Період оскарження умов закупівлі - по 16-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад "Палац культури і мистецтв" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області |
| ЄДРПОУ: | 37867018 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Біленко Людмила Оленксандрівна |
| Телефон: | 380679947823 |
| E-mail: | palkim@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08132, Україна, Київська область,Вишневе, вул. Європейська, буд. 27 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ТИМОШЕНКО ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ», замовником були виявлені невідповідності в документах та інформації які подані учасником в складі тендерної пропозиції, на виконання п. 43 Особливостей ,здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ФОП «ТИМОШЕНКО ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ» має усунути виявлені замовником невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення даного повідомлення в електронній системі закупівль. ВИМОГА 1: у пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що надаються у складі тендерної пропозиції, мають бути у вигляді скан-копії з оригіналу або копії відповідного документу, завантаженого в форматі .pdf або .jpeg або іншому форматі. Документи тендерної пропозиції, які надані НЕ у формі електронного документа БЕЗ кваліфікаційного електронного підпису (КЕП) на документі, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожному такому цілісному документі (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами / організаціями). Тендерна пропозиція учасника містить у складі документи в форматі .docx та .pdf на які накладений удосконалений електронний підпис (УЕП). Для УСУНЕННЯ даної невідповідності: надати (завантажити) документи у форматі pdf або .jpeg з підписом уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) та відбитком печатки учасника АБО в іншому форматі з накладанням КЕП на кожному окремому цілісному документі. ВИМОГА 2: у п.4.13 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції» встановлена вимога накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію, відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Учасник підписав тендерну пропозицію удосконаленим електронним підписом (УЕП). Для УСУНЕННЯ даної невідповідності: підписати тендерну пропозицію КЕП.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.