Закупівлю оголошено - 07-05-2025, 15:10. Дата останніх змін - 02-07-2025, 00:00

Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) у закладі дошкільної освіти

Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) у закладі дошкільної освіти ... Державна закупівля - UA-2025-05-07-009955-a Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) у закладі дошкільної освіти від замовника ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 5/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-07-009955-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-07-011974-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-05-2025, 15:10
по 12-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-05-2025, 15:10
по 15-05-2025, 23:30
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 12-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
4900
4 900 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:24,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:147 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:40506248 Досьє YouControl
Сайт:https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Контактна особа:Наталія Гомзякова
Телефон:+380634075064
E-mail:gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Місцезнаходження:
49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Послуги з охоронної сигналізац ...
4 900 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) у закладі дошкільної освіти

7
послуга
49000 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 200 Дніпровської міської ради, бульвар Слави, 11
по 31-12-2025
79711000-1
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 26-06-2025 по 04-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Короленка, 49070, Андрій Дідунов
Остаточна пропозиція:
1 260 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 02-07-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 15-05-2025 по 13-06-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Короленка, 49070, Андрій Дідунов
Остаточна пропозиція:
1 260 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
10-06-2025, 16:52
Період подачі оскарження:
по 16-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 21-05-25, 08:23:24
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником Управління поліції охорони Дніпропетровської області (далі – Учасник). Згідно з пункту 41 Особливостей строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи великий обсяг наданих документів, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, що є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. Уповноважена особа Замовника Наталія ГОМЗЯКОВА

