Закупівлю оголошено - 27-05-2025, 14:15. Дата останніх змін - 18-06-2025, 12:41

Послуги з проведення інвентаризації земель міста Тернопіль

Послуги з проведення інвентаризації земель міста Тернопіль... Державна закупівля - UA-2025-05-27-007705-a Послуги з проведення інвентаризації земель міста Тернопіль від замовника Тернопільська міська рада від 5/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-27-007705-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-27-008986-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-05-2025, 14:15
по 01-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-05-2025, 14:15
по 04-06-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 01-06-2025, 00:00

Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється відповідно до Програми розвитку земельних відносин та охорони земель Тернопільської міської територіальної громади на 2025-2026 роки, затверджена рішенням сесії від 13.12.2024 № 8/45/18

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
900000
900 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:4 500 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Тернопільська міська рада
ЄДРПОУ:34334305 Досьє YouControl
Контактна особа:Волошин Наталя
Телефон:380674473114
E-mail:zakupivli_tmr1@ukr.net
Місцезнаходження:
46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Листопадова, 5
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з проведення інвентари ...
900 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з проведення інвентаризації земель міста Тернопіль

1
послуга
46000 Україна Тернопільська область Тернопіль м. Тернопіль
по 30-09-2025
79990000-0
Різні послуги, пов’язані з діловою сферою


+-
Документи
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:27-05-2025, 14:08:37
    Інший
    публічнийЕкспортовано:27-05-2025, 14:08:37
    Інший
    публічнийЕкспортовано:27-05-2025, 14:08:37
    Інший
    публічнийЕкспортовано:27-05-2025, 14:08:37
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:27-05-2025, 14:08:37
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:27-05-2025, 14:08:37
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:27-05-2025, 14:08:37
                  Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
                  +-
                  Пропозиції

                  Кваліфікація Учасників

                  Інформація про Переможця
                  Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
                  Рішення підписано
                  Ім'я:
                  КОНСОРЦІУМ «ЗемАрхКонсалт»   Досьє YouControl
                  Строк розгляду пропозиції:
                  з 04-06-2025 по 12-06-2025
                  Статус:
                  учасник виграв закупівлю
                  Контактна інформація:
                  Україна, Львівська область, місто львів, пр.Чорновола В., будинок 63, офіс 633, 79020, Роман Балабаник
                  Остаточна пропозиція:
                  899 500 UAH, з ПДВ
                  Документи пропозиції:
                  Документи рішення:
                  Дата акцепта:
                  10-06-2025, 18:22
                  Період подачі оскарження:
                  по 16-06-2025, 00:00

