Період оскарження умов закупівлі - по 25-04-2025, 00:00
Кількість послуг - 425 інженерних днів (1 інженерний день – 8 робочих годин)
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 680 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 400 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2" |
| ЄДРПОУ: | 01994586 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | ТКАЧЕНКО Олена Віталіївна |
| Телефон: | 380456365151 |
| E-mail: | bml_tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 09119, Україна, Київська область,Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: Замовником допущено порядок визначення предмету закупівлі відповідно до вимог пункту 15 Особливостей та пункту 3 Порядку № 708, оскільки в одній закупівлі здійснюється закупівля трьох різних предметів закупівлі: - Здійснення консультування по визначенню сфери акредитації, здійснення консультування з питань розроблення, доопрацювання стандартних операційних процедур (СОП) досліджень, здійснення консультування та розробка і впровадження документації системи менеджменту якості (СМЯ) медичної лабораторії тощо (код ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління); - Установка та адаптація програмного забезпечення для розрахунку та формування протоколів верифікації методів досліджень, для розрахунку та формування протоколів перевірка компетентності персоналу лабораторії замовника тощо (код ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення); - Проведення навчання для персоналу лабораторії основам системи менеджменту якості медичної лабораторії відповідно до вимог ISO15189:2022 тощо (код ДК 021:2015: 80570000-0 Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації). Крім того, відповідно до норм пункту 21 Особливостей Договір про закупівлю є нікчемним у разі коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає послугам, що фактично закуплені Замовником. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити, оскільки на цьому етапі закупівлі технічно неможливо внести зміни до річного плану закупівель. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
05-05-2025, 00:00
Період оскарження:
з 24-04-2025, 15:35 по 05-05-2025, 00:00
Документи: