Закупівлю оголошено - 27-03-2025, 16:04. Дата останніх змін - 02-06-2025, 15:08

Рекламні послуги (розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет)

Рекламні послуги (розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет)... Державна закупівля - UA-2025-03-27-009111-a Рекламні послуги (розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет) від замовника АТ "Ощадбанк" від 3/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-27-009111-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-03-2025, 16:04
по 04-04-2025, 23:59
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-04-2025, 23:59
по 09-04-2025, 23:59
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 10-04-2025, 12:51
по 10-04-2025, 13:26

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
35600000
35 600 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:180 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:АТ "Ощадбанк"
ЄДРПОУ:00032129 Досьє YouControl
Сайт:http://www.oschadbank.ua/
Контактна особа:Андрій Кравченко
Телефон:+380442473729
E-mail:kravchenkoaw@oschadbank.ua
Місцезнаходження:
01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Госпітальна, 12 Г
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Розміщення реклами на веб-порт ...
35 600 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 10-04-2025, 12:51
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет

1
лот
01001 Україна Київська область Київ вул. Госпітальна 12 г
по 30-04-2026
79341000-6
Рекламні послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 06-05-2025 по 14-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ВОЗДВИЖЕНСЬКА, будинок 41, 04071, Анна Ніколаєва
Остаточна пропозиція:
27 998 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
29 604 062,90 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
07-05-2025, 17:43

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-05-25, 17:09:45
24

Товариство з обмеженою відповідальністю «ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ» 04128, 04071, м. Київ, вул. Воздвиженська, буд. 41 Повідомлення про усунення невідповідностей 10 квітня 2025 року відбулися електронні торги на закупівлю Рекламних послуг (розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет), код ДК 021:2015 - 79341000-6. Під час розгляду пропозиції Учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ» (код за ЄДРПОУ: 38391922), виявлені наступні невідповідності вимогам тендерної документації, а саме: У складі пропозиції Учасника ТОВ «ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ» надано документи, що не відповідають вимогам п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації: 1. У складі пропозиції надано копії документів, що підтверджують трудові відносини працівників з учасником у вигляді трудових книжок лише першу та останню заповнену сторінку, що порушує вимоги пп.5.2. п.5 розділу ІІІ ТД; 2. Довідка, що містить інформацію про фізичних осіб та членів їх сім’ї, які здійснюють контроль над учасником, (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), а також дані щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, не містить інформацію про членів сім’ї кінцевих бенефіціарних власників, що порушує вимоги пп.5.15. п.5 розділу ІІІ ТД; 3. У складі пропозиції надано на працівників сертифікати Google та Facebook Blueprint англійською та російською мовами, що порушує вимоги п.9 розділу І ТД; 4. Довідка про підтвердження наявності у Учасника статусу «Premier Google Partner» (преміум-партнер) компанії Google та посилання не містять інформації, що учасник має статус «Premier Google Partner», що порушує вимоги пп.5.22. п.5 розділу ІІІ ТД; 5. У складі пропозиції надано сертифікати Google не на всіх працівників, які зазначені у довідці відповідно до пп. 5.2. п. 5 Розділу III ТД, що порушує вимоги пп.5.23. п.5 розділу ІІІ ТД. З метою підтвердження відповідності Учасника торгів кваліфікаційним критеріям, просимо Учасника ТОВ «ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ» надати Банку не пізніше наступного робочого дня, з дня публікації Вимоги про усунення невідповідностей, наведені документи, шляхом дозавантаження на електронній системі https://prozorro.gov.ua: 1. Копії документів, що підтверджують трудові відносини працівників з учасником, з усіма сторінками заповненої інформації, відповідно до вимоги пп.5.2. п.5 розділу ІІІ ТД; 2. Довідку, що