Період оскарження умов закупівлі - по 25-04-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ З ФУТБОЛУ "ЮНІСТЬ" |
| ЄДРПОУ: | 14217832 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віктор Лазаренко |
| Телефон: | +380937701431 |
| E-mail: | unost_buh@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 14038, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, просп. Перемоги, буд. 110 |
7 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Обґрунтування обставин, що спричинили наявність вказаної підстави для відміни зазначено у протоколі уповноваженої особи, що додається
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
27-05-2025, 00:00
Період оскарження:
з 16-05-2025, 20:53 по 27-05-2025, 00:00
Документи:
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог пункту 1.9 Додатку 4 тендерної документації учасником не надано Довідку в довільній формі завірену підписом та печаткою Учасника про наявність у охорони спеціальних засобів захисту із зазначенням їх найменування та кількості. Для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно надати Довідку в довільній формі завірену підписом та печаткою Учасника про наявність у охорони спеціальних засобів захисту із зазначенням їх найменування та кількості. 1.2. У документах, наданих учасником на виконання пункту 1.14 Додатку 3 тендерної документації та пункту 2 Додатку 3 тендерної документації, наявні наступні невідповідності: - у Довідці про наявність працівників від 24.04.2025 № 07/01 у пункті 11 зазначено працівник «Кузьмичова Анжела Вікторівна», а в наказі про призначення від 22.01.2025 № 02-к зазначено «Кузьмічова Анжела Вікторівна»; - на підтвердження працівників, зазначених у пунктах 11 та 14 Довідки про наявність працівників від 24.04.2025 № 07/01 (Кузмичова Анжела Вікторівна та Наконечний Богдан Олегович) учасником надано наказ про призначення від 22.01.2025 № 02-к, в якому зазначено, що працівників прийнято з 22.01.2025, а у повідомленні про прийняття працівників на роботу зазначено наказ від 22.01.2025 № 2-к та дата прийняття на роботу 23.01.2025. Для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно надати відповідні документи, в яких інформація щодо працівників буде узгодженою. 1.3. У порушення вимог пункту 4 Розділу ІV. «Інші документи від Учасника» Додатку 4 тендерної документації та абзацу восьмого пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації учасником процедури закупівлі не надано лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, заповнену та підписану учасником за формою Додатку 6 до тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, заповнену та підписану учасником за формою Додатку 6 до тендерної документації. 1.4. У порушення вимог пункту 5 Розділу ІV. Інші документи від Учасника Додатку 4 тендерної документації та абзацу сьомого пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації учасник надав проект Договору з додатками до нього, заповнений та підписаний учасником, в якому в Додатку 3 до Договору не заповнено інформацію про ціну та загальну вартість послуг, а також реквізити. Для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно надати проект Договору з додатками до нього, повністю заповнений та підписаний учасником (у тому числі Додаток 3 до Договору).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.