Період оскарження умов закупівлі - по 01-06-2025, 00:00
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється відповідно до Програми розвитку земельних відносин та охорони земель Тернопільської міської територіальної громади на 2025-2026 роки, затверджена рішенням сесії від 13.12.2024 № 8/45/18
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 900 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Тернопільська міська рада |
| ЄДРПОУ: | 34334305 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Волошин Наталя |
| Телефон: | 380674473114 |
| E-mail: | zakupivli_tmr1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Листопадова, 5 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (нова редакція), затвердженої протоколом уповноваженої особи від 27.05.2025 № 158/В (далі – тендерна документація), замовником вимагається подання необхідних документів: ……. 4) Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 3 до цієї тендерної документації; …. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагається, зокрема: 1. «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає надати послуги, передбачені тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на них вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодного документу, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, Тендерну пропозицію за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною відповідно до вимог тендерної документації замовника. 2. Інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Замовником встановлено вимоги щодо кваліфікаційних критеріів: 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: « Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням щодо кожної одиниці: назва/найменування, марка, модель, серійний номер (за наявності), кількості, технічного стану, правової підстави власності, володіння/користування, в тому числі по: • ……; • кольоровий принтер з можливістю друку формату А3 – 1 одиниця; • ……; • безпілотні літальні апарати (БПЛА), які призначені для високоточного аерознімання та обладнані цифровою камерою з повнокадровою матрицею та об'єктивом з фіксованою фокусною відстанню, двочастотним високоточним GNSS приймачем геодезичного призначення із частотою отримання даних не менше 10 Гц – не менше 1одиниці; • ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для забезпечення технологічного процесу надання послуг із землеустрою та топографо-геодезичних послуг (робіт) – не менше, ніж на 5 робочих місць з наданням відповідної копії ліцензії або іншого документу, що підтверджує наявність діючого такого програмного забезпечення; • ліцензійне програмне забезпечення «ArcGis» або еквівалент, придатне для переведення даних, отриманих за результатами послуг у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі *mxd – з наданням копії відповідної ліцензії або іншого документу, що підтверджує наявність активного такого програмного забезпечення. На підтвердження можливості функціоналу програмного забезпечення створювати та подавати геопросторові дані у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі *mxd, надати лист від ліцензіара програмного забезпечення «ArcGis» або еквівалент, або його офіційного представника, виданий на ім’я Учасника; • наявність автомобільних транспортних засобів – 2 одиниці. ….. У разі відсутності в Учасника власного обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, офісних та складських приміщень та транспортних засобів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, надати інформацію в довільній формі про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо обладнання та матеріально-технічної бази та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. Термін дії такого (их) договору (ів) повинен бути чинним (и) (діючим (и)) протягом повного строку надання послуг. …... Усе обладнання, засоби вимірювальної техніки, які використовуватимуться під час виконання договору, повинні перебувати в справному стані, а ті, які підлягають повіркам, повинні мати підтвердження, що пройшли періодичну повірку в установленому порядку.…» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» від 03.16.2025 р. № 405 (далі – Довідка 405), в якій відсутня інформація щодо технічного стану обладнання щодо кожної одиниці, та в тому числі відсутня інформація щодо наявності в учасника , в тому числі кольорового принтера з можливістю друку формату А3 (1 одиниця) та безпілотних літальних апаратів (БПЛА), які призначені для високоточного аерознімання та обладнані цифровою камерою з повнокадровою матрицею та об'єктивом з фіксованою фокусною відстанню, двочастотним високоточним GNSS приймачем геодезичного призначення із частотою отримання даних не менше 10 Гц (не менше 1одиниці) та автомобільних транспортних засобів ( 2 одиниці), що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (нову/відкориговану) довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням щодо кожної одиниці: назва/найменування, марка, модель, серійний номер (за наявності), кількості, технічного стану, правової підстави власності, володіння/користування із зазначенням повної інформації відповідно до вимог тендерної документації замовника. Крім того, щодо ліцензійного програмного забезпечення, необхідного для забезпечення технологічного процесу надання послуг із землеустрою та топографо-геодезичних послуг (робіт) (не менше, ніж на 