Закупівлю оголошено - 28-04-2025, 15:54. Дата останніх змін - 12-06-2025, 14:44

Послуги по здійсненню аудиту фінансової звітності Замовника за рік, що закінчився 31.12.2024, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності

Послуги по здійсненню аудиту фінансової звітності Замовника за рік, що закінчився 31.12.2024, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової зв... Державна закупівля - UA-2025-04-28-009577-a Послуги по здійсненню аудиту фінансової звітності Замовника за рік, що закінчився 31.12.2024, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО" від 4/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-28-009577-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-07-002948-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-04-2025, 15:54
по 03-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-04-2025, 15:54
по 06-05-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 07-05-2025, 11:02
по 07-05-2025, 11:37

Період оскарження умов закупівлі - по 03-05-2025, 00:00

Номенклатура: Послуги по здійсненню аудиту фінансової звітності Замовника за рік, що закінчився 31.12.2024, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності, 1 посл., 79212300-6 Послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Забезпечення тендерних пропозицій вимагається.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
730000
730 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:7 300 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:21 900 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО"
ЄДРПОУ:33073442 Досьє YouControl
Контактна особа:Партика Юлія Олександрівна
Телефон:380322298295
E-mail:YPARTYKA@LWO.AERO
Місцезнаходження:
79000, Україна, Львівська область,Львів, АЕРОПОРТ ЦА
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги по здійсненню аудиту ф ...
730 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 07-05-2025, 11:02
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги по здійсненню аудиту фінансової звітності Замовника за рік, що закінчився 31.12.2024, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності

1
послуга
79000 Україна Львівська область Львів АЕРОПОРТ ЦА
по 31-07-2025
79212300-6
Послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-05-2025 по 05-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , Манжула Олександр
Остаточна пропозиція:
299 900 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
397 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-06-2025, 15:41
Період подачі оскарження:
по 10-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 14-05-25, 15:05:02
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

1. У зв’язку із необхідністю детального розгляду великого обсягу документів, наданого учасником в складі тендерної пропозиції, задля дотримання норм чинного законодавства в частині розгляду тендерних пропозицій, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 05-06-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 02-06-25, 09:59:49
24

1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1.1. Надана у складі пропозиції Учасника Оборотно-сальдова відомість по рахунку 10 на підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, із зазначенням кількості, що буде використано для виконання договору, за 01.01.2025р. 1.2. Підпункт 1.1. Кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації. 1.3. Надати Оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 на дату подання пропозиції. 2.1. Учасником надано у складі пропозиції Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 05.05.2025 (далі – Довідка Учасника), всупереч вимозі підпункту 1.2. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника із переліком ЗАГАЛЬНОЇ ЧИСЕЛЬНОСТІ штатних кваліфікованих працівників учасника - суб’єкта аудиторської діяльності у кількості не менше 50 осіб із зазначенням їх ПІБ, посади, стажу (досвіду) роботи, реєстрового номера аудитора (за наявності), з яких: - не менше 25 осіб, які працюють в учасника за основним місцем роботи на умовах нормальної тривалості робочого часу не менше 40 годин на тиждень (крім працівників, яким законодавством встановлено скорочену тривалість робочого часу) та повинні знаходитись у Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності; - не менше 5 осіб в учасника, які залучаються до виконання завдань мають мати документ (надати копії), що підтверджує проходження повної програми сертифікації, виданий однією з організацій, що є членом Міжнародної федерації бухгалтерів (IFAC), а саме: Асоціацією присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА), Американським інститутом сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), Інститутом присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW). Підтвердження інформації, зазначеної у Довідці Учасника, надано не в повному обсязі: - Відсутні накази Харахурсаха М.О.; Михайленка Д.А. (надано наказ про прийняття на роботу до ТОВ «Легіс-Аудит»); - Найменування посади, зазначене у Довідці Учасника, не відповідає назві професії (посади), зазначеної у наданих в складі пропозиції наказах: Полатайко І.О., Огороднік І.В., Губар Л.О., Деревенко (Пляшко) О.І., Шупило К.М., Лавріненко (Сімороз) І.С., Несторук (Боговик) Д.С., Олендій (Воробей) Ю.В., Притула (Черкас) І.Ю., Верченко В.Б., Лукаш Н.А., Олендій О.Т. (тривалість робочого часу 30 годин на тиждень), Скрипка Я.В., Ємцева В.В., Журба (Козаченко) О.Я., Антонюк (Березовська) Д.Ю., Тесленко І.М., Лечехліб Н.В., Валієва К.І., Семченко А.М., Чапалюк Ю.В., Куца К.