Період оскарження умов закупівлі - по 12-04-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 150 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 43749377 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Володимир Юркевич |
| Телефон: | +380988818259 |
| E-mail: | czoivanofrankivsk@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ВАСИЛІЯНОК, будинок 62А |
| Замовник(и): | Івано-Франківська обласна рада |
2 |
Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Відповідно до пункта2 Додатка № 2 до тендерної документації замовником-ЦЗО вимагалось подання учасником: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – інформаційна довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформаційну довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. 2. Відповідно до пункта 3 Додатка № 2 до тендерної документації замовником-ЦЗО вимагалось подання учасником: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – Документи щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: • інформація в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, які виконувались в 2020-2024 роках (не менше одного договору); • відгук в довільній формі від зазначених в довідці Замовників про виконання аналогічних договорів (не менше одного відгуку). Відгук повинен містити інформацію про назву предмета закупівлі (договору) та інформацію про виконання договору; • копії договорів, що підтверджують факт надання послуг, аналогічного предмету закупівлі. Аналогічними для даної закупівлі вважаються договори на надання послуг, згідно коду 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги. Разом із копіями аналогічних договорів на підтвердження їх повного виконання, учасники зобов’язані надати копію (копії) акту (актів) приймання-передачі робіт чи іншого (інших) документу (документів), Звіт про виконання договору про закупівлю з Prozorro, що підтверджують фактичне надання послуг за договорами. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав в повному обсязі Акти наданих послуг, що підтверджують повне виконання договору, у відповідності до п. 3 Додатку № 2 тендерної документації. 3. Відповідно до пункта 11 Додатка № 1 до тендерної документації замовником-ЦЗО вимагалось подання учасником: Повноваження щодо підпису документів: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність (за зразком, що додається) (Додаток 6). Для учасників фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців: довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія паспорту в повному обсязі. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав копію паспорта в повному обсязі. Вимога: 1. Надати інформаційну довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (п. 2 Додатку № 2 тендерної документації). 2. На підтвердження повного виконання договорів, учасники зобов’язані надати копію (копії) акту (актів) приймання-передачі робіт чи іншого (інших) документу (документів), що підтверджують надання послуг за договорами, що підтверджують фактичне надання послуг за договорами (п. 3 Додатку № 2 тендерної документації). 3. Надати копію паспорта в повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.