Період оскарження умов закупівлі - по 31-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 421 288 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 106,44 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 102 638,64 UAH |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 04056612 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://mkrada.gov.ua |
| Контактна особа: | Валерія Олійникова |
| Телефон: | +380734372418 |
| E-mail: | zakupivlia.vikonkom@mkrada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 20 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей: - Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано файл Гарантія № 2025/3/1380/T від 01.04.2025 р, із зазначенням інформації щодо тендерної документації в редакції, яка втратила чинність - «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Охоронні послуги із завданням недопущення крадіжок, грабежу, розбою, знищення або пошкодження майна та матеріальних цінностей приміщень виконавчого комітету Миколаївської міської ради), затверджена Рішенням Уповноваженої особи виконавчого комітету Миколаївської міської ради № 9 від 26.03.2025 року Уповноважена особа Олійникова В.О». - Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - Привести у відповідність документ «Гарантія № 2025/3/1380/T від 01.04.2025 р» відповідно до затвердженої тендерної документації в новій редакції. - Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано документальне підтвердження володіння охоронцем (неменше одного) базовими навичками роботи з комп’ютерною технікою та електронними системами охорони. Це може бути сертифікат про проходження навчання, диплом, міжнародний сертифікат, довідка від роботодавця, або документ, що підтверджує досвід роботи з подібними системами, виданий попереднім або чинним роботодавцем або акт про проходження інструктажу або внутрішнього навчання, або інший документ, що підтверджує відповідну кваліфікацію та не надано гарантійний лист про те, що залучені Учасником працівники мають достатній рівень технічної компетентності для надання послуг відповідно до вимог абз. 4-5 п. 1.2. розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. - Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - Надати вищевказані документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.