                  Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

                  Дата публікації: 06-06-25, 18:10:49
                  24

                  Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (нова редакція), затвердженої протоколом уповноваженої особи від 27.05.2025 № 158/В (далі – тендерна документація), замовником вимагається подання необхідних документів: ……. 4) Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 3 до цієї тендерної документації; …. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагається, зокрема: 1. «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає надати послуги, передбачені тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на них вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодного документу, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, Тендерну пропозицію за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною відповідно до вимог тендерної документації замовника. 2. Інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Замовником встановлено вимоги щодо кваліфікаційних критеріів: 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: « Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням щодо кожної одиниці: назва/найменування, марка, модель, серійний номер (за наявності), кількості, технічного стану, правової підстави власності, володіння/користування, в тому числі по: • ……; • кольоровий принтер з можливістю друку формату А3 – 1 одиниця; • ……; • безпілотні літальні апарати (БПЛА), які призначені для високоточного аерознімання та обладнані цифровою камерою з повнокадровою матрицею та об'єктивом з фіксованою фокусною відстанню, двочастотним високоточним GNSS приймачем геодезичного призначення із частотою отримання даних не менше 10 Гц – не менше 1одиниці; • ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для забезпечення технологічного процесу надання послуг із землеустрою та топографо-геодезичних послуг (робіт) – не менше, ніж на 5 робочих місць з наданням відповідної копії ліцензії або іншого документу, що підтверджує наявність діючого такого програмного забезпечення; • ліцензійне програмне забезпечення «ArcGis» або еквівалент, придатне для переведення даних, отриманих за результатами послуг у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі *mxd – з наданням копії відповідної ліцензії або іншого документу, що підтверджує наявність активного такого програмного забезпечення. На підтвердження можливості функціоналу програмного забезпечення створювати та подавати геопросторові дані у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі *mxd, надати лист від ліцензіара програмного забезпечення «ArcGis» або еквівалент, або його офіційного представника, виданий на ім’я Учасника; • наявність автомобільних транспортних засобів – 2 одиниці. ….. У разі відсутності в Учасника власного обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, офісних та складських приміщень та транспортних засобів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, надати інформацію в довільній формі про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо обладнання та матеріально-технічної бази та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. Термін дії такого (их) договору (ів) повинен бути чинним (и) (діючим (и)) протягом повного строку надання послуг. …... Усе обладнання, засоби вимірювальної техніки, які використовуватимуться під час виконання договору, повинні перебувати в справному стані, а ті, які підлягають повіркам, повинні мати підтвердження, що пройшли періодичну повірку в установленому порядку.…» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» від 03.16.2025 р. № 405 (далі – Довідка 405), в якій відсутня інформація щодо технічного стану обладнання щодо кожної одиниці, та в тому числі відсутня інформація щодо наявності в учасника , в тому числі кольорового принтера з можливістю друку формату А3 (1 одиниця) та безпілотних літальних апаратів (БПЛА), які призначені для високоточного аерознімання та обладнані цифровою камерою з повнокадровою матрицею та об'єктивом з фіксованою фокусною відстанню, двочастотним високоточним GNSS приймачем геодезичного призначення із частотою отримання даних не менше 10 Гц (не менше 1одиниці) та автомобільних транспортних засобів ( 2 одиниці), що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (нову/відкориговану) довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням щодо кожної одиниці: назва/найменування, марка, модель, серійний номер (за наявності), кількості, технічного стану, правової підстави власності, володіння/користування із зазначенням повної інформації відповідно до вимог тендерної документації замовника. Крім того, щодо ліцензійного програмного забезпечення, необхідного для забезпечення технологічного процесу надання послуг із землеустрою та топографо-геодезичних послуг (робіт) (не менше, ніж на 5 робочих місць), Учасником не підтверджено інформації щодо діючого на даний час такого ліцензійного програмного забезпечення, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, інформацію, що підтверджує наявність діючого (оновленого) на даний час такого програмного забезпечення відповідно до вимог тендерної документації замовника. Також, щодо ліцензійного програмного забезпечення «ArcGis» Учасником не надано лист від ліцензіара програмного забезпечення «ArcGis» або його офіційного представника, виданий на ім’я Учасника, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Крім того у Довідці 405 Учасником зазначено щодо ліцензійного програмного забезпечення наявність ліцензійного програмного забезпечення GIS6 в кількості 1, та не надано інформації щодо чинності даного ліцензійного програмного забезпечення, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, лист від ліцензіара програмного забезпечення «ArcGis» або його офіційного представника, виданий на ім’я Учасника, та інформацію щодо чинного ліцензійного програмного забезпечення GIS6 в кількості 1, відповідно до вимог тендерної документації замовника. Щодо вимоги замовника: «…надати інформацію в довільній формі про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо обладнання та матеріально-технічної бази та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. Термін дії такого (их) договору (ів) повинен бути чинним (и) (діючим (и)) протягом повного строку надання послуг.» відсутня вказана вище інформація у поданій Учасником Довідці 405 та відсутній і інший документ в довільній формі із зазначенням вказаної інформації, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Крім того, Договір позички на обладнання від 01.11.2021 поданий Учасником з терміном дії по 31.12.2024 року, який не відповідає вимозі замовника - повинен бути чинним (діючим) протягом повного строку надання послуг, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, інформацію в довільній формі про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо обладнання та матеріально-технічної бази та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. Термін дії такого (их) договору (ів) повинен бути чинним (и) (діючим (и)) протягом повного строку надання послуг, відповідно до вимог тендерної документації замовника. Щодо вимоги замовника: «Усе обладнання, засоби вимірювальної техніки, які використовуватимуться під час виконання договору, повинні перебувати в справному стані, а ті, які підлягають повіркам, повинні мати підтвердження, що пройшли періодичну повірку в установленому порядку.» Учасником завантажено Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на приймач G PS S9III N Plus, приймач RTK GNNS, тахеометр електронний Leica TCR805 із втратою чинності їх дії, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, діючі Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на приймач G PS S9III N Plus, приймач RTK GNNS, тахеометр електронний Leica TCR805, відповідно до вимог тендерної документації замовника. …... 