К., Клець (Гордєєва) А.В., Фірчук О.О., Поковба І.І., Вершута Ю.С., Сагало В.О., Шульга О.В., Поплавський В.Й., Клімчук (Лобода) Л.В., Звягінцев Д.І., Осташко Н.С., Перебийніс Ю.В., Томашкевич О.Д., Козаченко Я.Я. - Прізвище працівника, зазначене у наказі про прийняття на роботу, не відповідає прізвищу працівника, зазначеного у Довідці Учасника: Пляшко (Деревенко) О.І., Боговик (Несторук) Д.О., Воробей (Олендій) Ю.В., Козаченко (Журба) О.Я. При цьому, відсутні накази про зміну в облікових та інших документах ТОВ «Грант Торнтон Легіс» прізвища зазначених працівників. - Надано накази про прийняття на роботу до ТОВ «Грант Торнтон», ТОВ «Легіс-Аудит» та ТОВ «ІВ Інтербіланц Аудит», які не є ні учасником закупівлі, ні співвиконавцем учасника ТОВ «Грант Торнтон Легіс». Згідно даних Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності (https://register.apob.org.ua/uk/search), 19 працівників із зазначених у Довідці Учасника внесені до відомостей про працівників суб’єкта аудиторської діяльності ТОВ «Грант Торнтон Легіс», які є аудиторами, із необхідних 25. У складі пропозиції Учасника надано документи, що підтверджують проходження повної програми сертифікації, виданий однією з організацій, що є членом Міжнародної федерації бухгалтерів (IFAC), а саме: Асоціацією присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА), Американським інститутом сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA) стосовно 3 працівників ТОВ «Грант Торнтон Легіс», із необхідних 5. Довідка Учасника містить інформацію стосовно ТОВ «Німецьке Бюро Грант Торнтон Аудит» та «Грант Торнтон (Кіпр) Лтд», які згідно Довідки щодо залучення субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) до виконання робіт / надання послуг від 05.05.2025 залучаються як співвиконавці. Так, згідно з підпунктом 1.5 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, у разі залучення спроможностей співвиконавців для підтвердження своєї відповідності такому критерію як наявність працівників, які мають необхідне знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження ВІД СПІВВИКОНАВЦЯ інформації про відповідність критерію відповідно до вимог пункту 1.2 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації. У складі пропозиції учасника відсутні документи від ТОВ «Німецьке Бюро Грант Торнтон Аудит» та «Грант Торнтон (Кіпр) Лтд» про відповідність критерію відповідно до вимог пункту 1.2 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації. Наданий учасником лист «Грант Торнтон (Кіпр) Лтд» (без дати підписання) містить інформацію про те, що «Грант Торнтон (Кіпр) Лтд» підтверджує, що у штаті аудиторської фірми ЗАТ «Грант Торнтон» на умовах повної зайнятості за трудовим договором працюють фахівці, які зазначені у Довідці Учасника як працівники залученого співвиконавця. При цьому, ЗАТ «Грант Торнтон» не є ні учасником закупівлі, ні співвиконавцем учасника ТОВ «Грант Торнтон Легіс» згідно наданих у складі пропозиції документів. Враховуючи наведене, надані документи на працівників «Грант Торнтон (Кіпр) Лтд» / ЗАТ «Грант Торнтон», що підтверджують проходження повної програми сертифікації, виданий однією з організацій, що є членом Міжнародної федерації бухгалтерів (IFAC), не підтверджують відповідність ТОВ «Грант Торнтон Легіс» кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно з вимогами тендерної документації. Згідно даних Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності (https://register.apob.org.ua/uk/search), 6 працівників із зазначених у Довідці Учасника внесені до відомостей про працівників суб’єкта аудиторської діяльності ТОВ «Німецьке Бюро Грант Торнтон Аудит». У складі пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують проходження повної програми сертифікації, виданий однією з організацій, що є членом Міжнародної федерації бухгалтерів (IFAC) стосовно працівників ТОВ «Німецьке Бюро Грант Торнтон Аудит». У складі пропозиції відсутні накази про працевлаштування до ТОВ «Німецьке Бюро Грант Торнтон Аудит» стосовно Кондратьєва М.М., Рибкіної І.Ю., Чупак Х.С. Довідка Учасника містить невідповідність найменування посади із наказом стосовно Примак Ю.Р. У складі пропозиції Учасника відсутня довідка, видану Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, яка містить перелік аудиторів та умови їх працевлаштування (основне місце роботи) учасника та співвиконавця (співвиконавців). З огляду на викладене вище та надані у складі пропозиції документи, учасник не підтвердив інформацію про відповідність такому критерію як наявність працівників, які мають необхідне знання та досвід шляхом залучення спроможностей співвиконавців «Грант Торнтон (Кіпр) Лтд» та ТОВ «Німецьке Бюро Грант Торнтон Аудит» у відповідності до вимог тендерної документації. 2.2. Підпункт 1.2 Кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації. 2.3. Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника із переліком загальної чисельності штатних кваліфікованих працівників учасника - суб’єкта аудиторської діяльності у кількості не менше 50 осіб із зазначенням їх ПІБ, посади, стажу (досвіду) роботи, реєстрового номера аудитора (за наявності), з яких: - не менше 25 осіб, які працюють в учасника за основним місцем роботи на умовах нормальної тривалості робочого часу не менше 40 годин на тиждень (крім працівників, яким законодавством встановлено скорочену тривалість робочого часу) та повинні знаходитись у Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності; - не менше 5 осіб в учасника, які залучаються до виконання завдань мають мати документ (надати копії), що підтверджує проходження повної програми сертифікації, виданий однією з організацій, що є членом Міжнародної федерації бухгалтерів (IFAC), а саме: Асоціацією присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА), Американським інститутом сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), Інститутом присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW) На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, надати: - накази, що засвідчують працевлаштування кожного працівника; - копії дипломів, виданих однією з організацій, що є членом Міжнародної федерації бухгалтерів (IFAC); - довідку, видану Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, яка містить перелік аудиторів та умови їх працевлаштування (основне місце роботи). У разі залучення учасником спроможностей співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності такому критерію, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від співвиконавця (співвиконавців) інформації про відповідність цьому критерію відповідно до вимог пункту 1.2 цього додатка пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації. 3.1. У складі пропозиції Учасника надано Довідку від 05.05.2025 «Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» (далі – Довідка), у якій відсутня інформація про терміни дії зазначених договорів, працівників контрагентів, які відповідали за виконання договорів, їх контактний телефон та електронна пошта. Зазначена у Довідці електронна пошта належить Уповноваженій особі: Кохненко Євгену – головному фахівцю з публічних закупівель – експерту, згідно даних https://prozorro.gov.ua/uk/search/tender?buyer=20572069 . Термін дії договору №35.1-14.4/8.3-7 від 28.03.2025, наведеного у Довідці на дату подання пропозиції є діючим, підтвердження його виконання у складі пропозиції Учасника не надано. Рекомендаційний лист ДП «МА «Бориспіль» від 16.04.2025 №03-22-155 не містить відомостей щодо договору №35.1-14.4/8.3-7 від 28.03.2025, наведеного у Довідці, не наведена інформація щодо відсутність претензійних або судових вимог щодо неналежного виконання учасником зобов’язань за договором. З огляду на викладене вище, учасником не надано інформації та документального підтвердження виконання третього аналогічного договору. 3.2. Підпункт 1.3. Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації. 3.3. Надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у кількості не менше трьох, із зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону та електронної пошти. Надати листи-відгуки (рекомендаційні листи) про співпрацю та фактичне виконання договорів, зазначених у довідці, що завірені Контрагентом; повинні містити інформацію про договір, який виконувався, та відсутність претензійних або судових вимог щодо неналежного виконання учасником зобов’язань за договором; бути належно оформленими, містити вихідний номер та дату видачі таких документів. Надати копію третього аналогічного за предметом закупівлі договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до цього договору, дія якого завершена; документи на підтвердження виконання зобов’язань за даним договором (документи, що підтверджують приймання виконаних робіт/наданих послуг та підтвердження здійснення розрахунків, які повинні містити посилання на договір, якого стосуються). 4.1. Відсутня довідка в довільній формі з інформацією про розділи та пункти Статуту учасника, що містять інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) службової (посадової) особи учасника (директора), яка уповноважена вчиняти юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати документи пропозиції) та діє без довіреності. 4.2. Підпункт 3.1 пункту 3. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції Додатку №1 до тендерної документації. 4.3. Надати довідку в довільній формі з інформацією про розділи та пункти Статуту учасника, що містять інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) службової (посадової) особи учасника (директора), яка уповноважена вчиняти юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати документи пропозиції) та діє без довіреності. 5.1. У графі «Адреса електронної пошти» Відомостей про учасника зазначено електронну пошту «oleksandr.manzhula@ua.gt.com», що не відповідає адресі електронної пошти, яка зазначається учасником на усіх бланках, наданих у складі тендерної пропозиції. 5.2. Підпункт 3.3 «Відомості про учасника за формою 1» пункту 3. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції Додатку №1 до тендерної документації. 5.3. Зазначити офіційну «Адресу електронної пошти» у Відомостях про учасника. 6.1. Учасником у складі пропозиції надано документ «Підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам» від 05.05.2025, який містить інформацію згідно з пунктами 3-6 Додаткових документів, які характеризують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та подаються учасником в складі тендерної пропозиції, наведених у Додатку №1.1 до додатка №1 до тендерної документації, всупереч вимозі надати окремі довідки в довільній формі по кожному пункту. 6.2. Пункти 3-6 Додаткових документів, які характеризують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та подаються учасником в складі тендерної пропозиції Додатку №1.1 до додатка №1 до тендерної документації. 6.3. Надати окремі довідки в довільній формі згідно з пунктами 3-6 Додаткових документів, які характеризують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та подаються учасником в складі тендерної пропозиції, наведених у Додатку №1.1 до додатка №1 до тендерної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 03-06-25, 09:59:49
