. пункту 2 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації надано (довідку серія 12ААА № 351956) та відповідно до підпункту 2.3.6. підпункту 2.3. пункту 2 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації надано (довідка від 26.11.2024), в яких зазначено різні роки народження охоронника Геворгян Гегам Грачікович. Згідно вимоги підпункту підпункту 2.3.1. підпункту 2.3. пункту 2 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації надано скановану копію Довідки про штатну чисельність працівників від 09/06/2025 та згідно підпункту 2.3.5. підпункту 2.3. пункту 2 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації надано (довідку № 3097) та відповідно до підпункту 2.3.6. підпункту 2.3. пункту 2 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації надано (довідку від 28.11.2024), в яких зазначено різні роки народження охоронника Діденко Петро Іванович. 6.ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог підпункту 2.3. пункту 2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: 2.3. Інформація про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.3.1. Сканована/-і копія/-ї довідки, за формою згідно даного підпункту, що містить інформацію про штатну чисельність працівників учасника, які можуть бути залучені для безпосереднього здійснення охорони об’єктів зазначених у Додатку І «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації та перебувають у штаті учасника, а саме: не менше 85 охоронників, що мають кваліфікацію не нижче 3-го розряду. 2.3.2. Сканована/-і копія/-ї довідки та/або листа (у довільній формі) за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника, що містить інформацію, яка підтверджує наявність у штаті учасника особи/-іб, до посадових обов’язків якої/-их входить організація заходів охорони, а також відповідність вказаної особи/-іб кваліфікаційним вимогам, визначеним Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.15 № 960. На підтвердження подається в складі тендерної пропозиції сканована копія диплому про отримання вищої освіти, сканована копія з трудової книжки з відповідним записом, сканована копія наказу на призначення на відповідну посаду). 2.3.3. Сканована/-і копія/-ї документів, що підтверджують проходження працівниками учасника, що зазначені в довідці, наданої згідно вимог підпункту 2.3.1. даного додатку, професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (із змінами) за професією, а саме: свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 3 кваліфікаційного розряду. 2.3.4. Сканована/-і копія/-ї повідомлень про прийняття на роботу працівника/-ів учасника, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту», які зазначені у довідці наданої на виконання пункту 2.3.1. даного додатку. 2.3.5. Сканована/-і копія/-ї чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, сертифікату/-ів про проходження працівниками, вказаними у довідці, які зазначені у довідці наданої на виконання підпункту 2.3.1. даного додатку, профілактичного наркологічного огляду та медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів та/або сканована/-і копія/-ї довідки/-док про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, відповідно до вимог статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність». 2.3.6. Сканована/-і копія/-ї медичної довідки/-док про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників (зазначених в довідці, наданої на виконання підпункту 2.3.1 даного додатку), яка підтверджує придатність цих працівників для роботи за професією охоронника та чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (відповідно до Додатку 8 до п. 2.16. Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 року № 246)». Примітка: у разі надання інформації/документів згідно вимог пункту 2.3. даного додатку на більше ніж 85 охоронників, належним виконанням пункту 2.3. буде надання інформації/документів на 85 охоронників. 6.ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до вимог підпункту 2.3. пункту 2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації Інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 7. 7.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції на виконання вимоги підпункту 2.3.1. підпункту 2.3. пункту 2 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації надано скановану копію Довідки про штатну чисельність працівників від 09/06/2025, в якій не вірно зазначено в графі 3 (рік народження), пункт. 68 охоронник Сухоцький Григорій Володимирович, та не вірно зазначено в графі 3 (рік народження) пункт. 60 Самойлов Олександр Іванович. 7.ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог підпункту 2.3. пункту 2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: 2.3. Інформація про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.3.1. Сканована/-і копія/-ї довідки, за формою згідно даного підпункту, що містить інформацію про штатну чисельність працівників учасника, які можуть бути залучені для безпосереднього здійснення охорони об’єктів зазначених у Додатку І «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації та перебувають у штаті учасника, а саме: не менше 85 охоронників, що мають кваліфікацію не нижче 3-го розряду. 2.3.2. Сканована/-і копія/-ї довідки та/або листа (у довільній формі) за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника, що містить інформацію, яка підтверджує наявність у штаті учасника особи/-іб, до посадових обов’язків якої/-их входить організація заходів охорони, а також відповідність вказаної особи/-іб кваліфікаційним вимогам, визначеним Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.15 № 960. На підтвердження подається в складі тендерної пропозиції сканована копія диплому про отримання вищої освіти, сканована копія з трудової книжки з відповідним записом, сканована копія наказу на призначення на відповідну посаду). 2.3.3. Сканована/-і копія/-ї документів, що підтверджують проходження працівниками учасника, що зазначені в довідці, наданої згідно вимог підпункту 2.3.1. даного додатку, професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (із змінами) за професією, а саме: свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 3 кваліфікаційного розряду. 2.3.4. Сканована/-і копія/-ї повідомлень про прийняття на роботу працівника/-ів учасника, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту», які зазначені у довідці наданої на виконання пункту 2.3.1. даного додатку. 2.3.5. Сканована/-і копія/-ї чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, сертифікату/-ів про проходження працівниками, вказаними у довідці, які зазначені у довідці наданої на виконання підпункту 2.3.1. даного додатку, профілактичного наркологічного огляду та медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів та/або сканована/-і копія/-ї довідки/-док про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, відповідно до вимог статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність». 2.3.6. Сканована/-і копія/-ї медичної довідки/-док про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників (зазначених в довідці, наданої на виконання підпункту 2.3.1 даного додатку), яка підтверджує придатність цих працівників для роботи за професією охоронника та чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (відповідно до Додатку 8 до п. 2.16. Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 року № 246)». Примітка: у разі надання інформації/документів згідно вимог пункту 2.3. даного додатку на більше ніж 85 охоронників, належним виконанням пункту 2.3. буде надання інформації/документів на 85 охоронників. 7.ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до вимог підпункту 2.3. пункту 2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації Інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 8. 8.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції на виконання вимоги підпункту 2.3.5. підпункту 2.3. пункту 2 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації надано скановану копію довідки (серія 12ААА № 519897) про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричного оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин на охоронника Савіцький Олександр Миколайович. В зазначеній довідці не зазначено інформацію п. 7 «Результати огляду». 8.ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог підпункту 2.3. пункту 2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: 2.3. Інформація про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.3.1. Сканована/-і копія/-ї довідки, за формою згідно даного підпункту, що містить інформацію про штатну чисельність працівників учасника, які можуть бути залучені для безпосереднього здійснення охорони об’єктів зазначених у Додатку І «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації та перебувають у штаті учасника, а саме: не менше 85 охоронників, що мають кваліфікацію не нижче 3-го розряду. 2.3.2. Сканована/-і копія/-ї довідки та/або листа (у довільній формі) за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника, що містить інформацію, яка підтверджує наявність у штаті учасника особи/-іб, до посадових обов’язків якої/-их входить організація заходів охорони, а також відповідність вказаної особи/-іб кваліфікаційним вимогам, визначеним Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.15 № 960. На підтвердження подається в складі тендерної пропозиції сканована копія диплому про отримання вищої освіти, сканована копія з трудової книжки з відповідним записом, сканована копія наказу на призначення на відповідну посаду). 2.3.3. Сканована/-і копія/-ї документів, що підтверджують проходження працівниками учасника, що зазначені в довідці, наданої згідно вимог підпункту 2.3.1. даного додатку, професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (із змінами) за професією, а саме: свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 3 кваліфікаційного розряду. 2.3.4. Сканована/-і копія/-ї повідомлень про прийняття на роботу працівника/-ів учасника, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту», які зазначені у довідці наданої на виконання пункту 2.3.1. даного додатку. 2.3.5. Сканована/-і копія/-ї чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, сертифікату/-ів про проходження працівниками, вказаними у довідці, які зазначені у довідці наданої на виконання підпункту 2.3.1. даного додатку, профілактичного наркологічного огляду та медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів та/або сканована/-і копія/-ї довідки/-док про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, відповідно до вимог статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність». 2.3.6. Сканована/-і копія/-ї медичної довідки/-док про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників (зазначених в довідці, наданої на виконання підпункту 2.3.1 даного додатку), яка підтверджує придатність цих працівників для роботи за професією охоронника та чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (відповідно до Додатку 8 до п. 2.16. Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 року № 246)». Примітка: у разі надання інформації/документів згідно вимог пункту 2.3. даного додатку на більше ніж 85 охоронників, належним виконанням пункту 2.3. буде надання інформації/документів на 85 охоронників. 8.ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до вимог підпункту 2.3. пункту 2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації Інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 9. 9.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції на виконання вимоги підпункту 2.3.5. підпункту 2.3. пункту 2 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації надано скановану копію довідки (серія 12ААА № 360037) про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричного оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин на охоронника Шпильова Алла Миколаївна, в якій не зазначено інформацію про відсутність протипоказань для виконання обов’язків охоронника. 9.ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог підпункту 2.3. пункту 2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: 2.3. Інформація про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.3.1. Сканована/-і копія/-ї довідки, за формою згідно даного підпункту, що містить інформацію про штатну чисельність працівників учасника, які можуть бути залучені для безпосереднього здійснення охорони об’єктів зазначених у Додатку І «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації та перебувають у штаті учасника, а саме: не менше 85 охоронників, що мають кваліфікацію не нижче 3-го розряду. 2.3.2. Сканована/-і копія/-ї довідки та/або листа (у довільній формі) за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника, що містить інформацію, яка підтверджує наявність у штаті учасника особи/-іб, до посадових обов’язків якої/-их входить організація заходів охорони, а також відповідність вказаної особи/-іб кваліфікаційним вимогам, визначеним Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.15 № 960. На підтвердження подається в складі тендерної пропозиції сканована копія диплому про отримання вищої освіти, сканована копія з трудової книжки з відповідним записом, сканована копія наказу на призначення на відповідну посаду). 2.3.3. Сканована/-і копія/-ї документів, що підтверджують проходження працівниками учасника, що зазначені в довідці, наданої згідно вимог підпункту 2.3.1. даного додатку, професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (із змінами) за професією, а саме: свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 3 кваліфікаційного розряду. 2.3.4. Сканована/-і копія/-ї повідомлень про прийняття на роботу працівника/-ів учасника, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту», які зазначені у довідці наданої на виконання пункту 2.3.1. даного додатку. 2.3.5. Сканована/-і копія/-ї чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, сертифікату/-ів про проходження працівниками, вказаними у довідці, які зазначені у довідці наданої на виконання підпункту 2.3.1. даного додатку, профілактичного наркологічного огляду та медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів та/або сканована/-і копія/-ї довідки/-док про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, відповідно до вимог статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність». 2.3.6. Сканована/-і копія/-ї медичної довідки/-док про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників (зазначених в довідці, наданої на виконання підпункту 2.3.1 даного додатку), яка підтверджує придатність цих працівників для роботи за професією охоронника та чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (відповідно до Додатку 8 до п. 2.16. Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 року № 246)». Примітка: у разі надання інформації/документів згідно вимог пункту 2.3. даного додатку на більше ніж 85 охоронників, належним виконанням пункту 2.3. буде надання інформації/документів на 85 охоронників. 9.ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до вимог підпункту 2.3. пункту 2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації Інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 10. 10.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Згідно підпункту 2.3.2. підпункту 2.3. пункту 2 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації надано скановану копію трудової книжки (БТ-ІІ № 3861273) з записами та в даній трудовій книжці не зазначено відповідного запису згідно вимоги підпункту 2.3.2. підпункту 2.3. пункту 2 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації. При цьому відсутній автентичний переклад, що не відповідає пункту 7 розділу І Загальні положення до тендерної документації. 10.ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог підпункту 2.3. пункту 2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації: 2.3. Інформація про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.3.1. Сканована/-і копія/-ї довідки, за формою згідно даного підпункту, що містить інформацію про штатну чисельність працівників учасника, які можуть бути залучені для безпосереднього здійснення охорони об’єктів зазначених у Додатку І «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації та перебувають у штаті учасника, а саме: не менше 85 охоронників, що мають кваліфікацію не нижче 3-го розряду. 2.3.2. Сканована/-і копія/-ї довідки та/або листа (у довільній формі) за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника, що містить інформацію, яка підтверджує наявність у штаті учасника особи/-іб, до посадових обов’язків якої/-их входить організація заходів охорони, а також відповідність вказаної особи/-іб кваліфікаційним вимогам, визначеним Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.15 № 960. На підтвердження подається в складі тендерної пропозиції сканована копія диплому про отримання вищої освіти, сканована копія з трудової книжки з відповідним записом, сканована копія наказу на призначення на відповідну посаду). 2.3.3. Сканована/-і копія/-ї документів, що підтверджують проходження працівниками учасника, що зазначені в довідці, наданої згідно вимог підпункту 2.3.1. даного додатку, професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (із змінами) за професією, а саме: свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 3 кваліфікаційного розряду. 2.3.4. Сканована/-і копія/-ї повідомлень про прийняття на роботу працівника/-ів учасника, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту», які зазначені у довідці наданої на виконання пункту 2.3.1. даного додатку. 2.3.5. Сканована/-і копія/-ї чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, сертифікату/-ів про проходження працівниками, вказаними у довідці, які зазначені у довідці наданої на виконання підпункту 2.3.1. даного додатку, профілактичного наркологічного огляду та медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів та/або сканована/-і копія/-ї довідки/-док про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, відповідно до вимог статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність». 2.3.6. Сканована/-і копія/-ї медичної довідки/-док про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників (зазначених в довідці, наданої на виконання підпункту 2.3.1 даного додатку), яка підтверджує придатність цих працівників для роботи за професією охоронника та чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (відповідно до Додатку 8 до п. 2.16. Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 року № 246)». Примітка: у разі надання інформації/документів згідно вимог пункту 2.3. даного додатку на більше ніж 85 охоронників, належним виконанням пункту 2.3. буде надання інформації/документів на 85 охоронників. Відповідно до пункту 7 розділу І Загальні положення до тендерної документації: «Під час проведення закупівлі документи, що подаються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі пропозиції закупівлі надається документ, складений на іншій ніж передбачено цим пунктом мові, учасник надає автентичний переклад цього документу. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.» 10.ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати оновлену/відкориговану інформацію/документи відповідно до вимог підпункту 2.3. пункту 2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації Інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та враховуючи пункт 7 розділу І Загальні положення до тендерної документації. 11. 11.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції на виконання вимоги пункту 4 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації відсутня довіреність представника учасника. 11.ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог пункту 4 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: 4. Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 4.1. Керівника учасника-юридичної особи. 4.2. Представника цього учасника (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). 4.3. Представника учасника- фізичної особи (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканованими копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - наказ про призначення керівника; - установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення; сканована копія з оригіналу або копії документу). Учасниками, які здійснюють діяльність на підставі Модельного статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», надаються: - сканована копія довідки учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника закупівлі, щодо ведення діяльності учасника на підставі Модельного статуту шляхом обрання варіантів «за замовчуванням» або - сканована копія модельного статуту в діючій редакції, з обраними учасником положеннями модельного статуту, завіреного підписом уповноваженої особи учасника закупівлі. б) повноваження представника/-ів (уповноваженої/-их особи/-іб) підтверджуються сканкопіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій довіреності/-ей, виданої/-их на і’мя представника/-ів учасника, підписаної/-их уповноваженою/-ими особою/-ами учасника. 11.ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати інформацію/документи відповідно до вимог пункту 4. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.