Кінцева дата розгляду пропозиції: 13-06-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-06-25, 18:33:06
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 06.06.2025 р.: 1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції на вимогу пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» надано лист – згоду з Проєктом договору № 640/43/23/01-2025 від 15.05.2025р., який не має виразу «з його істотними умовами». 1.2. На вимогу пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція повинна складатися з: …..- листа-згоди учасника з Проєктом договору та його істотними умовами, а також Проєкт договору, Додаток № 5 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього). 1.3. Надати оновлений лист – згоду з Проєктом договору у відповідності до вимог тендерної документації. 2.1. У складі пропозиції учасником надано копії наказів про прийняття на роботу на співробітників - Білянкін Р.С. - Бут М.В. - Кухтін Є.М. - Коцюба Р.Ю - Недвига М.А. - Недвига А.М. - Курочкін І.А. - Лабай С.С. - Альошкін І.Л. - Саркісян Л.С. - Альшаєв С.Є без повідомлення про прийняття даних працівників на роботу та без квитанції про підтвердження отримання повідомлення державною податковою службою. 2.2. Відповідно до п. 1.2 Додатку 3 до Документації: Обов’язкова наявність в Учасника у штаті* або на договірних засадах: інженера / інженера пункту централізованого спостереження, диспетчерів / операторів / чергових пункту централізованого спостереження не менше 4 (чотирьох), не менше 15 (п’ятнадцяти) охоронників груп швидкого реагування. *Відповідно до п. 15, п. 16 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 охоронники та працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності. На підтвердження наявності працівників надати у складі тендерної пропозиції копії наказів про прийняття на роботу та повідомлення про прийняття працівників на роботу з квитанцією про підтвердження отримання повідомлення державною податковою службою, або копії трудових договорів, або копії трудових книжок на усіх зазначених у довідці працівників. 2.3. Надати повідомлення про прийняття даних працівників - - Білянкін Р.С. - Бут М.В. - Кухтін Є.М. - Коцюба Р.Ю - Недвига М.А. - Недвига А.М. - Курочкін І.А. - Лабай С.С. - Альошкін І.Л. - Саркісян Л.С. - Альшаєв С.Є на роботу з квитанцією про підтвердження отримання повідомлення державною податковою службою у відповідності до вимог тендерної документації. 3.1. Учасником на підтвердження наявності не менше 10 автотранспортних засобів для реагування надано акти технічного обстеження транспортного засобу без дати в грифі «ЗАТВЕРДЖЕННО» та не за формою Додатку до технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 4 березня 2025 р. № 286), що не відповідає вимогам тендерної документації. 3.2. Відповідно до п. 2.3. Додатку № 3 до Документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження наявності транспорту реагування, а саме: на кожний транспортний засіб…. протоколи перевірки/акти технічного стану транспортного засобу на транспорт реагування, що зазначений у довідці (для транспортних засобів зі строком експлуатації більше 2-х років) з позитивними результатами проведення технічного огляду/контролю; 3.3. Надати акти технічного обстеження транспортного засобу на не менше ніж 10 автотранспортних засобів для реагування у відповідності до вимог тендерної документації. 4.1. Учасником надано довідку №624/43/23/01-2025 від 15.05.25 року стосовно наявності чергових ПЦС, де допущено помилку у прізвищі співробітника Нікітонової. 4.2. Відповідно до п. 1 Додатку 3 до Документації учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про чисельність, кваліфікацію персоналу. У довідці повинна бути вказана інформація щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, що плануються до залучення для надання послуг з охорони приміщень за допомогою тривожної кнопки з підключенням до пункту централізованого спостереження та які мають необхідний досвід і відповідні знання (з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади кожної вказаної у довідці особи). 4.3. Надати оновлену довідку про наявність працівників відповідно до вимог тендерної документації 5.1. Учасником у складі пропозиції не підтверджено наявність у штаті* або на договірних засадах інженера / інженера пункту централізованого спостереження. 5.2. Відповідно до п. 1.2 Додатку 3 до Документації обов’язкова наявність в Учасника у штаті або на договірних засадах: інженера / інженера пункту централізованого спостереження, диспетчерів / операторів / чергових пункту централізованого спостереження не менше 4 (чотирьох), не менше 15 (п’ятнадцяти) охоронників груп швидкого реагування.*Відповідно до п. 15, п. 16 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 охоронники та працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності. На підтвердження наявності працівників надати у складі тендерної пропозиції копії наказів про прийняття на роботу та повідомлення про прийняття працівників на роботу з квитанцією про підтвердження отримання повідомлення державною податковою службою, або копії трудових договорів, або копії трудових книжок на усіх зазначених у довідці працівників. 5.3. Підтвердити наявність у штаті* або на договірних засадах інженера / інженера пункту централізованого спостереження відповідно до вимог тендерної документації. 6.1. Учасником не підтверджено абз. 3-6 п. 17 Ліцензійних умов, та не надано у складі пропозиції на чергових пульту ПЦС Юферову Н.І. та Єрмілову О.І. - документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку та документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку, що не відповідає вимогам тендерної документації. 6.2. Відповідно до п. 1.2 та п. 1.3. Додатку 3 до Документації обов’язкова наявність в Учасника у штаті* або на договірних засадах: інженера / інженера пункту централізованого спостереження, диспетчерів / операторів / чергових пункту централізованого спостереження не менше 4 (чотирьох), не менше 15 (п’ятнадцяти) охоронників груп швидкого реагування.*Відповідно до п. 15, п. 16 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 охоронники та працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності. На підтвердження наявності працівників надати у складі тендерної пропозиції копії наказів про прийняття на роботу та повідомлення про прийняття працівників на роботу з квитанцією про підтвердження отримання повідомлення державною податковою службою, або копії трудових договорів, або копії трудових книжок на усіх зазначених у довідці працівників. Та п. 1.3. Охоронники груп швидкого реагування (далі – охоронники / охоронники груп швидкого реагування), задіяні для надання послуг, повинні відповідати вимогам ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» та кваліфікаційним вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960: можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності) та під час прийняття на роботу подали документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме: документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документи, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому порядку судимості за скоєння умисних злочинів; документів, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку. 6.3. Підтвердити відповідність працівників чергових пульту ПЦС Юферової Н.І. та Єрмілової О.І. пункту 17 Ліцензійних умов відповідно до вимог тендерної документації. 7.1. Учасником у складі пропозиції не надано довідку про статутні обмеження та оригіналу або копії Статуту. 7.2. Відповідно до п. 1.3. Додатку 3 до Документації учасник у складі пропозиції має надати довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції (зазначена вимога стосується та надається тільки юридичними особами) та п. 1 розділу 3 тендерної документації - оригінал або копія Статуту, в останній чинній редакції (зазначена вимога стосується та надається тільки юридичними особами) або лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. 7.3. Надано довідку про статутні обмеження та оригіналу або копії Статуту у відповідності до вимог тендерної документації. 8.1 У наданому свідоцтві № Р19 035532 на працівника Верлатий Р.П відсутня інформація щодо кваліфікаційного розряду охоронника. 8.2 абзац другий зокрема: «- свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче ІІІ кваліфікаційного розряду» підпункту 1.3. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №3 до Документації. 8.3. Надати свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче ІІІ кваліфікаційного розряду. Уповноважена особа Замовника Наталія ГОМЗЯКОВА

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-06-25, 18:33:06

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 260 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
15-05-2025, 19:05:56
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 15:12:09
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 15:10:35
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:07-05-2025, 15:10:35

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              Дата архівування:
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) у закладі дошкільної освіти
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 147,00 грн. (сто сорок сім грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 268201720355179040002095804.
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) у закладі дошкільної освіти
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) у закладі дошкільної освіти
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) у закладі дошкільної освіти
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 07-05-2025, 15:10:34
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