містить інформацію про фізичних осіб та членів їх сім’ї, які здійснюють контроль над учасником, (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), а також дані щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, яка містить інформацію про членів їх сім’ї кінцевих бенефіціарних власників, відповідно до вимоги пп.5.15. п.5 розділу ІІІ ТД; 3. Сертифікати Google та Facebook Blueprint, що супроводжуються офіційним перекладом на українську мову або оригінали українською мовою, відповідно до вимоги п.9 розділу І ТД; 4. Довідку в довільній формі про підтвердження наявності у Учасника статусу «Premier Google Partner» (преміум-партнер) компанії Google, шляхом надання в довільній формі посилання з підтвердженням статусу учасника компанією Google, відповідно до вимоги пп.5.22. п.5 розділу ІІІ ТД; 5. Сертифікати Google на всіх працівників, які зазначені у довідці відповідно до пп. 5.2. п. 5 Розділу III ТД, з даними для можливості верифікації їх справжності та приналежності, відповідно до вимоги пп.5.23. п.5 розділу ІІІ ТД. А також на виконання вимог п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації для формування контрольного списку відповідності учасника та підтвердження відповідності учасника торгів кваліфікаційним критеріям Тендерної документації, просимо ТОВ «ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ» надати Банку не пізніше наступного робочого дня, з дня публікації Вимоги про усунення невідповідностей, шляхом направлення на адресу електронної пошти KravchenkoAW@oschadbank.ua заповнені та підписані засобами кваліфікованого електронного підпису: - анкету учасника процедури закупівель (Додаток № 4 до Тендерної документації); - довідку від учасника процедури закупівель щодо питомої ваги надходжень від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 12 календарних місяців до проведення процедури закупівлі (Додаток № 5 до Тендерної документації); - опитувальник юридичної особи / фізичної особи-підприємця (Додаток № 6 до Тендерної документації); - цінову пропозицію за результатами аукціону (Додаток № 1 до Тендерної документації); - довідку з інформацією про предмет закупівлі, запропонований Учасником, з описом параметрів та технічних характеристик Товару, згідно з Технічним завданням Тендерної документації (надати у вигляді заповненої таблиці 1. Медіаплан Додатку № 2 до Тендерної документації) за результатами аукціону.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-05-25, 17:09:45
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-27-009111-a-a1
Номер договору:
2025-05-РЕК
Дата підписання договору:
13-05-2025, 11:00
Строк дії договору:
з 13-05-2025 по 30-04-2026
27 998 000 UAH
Ціна договору
23 331 666,67 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДВОРК ЮА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 01-05-2025 по 09-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , 04071, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЩЕКАВИЦЬКА, будинок 30/39, квартира 170, , Устименко Алла
Остаточна пропозиція:
26 129 223,41 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
26 129 223,41 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 01-05-25, 17:30:10
24

Повідомлення про усунення невідповідностей 10 квітня 2025 року відбулися електронні торги на закупівлю Рекламних послуг (розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет), код ДК 021:2015 - 79341000-6. Під час розгляду пропозиції Учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «АДВОРК ЮА» (код за ЄДРПОУ: 42090835), виявлені невідповідності вимогам тендерної документації. Тендерний комітет прийняв рішення звернутися до Учасника – ТОВ «АДВОРК ЮА», через електронну систему закупівель з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Тендерної документації (далі – ТД) та дозапитати наступні документи: 1. оновлену довідку в довільній формі про наявність у учасника технічних можливостей, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, який буде укладений за результатами цієї процедури закупівлі, наявність офісного приміщення, відповідно до вимог пп.5.1. п.5 розділу ІІІ ТД. 2. довідку у довільній формі, що засвідчує наявність у учасника кваліфікованого персоналу (не менше 5 осіб) (підтвердити копіями документів, що підтверджують трудові відносини з учасником), відповідно до вимог пп.5.2. п.5 розділу ІІІ ТД. 3. довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів, що