Закупівлю оголошено - 22-04-2025, 16:43. Дата останніх змін - 18-06-2025, 15:28

Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга»

Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Доли... Державна закупівля - UA-2025-04-22-010299-a Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга» від замовника Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області від 4/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-22-010299-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-22-011678-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-04-2025, 16:43
по 02-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-04-2025, 16:43
по 05-05-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 06-05-2025, 15:51
по 06-05-2025, 16:21

Період оскарження умов закупівлі - по 02-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
26061131.05
26 061 131,05 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:260 611,31 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:781 833,93 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області
ЄДРПОУ:25829550 Досьє YouControl
Контактна особа:Єфімова Алла Іванівна
Телефон:380948632826
E-mail:yefimova.ai@restoration.gov.ua
Місцезнаходження:
65031, Україна, Одеська область,Одеса, вул. М. Грушевського, 49
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з комплексного утриман ...
26 061 131,05 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 06-05-2025, 15:51
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга»

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 30-06-2026
79990000-0
Різні послуги, пов’язані з діловою сферою


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 06-05-2025 по 04-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Одеса, Бугаївська, 60, 65005, Асатрян Арам Араїкович
Остаточна пропозиція:
23 077 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
23 077 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
23-05-2025, 15:41
Період подачі оскарження:
по 29-05-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 09-05-25, 12:15:49
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку Замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим навантаженням та з метою ефективного розгляду пропозиції, постала обґрунтована необхідність у продовженні строку розгляду до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 04-06-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-05-25, 10:53:10
24

1) перелік виявлених невідповідностей: - в довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 28.04.02025 №101, в графі №3 невірно вказано марку - МАЗ 55503С, яка не відповідає наданому свідоцтву про реєстрацію (МАЗ 5550С3), в графі 2 стовпчик 5 «Назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність», вказано номер свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (САК 451816), що не відповідає наданому свідоцтву про реєстрацію. - в довідці від 28.04.2025 №102 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в стовпці «Досвід роботи за вказаною посадою (роки або місяці)» не вказано саме досвід роботи за вказаними посадами в графів «Посада». В довідці в графі №3 (Андреєв Андрій Анатолійович) вказана дата видачі диплому 30.05.2012, що не відповідає даті видачі, вказаній в самому дипломі, наданому на підтвердження інформації. В графі 7 (Коваль Віталій Миколайович) в стовпчику «Інформація щодо освіти» інформація не відповідає наданому посвідченню водія. На працівників вказаних в графах №3 та №4 (Андреєв Андрій Анатолійович та Благорозумна Анжеліка Станіславівна) в стовпці «Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом)» вказана інформація щодо форми зайнятості – за сумісництвом і надано трудові договори, проте нема інформації в трудових договорах щодо вказання форми зайнятості. Щодо фахівця за графою №1 Підмазко Микола Володимирович надано документи, що підтверджують допуск з електробезпеки для обслуговування електромереж не в повному обсязі, щодо працівника вказаного за графою №2 Кара Станіслав Михайлович не надано посвідчення про навчання, яке має відповідати формі затвердженій наказом Комітету по нагляду за охороною праці від 09.01.1998 №4 «Про затвердження Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів». - в довідці про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 29.04.2025 №112 в стовпчику №2 не вказано в повному обсязі сторони аналогічного договору в стовпчику №5 невірно вказані назва первинних документів, а саме в підтвердження надано акти наданих послуг. - в протоколі зборів учасників 12/25 -Т від 28.04.2025 вказано Замовником Службу автомобільних доріг в Одеській області. - в банківській гарантії від 25.04.2025 №16/001/12622/2025 вказано генеральну угоду №02/19 від 17.01.2019 проте не надано в складі пропозиції; умови пункту 3 банківської гарантії не відповідають формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14.12.2020 № 2628. - якщо строк (термін) дії документів вказаних в пунктах,1.1., 1.2, 1,3 Додатку 1 тендерної документації, наданих учасником у складі тендерної пропозиції, спливає з моменту розкриття тендерних пропозицій до моменту закінчення надання послуг, учасник не надав у складі пропозиції гарантійний лист (з підписом уповноваженої особи) щодо продовження терміну їх дії від дати закінчення строку дії до кінцевої дати надання послуг, що є предметом закупівлі. 2) посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: - пункт 1.1 Додатку 1 тендерної документації; - пункт 1.2 Додатку 1 тендерної документації; - пункт 1.3 Додатку 1 тендерної документації; - пункт 1.4 розділу 5 Додатку 1 тендерної документації; - пункт 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - пункт 1.3 Додатку 1 тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, вказавши вірні дані, що відповідають наданим реєстраційним посвідченням на транспортні засоби, або іншим чином виправити вказану невідповідність; - надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, заповнити, вказавши актуальні дані, згідно працівників зазначених в таблиці, також надати в повному обсязі всі супутні документи на працівників: інженер-енергетик та електрик дільниці або іншим чином виправити вказану невідповідність; - надати довідку про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вірно заповнивши стовпці №2 та №5 довідки, або іншим чином виправити вказану невідповідність; - надати копію протоколу загальних зборів учасників, датований не раніше дати оголошення даної закупівлі, згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної (вказується назва предмета закупівлі) процедури закупівлі вірно зазначивши назву Замовника, або іншим чином виправити вказану невідповідність; - надати зміни до банківської гарантії у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14.12.2020 № 2628, надати генеральну угоду №02/19 від 17.01.2019, або іншим чином виправити вказану невідповідність. - надати гарантійний лист відповідно до пункту 1.3. додатку 1 тендерної документації, або іншим чином виправити вказану невідповідність.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-05-25, 10:53:10
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-22-010299-a-c1
Номер договору:
1У/КПП/25
Дата підписання договору:
16-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 16-06-2025 по 30-06-2026
23 077 000 UAH
Ціна договору
19 230 833,33 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
23 077 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
23 077 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
03-05-2025, 15:36:12
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3.0
5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою згідно таблиці 1.1
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід по формі Таблиці 1.2.
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою таблиці 1.3.
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
24 575 646 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
24 575 646 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
05-05-2025, 00:39:58
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
Доказ:
Документ
0_БГ_UA-2025-04-22-010299-a.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою згідно таблиці 1.1
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід по формі Таблиці 1.2.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою таблиці 1.3.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
25 750 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
25 750 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Субпідрядник не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
05-05-2025, 09:43:13
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3.0
5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою згідно таблиці 1.1
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід по формі Таблиці 1.2.
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою таблиці 1.3.
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено22-04-2025, 16:43:58
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено22-04-2025, 17:27:00
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 18:22:37
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 16:43:51
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 16:43:51
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 16:43:51
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 16:43:51
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 18:22:24
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 18:22:24
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 18:22:24
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 16:43:51