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-28-009577-a-a1
Номер договору:
ОД/2025/06/12/1
Дата підписання договору:
12-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 12-06-2025 по 31-12-2025
299 900 UAH
Ціна договору
249 916,67 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
299 900 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
397 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
05-05-2025, 23:02:16
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
7
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3.0
Доказ:
Документ
5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
31
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
6. Відповідність екологічним нормам
Підтверджується, що
Відповідність екологічним нормам
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
300 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
416 100 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
05-05-2025, 19:34:52
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3.0
Доказ:
Документ
5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
31
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
6. Відповідність екологічним нормам
Підтверджується, що
Відповідність екологічним нормам
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
420 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
420 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
06-05-2025, 08:33:18
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
Доказ:
Документ
35_Guarantee_113502GL-14_42.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
31
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
6. Відповідність екологічним нормам
Підтверджується, що
Відповідність екологічним нормам
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
1_Довідка про наявність обладнання та МТБ.pdf, Документи про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2_ОСВ 10.pdf, Документи про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
3_ОСВ 11.pdf, Документи про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
4_ОСВ 39.pdf, Документи про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
5_Договір оренди приміщення №0101 23-1 ОР ТОВ Райт Груп.PDF, Документи про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
6_Довідка_Кроу_Ерфольг_2025_CaseWare.PDF, Документи про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
7_Довідка про працівників.pdf, Документи стосовно загальної чисельності штатних кваліфікованих працівників учасника - суб’єкта аудиторської діяльності
Доказ:
Документ
8_Накази.pdf, Документи стосовно загальної чисельності штатних кваліфікованих працівників учасника - суб’єкта аудиторської діяльності
Доказ:
Документ
9_Сертифікати АССА.pdf, Документи стосовно загальної чисельності штатних кваліфікованих працівників учасника - суб’єкта аудиторської діяльності
Доказ:
Документ
10_Довідка ОСНАД про аудиторів від 02.04.25.pdf, Документи стосовно загальної чисельності штатних кваліфікованих працівників учасника - суб’єкта аудиторської діяльності
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
11_Довідка про наявність досвіду.pdf, Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
12_Договір, Акт, Відгук ТОВ АК Роза Вітрів.pdf, Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
13_Договір, Акт, Відгук ТОВ Ніка Трасн Логістика.PDF, Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
14_Договір, Акт, Відгук МСП НІКА-ТЕРА.pdf, Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
500 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
500 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Учасник не планує залучати субпідрядника
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
05-05-2025, 16:46:59
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3.0
Доказ:
Документ
5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
31
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
6. Відповідність екологічним нормам
Підтверджується, що
Відповідність екологічним нормам
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено28-04-2025, 15:55:35
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 14:29:28
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 14:28:05
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 15:54:28
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 14:28:05
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 14:28:06
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 15:54:28
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка , надання у складі тендерної пропозиції інформації (довідки довільної форми) про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документи , надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків
                  5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  6. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  8. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Відповідність екологічним нормам
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги по здійсненню аудиту фінансової звітності Замовника за рік, що закінчився 31.12.2024, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Відповідність екологічним нормам
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка , Учасник надає підтвердження (довідка в довільній формі), що запропонований ним товар, послуги чи роботи за своїми екологічними характеристиками відповідають вимогам, що встановлені законодавством.