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: «Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме зазначити: ПІП та кваліфікацію працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах (за основним місцем роботи), штатну чисельність не менше 7 осіб, у тому числі: - ………; - юрист – не менше 1 особи. Крім того, надати копії кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації (у разі наявності) інженерів - землевпорядників та геодезистів, які перебувають з Учасником у трудових відносинах за основним місцем роботи. Стаж роботи в Учасника сертифікованих інженерів-землевпорядників та інженерів – геодезистів повинен бути не менше 3 років. ………. Також, щодо кожного вказаного у довідці працівника, учасник надає копії підтверджуючих документів його перебування у трудових відносинах - копії наказів про призначення на посаду працівників та копії документів їх про освіту, складених українською мовою або здійснено переклад. Переклад має бути повним, відтворювати всі частини документа. З оригіналу перекладаються всі елементи, в тому числі герб, колонтитули, печатки, підписи тощо. Повинна дотримуватись єдність термінології в рамках одного документа. Різночитання або використання декількох варіантів перекладу є неприпустимим. Враховуючи положення статтей 18, 19 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII, Учасником надається копія посвідчення керівника, що підтверджує проходження ним навчання з охорони праці та витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 03.10.2025 №369 (далі - довідка 369) та окремі копії підтверджуючих документів на вказаних у довідці працівників. Однак, у даній довідці відсутня інформація про наявність в Учасника працівника - юриста (не менше 1 особи), що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації. Крім того, Учасником не надано копії кваліфікаційного сертифікату та свідоцтва про підвищення кваліфікації (у разі наявності) на інженера – землевпорядника Никитенко Олександра Григоровича, зазначеного у Довідці 369, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації. Також, щодо вимоги «щодо кожного вказаного у довідці працівника надати копії підтверджуючих документів його перебування у трудових відносинах - копії наказів про призначення на посаду працівників та копії документів їх про освіту, складених українською мовою або здійснено переклад», Учасником надано копію наказу лише на працівника Пона Оксана Ярославівна, на інших працівників, зазначених у довідці, - копії наказів відсутні, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації. Щодо документів про освіту – відсутні копії документів про освіту на працівників Титинчук Т.Ю., Никитенко О.Г., Пиріг М.О., Мних М.Й., що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації. Щодо вимоги замовника: «надається копія посвідчення керівника, що підтверджує проходження ним навчання з охорони праці та витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці» - Учасником не надано копії посвідчення керівника, що підтверджує проходження ним навчання з охорони праці та витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення зазначених вище невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме зазначити: ПІП та кваліфікацію працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах (за основним місцем роботи), із штатною чисельністю не менше 7 осіб із повною інформацією та копії підтверджуючих документів, відповідно до вимог тендерної документації замовника. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: « ………... Під аналогічними договорами розуміється: - договір з надання послуг інвентаризації земель міста або його частини – не менше 2 (двох) договорів. Ці договори з їх додатками, повинні включати вимоги, зокрема: - про топографо-геодезичне знімання території, що підлягала інвентаризації за договором у масштабі 1:1000: - опрацювання території, що інвентаризації за договором площею не менше як 300 га. - договір з надання послуг інвентаризації земель населених пунктів з передачею робіт (послуг) за результатом такого договору у форматі, який дає можливість публікувати результати робіт (послуг) в геоінформаційній системі. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає документи: - скан-копії виконаних договорів, що вказані у довідці, включно зі усіма додатками - невід’ємними частинами до таких договорів та усіх укладених додаткових угод (у разі їх укладання); - копії документів, що підтверджують надання послуг (акти тощо): - скан-копії листів-відгуків щодо виконання таких договорів від замовників, вказаних у довідці. Вказані листи-відгуки мають містити інформацію щодо належного виконання Учасником зобов’язань за вказаними у довідці договорами якісно та в строки.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів» від 03.06.2025 №367 (далі – Довідка 367) із певною інформацією. Учасником на виконання вимог щодо надання копій відповідних документів по аналогічних за предметом закупівлі договорах, зазначених у довідці 367, не надано копій документів саме по тих договорах, які зазначені у довідці 367, а завантажені інші документи, що не дає можливості встановити відповідність документально підтвердженого досвіду за аналогічними предметами закупівлі, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення зазначених вище невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, усі необхідні копії підтверджуючих документів щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до вимог тендерної документації замовника. 3. Інформація про відсутність підстав, визначених пунктами 45 та 47 Особливостей: ….. 2) учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не подано жодного документу, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, довідку в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, відповідно до вимог тендерної документації замовника. 4. Інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічній специфікації та технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зазначено замовником у Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, зокрема: …….. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції документи, які не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а стосуються діяльності Учасника а саме: - сертифікат системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 або ДСТУ ISO 9001:2015, - сертифікат системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, - сертифікат системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. ДСТУ ISO 45001:2019, які мають бути чинними на дату подання тендерної пропозиції (у випадку участі об’єднання учасників вказаний сертифікат може надати один із учасників такого об’єднання). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не подано жодного документу, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями: - сертифікат системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 або ДСТУ ISO 9001:2015, - сертифікат системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, - сертифікат системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. ДСТУ ISO 45001:2019, які мають бути чинними на дату подання тендерної пропозиції (у випадку участі об’єднання учасників вказаний сертифікат може надати один із учасників такого об’єднання) відповідного до вимог тендерної документації замовника. 5. Інші документи, які надаються УЧАСНИКАМИ: 5.1. проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 2 до Додатку 3 до тендерної документації). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не подано жодного документу, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 2 до Додатку 3 до тендерної документації). Відповідно до вимог тендерної документації.

