Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 85 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 850 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал" |
| ЄДРПОУ: | 31448144 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анна Іскяндарова |
| Телефон: | +380675503677 |
| E-mail: | iskyandarova@vodokanal.mk.ua |
| Місцезнаходження: | 54055, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Погранична, 161 |
0 |
Згідно додатку 5 тендерної документації Учасник повинен: Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (не менше одного договору) (за формою наведеною нижче в додатку 5 до тендерної документації). Учасником надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 01.04.2025 за вих.№ 2025/04-3157, в довідці Учасником не вказаний предмет та суму договру Учасник повинен надати довідку про виконання/невиконання зобов’язань за раніше укладеним договором (договорами) із замовником відповідно до пункту 45 Особливостей; Учасник повинен надати гарантійний лист/лист згоду, щодо погодження з Додатком 4 до тендерної документації. Учасник повинен надати копією дозволу або ліцензії, або іншим документом, який підтверджує право на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, передбачено законодавством України. У складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист, яким учасник гарантує, що вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів. Учасник надає оригінал листа-гарантії щодо погодження з умовами Договору, проєкт якого викладено у Додатку 3 до тендерної документації та безумовного його підписання у редакції Замовника, без унесення до нього Учасником змін та надання забезпечення виконання договору (у спосіб визначений умовами тендерної документації) у разі визначення його переможцем торгів. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у цій тендерній документації та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, що відповідає вимогам, затвердженим пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується поданими документами відповідно до цієї тендерної документації. Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: http://czo.gov.ua/verify. (відповідно до Додатку 5 тендерної документації) Не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Учасник підписав свої документи тендерної пропозиції, а саме підтвердив подання документів відповідно до цієї тендерної документації накладеним файлом УЕП. У відповідності до пункту 43 Особливості необхідно розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції згідно пункту 43 Особ-ливості, а саме надати у складі тендерної пропозиції: - Привести у відповідність довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (не менше одного договору) (за формою наведеною нижче в додатку 5 до тендерної докумен-тації) від 01.04.2025 за вих.№ 2025/04-3157; - надати довідку про виконання/невиконання зобов’язань за раніше укладеним договором (договорами) із замовником відповідно до пункту 45 Особливостей; - надати гарантійний лист/лист згоду, щодо погодження з Додатком 4 до тендерної докуме-нтації; - надати копією дозволу або ліцензії, або іншим документом, який підтверджує право на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, передбачено законодавством України; - надати гарантійний лист, яким учасник гарантує, що вся вказана ним у тендерній пропо-зиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку до-кументів; - надати оригінал листа-гарантії щодо погодження з умовами Договору, проєкт якого ви-кладено у Додатку 3 до тендерної документації та безумовного його підписання у редакції Замовника, без унесення до нього Учасником змін та надання забезпечення виконання до-говору (у спосіб визначений умовами тендерної документації) у разі визначення його пе-реможцем торгів; - привести у відповідність тендерну пропозицію Учасника, згідно вимог тендерної доку-ментації Замовника зазначених в п.1 Інша інформація Розділ 5. Розгляд та оцінка тендер-них пропозицій, а саме підписати свою тендерну пропозицію файлом КЕП який повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посилан-ням: http://czo.gov.ua/verify. 2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній систе-мі закупівель, у строк, що передбачений Законом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.