Закупівлю оголошено - 20-03-2025, 17:28. Дата останніх змін - 14-04-2025, 14:02

Послуги з обов'язкового аудиту фінансової звітності казенного підприємства "Морська пошуково-рятувальна служба"

Послуги з обов'язкового аудиту фінансової звітності казенного підприємства "Морська пошуково-рятувальна служба"... Державна закупівля - UA-2025-03-20-013639-a Послуги з обов'язкового аудиту фінансової звітності казенного підприємства "Морська пошуково-рятувальна служба" від замовника Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба" від 3/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-20-013639-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-27-019115-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-03-2025, 17:28
по 25-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-03-2025, 17:28
по 28-03-2025, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 25-03-2025, 00:00

Більш детальна інформація (в т.ч. про обсяг, місце та строки надання послуг) зазначена в тендерній документації та додатках до неї.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
120000
120 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:600 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
ЄДРПОУ:38017026 Досьє YouControl
Контактна особа:Поліщук Ірина Олегівна
Телефон:380487744243
E-mail:i.polischuk@sar.gov.ua
Місцезнаходження:
65114, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з обов'язкового аудиту ...
120 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з обов'язкового аудиту фінансової звітності казенного підприємства "Морська пошуково-рятувальна служба"

1
послуга
65114 Україна Одеська область Одеса вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
по 30-05-2025
79210000-9
Бухгалтерські та аудиторські послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АКТИВ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-03-2025 по 05-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Резніченко Наталія
Остаточна пропозиція:
99 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
01-04-2025, 17:33
Період подачі оскарження:
по 07-04-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 31-03-25, 17:24:59
24