є аналогічними предмету цієї процедури закупівлі (підтвердити копіями договорів у кількості не менше 2-х та документами, які засвідчують виконання цих договорів (акти приймання-передачі, видаткові накладні тощо), відповідно до вимог пп.5.3. п.5 розділу ІІІ ТД. 4. копії листів-відгуків (у кількості не менше 2-х) про належне виконання договорів, зазначених та наданих у складі пропозиції відповідно до пп. 3. п. 5 Розділу ІІІ документації (із зазначенням номеру та дати договору, відсутності/наявності нарікань), відповідно до вимог пп.5.4. п.5 розділу ІІІ ТД. 5. довідку у довільній формі, що містить інформацію про юридичних осіб (із зазначенням коду ЄДРПОУ для юридичних осіб – резидентів), які здійснюють контроль за учасником, або перебувають під спільним контролем з учасником, відповідно до вимог пп.5.14. п.5 розділу ІІІ ТД. 6. довідку у довільній формі, що містить інформацію про фізичних осіб та членів їх сім’ї, які здійснюють контроль над учасником, (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), а також дані щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), відповідно до вимог пп.5.15. п.5 розділу ІІІ ТД. 7. довідку у довільній формі, що містить інформацію про службових (посадових) осіб учасника, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також, членів сім’ї таких службових (посадових) осіб (незалежно від наявності у членів сім’ї окремих/власних правовідносин із учасником), відповідно до вимог пп.5.16. п.5 розділу ІІІ ТД. 8. довідку в довільній формі про підтвердження наявності у Учасника статусу «Premier Google Partner» (преміум-партнер) компанії Google, шляхом надання в довільній формі посилання з підтвердженням статусу учасника компанією Google, відповідно до вимог пп.5.22. п.5 розділу ІІІ ТД. 9. Підтвердження, що працівники Учасника (зазначені у довідці відповідно до пп. 5.2. п. 5 Розділу III документації) володіють принаймні одним із сертифікатів, та в сумі підтверджують наявність усіх чотирьох діючих сертифікатів в працівників Учасника: - Сертифікація по контекстно-медійній сітці Google Реклами; - Сертифікація Google Реклами по проведенню пошукових кампаній; - Сертифікація Google Реклами по проведенню відеокампаній; - Сертифікація Google Реклами по проведенню кампаній для додатків; що підтверджується шляхом надання в довільній формі даних сертифіката/-тів у працівника/-ків з даними для можливості верифікації їх справжності та приналежності даним працівникам, відповідно до вимог пп.5.23. п.5 розділу ІІІ ТД. 10. діючий Сертифікат Facebook Blueprint мінімум у одного Працівника Учасника (зазначеного у довідці відповідно до пп. 5.2. п. 5 Розділу III документації), який буде залучений у налаштування рекламних кампаній в кабінеті Meta Ads., відповідно до вимог пп.5.24. п.5 розділу ІІІ ТД. 11. довідка в довільній формі про підтвердження наявності у Учасника статусу Budget Facebook Marketing Partner шляхом надання в довільній формі посилання на ресурси Meta для верифікації даного статусу, відповідно до вимог пп.5.25. п.5 розділу ІІІ ТД. 12. копію Протоколу №1 Загальних зборів учасників ТОВ «АДВОРК ЮА» від 25.04.2018 року, згідно якого було призначено Устименко А.Ф. директором ТОВ «АДВОРК ЮА» та на який є пряме посилання в Наказі №1-К від 25.04.2018 р. «Про вступ на посаду», відповідно до вимог пп.5.10. п.5 розділу ІІІ ТД. 13. копію Наказу №4 від 01.04.2025 року, згідно якого було затверджено антикорупційну програму ТОВ «АДВОРК ЮА» та копію розпорядчого документу учасника ТОВ «АДВОРК ЮА» про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми згідно Закону України «Про запобігання корупції», відповідно до вимог пп. 5.27. п.5 розділу ІІІ ТД. З метою підтвердження відповідності Учасника торгів кваліфікаційним критеріям, просимо Учасника ТОВ «АДВОРК ЮА» надати Банку не пізніше наступного робочого дня, з дня публікації Вимоги про усунення невідповідностей, вищенаведені документи, шляхом дозавантаження на електронній системі https://prozorro.gov.ua. А також на виконання вимог п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації для формування контрольного списку відповідності учасника та підтвердження відповідності учасника торгів кваліфікаційним критеріям Тендерної документації, просимо ТОВ «АДВОРК ЮА» надати Банку не пізніше наступного робочого дня, з дня публікації Вимоги про усунення невідповідностей, шляхом направлення на адресу електронної пошти