Закупівлю оголошено - 21-03-2025, 16:09. Дата останніх змін - 11-04-2025, 10:17

79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)

79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)... Державна закупівля - UA-2025-03-21-007482-a 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках) від замовника Державний університет "Житомирська політехніка " від 3/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-21-007482-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-21-008416-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-03-2025, 16:09
по 26-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-03-2025, 16:09
по 29-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 26-03-2025, 00:00

1 послуга Відповідно до технічного завдання (Додаток 3). Послуги з охорони в навчальному корпусі та гуртожитках Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Чуднівська, 103 корпус 1 і 5; вул. Чуднівська, 103Б, корпуси 1 і 2 строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: З 14.04.2025 по 31 .12.2025 року.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1800000
1 800 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:18 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Державний університет "Житомирська політехніка "
ЄДРПОУ:05407870 Досьє YouControl
Контактна особа:Власюк Олена Василівна
Телефон:380412241948
E-mail:elenavlassuk@gmail.com
Місцезнаходження:
10005, Україна, Житомирська область,Житомир, ВУЛИЦЯ ЧУДНІВСЬКА, будинок 103
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
79710000-4 Охоронні послуги (п ...
1 800 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)

1
послуга
10005 Україна Житомирська область Житомир вул. Чуднівська, 103
з 14-04-2025 по 31-12-2025
79710000-4
Охоронні послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "БЕРКУТ-2012"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 29-03-2025 по 05-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, місто Житомир,, ВУЛ. ВОКЗАЛЬНА, будинок 8, квартира 87, 10001, Микола Нестеренко
Остаточна пропозиція:
1 560 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
03-04-2025, 14:36
Період подачі оскарження:
по 09-04-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 01-04-25, 16:08:20
24

Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом Державного університету «Житомирська політехніка» від 26 червня 2020 р. №284/од, Наказ «Про організацію діяльності уповноваженої особи (осіб) Державного університету «Житомирська політехніка» відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі від 4 травня 2020 р. №184/од та Наказ «Про ліквідацію постійно діючого тендерного комітету» від 31 грудня 2021 р. № 938/од. За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Беркут -2012" (далі – Учасник) Код ЄДРПОУ: 38373861, Закупівля: UA-2025-03-21-007482-a. ВИРІШИВ: Після детального розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: -Відповідно до п.3 додатку № 1 Тендерної документації. Учасник для підтвердження того, що він має досвід виконання аналогічного договору повинен надати: копію завершеного аналогічного договору з усіма невід’ємними додатками та актами надиних послугам за 2022 або 2023р. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є надання послуг по предмету закупівлі за ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги, Учасник не виконав дану вимогу повністю та надав не всі додатки до договору. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в п.2 Додатку № 1 Тендерної документації. - Відповідно до п.6 розділу Інші документи, які повинен подати учасник закупівлі додатку № 1 Тендерної документації, Учасник надає файл «Розрахунок з обґрунтуванням ціни пропозиції», але даний документ заповнений не коректно та допущено помилку в даті початку надання послуг. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в п.6 розділу «Інші документи, які повинен подати учасник закупівлі» додатку № 1 Тендерної документації. 2) Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей зазначені в п.2. Додатку № 1 Тендерної документації, та в п.6 розділу «Інші документи, які повинен подати учасник закупівлі» додатку № 1 Тендерної документації. 3) Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог п.40 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». УХВАЛИВ: 1.Надати Учаснику ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Беркут -2012" Код ЄДРПОУ: 38373861, 24 години для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, для проведених торгів, Закупівля: UA-2025-03-21-007482-a . 2. Оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника процедури закупівлі, в процедурі відкритих торгів з особливостями Закупівля: UA-2025-03-21-007482-a .

