Період оскарження умов закупівлі - по 01-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 213 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 130 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 03363772 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://izmail-mr.od.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Світлана Куликова |
| Телефон: | +380484175221 |
| E-mail: | tender.ugha31@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 68600, Україна, Одеська область,м. Ізмаїл, вул. Соборна, 31 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Відповідно до додатку 1 до Тендерної документації п. 1 пп. 1.1 учаснику на підтвердження Наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг необхідно надати довідку за формою Таблиці 1. № з/п Найменування обладнання Марка Кількість Власна, орендується чи лізинг (у кого) або залучається (в тому числі надаються послуги) (ким) тощо Має бути вказано про наявність службових автомобілів, які учасник планує залучати для транспортування груп оперативного реагування та охоронників у кількості необхідній для якісного надання послуг. До довідки додаються наступні документи: 1. В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані свідоцтва про державну реєстрацію або якщо обладнання не підлягає державній реєстрації – виписка з оборотно-сальдової відомості учасника або договори оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника. (При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально). 2. Лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його машин, механізмів для надання послуг Учасником, з підтвердженням, що договір є діючий, а також, за необхідністю, його буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, але не підтверджено пункти 2, 4 та 5 довідки. Також у стовпці 5 таблиці 1 не вказано у кого орендується матеріально-технічна база в п. 1 та п. 3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, а саме: документи підтверджуючі наявність матеріально-технічної бази пункту 2, 4, 5 довідки та оновлену довідку з заповненим стовбцем 5 таблиці 1 у кого орендується матеріально-технічна база в п. 1 та п. 3. Відповідно до додатку 1 до Тендерної документації п. 1 пп. 1.2 учаснику на підтвердження наявності працівників необхідно надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 2. Таблиця 2 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця ***Заповнюється якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника/співвиконавця. Надати інформацію на підтвердження наявності укомплектованого відділу охорони. Обов’язково має бути в штаті начальник відділу охорони, який координує роботу постів охорони, здійснює контроль за несенням служби. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: трудовий договір або договір про надання послуг, або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 2, в якій вказано охоронника – Драгнєв Олексій Антонович, а в наказі вказано охоронник Драгнев Олексій Антонович. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлені документи на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід або оновлену довідку з вірно вказаним прізвищем працівника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.