KravchenkoAW@oschadbank.ua заповнені та підписані засобами кваліфікованого електронного підпису: - анкету учасника процедури закупівель (Додаток № 4 до Тендерної документації); - довідку від учасника процедури закупівель щодо питомої ваги надходжень від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 12 календарних місяців до проведення процедури закупівлі (Додаток № 5 до Тендерної документації); - опитувальник юридичної особи / фізичної особи-підприємця (Додаток № 6 до Тендерної документації); - цінову пропозицію за результатами аукціону (Додаток № 1 до Тендерної документації); - довідку з інформацією про предмет закупівлі, запропонований Учасником, з описом параметрів та технічних характеристик Товару, згідно з Технічним завданням Тендерної документації (надати у вигляді заповненої таблиці 1. Медіаплан Додатку № 2 до Тендерної документації) за результатами аукціону.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 02-05-25, 17:30:10
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВАЙНЕТ АДВЕРТАЙЗІНГ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-04-2025 по 18-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул.Мрії будинок 18-В офіс 4, 04128, Аліна Соломаха
Остаточна пропозиція:
20 000 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
32 000 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-04-25, 17:47:40
24

Повідомлення про усунення невідповідностей 10 квітня 2025 року відбулися електронні торги на закупівлю Рекламних послуг (розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет), код ДК 021:2015- 79341000-6. Під час розгляду пропозиції Учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «ВАЙНЕТ АДВЕРТАЙЗІНГ» (код за ЄДРПОУ: 45632049), виявлені наступні невідповідності вимогам тендерної документації. Тендерний комітет прийняв рішення звернутися до Учасника – ТОВ «ВАЙНЕТ АДВЕРТАЙЗІНГ» (код за ЄДРПОУ: 45632049), через електронну систему закупівель з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Тендерної документації (далі – ТД) та дозапитати наступні документи: 1. довідка в довільній формі про наявність у учасника технічних можливостей, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, який буде укладений за результатами цієї процедури закупівлі, наявність офісного приміщення, відповідно до вимог пп.5.1. п.5 розділу ІІІ ТД. 2. довідка у довільній формі, що засвідчує наявність у учасника кваліфікованого персоналу (не менше 5 осіб) (яку Учасник мав підтвердити копіями документів, що підтверджують трудові відносини з учасником), відповідно до вимог пп.5.2. п.5 розділу ІІІ ТД. 3. довідка у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів, що є аналогічними предмету цієї процедури закупівлі (підтвердити копіями договорів у кількості не менше 2-х та документами, які засвідчують виконання цих договорів (акти приймання-передачі, видаткові накладні тощо), відповідно до вимог пп.5.3. п.5 розділу ІІІ ТД. 4. копії листів-відгуків (у кількості не менше 2-х) про належне виконання договорів, зазначених та наданих у складі пропозиції відповідно до пп. 3. п. 5 Розділу ІІІ документації (із зазначенням номеру та дати договору, відсутності/наявності нарікань), відповідно до вимог пп.5.4. п.5 розділу ІІІ ТД. 5. баланс станом на 31 грудня 2024 року, відповідно до вимог пп.5.5. п.5 розділу ІІІ ТД. 6. звіт про фінансові результати за 2024 рік, відповідно до вимог пп.5.6. п.5 розділу ІІІ ТД. 7. звіт про рух грошових коштів за останній звітний період (звіт про рух грошових коштів учасником не подається у разі, якщо учасник процедури закупівлі надає лист з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що його фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів), відповідно до вимог пп.5.7. п.5 розділу ІІІ ТД. 8. довідка у довільній формі про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, відповідно до вимог пп.5.8. п.5 розділу ІІІ ТД. 9. копія статуту або копія опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначеним кодом доступу до останньої редакції установчих документів, відповідно до вимог пп.5.9. п.5 розділу ІІІ ТД. 10. копії документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції відповідно до вимог пп.5.10. п.5 розділу ІІІ ТД: - протокол, рішення (виписка, витяг з протоколу, рішення) зборів (засідань, тощо) засновників, одноособового учасника про призначення (продовження повноважень) керівника учасника, - наказ про призначення (продовження повноважень) керівника учасника та/або довіреністю (дорученням). У разі подання довіреності (доручення), до неї додаються документи, що підтверджують повноваження особи видавати такі довіреності/доручення (наприклад, протокол, рішення, виписка або витяг з протоколу зборів (засідань, тощо) засновників, рішення одноособового учасника про надання повноважень видавати такі довіреності/доручення, витяг зі статуту тощо). 