                  2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Послуги по здійсненню аудиту фінансової звітності Замовника за рік, що закінчився 31.12.2024, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                  1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  31
                  Пошук... день
                  день
                  Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії Договору не менш ніж на один місяць та починатись не пізніше дати укладення Договору
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Електронна банківська гарантія
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  5
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Переможець процедури закупівель (далі – Виконавець) для забезпечення виконання його зобов’язань за Договором перед Замовником надає останньому, на момент підписання Замовником Договору, електронну банківську гарантію забезпечення виконання Договору в валюті платежу – гривня (далі – банківська гарантія). Обставинами, що зумовлюють право Замовника за Договором звернутись до банка – гаранта з вимогою про сплату суми банківської гарантії є невиконання або неналежне виконання Виконавцем будь якого власного зобов’язання за Договором або дії (бездіяльність) Виконавця, що призвели до неможливості подальшого виконання Договору. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний та безвідкличний обов`язок банка - гаранта сплатити на користь Замовника повну суму банківської гарантії, яка визначена Договором, за вимогою Замовника, у разі настання обставин невиконання (неналежного виконання) Виконавцем будь якого власного зобов’язання за Договором або дії (бездіяльність) Виконавця що призвели до неможливості подальшого виконання Договору. Строк розгляду банком - гарантом вимоги Замовника (Бенефіціара) щодо сплати на його користь суми банківської гарантії, за умовами останньої, повинен становити не більше 5-ти робочих днів з дати отримання банком - гарантом такої вимоги. Банківська гарантія повинна передбачати відповідальність (пеню) банку - гаранта за неналежне виконання зобов’язань за банківською гарантією в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня, від суми прострочення за кожний день прострочки виконання зобов’язання. Текст банківської гарантії не повинен містити: посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком- гарантом та переможцем процедури закупівлі (принципалом)); умови про зменшення відповідальності банку-гаранта в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов’язань на всі суми, виплачені банком-гарантом за гарантією); пунктів щодо ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги тощо); обмеження відповідальності банку-гаранта сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов’язків за гарантією; умови відкликання гарантії банком-гарантом.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення договору , Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). Банківська гарантія повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”. Банківська гарантія повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом банку-гаранта та надана замовнику шляхом прикріплення на вебпорталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) у відповідній закупівлі. Банківська гарантія оформляється: банками-резидентами України – відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. При цьому банк, яким видана гарантія, за офіційними даними Національного банку України повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації; іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою, публікація Міжнародної торгової палати № 758, 2010 рік (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком- нерезидентом. Відповідне авізування проводиться банком-резидентом в електронній формі з обов’язковим накладенням кваліфікованого електронного підпису.
                  3. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги по здійсненню аудиту фінансової звітності Замовника за рік, що закінчився 31.12.2024, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  3
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа. Електронний документ повинен бути складений з дотриманням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” і “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”, містити кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 21 900,00 грн. (Двадцять одна тисяча дев’ятсот гривень 00 коп.) гривень ( 3% суми очікуваної вартості предмета закупівлі). Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна відповідати наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції”, з урахуванням абзацу восьмого пункту 3 Особливостей, а також постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”. Надана банківська гарантія не може передбачати можливість її відкликання принципалом (учасником) з власної ініціативи до дати закінчення її дії, крім випадків, визначених у пункті 3.3 тендерної документації. Банківська гарантія повинна бути чинною на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія, сформульована іншим чином або яка містить відкладні умови набрання нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції повинно враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.
                  4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документи , Довідка щодо залучення субпідрядників / співвиконавців до виконання робіт / надання послуг та заява щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, стосовно залучених субпідрядників / співвиконавців за формою згідно з додатком 1.2 до цього додатка
                  5. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  6. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  1. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги по здійсненню аудиту фінансової звітності Замовника за рік, що закінчився 31.12.2024, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність фінансової спроможності
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документи фінансової звітності , Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати фінансову звітність за останній звітній рік. Учасник надає документи фінансової звітності (баланс, звіт про фінансові результати ) за останній звітній рік, які підтверджують, що обсяг річного доходу (виручки) учасника закупівлі за відповідний період не є меншим ніж 730 000.00 грн. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. У разі якщо на момент подання Учасником тендерної пропозиції кінцевий термін для подання фінансової звітності за відповідний рік не настав, Учасники можуть подати документи фінансової звітності за попередній рік. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
                  2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги по здійсненню аудиту фінансової звітності Замовника за рік, що закінчився 31.12.2024, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 1) довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у кількості не менше трьох, із зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону та електронної пошти. 2) Копія(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до цього(цих) договору(ів)), дія якого(их) завершена. 3) На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати: - лист-відгук (рекомендаційний лист) про співпрацю та фактичне виконання договору(ів), що завірений(і) Контрагентом; повинен містити інформацію про договір, який виконувався, та відсутність претензійних або судових вимог щодо неналежного виконання учасником зобов’язань за договором; бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, - документи на підтвердження виконання зобов’язань за договором/договорами зазначеними в наданій Учасником довідці (документи, що підтверджують приймання виконаних робіт/наданих послуг та підтвердження здійснення розрахунків, які повинні містити посилання на договір, якого стосуються). Аналогічним договором за предметом закупівлі є договір з обов’язкового аудиту фінансової звітності на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності підприємства в транспортній галузі, що становить суспільний інтерес. Документи, що надані на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), ціна в яких або закреслена, або документи скопійовані без ціни, або закреслені відомості, що становлять комерційну таємницю, вважаються такими, що відповідають вимогам тендерної документації за умови, якщо учасником надано відповідні роз’яснення з зазначенням причин ненадання даної інформації у вигляді довідки довільної форми.
                  3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги по здійсненню аудиту фінансової звітності Замовника за рік, що закінчився 31.12.2024, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документи стосовно загальної чисельності штатних кваліфікованих працівників учасника - суб’єкта аудиторської діяльності , Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника із переліком загальної чисельності штатних кваліфікованих працівників учасника - суб’єкта аудиторської діяльності у кількості не менше 50 осіб із зазначенням їх ПІБ, посади, стажу (досвіду) роботи, реєстрового номера аудитора (за наявності), з яких: - не менше 25 осіб, які працюють в учасника за основним місцем роботи на умовах нормальної тривалості робочого часу не менше 40 годин на тиждень (крім працівників, яким законодавством встановлено скорочену тривалість робочого часу) та повинні знаходитись у Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності; - не менше 5 осіб в учасника, які залучаються до виконання завдань мають мати документ (надати копії), що підтверджує проходження повної програми сертифікації, виданий однією з організацій, що є членом Міжнародної федерації бухгалтерів (IFAC), а саме: Асоціацією присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА), Американським інститутом сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), Інститутом присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW) На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, надати: - накази, що засвідчують працевлаштування кожного працівника; - копії дипломів, виданих однією з організацій, що є членом Міжнародної федерації бухгалтерів (IFAC); - довідку, видану Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, яка містить перелік аудиторів та умови їх працевлаштування (основне місце роботи).
                  4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги по здійсненню аудиту фінансової звітності Замовника за рік, що закінчився 31.12.2024, на відповідність до Міжнародних стандартів фінансової звітності
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-04-2025, 15:54:28
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документи про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, із зазначенням кількості, що буде використано для виконання договору. На підтвердження необхідно надати витяг із переліку основних засобів, матеріальних та нематеріальних активів на дату подання пропозиції.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