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 02-04-25, 16:08:20
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-21-007482-a-c1
Номер договору:
141
Дата підписання договору:
11-04-2025, 10:00
Строк дії договору:
з 14-04-2025 по 31-12-2025
Опис договору:
Виконавець зобов’язується протягом 2025 року надавати Замовнику 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальному корпусі та гуртожитках) в приміщеннях Замовника, що знаходяться за адресою: м. Житомир, вул. Чуднівська,103 корпуси 1 і 5 ; вул. Чуднівська 103б, корпуси 1 і 2, а Замовник – приймати і оплачувати надані послуги.
1 560 000 UAH
Ціна договору
1 560 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "БЕРКУТ-2012"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 560 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ТОВ "КОМПАНІЯ ФОРПОСТ"
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-03-2025, 12:24:45
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
наявне обладнання та матеріальна-технічна база
Доказ:
Документ
Довідка про наявність обладнання та МТБ_0001.pdf, Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу
Доказ:
Документ
Довідка про МТБ та наявність ПЦС_0001.pdf, Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу
Доказ:
Документ
Довідка про наявність обладнання ОТС_0001.pdf, Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу
Доказ:
Документ
Копії видаткових накладних на обладнання_0001.pdf, Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу
Доказ:
Документ
Договір на реагування_0001.pdf, Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу
Доказ:
Документ
Транспортні засоби ТОВ Компанія Форпост.pdf, Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Доказ:
Документ
Довідка про працівників відповід-ї кваліфікації_0001.pdf, Документи для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Доказ:
Документ
Витяги про відсутність судимості_0001.pdf, Документи для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Доказ:
Документ
Медичні довідки мед. огляду працівників_0001.pdf, Документи для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Доказ:
Документ
Копії свідоцтв про присвоєння кваліфікації_0001.pdf, Документи для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Доказ:
Документ
Довідки про проходження психіатричного огляду_0001.pdf, Документи для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Доказ:
Документ
Копії наказів пройому на роботу працівників_0001.pdf, Документи для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Доказ:
Документ
Гаран-й лист щодо фахівця з заходів охорони_0001.pdf, Документи для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Доказ:
Документ
Витяг на Нестеренко М.Ю. щодо відсутності судимості_0001.pdf, Документи для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Доказ:
Документ
Довідка Нестеренко М.Ю. проходж.психіатричного огляду_0001.pdf, Документи для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Доказ:
Документ
Мед. довідка Нестеренко М.Ю._0001.pdf, Документи для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Доказ:
Документ
Довідка про наявність чергових пульту спостереження_0001.pdf, Документи для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Доказ:
Документ
Витяг - несудимість на Гуменюк І.В., Куратова Г.К._0001.pdf, Документи для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Доказ:
Документ
Довідки Гуменюк І.В., Куратова Г.К. проходж. псих. оглядів_0001.pdf, Документи для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Доказ:
Документ
Довідки Гуменюк І.В., Куратова Г.К. проходж. псих. оглядів_0001.pdf, Документи для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Доказ:
Документ
Мед. довідка Гуменюк І. В._0001.pdf, Документи для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Доказ:
Документ
Мед. довідка Куратова Г.К._0001.pdf, Документи для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Учасник має досвід виконання аналогічного договору:
Доказ:
Документ
Акти вик. робіт аналогіч. договір_0001.pdf, На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
Доказ:
Документ
Аналогічний договір_0001.pdf, На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
Доказ:
Документ
Додаткова угода №4 до договору №4 22.pdf, На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
Доказ:
Документ
Додаткова угода №1 до договору №4 22.pdf, На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
Доказ:
Документ
Додаткова угода №2 до договору №4 22.pdf, На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
Доказ:
Документ
Додаткова угода №3 до договору №4 22.pdf, На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
Доказ:
Документ
додаткова угода №5 до договору №4 22.pdf, На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
Доказ:
Документ
Довідка про виконання аналогічного договору_0002.pdf, На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
Доказ:
Документ
Лист - відгук щодо послуг охорони_0001.pdf, На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-03-2025, 16:10:26
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:21-03-2025, 16:09:37
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:21-03-2025, 16:09:37
          Тип документа: Критерії оцінки
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії оцінки
            публічнийЕкспортовано:21-03-2025, 16:09:37
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:21-03-2025, 16:09:37
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:21-03-2025, 16:09:37
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:21-03-2025, 16:09:37
                          Електронні тендерні вимоги
                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-03-2025, 13:51:47
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-03-2025, 13:51:47
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-03-2025, 13:51:47
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-03-2025, 13:51:47
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-03-2025, 13:51:47
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-03-2025, 13:51:47
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-03-2025, 13:51:47
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-03-2025, 13:51:47
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-03-2025, 13:51:47
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-03-2025, 13:51:47
