Період оскарження умов закупівлі - по 17-05-2025, 00:00
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 431 510 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 64 315,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 192 900 UAH |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
| ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
| Контактна особа: | Гришко Каріна |
| Телефон: | 380631644345 |
| E-mail: | karina.hryshko@ukrnafta.com |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
5 |
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за№ 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з значним обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
1. Відповідно до підпункту 1.2.1 пункту 1.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, що містить інформацію, про працівників Учасника які мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід, та будуть залучені для надання послуг у довільній формі чи за формою, наведеною нижче. Мінімальні вимоги, щодо наявності працівників необхідних для надання послуг відповідно до предмету закупівлі: - менеджер з реклами – не менше 2 осіб; - менеджер по роботі з клієнтами – не менше 1 особи. № з/п ПІБ Кваліфікація (спеціальність)/ Інформація про здобуту особою профільну освіту * Посада* Досвід роботи за відповідним напрямком, кількість повних років Форма трудових відносин 1 * назви посад, кваліфікаційних звань тощо, можуть відрізнятись від тих, що зазначені в п.1.2.1, якщо такий працівник має рівень відповідних знань та вмінь, що підтверджується досвідом роботи за відповідним напрямком для надання послуг відповідно до вимог Додатку 1 до цієї ТД та планується бути задіяним Учасником для виконання договору. Відповідно до підпункту 1.2.2. пункту 1.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії документів, які підтверджують кваліфікацію працівників , що зазначена у довідці згідно підпункту 1.2.1. цього додатку до ТД. Такими документами є: документи (дипломи) про набуття певної спеціальності/професії та/або сертифікати, та/або свідоцтва, та/або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків, тощо. Відповідно до підпункту 1.2.3. пункту 1.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії документів, які підтверджують трудові відносини з Учасником. Такими документами є: трудові книжки працівників Учасника (1-шу сторінку та сторінку з записом про прийняття на роботу) або витяг з електронної трудової книжки (ЕТК) працівників, або накази про призначення (переведення) на посаду, або повідомлення про прийняття на роботу працівників Учасника, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення контракту, або трудовий договір, або договір цивільно-правового характеру. На виконання даної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, однак у наданій довідці відсутня інформація про наявність працівника, а саме, менеджера по роботі з клієнтами – не менше 1 особи, що є мінімально необхідним для надання послуг відповідно до предмету закупівлі. Крім того, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні копії документів які підтверджують кваліфікацію менеджера по роботі з клієнтами та копії документів які підтверджують трудові відносини менеджера по роботі з клієнтами з Учасником. Прошу Учасника на виконання вимог підпунктів 1.1.1., 1.2.2. та 1.2.3 пункту 1.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації усунути невідповідність та завантажити через електронну систему закупівель у терміни встановлені чинним законодавством • оновлену довідку про наявність працівників Учасника які мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід, та будуть залучені для надання послуг у довільній формі чи за формою, наведеною нижче, яка містить інформацію в тому числі про наявність менеджера по роботі х клієнтами – не менше 1 особи. Мінімальні вимоги, щодо наявності працівників необхідних для надання послуг відповідно до предмету закупівлі: - менеджер з реклами – не менше 2 осіб; - менеджер по роботі з клієнтами – не менше 1 особи. 2. № з/п ПІБ Кваліфікація (спеціальність)/ Інформація про здобуту особою профільну освіту * Посада* Досвід роботи за відповідним напрямком, кількість повних років Форма трудових відносин 1 * назви посад, кваліфікаційних звань тощо, можуть відрізнятись від тих, що зазначені в п.1.2.1, якщо такий працівник має рівень відповідних знань та вмінь, що підтверджується досвідом роботи за відповідним напрямком для надання послуг відповідно до вимог Додатку 1 до цієї ТД та планується бути задіяним Учасником для виконання договору. • копії документів, які підтверджують кваліфікацію менеджера по роботі з клієнтами, що має бути зазначений у довідці згідно підпункту 1.2.1. цього додатку до ТД. Такими документами є: документи (дипломи) про набуття певної спеціальності/професії та/або сертифікати, та/або свідоцтва, та/або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків, тощо. • копії документів, які підтверджують трудові відносини менеджера по роботі з клієнтами з Учасником. Такими документами є: трудові книжки працівників Учасника (1-шу сторінку та сторінку з записом про прийняття на роботу) або витяг з електронної трудової книжки (ЕТК) працівників, або накази про призначення (переведення) на посаду, або повідомлення про прийняття на роботу працівників Учасника, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення контракту, або трудовий договір, або договір цивільно-правового характеру. 2. Відповідно до підпункту 3.5.1. пункту 3.5. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати забезпечення тендерної пропозиції, яке надається у вигляді банківської гарантії відповідно до вимог п.2 Розділу ІІІ цієї ТД та форми забезпечення тендерної пропозиції, встановленої в Додатках 6.1. або 6.2. до цієї ТД. Відповідно до форми забезпечення тендерної пропозиції, встановленої в Додатку 6.1. тендерної документації у банківській гарантії має бути зазначена інформація в тому числі і про ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань принципала. На виконання даної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії №119126/Т-2054 дата видачі: «19» травня 2025 року, у якій відсутня інформація про ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань принципала, що є невідповідністю вимогам тендерної документації. Прошу Учасника усунути невідповідність та завантажити у терміни встановлені чинним законодавством оновлену банківську гарантію яка містить інформацію в тому числі і про ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань принципала.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.