                  Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-06-25, 18:10:49
                  Договір
                  Договір опубліковано
                  Системний номер договору:
                  UA-2025-05-27-007705-a-c1
                  Номер договору:
                  235
                  Дата підписання договору:
                  18-06-2025, 12:15
                  Строк дії договору:
                  з 18-06-2025 по 31-12-2025
                  899 500 UAH
                  Ціна договору
                  899 500 UAH
                  Ціна договору без ПДВ

                  Пропозиції Учасників

                  Пропозицію подав:
                  КОНСОРЦІУМ «ЗемАрхКонсалт»   Досьє YouControl
                  Остаточна пропозиція:
                  899 500 UAH, з ПДВ
                  Інформація про субпідрядника:
                  -
                  Підпис:
                  підписано
                  Дата та час подання пропозиції:
                  03-06-2025, 21:57:48
                  Документи:
                  Тип документа:
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Підтверджується, що
                  Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  4. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Підтверджується, що
                  Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Підтверджується, що
                  Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Резидентом підтверджується, що
                  У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Підтверджується, що
                  Мова тендерної пропозиції: Українська
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Підтверджується, що
                  Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
                  120
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Підтверджується, що
                  Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням щодо кожної одиниці: назва/найменування, марка, модель, серійний номер (за наявності), кількості, технічного стану, правової підстави власності, володіння/користування, в тому числі по: • двочастотний ГНСС приймач – 2 одиниці; • електронний тахеометр – 2 одиниці; • комп'ютери в комплекті – не менше 5 одиниць; • принтери – не менше 2 одиниць; • кольоровий принтер з можливістю друку формату А3 – 1 одиниця; • широкоформатний принтер (плоттер) для кольорового друку картографічного матеріалу (у складі землевпорядної документації) формату А-0 – 1 одиниця; • безпілотні літальні апарати (БПЛА), які призначені для високоточного аерознімання та обладнані цифровою камерою з повнокадровою матрицею та об'єктивом з фіксованою фокусною відстанню, двочастотним високоточним GNSS приймачем геодезичного призначення із частотою отримання даних не менше 10 Гц – не менше 1одиниці; • ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для забезпечення технологічного процесу надання послуг із землеустрою та топографо-геодезичних послуг (робіт) – не менше, ніж на 5 робочих місць з наданням відповідної копії ліцензії або іншого документу, що підтверджує наявність діючого такого програмного забезпечення; • ліцензійне програмне забезпечення «ArcGis» або еквівалент, придатне для переведення даних, отриманих за результатами послуг у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі *mxd – з наданням копії відповідної ліцензії або іншого документу, що підтверджує наявність активного такого програмного забезпечення. На підтвердження можливості функціоналу програмного забезпечення створювати та подавати геопросторові дані у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі *mxd, надати лист від ліцензіара програмного забезпечення «ArcGis» або еквівалент, або його офіційного представника, виданий на ім’я Учасника; • наявність автомобільних транспортних засобів – 2 одиниці. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документ/документи, на підтвердження права власності/володіння/користування/тощо відповідним майном. При цьому, вказані документи/договори мають бути чинними протягом повного строку надання послуг та надаватися на кожну одиницю, вказану учасником в довідці. У разі відсутності в Учасника власного обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, офісних та складських приміщень та транспортних засобів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, надати інформацію в довільній формі про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо обладнання та матеріально-технічної бази та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. Термін дії такого (их) договору (ів) повинен бути чинним (и) (діючим (и)) протягом повного строку надання послуг. Якщо є договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи, а також договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Усе обладнання, засоби вимірювальної техніки, які використовуватимуться під час виконання договору, повинні перебувати в справному стані, а ті, які підлягають повіркам, повинні мати підтвердження, що пройшли періодичну повірку в установленому порядку.
                  Доказ:
                  Документ
                  1. Обладнання.pdf, Довідки в довільній формі та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  1.1 Оригінал договору купівлі-продажу тахеометри, GPS.pdf, Довідки в довільній формі та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  1.2 Повірки.pdf, Довідки в довільній формі та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  1.3 Договір оренди обладнання плотер сканер 23.02.2024р..pdf, Довідки в довільній формі та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  1.4 Оригінали накладних на принтера, плотер.pdf, Довідки в довільній формі та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  1.5 Ліцензія_Наклдні_Diditals_1.pdf, Довідки в довільній формі та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  1.6 Ліцензія АркГіс.pdf, Довідки в довільній формі та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  1.7 Акт прийому-передачі АркГіс.pdf, Довідки в довільній формі та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  1.7 Ліцензія ГІС 6.pdf, Довідки в довільній формі та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  1.8 Договір_Шелс_ГІС_6.pdf, Довідки в довільній формі та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  1.9 Підтвердження ключів Digitals.pdf, Довідки в довільній формі та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  1.10 Копія договору позички компи.pdf, Довідки в довільній формі та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  1.11 Оригінали накладних на компи.pdf, Довідки в довільній формі та необхідні копії документів
