Період оскарження умов закупівлі - по 11-05-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 312 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 120 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Міськводоканал" СМР |
| ЄДРПОУ: | 03352455 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vodokanal.sumy.ua/ |
| Контактна особа: | Юлія СУВОРОВА |
| Телефон: | +380542700185 |
| E-mail: | suvorovasumy@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 40009, Україна, Сумська область,м. Суми, Білопільський шлях, 9 |
0 |
У зв’язку з тим що ТП учасника мають проаналізувати профільні фахівці замовника: виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, такого змісту: 1. Учасник відповідно до вимог тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації, а саме: 1.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (подається Учасником у відповідності до Таблиці 1) Для виконання послуг викладених в Технічному завданні Замовника в наявності Учасника або за укладеним договором оренди з Учасником, повинне бути наявне в Учасника відповідне обладнання та матеріально-технічна база, а саме: комп’ютерна техніка, офісне приміщення та спеціалізоване програмне забезпечення для виконання аудиторських послуг, а саме: IT Аудит та/або ІТ рішення на базі Mercia, та/або Case Ware та/або інші аналоги – про що, Учасник зазначає у довідці нижче. Таблиця 1 № п/п Вид (найменування) обладнання та матеріально-технічної бази Кількість, одиниць Власне чи орендоване чи інше право користування Учасник може але не зобов’язаний зазначити іншу інформацію в довільній формі (опис обладнання, матеріально-технічної бази, технічний стан чи інше) 1 2 3 4 5 На підтвердження інформації зазначеної в довідці, до довідки додаються та подаються в складі тендерної пропозиції учасника наступні документи: 1. Для власної матеріально-технічної бази (офісне приміщення) Учасника надається – копія свідоцтва про право власності на нерухоме майно або копія витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, як підтвердження місцезнаходження аудиторської фірми за зазначеною адресою. 2. Для орендованого Учасником обладнання та матеріально-технічної бази надаються - відповідні договори оренди на зазначене в довідці обладнання та матеріально-технічну базу. 3. Для спеціалізованого програмного забезпечення Учасник надає – документ (довідку) виданий виробником або офіційним представником виробника такого програмного продукту або копію договору з виробником такого програмного продукту, що підтверджує офіційне використання Учасником такого програмного забезпечення. 1.2. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (подається Учасником у відповідності до Таблиці 3) Таблиця 3 № п/п Реквізити договору (номер та дата) Предмет договору Найменування замовника (із зазначенням адреси та номеру телефону) Вартість договору (грн.) 1 2 3 4 5 На підтвердження інформації зазначеної в довідці, до довідки додаються та подаються в складі тендерної пропозиції учасника наступні документи: 1. Не менше п’яти договорів укладених не раніше 2022 року з аналогічним предметом закупівлі, який зазначений в даній тендерній документації, (під аналогічним договором вважається договір, предметом закупівлі якого є – надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності не менше ніж п’яти суб’єктам господарювання в комунальній галузі, а саме в галузі централізованого водопостачання та водовідведення та в якому Учасник виступав у якості виконавця таких послуг). 2. Акти наданих послуг (виконаних робіт) по кожному наданому договору, що підтверджують повне виконання кожного договору. 2. Виявлено порушення: 2.1. Учасник подав: - Довідка Вих. № 13/05/25-01 від 13.05.2025 – Довідка оформлена не за формою, яка вимагається у Додатку 1 до Тендерної документації. - Договір оренди офісного приміщення, за яким термін оренди становить 01.01.2023 р. по 31.12.2023 р. Інформації щодо укладання нових договорів оренди приміщення у складі тендерної пропозиції Учасника не надано. - Щодо спеціалізованого програмного забезпечення надано Довідку ТОВ «КВ АЙТІ СОЛЮШН» від 17.12.2024 р. № 17/12/24, в якій зазначено використання Учасником 23 ліцензій спеціального програмного забезпечення до 30.09.2025 р. Відповідно до Тендерної документації строк надання послуг до 31 грудня 2025 року включно. Учасником не надано жодного підтвердження можливості застосування спеціалізованого програмного забезпечення протягом всього строку надання послуг. 2.2. Учасник подав: - Довідка від 13.05.2025 р. № 13/05/25-10. У довідці зазначено договори із ЛМКП «Львівводоканал», КП «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода», КП «Харківводоканал», що не відповідає вимозі про надання договорів з надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності не менше ніж п’яти суб’єктам господарювання в комунальній галузі, а саме в галузі централізованого водопостачання та водовідведення та в якому Учасник виступав у якості виконавця таких послуг. Фактично зазначено тільки 3 підприємства. 3. Учасником для усунення виявлених порушень повинен надати: 3.1. Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (подається Учасником у відповідності до Таблиці 1); - Договір оренди офісного приміщення дійсний до 31.12.2025; - Підтвердження можливості застосування спеціалізованого програмного забезпечення протягом всього строку надання послуг 3.2. Не менше п’яти договорів укладених не раніше 2022 року з аналогічним предметом закупівлі, який зазначений в даній тендерній документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.