5 робочих місць), Учасником не підтверджено інформації щодо діючого на даний час такого ліцензійного програмного забезпечення, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, інформацію, що підтверджує наявність діючого (оновленого) на даний час такого програмного забезпечення відповідно до вимог тендерної документації замовника. Також, щодо ліцензійного програмного забезпечення «ArcGis» Учасником не надано лист від ліцензіара програмного забезпечення «ArcGis» або його офіційного представника, виданий на ім’я Учасника, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Крім того у Довідці 405 Учасником зазначено щодо ліцензійного програмного забезпечення наявність ліцензійного програмного забезпечення GIS6 в кількості 1, та не надано інформації щодо чинності даного ліцензійного програмного забезпечення, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, лист від ліцензіара програмного забезпечення «ArcGis» або його офіційного представника, виданий на ім’я Учасника, та інформацію щодо чинного ліцензійного програмного забезпечення GIS6 в кількості 1, відповідно до вимог тендерної документації замовника. Щодо вимоги замовника: «…надати інформацію в довільній формі про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо обладнання та матеріально-технічної бази та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. Термін дії такого (их) договору (ів) повинен бути чинним (и) (діючим (и)) протягом повного строку надання послуг.» відсутня вказана вище інформація у поданій Учасником Довідці 405 та відсутній і інший документ в довільній формі із зазначенням вказаної інформації, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Крім того, Договір позички на обладнання від 01.11.2021 поданий Учасником з терміном дії по 31.12.2024 року, який не відповідає вимозі замовника - повинен бути чинним (діючим) протягом повного строку надання послуг, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, інформацію в довільній формі про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо обладнання та матеріально-технічної бази та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. Термін дії такого (их) договору (ів) повинен бути чинним (и) (діючим (и)) протягом повного строку надання послуг, відповідно до вимог тендерної документації замовника. Щодо вимоги замовника: «Усе обладнання, засоби вимірювальної техніки, які використовуватимуться під час виконання договору, повинні перебувати в справному стані, а ті, які підлягають повіркам, повинні мати підтвердження, що пройшли періодичну повірку в установленому порядку.» Учасником завантажено Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на приймач G PS S9III N Plus, приймач RTK GNNS, тахеометр електронний Leica TCR805 із втратою чинності їх дії, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, діючі Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на приймач G PS S9III N Plus, приймач RTK GNNS, тахеометр електронний Leica TCR805, відповідно до вимог тендерної документації замовника. …... 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: «Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме зазначити: ПІП та кваліфікацію працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах (за основним місцем роботи), штатну чисельність не менше 7 осіб, у тому числі: - ………; - юрист – не менше 1 особи. Крім того, надати копії кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації (у разі наявності) інженерів - землевпорядників та геодезистів, які перебувають з Учасником у трудових відносинах за основним місцем роботи. Стаж роботи в Учасника сертифікованих інженерів-землевпорядників та інженерів – геодезистів повинен бути не менше 3 років. ………. Також, щодо кожного вказаного у довідці працівника, учасник надає копії підтверджуючих документів його перебування у трудових відносинах - копії наказів про призначення на посаду працівників та копії документів їх про освіту, складених українською мовою або здійснено переклад. Переклад має бути повним, відтворювати всі частини документа. З оригіналу перекладаються всі елементи, в тому числі герб, колонтитули, печатки, підписи тощо. Повинна дотримуватись єдність термінології в рамках одного документа. Різночитання або використання декількох варіантів перекладу є неприпустимим. Враховуючи положення статтей 18, 19 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII, Учасником надається копія посвідчення керівника, що підтверджує проходження ним навчання з охорони праці та витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 03.10.2025 №369 (далі - довідка 369) та окремі копії підтверджуючих документів на вказаних у довідці працівників. Однак, у даній довідці відсутня інформація про наявність в Учасника працівника - юриста (не менше 1 особи), що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації. Крім того, Учасником не надано копії кваліфікаційного сертифікату та свідоцтва про підвищення кваліфікації (у разі наявності) на інженера – землевпорядника Никитенко Олександра Григоровича, зазначеного у Довідці 369, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації. Також, щодо вимоги «щодо кожного вказаного у довідці працівника надати копії підтверджуючих документів його перебування у трудових відносинах - копії наказів про призначення на посаду працівників та копії документів їх про освіту, складених українською мовою або здійснено переклад», Учасником надано копію наказу лише на працівника Пона Оксана Ярославівна, на інших працівників, зазначених у довідці, - копії наказів відсутні, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації. Щодо документів про освіту – відсутні копії документів про освіту на працівників Титинчук Т.