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА «АКТИВ" містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. У складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку від 27.03.2025 №МПРС-1 про персонал фірми та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але виявлені наступні невідповідності, а саме: у пункті 1 зазначено диплом юриста СК №37769370 від 24.04.2010, але в складі пропозиції він відсутній; у пункті 9 невірно зазначено ПІБ помічника аудитора; у пункті 11 невірно зазначений номер диплома. Також не зазначено наданий сертифікат консультанта з податків і зборів з правом здійснення консультаційних послуг фізичним і юридичним особам з питань застосування законодавства з податків і зборів серія КП №0233 на Резніченко Н.М. У п.п. 1.2 п. 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що Учаснику необхідно надати довідку за формою, яка наведена вище та яка міститиме інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, їх рівня освіти для надання послуг, що є предметом закупівлі. В документальне підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг за предметом закупівлі, учасник надає скан-копії відповідних документів, що підтверджують кваліфікацію кожної особи зазначеної в довідці, завірених належним чином (копії свідоцтв, сертифікатів, посвідчень тощо). Учасник повинен надати виправлену довідку про персонал фірми та наявність працівників відповідної кваліфікації. 2. У складі тендерної пропозиції відсутня копія довідки, виданої Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, з переліком аудиторів та умовами їх працевлаштування (основне місце роботи/сумісництво). У п.п. 1.3 п. 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що Учасник надає копію довідки, виданої Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, з переліком аудиторів та умовами їх працевлаштування (основне місце роботи/сумісництво). Учасник повинен надати копію довідки, виданої Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, з переліком аудиторів та умовами їх працевлаштування (основне місце роботи/сумісництво). 3. У складі тендерної пропозиції не наданий опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги з реєстрації Статуту. Згідно пункту 5 Додатку 2 тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції Відомостей про Учасника, а саме: - Установчі документів Учасника - юридичної особи: копія статуту підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року, додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи; або інший установчий документ юридичної особи. Учасник повинен надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги з реєстрації Статуту. 4. У відомостях про учасника вих. №МПРС-3 від 27.03.2025 відсутній контактний телефон за п.6 та п.8 та посада за п.8. У п.п. 6 та 8 п. 7 Додатку 2 Тендерної документації передбачено зазначення контактного телефону та посади. Учасник повинен надати виправлені відомості про учасника. 5. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка, яку Учасник повинен надати відповідно до п. 11 Додатку 2 Тендерної документації. У п. 11 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності вимогам замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, учасником надається довідка в довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля. Учасник повинен надати довідку, відповідно до п. 11 Додатку 2 Тендерної документації. 6. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка, яку Учасник повинен надати відповідно до п. 16 Додатку 2 Тендерної документації. У п. 16 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо відсутності обмежень, установлених Законом №2258-VIII для суб’єкта аудиторської діяльності, який надає послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємству, що становлять суспільний інтерес. Учасник повинен надати довідку, відповідно до п. 16 Додатку 2 Тендерної документації. 7. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка, яку Учасник повинен надати відповідно до п. 17 Додатку 2 Тендерної документації. У п. 17 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника що за попередній річний звітний період сума винагороди суб’єктів аудиторської діяльності від кожного з підприємств, що становить суспільний інтерес, яким надавалися послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності протягом цього періоду, не перевищувала 15 відсотків загальної суми доходу від надання аудиторських послуг. Учасник повинен надати довідку, відповідно до п. 17 Додатку 2 Тендерної документації. 8. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка, яку Учасник повинен надати відповідно до п. 19 Додатку 2 Тендерної документації. У п. 19 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника що Суб’єкт аудиторської діяльності, ключовий партнер з аудиту, аудитори, які залучаються до виконання відповідного завдання, незалежні від Замовника. Учасник повинен надати довідку, відповідно до п. 19 Додатку 2 Тендерної документації. 9. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка, яку Учасник повинен надати відповідно до п. 20 Додатку 2 Тендерної документації. У п. 20 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про відсутність обмежень, пов’язаних з тривалістю надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності Замовника. Учасник повинен надати довідку, відповідно до п. 20 Додатку 2 Тендерної документації. Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають завантаження через електронну систему закупівель виправленої довідки про персонал фірми та наявність працівників відповідної кваліфікації, копії довідки, виданої Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, з переліком аудиторів та умовами їх працевлаштування (основне місце роботи/сумісництво), опису реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги з реєстрації Статуту, виправлених відомостей про учасника, довідки, відповідно до п. 11 Додатку 2 Тендерної документації, довідки, відповідно до п. 16 Додатку 2 Тендерної документації, довідки, відповідно до п. 17 Додатку 2 Тендерної документації, довідки, відповідно до п. 19 Додатку 2 Тендерної документації, довідки, відповідно до п. 20 Додатку 2 Тендерної документації. Згідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-04-25, 17:24:59
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-20-013639-a-c1
Номер договору:
Договір №63-В-25
Дата підписання договору:
11-04-2025, 12:00
Строк дії договору:
з 11-04-2025 по 31-12-2025
99 000 UAH
Ціна договору
99 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АКТИВ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
99 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-03-2025, 11:51:07
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Доказ:
Документ
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