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-03-2025, 13:51:47
                          6. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-03-2025, 13:51:47
                          7. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-03-2025, 13:51:47
                          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-03-2025, 13:51:47
                          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-03-2025, 13:51:47
                          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-03-2025, 13:51:47
                          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-03-2025, 13:51:47
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - наявне обладнання та матеріальна-технічна база
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-03-2025, 13:51:47
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу , 1.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для забезпечення надання послуг, відповідно до Переліку з Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», а саме: бронежилети, захисні каски, газові балончики, гумові кийки та наручники одноразового використання, а також ліхтарик, мобільний телефон та радіостанцію: 1.2 Для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної у довідці, учасник повинен надати копії видаткових накладних та/або актів приймання основних засобів та/або договір оренди з наданням документів, що підтверджують право власності орендодавця *Зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен надавати можливість ідентифікувати найменування кожної одиниці обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції. Для підтвердження наявності транспортних засобів груп швидкого реагування, у складі пропозиції учасник повинен надати: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 р.№379); - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (наказ МВС від 18.04.2013 № 375); У разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, додатково надати договір оренди транспортних засобів та/або договір виїзду груп швидкого реагування або договір реагування, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та документи, зазначені вище.
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-03-2025, 13:51:47
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Документи для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: , 2. Документи для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Довідка, за наведеною формою, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником (не менше 15-ти працівників, які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960), та будуть безпосередньо залучені до надання послуг на об’єкті Замовника з наданням на кожного охоронника зазначеного в довідці наступних документів: - копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 3 розряду. - чинні документи, які підтверджують проходження психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин. Документи повинні бути видані не раніше 12 місяців до дати оголошення закупівлі; - чинні документи встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Документи повинні бути видані не раніше 12 місяців до дати оголошення закупівлі; - витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», які свідчать про відсутність судимості та непритягнення до кримінальної відповідальності. 2.1 Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у галузі професійної охоронної діяльності та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів. Мінімальна чисельність таких працівників, в учасника не повинна бути меншою 15 осіб. На підтвердження інформації зазначеної в довідці Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документ на кожного працівника, (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: штатний розпис / наказ / трудовий договір / договір про надання послуг /витяг з ЕТК або трудова книжка). 2.2. У штаті Учасника повинен бути фахівець з організації заходів охорони, який відповідає одному з таких кваліфікаційних рівнів: - вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, СБУ або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони; - вищу освіту і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони; - вищу юридичну освіту і стаж роботи за спеціальністю в суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років. Надати інформаційну довідку про таку особу, документи про працевлаштування на підприємстві Учасника та документи, що підтверджують відповідність такої особи одному з кваліфікаційних рівнів. Додатково, у складі пропозиції на таку особу має бути надано документ, який підтверджує проходження особою психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, які видані не раніше 12 місяців до дати оголошення закупівлі, документ про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи фахівцем з організації заходів охорони (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). 2.3. Надати довідку про наявність не менше 2-ох чергових пульта централізованого спостереження, які здійснюватимуть моніторинг сигналів тривоги, які надходять з об’єктів Замовника. На підтвердження надати: - чинні документи, які підтверджують проходження психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин. Документи повинні бути видані не раніше 12 місяців до дати оголошення закупівлі; - чинні документи встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Документи повинні бути видані не раніше 12 місяців до дати оголошення закупівлі;
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник має досвід виконання аналогічного договору:
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-03-2025, 13:51:47
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: , Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має досвід виконання аналогічного договору: - копія завершеного аналогічного договору з усіма невід’ємними додатками та актами надиних послугам за 2022 або 2023р. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є надання послуг по предмету закупівлі за ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги - лист-відгук від Замовника про співпрацю та якість виконання наданих послуг. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору) з зазначенням за ДК021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги , кількість, рік виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