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Підтверджується, що
                  Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме зазначити: ПІП та кваліфікацію працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах (за основним місцем роботи), штатну чисельність не менше 7 осіб, у тому числі: - сертифікований інженер - землевпорядник - не менше 2-х осіб, - сертифікований інженер геодезист - не менше 1 особи; - фахівець із геодезичною та/або землевпорядною вищою освітою - не менше 2-х осіб; - інженер-геоінформатик - не менше 1 особи; - юрист – не менше 1 особи. Крім того, надати копії кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації (у разі наявності) інженерів - землевпорядників та геодезистів, які перебувають з Учасником у трудових відносинах за основним місцем роботи. Стаж роботи в Учасника сертифікованих інженерів-землевпорядників та інженерів – геодезистів повинен бути не менше 3 років. Інженер-геоінформатик повинен мати відповідний сертифікат про проходження навчання/семінару/курсів по роботі в «ArcGis» або еквівалент. Також, щодо кожного вказаного у довідці працівника, учасник надає копії підтверджуючих документів його перебування у трудових відносинах - копії наказів про призначення на посаду працівників та копії документів їх про освіту, складених українською мовою або здійснено переклад. Переклад має бути повним, відтворювати всі частини документа. З оригіналу перекладаються всі елементи, в тому числі герб, колонтитули, печатки, підписи тощо. Повинна дотримуватись єдність термінології в рамках одного документа. Різночитання або використання декількох варіантів перекладу є неприпустимим. Враховуючи положення статтей 18, 19 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII, Учасником надається копія посвідчення керівника, що підтверджує проходження ним навчання з охорони праці та витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці.
                  Доказ:
                  Документ
                  2. Працівники.pdf, Довідка довільної форми та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  2.1 Сертифікат_Титинчук.pdf, Довідка довільної форми та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  2.2 Витяг з реєстру інженерів Титинчук.pdf, Довідка довільної форми та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  2.3 Сертифікат Облучинська.pdf, Довідка довільної форми та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  2.4 Витяг з реєстру інженерів Облучинська.pdf, Довідка довільної форми та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  2.5 Сертифікат Пиріг.pdf, Довідка довільної форми та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  2.6 Витяг з реєстру інженерів Пиріг.pdf, Довідка довільної форми та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  2.7 Сертифікат Мних.pdf, Довідка довільної форми та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  2.8 Витяг з реєстру інженерів Мних.pdf, Довідка довільної форми та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  2.9 Наказ Пона О. Я. оригінал.pdf, Довідка довільної форми та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  2.10 Диплом Пона.JPG, Довідка довільної форми та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  2.11 Сертифікат Пона АркГіс.jpg, Довідка довільної форми та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  2.12 Диплом Цісінська.pdf, Довідка довільної форми та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  2.13 ДИПЛОМ МАГІСТРА (СЕНЮК Х.М.).pdf, Довідка довільної форми та необхідні копії документів
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Підтверджується, що
                  Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за період 2020-2024 роки (не менше трьох) із зазначенням: предмету договору, номеру договору, дати укладання договору, терміну виконання договору, інформацію про виконання договору, інформацію про замовника: його адресу, контактні дані та контактних осіб (прізвище, ініціали та контактний телефон), замовниками в яких виступають органи місцевого самоврядування. Під аналогічними договорами розуміється: - договір з надання послуг інвентаризації земель міста або його частини – не менше 2 (двох) договорів. Ці договори з їх додатками, повинні включати вимоги, зокрема: - про топографо-геодезичне знімання території, що підлягала інвентаризації за договором у масштабі 1:1000: - опрацювання території, що інвентаризації за договором площею не менше як 300 га. - договір з надання послуг інвентаризації земель населених пунктів з передачею робіт (послуг) за результатом такого договору у форматі, який дає можливість публікувати результати робіт (послуг) в геоінформаційній системі. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає документи: - скан-копії виконаних договорів, що вказані у довідці, включно зі усіма додатками - невід’ємними частинами до таких договорів та усіх укладених додаткових угод (у разі їх укладання); - копії документів, що підтверджують надання послуг (акти тощо): - скан-копії листів-відгуків щодо виконання таких договорів від замовників, вказаних у довідці. Вказані листи-відгуки мають містити інформацію щодо належного виконання Учасником зобов’язань за вказаними у довідці договорами якісно та в строки.
                  Доказ:
                  Документ
                  3. Довідка аналаг. договір.pdf, Довідка в довільній формі та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  3.1 Договір зміна меж Дальнич.pdf, Довідка в довільній формі та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  3.2 Договір зміна меж Сапіжанка.pdf, Довідка в довільній формі та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  3.3 Договір зміна меж Хренів.pdf, Довідка в довільній формі та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  3.4 Відгук переведення.pdf, Довідка в довільній формі та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  3.5 Переведення Дальнич.pdf, Довідка в довільній формі та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  3.6 Переведення Сапіжанка.pdf, Довідка в довільній формі та необхідні копії документів
                  Доказ:
                  Документ
                  3.7 Переведення Товмач.pdf, Довідка в довільній формі та необхідні копії документів

