Період оскарження умов закупівлі - по 31-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 340 520 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 702,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №10" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| ЄДРПОУ: | 01993931 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Назаренко Анна |
| Телефон: | 380980891951 |
| E-mail: | kmkl10.plan@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03039, Україна, Київська область,Київ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 59-Б |
3 |
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Степаненко Олександр Іванович виявлено такі невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Згідно додатку 2 Тендерної документації п.1 п.п 1.1 учасником не надано: - Скановану копію посвідчень щодо пройденої підготовки по державному нагляду за додержанням стандартів, норм і правил видане у відповідному державному органі з метою належної роботи з представниками національного агентства з акредитації України. - Сканована копія сертифікатів засвідчуючих знання стандартів ISO 15189:2022. - В тендерній пропозиції учасником надана Довідка у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі відповідної кваліфікації в якій зазначено інформацію про працівника відповідної кваліфікації, але не надано підтверджуючий документ згідно якого залучено даного працівника до надання послуг ФОП Степаненко Олександр Іванович. 2. Згідно з п.5 Тендерної документації «Недискримінація учасників» учасником у складі своєї пропозиції не надано гарантійний (-і) лист (-ти) у довільній формі, про те, що: 1. Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та /або виконанню договору про закупівлю. Звертаємось з проханням протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.