Період оскарження умов закупівлі - по 23-05-2025, 00:00
Асортимент, кількість послуг та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 611 458,34 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 18 057,29 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22800735 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://cherkasyoblenergo.com/ |
| Контактна особа: | Сергій ІГНАТЕНКО |
| Телефон: | +380472395343 |
| E-mail: | s.ihnatenko@cherkasyoblenergo.com |
| Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
3 |
У зв’язку з навантаженням на уповноважену особу замовника, одночасним розкриттям тендерних пропозицій по декільком процедурам закупівель, та значною кількістю документів у даній закупівлі необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
овідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Послуги з визначення справедливої вартості об’єктів основних засобів (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління), в Учасника торгів - ТОВ "ПІВНІЧНО-СХІДНА КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА" (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: Відповідно до Розділу 1 Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 1.1. Відповідно до п.п. 1.8-1.10 п. 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають Згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю. Учасником в складі пропозиції подано файл Статут.pdf, в якому містяться персональні дані громадян, також, в файлі Договір оренди приміщення.pdf., також містяться персональні дані ФОП, проте учасником не подані Згоди суб’єктів персональних даних, що адресовані Замовнику відкритих торгів та містять посилання на дану закупівлю. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно Розділу 2 Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 2.1. Тендерна пропозиція по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі “doc” з можливістю копіювання тексту). Учасником в складі пропозиції у форматі .pdf. подано Додаток 1_ТП (13).pdf., проте не подано у форматі “doc” з можливістю копіювання тексту. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно Розділу 4 Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 4.1. Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю. № з/п Найменування обладнання, МТБ Опис Власне/ орендоване тощо Кількість одиниць Технічний стан Учасник підтверджує обовязкову наявність у власності (користуванні): - офісного приміщення; - спеціалізованого програмного забезпечення необхідного для надання послуг; - компютерної техніки, багатофункціональних пристроїв, тощо; - автотранспорту, з можливістю виїзду та огляду обєктів оцінки. Для підтвердження наявності в Учасника матеріально-технічної бази та обладнання, учасники подають: - документи щодо права власності або найму (оренди, суборенди) майна та обладнання з метою виконання основних умов договору. Учасником подано документ обладнання.pdf., не за формою, яка не дає змоги переконатися в технічному стані обладнання. Крім того, Учасником для підтвердження наявності в Учасника матеріально-технічної бази та обладнання, не подано документи щодо права власності або найму (оренди, суборенди) майна, а саме автомобіля. Відповідно Розділу 4 Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 4.2. Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не менше 5 (пяти) осіб, у тому числі не менше 4 працівників із кваліфікаційними свідоцтвами на напрямком 1 (оцінка об’єктів в матеріальній формі) та не менше 2 (двох) працівників із кваліфікаційними свідоцтвами за напрямком 2 («Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі прав на об’єкти інтелектуальної власності». Обовязкова наявність в одного з працівників Сертифікату (свідоцтва) королівського інституту дипломованих оцінювачів RICS або Європейської групи асоціацій оцінювачів TeGOVA. Довідка має містити наступні відомості: № з/п Прізвище ім’я по батькові працівника Посада Досвід роботи (не менше 5 років) Освіта 1 2 3 4 5 6 документи, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо. Учасником поданий документ - Довідка працівник.pdf., в якій міститься інформація щодо штатних працівників та двох працівників за трудовими угодами. При цьому, учасником не подані документи, що підтверджують наявність трудових відносин за трудовими угодами. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно Розділу 4 Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 4.3. Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з оцінки вартості основних засобів відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності. Довідка має містити наступні відомості: № з/п Назва Замовника, з яким укладено договір Предмет договору/предмет закупівлі Номер та дата договору Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента аналогічні договори, (але не менше трьох аналогічних договорів), зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). первинні документи, що підтверджують факт надання послуг згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (акти прийому-передачі наданих послуг, тощо). Учасником подано, Довідка Аналогічні договори.pdf, в якій не вірно визначено контрагента, контактну особу та номер телефону по договору оцінки активів з ПАТ “Миколаївобленерго”. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно Розділу 6 Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, якщо учасник не планує залучати субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців) до виконання робіт чи послуг, то такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист у довільній формі. Учасником в складі документів пропозиції відсутній лист в довільній формі, інформаційний лист проте, що Учасник не планує залучати співвиконавців. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно Розділу 7 Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 7.3. Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника. Учасником в складі документів пропозиції подано Додаток 3 ПД (3).pdf., який не містить всю інформації яку учасник знав на момент подання тендерної пропозиції, при цьому у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту, в складі пропозиції учасником не поданий. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 02.06.2025
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.