                  Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

                  + -
                  Документи тендеру
                  Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Оголошення про проведення закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:27-05-2025, 14:15:57

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-05-2025, 14:15:30
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-05-2025, 14:15:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Документальне підтвердження вжиття заходів , Документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-05-2025, 14:15:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-05-2025, 14:15:30
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-05-2025, 14:15:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-05-2025, 14:15:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-05-2025, 14:15:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-05-2025, 14:15:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-05-2025, 14:15:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-05-2025, 14:15:30
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-05-2025, 14:15:30
                      6. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-05-2025, 14:15:30
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-05-2025, 14:15:30
                      8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-05-2025, 14:15:30
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-05-2025, 14:15:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-05-2025, 14:15:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-05-2025, 14:15:30
                      2. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-05-2025, 14:15:30
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-05-2025, 14:15:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Лист у довільній формі , У разі незалучення Учасником до надання послуг субпідрядника / співвиконавця (суб’єкта господарювання) та/або залучення Учасником до надання послуг субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) в обсязі менше 20 відсотків, такий Учасник в складі тендерної пропозиції надає лист у довільній формі, в якому зазначається відповідна інформація.
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-05-2025, 14:15:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ДОВІДКА, ЩО МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СУПБІДРЯДНИКА(ІВ)/СПІВВИКОНАВЦЯ(ІВ) , Якщо Учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника(ів) / співвиконавця(ів) суб’єкта (ів) господарювання в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, така інформація підтверджується довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію щодо кожного субпідрядника(ів) / співвиконавця(ів), яких учасник планує залучати до надання послуг, згідно з наведеною нижче формою: ДОВІДКА, ЩО МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СУПБІДРЯДНИКА(ІВ)/СПІВВИКОНАВЦЯ(ІВ) Повне найменування та місцезнаходження субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) Види послуг, на які учасник планує залучити субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) Орієнтовний обсяг послуг (у %) субпідрядника/ співвиконавця (суб’єкта господарювання) 1 2 3 Для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію - наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, у разі залучення Учасником спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору закупівлю, Учасник надає інформацію та копії відповідних документів субпідрядника(ків)/співвиконавця(ів), що вимагаються у Додатку 1 до цієї тендерної документації. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47.
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з проведення інвентаризації земель міста Тернопіль
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням щодо кожної одиниці: назва/найменування, марка, модель, серійний номер (за наявності), кількості, технічного стану, правової підстави власності, володіння/користування, в тому числі по: • двочастотний ГНСС приймач – 2 одиниці; • електронний тахеометр – 2 одиниці; • комп'ютери в комплекті – не менше 5 одиниць; • принтери – не менше 2 одиниць; • кольоровий принтер з можливістю друку формату А3 – 1 одиниця; • широкоформатний принтер (плоттер) для кольорового друку картографічного матеріалу (у складі землевпорядної документації) формату А-0 – 1 одиниця; • безпілотні літальні апарати (БПЛА), які призначені для високоточного аерознімання та обладнані цифровою камерою з повнокадровою матрицею та об'єктивом з фіксованою фокусною відстанню, двочастотним високоточним GNSS приймачем геодезичного призначення із частотою отримання даних не менше 10 Гц – не менше 1одиниці; • ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для забезпечення технологічного процесу надання послуг із землеустрою та топографо-геодезичних послуг (робіт) – не менше, ніж на 5 робочих місць з наданням відповідної копії ліцензії або іншого документу, що підтверджує наявність діючого такого програмного забезпечення; • ліцензійне програмне забезпечення «ArcGis» або еквівалент, придатне для переведення даних, отриманих за результатами послуг у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі *mxd – з наданням копії відповідної ліцензії або іншого документу, що підтверджує наявність активного такого програмного забезпечення. На підтвердження можливості функціоналу програмного забезпечення створювати та подавати геопросторові дані у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі *mxd, надати лист від ліцензіара програмного забезпечення «ArcGis» або еквівалент, або його офіційного представника, виданий на ім’я Учасника; • наявність автомобільних транспортних засобів – 2 одиниці. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документ/документи, на підтвердження права власності/володіння/користування/тощо відповідним майном. При цьому, вказані документи/договори мають бути чинними протягом повного строку надання послуг та надаватися на кожну одиницю, вказану учасником в довідці. У разі відсутності в Учасника власного обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, офісних та складських приміщень та транспортних засобів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, надати інформацію в довільній формі про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо обладнання та матеріально-технічної бази та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. Термін дії такого (их) договору (ів) повинен бути чинним (и) (діючим (и)) протягом повного строку надання послуг. Якщо є договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи, а також договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Усе обладнання, засоби вимірювальної техніки, які використовуватимуться під час виконання договору, повинні перебувати в справному стані, а ті, які підлягають повіркам, повинні мати підтвердження, що пройшли періодичну повірку в установленому порядку.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-05-2025, 14:15:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідки в довільній формі та необхідні копії документів , Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням щодо кожної одиниці: назва/найменування, марка, модель, серійний номер (за наявності), кількості, технічного стану, правової підстави власності, володіння/користування, в тому числі по: • двочастотний ГНСС приймач – 2 одиниці; • електронний тахеометр – 2 одиниці; • комп'ютери в комплекті – не менше 5 одиниць; • принтери – не менше 2 одиниць; • кольоровий принтер з можливістю друку формату А3 – 1 одиниця; • широкоформатний принтер (плоттер) для кольорового друку картографічного матеріалу (у складі землевпорядної документації) формату А-0 – 1 одиниця; • безпілотні літальні апарати (БПЛА), які призначені для високоточного аерознімання та обладнані цифровою камерою з повнокадровою матрицею та об'єктивом з фіксованою фокусною відстанню, двочастотним високоточним GNSS приймачем геодезичного призначення із частотою отримання даних не менше 10 Гц – не менше 1одиниці; • ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для забезпечення технологічного процесу надання послуг із землеустрою та топографо-геодезичних послуг (робіт) – не менше, ніж на 5 робочих місць з наданням відповідної копії ліцензії або іншого документу, що підтверджує наявність діючого такого програмного забезпечення; • ліцензійне програмне забезпечення «ArcGis» або еквівалент, придатне для переведення даних, отриманих за результатами послуг у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі *mxd – з наданням копії відповідної ліцензії або іншого документу, що підтверджує наявність активного такого програмного забезпечення. На підтвердження можливості функціоналу програмного забезпечення створювати та подавати геопросторові дані у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі *mxd, надати лист від ліцензіара програмного забезпечення «ArcGis» або еквівалент, або його офіційного представника, виданий на ім’я Учасника; • наявність автомобільних транспортних засобів – 2 одиниці. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документ/документи, на підтвердження права власності/володіння/користування/тощо відповідним майном. При цьому, вказані документи/договори мають бути чинними протягом повного строку надання послуг та надаватися на кожну одиницю, вказану учасником в довідці. У разі відсутності в Учасника власного обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, офісних та складських приміщень та транспортних засобів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, надати інформацію в довільній формі про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо обладнання та матеріально-технічної бази та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. Термін дії такого (их) договору (ів) повинен бути чинним (и) (діючим (и)) протягом повного строку надання послуг. Якщо є договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи, а також договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Усе обладнання, засоби вимірювальної техніки, які використовуватимуться під час виконання договору, повинні перебувати в справному стані, а ті, які підлягають повіркам, повинні мати підтвердження, що пройшли періодичну повірку в установленому порядку.
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з проведення інвентаризації земель міста Тернопіль
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме зазначити: ПІП та кваліфікацію працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах (за основним місцем роботи), штатну чисельність не менше 7 осіб, у тому числі: - сертифікований інженер - землевпорядник - не менше 2-х осіб, - сертифікований інженер геодезист - не менше 1 особи; - фахівець із геодезичною та/або землевпорядною вищою освітою - не менше 2-х осіб; - інженер-геоінформатик - не менше 1 особи; - юрист – не менше 1 особи. Крім того, надати копії кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації (у разі наявності) інженерів - землевпорядників та геодезистів, які перебувають з Учасником у трудових відносинах за основним місцем роботи. Стаж роботи в Учасника сертифікованих інженерів-землевпорядників та інженерів – геодезистів повинен бути не менше 3 років. Інженер-геоінформатик повинен мати відповідний сертифікат про проходження навчання/семінару/курсів по роботі в «ArcGis» або еквівалент. Також, щодо кожного вказаного у довідці працівника, учасник надає копії підтверджуючих документів його перебування у трудових відносинах - копії наказів про призначення на посаду працівників та копії документів їх про освіту, складених українською мовою або здійснено переклад. Переклад має бути повним, відтворювати всі частини документа. З оригіналу перекладаються всі елементи, в тому числі герб, колонтитули, печатки, підписи