Період оскарження умов закупівлі - по 25-03-2025, 00:00
Більш детальна інформація (в т.ч. про обсяг, місце та строки надання послуг) зазначена в тендерній документації та додатках до неї.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 120 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба" |
| ЄДРПОУ: | 38017026 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Поліщук Ірина Олегівна |
| Телефон: | 380487744243 |
| E-mail: | i.polischuk@sar.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65114, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА «АКТИВ" містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. У складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку від 27.03.2025 №МПРС-1 про персонал фірми та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але виявлені наступні невідповідності, а саме: у пункті 1 зазначено диплом юриста СК №37769370 від 24.04.2010, але в складі пропозиції він відсутній; у пункті 9 невірно зазначено ПІБ помічника аудитора; у пункті 11 невірно зазначений номер диплома. Також не зазначено наданий сертифікат консультанта з податків і зборів з правом здійснення консультаційних послуг фізичним і юридичним особам з питань застосування законодавства з податків і зборів серія КП №0233 на Резніченко Н.М. У п.п. 1.2 п. 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що Учаснику необхідно надати довідку за формою, яка наведена вище та яка міститиме інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, їх рівня освіти для надання послуг, що є предметом закупівлі. В документальне підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг за предметом закупівлі, учасник надає скан-копії відповідних документів, що підтверджують кваліфікацію кожної особи зазначеної в довідці, завірених належним чином (копії свідоцтв, сертифікатів, посвідчень тощо). Учасник повинен надати виправлену довідку про персонал фірми та наявність працівників відповідної кваліфікації. 2. У складі тендерної пропозиції відсутня копія довідки, виданої Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, з переліком аудиторів та умовами їх працевлаштування (основне місце роботи/сумісництво). У п.п. 1.3 п. 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що Учасник надає копію довідки, виданої Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, з переліком аудиторів та умовами їх працевлаштування (основне місце роботи/сумісництво). Учасник повинен надати копію довідки, виданої Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, з переліком аудиторів та умовами їх працевлаштування (основне місце роботи/сумісництво). 3. У складі тендерної пропозиції не наданий опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги з реєстрації Статуту. Згідно пункту 5 Додатку 2 тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції Відомостей про Учасника, а саме: - Установчі документів Учасника - юридичної особи: копія статуту підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року, додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи; або інший установчий документ юридичної особи. Учасник повинен надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги з реєстрації Статуту. 4. У відомостях про учасника вих. №МПРС-3 від 27.03.2025 відсутній контактний телефон за п.6 та п.8 та посада за п.8. У п.п. 6 та 8 п. 7 Додатку 2 Тендерної документації передбачено зазначення контактного телефону та посади. Учасник повинен надати виправлені відомості про учасника. 5. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка, яку Учасник повинен надати відповідно до п. 11 Додатку 2 Тендерної документації. У п. 11 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності вимогам замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, учасником надається довідка в довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля. Учасник повинен надати довідку, відповідно до п. 11 Додатку 2 Тендерної документації. 6. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка, яку Учасник повинен надати відповідно до п. 16 Додатку 2 Тендерної документації. У п. 16 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо відсутності обмежень, установлених Законом №2258-VIII для суб’єкта аудиторської діяльності, який надає послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємству, що становлять суспільний інтерес. Учасник повинен надати довідку, відповідно до п. 16 Додатку 2 Тендерної документації. 7. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка, яку Учасник повинен надати відповідно до п. 17 Додатку 2 Тендерної документації. У п. 17 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника що за попередній річний звітний період сума винагороди суб’єктів аудиторської діяльності від кожного з підприємств, що становить суспільний інтерес, яким надавалися послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності протягом цього періоду, не перевищувала 15 відсотків загальної суми доходу від надання аудиторських послуг. Учасник повинен надати довідку, відповідно до п. 17 Додатку 2 Тендерної документації. 8. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка, яку Учасник повинен надати відповідно до п. 19 Додатку 2 Тендерної документації. У п. 19 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника що Суб’єкт аудиторської діяльності, ключовий партнер з аудиту, аудитори, які залучаються до виконання відповідного завдання, незалежні від Замовника. Учасник повинен надати довідку, відповідно до п. 19 Додатку 2 Тендерної документації. 9. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка, яку Учасник повинен надати відповідно до п. 20 Додатку 2 Тендерної документації. У п. 20 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про відсутність обмежень, пов’язаних з тривалістю надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності Замовника. Учасник повинен надати довідку, відповідно до п. 20 Додатку 2 Тендерної документації. Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають завантаження через електронну систему закупівель виправленої довідки про персонал фірми та наявність працівників відповідної кваліфікації, копії довідки, виданої Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, з переліком аудиторів та умовами їх працевлаштування (основне місце роботи/сумісництво), опису реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги з реєстрації Статуту, виправлених відомостей про учасника, довідки, відповідно до п. 11 Додатку 2 Тендерної документації, довідки, відповідно до п. 16 Додатку 2 Тендерної документації, довідки, відповідно до п. 17 Додатку 2 Тендерної документації, довідки, відповідно до п. 19 Додатку 2 Тендерної документації, довідки, відповідно до п. 20 Додатку 2 Тендерної документації. Згідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.