Ю., Никитенко О.Г., Пиріг М.О., Мних М.Й., що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації. Щодо вимоги замовника: «надається копія посвідчення керівника, що підтверджує проходження ним навчання з охорони праці та витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці» - Учасником не надано копії посвідчення керівника, що підтверджує проходження ним навчання з охорони праці та витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення зазначених вище невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме зазначити: ПІП та кваліфікацію працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах (за основним місцем роботи), із штатною чисельністю не менше 7 осіб із повною інформацією та копії підтверджуючих документів, відповідно до вимог тендерної документації замовника. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: « ………... Під аналогічними договорами розуміється: - договір з надання послуг інвентаризації земель міста або його частини – не менше 2 (двох) договорів. Ці договори з їх додатками, повинні включати вимоги, зокрема: - про топографо-геодезичне знімання території, що підлягала інвентаризації за договором у масштабі 1:1000: - опрацювання території, що інвентаризації за договором площею не менше як 300 га. - договір з надання послуг інвентаризації земель населених пунктів з передачею робіт (послуг) за результатом такого договору у форматі, який дає можливість публікувати результати робіт (послуг) в геоінформаційній системі. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає документи: - скан-копії виконаних договорів, що вказані у довідці, включно зі усіма додатками - невід’ємними частинами до таких договорів та усіх укладених додаткових угод (у разі їх укладання); - копії документів, що підтверджують надання послуг (акти тощо): - скан-копії листів-відгуків щодо виконання таких договорів від замовників, вказаних у довідці. Вказані листи-відгуки мають містити інформацію щодо належного виконання Учасником зобов’язань за вказаними у довідці договорами якісно та в строки.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів» від 03.06.2025 №367 (далі – Довідка 367) із певною інформацією. Учасником на виконання вимог щодо надання копій відповідних документів по аналогічних за предметом закупівлі договорах, зазначених у довідці 367, не надано копій документів саме по тих договорах, які зазначені у довідці 367, а завантажені інші документи, що не дає можливості встановити відповідність документально підтвердженого досвіду за аналогічними предметами закупівлі, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення зазначених вище невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, усі необхідні копії підтверджуючих документів щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до вимог тендерної документації замовника. 3. Інформація про відсутність підстав, визначених пунктами 45 та 47 Особливостей: ….. 2) учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не подано жодного документу, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, довідку в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, відповідно до вимог тендерної документації замовника. 4. Інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічній специфікації та технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зазначено замовником у Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, зокрема: …….. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції документи, які не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а стосуються діяльності Учасника а саме: - сертифікат системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 або ДСТУ ISO 9001:2015, - сертифікат системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, - сертифікат системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. ДСТУ ISO 45001:2019, які мають бути чинними на дату подання тендерної пропозиції (у випадку участі об’єднання учасників вказаний сертифікат може надати один із учасників такого об’єднання). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не подано жодного документу, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями: - сертифікат системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 або ДСТУ ISO 9001:2015, - сертифікат системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, - сертифікат системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. ДСТУ ISO 45001:2019, які мають бути чинними на дату подання тендерної пропозиції (у випадку участі об’єднання учасників вказаний сертифікат може надати один із учасників такого об’єднання) відповідного до вимог тендерної документації замовника. 5. Інші документи, які надаються УЧАСНИКАМИ: 5.1. проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 2 до Додатку 3 до тендерної документації). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не подано жодного документу, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 2 до Додатку 3 до тендерної документації). Відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.