Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2025, 00:00
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 283 080 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 415,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого |
| ЄДРПОУ: | 02071139 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://nlu.edu.ua |
| Контактна особа: | Лілія Байда |
| Телефон: | +380577577140 |
| E-mail: | tender852@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61024, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 77 |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю “Регіональний центр “Студсервіс”, виявлені невідповідності в інформації та документах пропозиції. В порядку, передбаченому пунктом 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) та відповідно до пункту 3.1 підрозділу 3 розділу 5 тендерної документації замовник розміщує дане повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та документах пропозиції учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю “Регіональний центр “Студсервіс”, щодо закупівлі: послуги з друкування студентських квитків державного зразка, код ДК 021:2015- 79810000-5 Друкарські послуги. 1)Перелік виявлених невідповідностей: учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Лист згода на виконання умов проекту договору.pdf», де міститься Лист-згода на виконання умов проекту договору Вих.1Т-11 від 21.04.2025, в якому зазначено: «Товариство з обмеженою відповідальністю “Регіональний центр “Студсервіс” надає згоду на виконання умов проекту договору, проект якого наведено у додатку 3 до тендерної документації.». Однак учасник мав надати у складі своєї тендерної пропозиції лист-погодження у довільній формі, в якому підтверджується згода саме з проєктом договору про закупівлю, наведеним у додатку 3 до тендерної документації, а не лише надати згоду на виконання його умов. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до пункту 7.4 розділу 7 Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: лист-погодження, складений у довільній формі, згідно з яким учасник погоджується з проєктом договору про закупівлю, викладеним у додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати лист-погодження, складений у довільній формі, згідно з яким учасник погоджується з проєктом договору про закупівлю, викладеним у додатку 3 до тендерної документації. Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.