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 16:43:51
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 16:43:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 16:43:51
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 16:43:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 16:43:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 16:43:51
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 16:43:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 16:43:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 16:43:51
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 16:43:51
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 16:43:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 16:43:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 16:43:51
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 16:43:51
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 16:43:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 16:43:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 16:43:51
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 16:43:51
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 16:43:51
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 16:43:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              3
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 16:43:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% від очікуваної вартості процедури закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 120 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції відхиляються Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області код ЄДРПОУ: 25829550 IBAN: UA838201720355169004000008577 в ДКСУ, м. Київ.
              5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга»
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              5.1. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: становить 5 % від вартості договору. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) по відповідній закупівлі. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). 5.2. Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). 5.3. Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. 5.4. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. 5.5. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. 5.6. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області код ЄДРПОУ:25829550 IBAN: UA838201720355169004000008577 в ДКСУ, м. Київ.
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-04-2025, 16:43:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення договору
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою згідно таблиці 1.1
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-04-2025, 18:22:24
              Способи підтвердження:
              Документ
              1.1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою згідно таблиці 1.1, які необхідні для надання послуг, зокрема: - машина для вивозу твердих побутових відходів (не менше 2 одиниць); - машина асенізаційна (не менше 1 одиниць); - машина поливально-мийна (не менше 1 одиниць); - машина для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів (не менше 2 одиниць).
              Статус: Архівована
              Дата створення: 22-04-2025, 16:43:51
              Дата архівування: 28-04-2025, 18:22:24
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід по формі Таблиці 1.2.
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-04-2025, 18:22:24
              Способи підтвердження:
              Документ
              Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід по формі Таблиці 1.2.: Кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки: - прибиральник/двірник (не менше 5 осіб); - робітник з комплексного обслуговування та ремонту (не менше 2 осіб); - електромонтер з обслуговування та ремонту електроустаткування (не менше 2 осіб, з них один повинен мати 4 групу допуску з електробезпеки для обслуговування електромереж, електрообладнання, електроустановок з номінальною напругою до 1000 В), знань та досвіду у наданні послуг, що є предметом закупівлі); - слюсар-сантехник (не менше 2 особи); - водій-машиніст (не менше 6 осіб); - майстер дільниці (не менше 2 осіб).
              Статус: Архівована
              Дата створення: 22-04-2025, 16:43:51
              Дата архівування: 28-04-2025, 18:22:24
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою таблиці 1.3.
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-04-2025, 18:22:24
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