Період оскарження умов закупівлі - по 26-03-2025, 00:00
1 послуга Відповідно до технічного завдання (Додаток 3). Послуги з охорони в навчальному корпусі та гуртожитках Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Чуднівська, 103 корпус 1 і 5; вул. Чуднівська, 103Б, корпуси 1 і 2 строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: З 14.04.2025 по 31 .12.2025 року.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 800 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 18 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державний університет "Житомирська політехніка " |
| ЄДРПОУ: | 05407870 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Власюк Олена Василівна |
| Телефон: | 380412241948 |
| E-mail: | elenavlassuk@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10005, Україна, Житомирська область,Житомир, ВУЛИЦЯ ЧУДНІВСЬКА, будинок 103 |
4 |
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом Державного університету «Житомирська політехніка» від 26 червня 2020 р. №284/од, Наказ «Про організацію діяльності уповноваженої особи (осіб) Державного університету «Житомирська політехніка» відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі від 4 травня 2020 р. №184/од та Наказ «Про ліквідацію постійно діючого тендерного комітету» від 31 грудня 2021 р. № 938/од. За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Беркут -2012" (далі – Учасник) Код ЄДРПОУ: 38373861, Закупівля: UA-2025-03-21-007482-a. ВИРІШИВ: Після детального розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: -Відповідно до п.3 додатку № 1 Тендерної документації. Учасник для підтвердження того, що він має досвід виконання аналогічного договору повинен надати: копію завершеного аналогічного договору з усіма невід’ємними додатками та актами надиних послугам за 2022 або 2023р. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є надання послуг по предмету закупівлі за ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги, Учасник не виконав дану вимогу повністю та надав не всі додатки до договору. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в п.2 Додатку № 1 Тендерної документації. - Відповідно до п.6 розділу Інші документи, які повинен подати учасник закупівлі додатку № 1 Тендерної документації, Учасник надає файл «Розрахунок з обґрунтуванням ціни пропозиції», але даний документ заповнений не коректно та допущено помилку в даті початку надання послуг. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в п.6 розділу «Інші документи, які повинен подати учасник закупівлі» додатку № 1 Тендерної документації. 2) Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей зазначені в п.2. Додатку № 1 Тендерної документації, та в п.6 розділу «Інші документи, які повинен подати учасник закупівлі» додатку № 1 Тендерної документації. 3) Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог п.40 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». УХВАЛИВ: 1.Надати Учаснику ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Беркут -2012" Код ЄДРПОУ: 38373861, 24 години для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, для проведених торгів, Закупівля: UA-2025-03-21-007482-a . 2. Оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника процедури закупівлі, в процедурі відкритих торгів з особливостями Закупівля: UA-2025-03-21-007482-a .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.