Період оскарження умов закупівлі - по 27-05-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 774 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 870 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАЛІЩИЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЗАЛІЩИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02000659 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мотринчук Тетяна Петрівна |
| Телефон: | +380355421053 |
| E-mail: | zcmlzk1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 48600, Україна, Тернопільська область,місто Заліщики, ВУЛИЦЯ С.БАНДЕРИ, будинок 86 |
1 |
1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - згідно ч.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасник має надати: «Довідку у довільній формі про досвід виконання учасником аналогічного договору* (не менше 2-ох договорів) із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, суми та року виконання договору, реквізитів організації (підприємства) з якою укладено договір (назви, адреси, коду згідно з ЄДРПОУ). Під час кваліфікації пропозиції встановлено, що учасником надано довідку про аналогічний договір, в якій в колонці сума і рік виконання зазначає лише суму, водночас не вказано рік виконання. 2)перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати відкориговану в частині року виконання договору: «Довідку у довільній формі про досвід виконання учасником аналогічного договору* (не менше 2-ох договорів) із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, суми та року виконання договору, реквізитів організації (підприємства) з якою укладено договір (назви, адреси, коду згідно з ЄДРПОУ)
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
1. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "Степаненко Олександр Іванович " в процедурі відкритих торгів на закупівлю виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема в частині інформації по праві підпису та правовстановлюючих документах, а саме: 1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - згідно ч.2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасник має надати: «Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід роботи (вказати прізвище, ім’я та по батькові (при наявності) працівника, інформацію про освіту, досвід роботи та посаду). Обов'язкова наявність не менше 1 працівника із вищою медичною/біологічною освітою у сфері охорони здоров’я та досвідом роботи в медичній лабораторії понад 10 років(вказати в довідці такого працівника) та працівників (не менше 1), які мають досвід по налаштуванню лабораторної інформаційної системи TerraLab, яка функціонує у лабораторії Замовника та забезпечує автоматизацію лабораторних процесів. На підтвердження зазначеного необхідно надати копії наказів про прийняття на роботу, документи від розробника(ів) програмного забезпечення на підтвердження кваліфікації працівників по налаштуванню ЛІС.» Під час кваліфікації пропозиції встановлено, що учасником не надано документи від розробника(ів) програмного забезпечення на підтвердження кваліфікації працівників по налаштуванню ЛІС., натомість надано сертифікат про проходження працівником навчання по роботі з ЛІС. Налаштування програмного забезпечення – це процес налаштування програм для відповідності вашим конкретним потребам та параметрам, а робота на програмному забезпеченні – це використання програм для виконання конкретних завдань. Тобто, це два різних поняття. 2)перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати документи від розробника(ів) програмного забезпечення на підтвердження кваліфікації працівника по налаштуванню ЛІС TerraLab. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.