11. довідка у довільній формі, яка містить інформацію про те, чи притягувався учасник протягом останніх трьох років до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 частини 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, відповідно до вимог пп.5.11. п.5 розділу ІІІ ТД. 12. довідка у довільній формі про наявність або відсутність судимості Учасника або уповноваженої посадової особи учасника закупівлі, відповідальної за підписання документів в складі пропозиції, та уповноваженої укладати договір про закупівлю з Банком, відповідно до вимог пп.5.12. п.5 розділу ІІІ ТД. 13. довідка у довільній формі щодо того, що Учасника не було визнано у встановленому порядку банкрутом та щодо нього не відкрито ліквідаційну процедуру, відповідно до вимог пп.5.13. п.5 розділу ІІІ ТД. 14. довідка у довільній формі, що містить інформацію про юридичних осіб (із зазначенням коду ЄДРПОУ для юридичних осіб – резидентів), які здійснюють контроль за учасником, або перебувають під спільним контролем з учасником, відповідно до вимог пп.5.14. п.5 розділу ІІІ ТД. 15.довідка у довільній формі, що містить інформацію про фізичних осіб та членів їх сім’ї, які здійснюють контроль над учасником, (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), а також дані щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), відповідно до вимог пп.5.15. п.5 розділу ІІІ ТД. 16. довідка у довільній формі, що містить інформацію про службових (посадових) осіб учасника, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також, членів сім’ї таких службових (посадових) осіб (незалежно від наявності у членів сім’ї окремих/власних правовідносин із учасником), відповідно до вимог пп.5.16. п.5 розділу ІІІ ТД. 17. лист про надання згоди на обробку, використання, поширення та доступу до персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», з метою забезпечення участі у процедурі торгів, цивільно-правових та господарських відносинах, обробка, використання, поширення та доступ до яких необхідно до вимог норм чинного законодавства, відповідно до вимог пп.5.18. п.5 розділу ІІІ ТД. 18. лист про надання згоди на доступ до інформації щодо кредитної історії учасника відповідно до Закону України «Про організацію формування та обігу кредитних історій, відповідно до вимог пп.5.19. п.5 розділу ІІІ ТД. 19. лист про надання згоди на доступ до інформації щодо кредитної історії керівника учасника відповідно до Закону України «Про організацію формування та обігу кредитних історій, відповідно до вимог пп.5.20. п.5 розділу ІІІ ТД. 20. цінова пропозиція (Додаток № 1 документації), відповідно до вимог пп.5.21. п.5 розділу ІІІ ТД. 21. довідка в довільній формі про підтвердження наявності у Учасника статусу «Premier Google Partner» (преміум-партнер) компанії Google, шляхом надання в довільній формі посилання з підтвердженням статусу учасника компанією Google, відповідно до вимог пп.5.22. п.5 розділу ІІІ ТД. 22. Підтвердження, що працівники Учасника (зазначені у довідці відповідно до пп. 5.2. п. 5 Розділу III ТД) володіють принаймні одним із сертифікатів, та в сумі підтверджують наявність усіх чотирьох діючих сертифікатів в працівників Учасника: - Сертифікація по контекстно-медійній сітці Google Реклами; - Сертифікація Google Реклами по проведенню пошукових кампаній; - Сертифікація Google Реклами по проведенню відеокампаній; - Сертифікація Google Реклами по проведенню кампаній для додатків; що підтверджується шляхом надання в довільній формі даних сертифіката/-тів у працівника/-ків з даними для можливості верифікації їх справжності та приналежності даним працівникам, відповідно до вимог пп.5.23. п.5 розділу ІІІ ТД. 23. діючий Сертифікат Facebook Blueprint мінімум у одного Працівника Учасника (зазначеного у довідці відповідно до пп. 5.2. п. 5 Розділу III ТД), який буде залучений у налаштування рекламних кампаній в кабінеті Meta Ads., відповідно до вимог пп.5.24. п.5 розділу ІІІ ТД. 24. довідка в довільній