тощо. Повинна дотримуватись єдність термінології в рамках одного документа. Різночитання або використання декількох варіантів перекладу є неприпустимим. Враховуючи положення статтей 18, 19 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII, Учасником надається копія посвідчення керівника, що підтверджує проходження ним навчання з охорони праці та витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-05-2025, 14:15:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка довільної форми та необхідні копії документів , Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме зазначити: ПІП та кваліфікацію працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах (за основним місцем роботи), штатну чисельність не менше 7 осіб, у тому числі: - сертифікований інженер - землевпорядник - не менше 2-х осіб, - сертифікований інженер геодезист - не менше 1 особи; - фахівець із геодезичною та/або землевпорядною вищою освітою - не менше 2-х осіб; - інженер-геоінформатик - не менше 1 особи; - юрист – не менше 1 особи. Крім того, надати копії кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації (у разі наявності) інженерів - землевпорядників та геодезистів, які перебувають з Учасником у трудових відносинах за основним місцем роботи. Стаж роботи в Учасника сертифікованих інженерів-землевпорядників та інженерів – геодезистів повинен бути не менше 3 років. Інженер-геоінформатик повинен мати відповідний сертифікат про проходження навчання/семінару/курсів по роботі в «ArcGis» або еквівалент. Також, щодо кожного вказаного у довідці працівника, учасник надає копії підтверджуючих документів його перебування у трудових відносинах - копії наказів про призначення на посаду працівників та копії документів їх про освіту, складених українською мовою або здійснено переклад. Переклад має бути повним, відтворювати всі частини документа. З оригіналу перекладаються всі елементи, в тому числі герб, колонтитули, печатки, підписи тощо. Повинна дотримуватись єдність термінології в рамках одного документа. Різночитання або використання декількох варіантів перекладу є неприпустимим. Враховуючи положення статтей 18, 19 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII, Учасником надається копія посвідчення керівника, що підтверджує проходження ним навчання з охорони праці та витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці.
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з проведення інвентаризації земель міста Тернопіль
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за період 2020-2024 роки (не менше трьох) із зазначенням: предмету договору, номеру договору, дати укладання договору, терміну виконання договору, інформацію про виконання договору, інформацію про замовника: його адресу, контактні дані та контактних осіб (прізвище, ініціали та контактний телефон), замовниками в яких виступають органи місцевого самоврядування. Під аналогічними договорами розуміється: - договір з надання послуг інвентаризації земель міста або його частини – не менше 2 (двох) договорів. Ці договори з їх додатками, повинні включати вимоги, зокрема: - про топографо-геодезичне знімання території, що підлягала інвентаризації за договором у масштабі 1:1000: - опрацювання території, що інвентаризації за договором площею не менше як 300 га. - договір з надання послуг інвентаризації земель населених пунктів з передачею робіт (послуг) за результатом такого договору у форматі, який дає можливість публікувати результати робіт (послуг) в геоінформаційній системі. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає документи: - скан-копії виконаних договорів, що вказані у довідці, включно зі усіма додатками - невід’ємними частинами до таких договорів та усіх укладених додаткових угод (у разі їх укладання); - копії документів, що підтверджують надання послуг (акти тощо): - скан-копії листів-відгуків щодо виконання таких договорів від замовників, вказаних у довідці. Вказані листи-відгуки мають містити інформацію щодо належного виконання Учасником зобов’язань за вказаними у довідці договорами якісно та в строки.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 27-05-2025, 14:15:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка в довільній формі та необхідні копії документів , Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за період 2020-2024 роки (не менше трьох) із зазначенням: предмету договору, номеру договору, дати укладання договору, терміну виконання договору, інформацію про виконання договору, інформацію про замовника: його адресу, контактні дані та контактних осіб (прізвище, ініціали та контактний телефон), замовниками в яких виступають органи місцевого самоврядування. Під аналогічними договорами розуміється: - договір з надання послуг інвентаризації земель міста або його частини – не менше 2 (двох) договорів. Ці договори з їх додатками, повинні включати вимоги, зокрема: - про топографо-геодезичне знімання території, що підлягала інвентаризації за договором у масштабі 1:1000: - опрацювання території, що інвентаризації за договором площею не менше як 300 га. - договір з надання послуг інвентаризації земель населених пунктів з передачею робіт (послуг) за результатом такого договору у форматі, який дає можливість публікувати результати робіт (послуг) в геоінформаційній системі. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає документи: - скан-копії виконаних договорів, що вказані у довідці, включно зі усіма додатками - невід’ємними частинами до таких договорів та усіх укладених додаткових угод (у разі їх укладання); - копії документів, що підтверджують надання послуг (акти тощо): - скан-копії листів-відгуків щодо виконання таких договорів від замовників, вказаних у довідці. Вказані листи-відгуки мають містити інформацію щодо належного виконання Учасником зобов’язань за вказаними у довідці договорами якісно та в строки.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