1.1.Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (надається на фірмовому бланку Учасника у разі наявності). №___________ від__________ ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг що є предметом закупівлі ТД Для______________________________ (назва предмету закупівлі) __________________(назва Учасника) підтверджує наявність наступних працівників: № ПІБ працівників Посада Інформація про кваліфікацію, рівень освіти, спеціальність, тощо Додатки: на __________ арк. ___________________ _______________ _______________ (Посада) (Підпис) (ПІБ) 1.2. Учаснику необхідно надати довідку за формою, яка наведена вище та яка міститиме інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, їх рівня освіти для надання послуг, що є предметом закупівлі. В документальне підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг за предметом закупівлі, учасник надає скан-копії відповідних документів, що підтверджують кваліфікацію кожної особи зазначеної в довідці, завірених належним чином (копії свідоцтв, сертифікатів, посвідчень тощо). За основним місцем роботи на умовах нормальної тривалості робочого часу не менше 40 годин на тиждень (крім працівників, яким законодавством встановлено скорочену тривалість робочого часу) має працювати не менше п’яти аудиторів, які залучаються до виконання завдань, із загальної чисельності штатних кваліфікованих працівників; - не менше 10 осіб, з яких щонайменше дві особи мають підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 Закону №2258-VIII або скласти іспит за напрямом, зазначеним у пункті 7 частини 2 статті 19 Закону №2258-VIII, або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. 1.3. копію довідки, виданої Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, з переліком аудиторів та умовами їх працевлаштування (основне місце роботи/сумісництво).
Доказ:
Документ
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
2.1 Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента) про виконання аналогічних договорів. ДОВІДКА Про виконання аналогічних договорів Для______________________________ (назва предмету закупівлі)__________________(назва Учасника) підтверджує досвід виконання аналогічних договорів: № Найменування замовника аналогічних договорів, його адреса, код ЄДРПОУ Дата та номер укладання договору Предмет договору Строк дії договору (з…по…) Відомості про виконання договору 2.2 Учаснику необхідно надати довідку за формою, яка наведена вище та яка міститиме інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів* вказаних в довідці (обов’язково зазначити – найменування замовника, предмет договору, номер, дату укладання та строк дії договору). В якості документального підтвердження додати завірені копії зазначених договорів (не менше двох договорів) з документами передбаченими умовами договорів, які підтверджують повне їх виконання (акти приймання-передачі наданих послуг щодо предмету закупівлі тощо). * «Аналогічними» вважатимуться договори надання послуг з аудиту фінансової звітності, послуги за якими надані підприємствам, що становлять суспільний інтерес (не менше двох) за попередні п’ять років.
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-03-2025, 17:29:09
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:20-03-2025, 17:26:06
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:20-03-2025, 17:26:06
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-03-2025, 17:27:10
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-03-2025, 17:27:10
              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-03-2025, 17:27:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-03-2025, 17:27:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-03-2025, 17:27:10
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-03-2025, 17:27:10
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-03-2025, 17:27:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-03-2025, 17:27:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-03-2025, 17:27:10
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-03-2025, 17:27:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-03-2025, 17:27:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-03-2025, 17:27:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-03-2025, 17:27:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-03-2025, 17:27:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-03-2025, 17:27:10
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-03-2025, 17:27:10
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-03-2025, 17:27:10
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з обов'язкового аудиту фінансової звітності казенного підприємства "Морська пошуково-рятувальна служба"
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2.1 Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента) про виконання аналогічних договорів. ДОВІДКА Про виконання аналогічних договорів Для______________________________ (назва предмету закупівлі)__________________(назва Учасника) підтверджує досвід виконання аналогічних договорів: № Найменування замовника аналогічних договорів, його адреса, код ЄДРПОУ Дата та номер укладання договору Предмет договору Строк дії договору (з…по…) Відомості про виконання договору 2.2 Учаснику необхідно надати довідку за формою, яка наведена вище та яка міститиме інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів* вказаних в довідці (обов’язково зазначити – найменування замовника, предмет договору, номер, дату укладання та строк дії договору). В якості документального підтвердження додати завірені копії зазначених договорів (не менше двох договорів) з документами передбаченими умовами договорів, які підтверджують повне їх виконання (акти приймання-передачі наданих послуг щодо предмету закупівлі тощо). * «Аналогічними» вважатимуться договори надання послуг з аудиту фінансової звітності, послуги за якими надані підприємствам, що становлять суспільний інтерес (не менше двох) за попередні п’ять років.
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-03-2025, 17:27:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з обов'язкового аудиту фінансової звітності казенного підприємства "Морська пошуково-рятувальна служба"
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1.Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (надається на фірмовому бланку Учасника у разі наявності). №___________ від__________ ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг що є предметом закупівлі ТД Для______________________________ (назва предмету закупівлі) __________________(назва Учасника) підтверджує наявність наступних працівників: № ПІБ працівників Посада Інформація про кваліфікацію, рівень освіти, спеціальність, тощо Додатки: на __________ арк. ___________________ _______________ _______________ (Посада) (Підпис) (ПІБ) 1.2. Учаснику необхідно надати довідку за формою, яка наведена вище та яка міститиме інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, їх рівня освіти для надання послуг, що є предметом закупівлі. В документальне підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг за предметом закупівлі, учасник надає скан-копії відповідних документів, що підтверджують кваліфікацію кожної особи зазначеної в довідці, завірених належним чином (копії свідоцтв, сертифікатів, посвідчень тощо). За основним місцем роботи на умовах нормальної тривалості робочого часу не менше 40 годин на тиждень (крім працівників, яким законодавством встановлено скорочену тривалість робочого часу) має працювати не менше п’яти аудиторів, які залучаються до виконання завдань, із загальної чисельності штатних кваліфікованих працівників; - не менше 10 осіб, з яких щонайменше дві особи мають підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 Закону №2258-VIII або скласти іспит за напрямом, зазначеним у пункті 7 частини 2 статті 19 Закону №2258-VIII, або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. 1.3. копію довідки, виданої Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, з переліком аудиторів та умовами їх працевлаштування (основне місце роботи/сумісництво).
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-03-2025, 17:27:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