формі про підтвердження наявності у Учасника статусу Budget Facebook Marketing Partner шляхом надання в довільній формі посилання на ресурси Meta для верифікації даного статусу, відповідно до вимог пп.5.25. п.5 розділу ІІІ ТД. 25. Лист-гарантію про відсутність в Учасника у портфелі клієнтів на момент проведення тендеру та/чи наявності намірів підписати договір про співпрацю з основними конкурентами Банку в онлайні: Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» (privatbank.ua), Акціонерне товариство «Райффайзен Банк» (raiffeisen.ua), Акціонерне товариство «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК» (pumb.ua), Акціонерне товариство «УНІВЕРСАЛ БАНК» (monobank.ua) задля уникнення конфліктів інтересів, відповідно до вимог пп.5.26. п.5 розділу ІІІ ТД. 26. антикорупційна програма та копію розпорядчого документу учасника про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми згідно Закону України «Про запобігання корупції», відповідно до вимог пп. 5.27. п.5 розділу ІІІ ТД. 27. гарантійний лист про надання послуг належної якості відповідно до умов Технічного завдання на закупівлю (Додаток № 2 ТД), відповідно до вимог пп.6.1. п.6 розділу ІІІ ТД. 28. довідка з інформацією про предмет закупівлі, запропонований Учасником, з описом параметрів та технічних характеристик Товару, згідно з Технічним завданням Документації (надати у вигляді заповненої таблиці 1. Медіаплан Додатку № 2 до ТД), відповідно до вимог пп.6.2. п.6 розділу ІІІ ТД. З метою підтвердження відповідності Учасника торгів кваліфікаційним критеріям, просимо Учасника ТОВ «ВАЙНЕТ АДВЕРТАЙЗІНГ» надати Банку не пізніше наступного робочого дня, з дня публікації Вимоги про усунення невідповідностей, вищенаведені документи, шляхом дозавантаження на електронній системі https://prozorro.gov.ua. А також на виконання вимог п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації для формування контрольного списку відповідності учасника та підтвердження відповідності учасника торгів кваліфікаційним критеріям Тендерної документації, просимо ТОВ «ВАЙНЕТ АДВЕРТАЙЗІНГ» надати Банку не пізніше наступного робочого дня, з дня публікації Вимоги про усунення невідповідностей, шляхом направлення на адресу електронної пошти KravchenkoAW@oschadbank.ua заповнені та підписані засобами кваліфікованого електронного підпису: - анкету учасника процедури закупівель (Додаток № 4 до Тендерної документації); - довідку від учасника процедури закупівель щодо питомої ваги надходжень від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 12 календарних місяців до проведення процедури закупівлі (Додаток № 5 до Тендерної документації); - опитувальник юридичної особи / фізичної особи-підприємця (Додаток № 6 до Тендерної документації); - цінову пропозицію за результатами аукціону (Додаток № 1 до Тендерної документації); - довідку з інформацією про предмет закупівлі, запропонований Учасником, з описом параметрів та технічних характеристик Товару, згідно з Технічним завданням Документації (надати у вигляді заповненої таблиці 1. Медіаплан Додатку № 2 до Тендерної документації) за результатами аукціону.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-04-25, 17:47:40

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ВАЙНЕТ АДВЕРТАЙЗІНГ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
20 000 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
32 000 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
09-04-2025, 23:34:59
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДВОРК ЮА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
26 129 223,41 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
26 129 223,41 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-04-2025, 18:23:28
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
27 998 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
29 604 062,90 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-04-2025, 14:53:52
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАНЕТ КЛІК"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
34 600 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
35 597 300,76 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
09-04-2025, 19:34:07
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-03-2025, 16:05:42
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-03-2025, 16:04:09
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