Період оскарження умов закупівлі - по 25-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 488 028 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 440,14 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 10 000 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 38461952 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чумак Олексій Олександрович |
| Телефон: | +380612237565 |
| E-mail: | spz.zhkh@zp.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 69126, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а |
5 |
Під час розгляду пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та/або документах наступного змісту: 1. У складі пропозиції Учасника надано документ «11.Додаток 5 (МТБ).pdf», в якому зазначені орендовані транспортні засоби ГАЗ 3307 та ГАЗ 3302, однак в складі тендерної пропозиції відсутні договори, що посвідчують право користування зазначеними транспортними засобами (оренди (лізингу), суборенди, позички, послуг та ін.) та відсутні копії технічних паспортів на ці транспортні засоби. Це не відповідає підпункту 3.1.1. пункту 3.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 9 до тендерної документації, яким передбачено, що «Якщо вказані в таблиці транспортні засоби – не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються завірені копії дійсних та чинних договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, послуг та ін. Якщо термін дії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, послуг є меншими за строк надання послуг, які є предметом закупівлі, Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі до повного виконання обов’язків за договором. Також учасник повинен надати копії технічних паспортів на транспортні засоби, зазначені у довідці про наявність обладнання». У зв’язку з тим, Учаснику потрібно надати договори, що посвідчують право користування транспортними засобами ГАЗ 3307 та ГАЗ 3302, а саме: договори оренди (лізингу) або суборенди або позички або надання послуг та ін. Якщо термін дії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, послуг є меншими за строк надання послуг, які є предметом закупівлі, Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі до повного виконання обов’язків за договором. Також учасник повинен надати копії технічних паспортів на зазначені транспортні засоби. 2. У складі пропозиції Учасника надано документ «8. Додаток 1. Цінова пропозиція.pdf», який включає в себе Калькуляцію витрат. В калькуляції витрат не зазначені витрати пов’язані з послугою демонтажу. Це не відповідає Додатку 3 Технічна специфікація до тендерної документації, в якому останнім абзацом передбачено, що при розрахунку калькуляції відповідно до Настанови, в тендерній пропозиції вартість послуги має включати демонтажні роботи існуючих адресних табличок. У зв’язку з тим, Учасник повинен надати оновлену Калькуляцію витрат, яка передбачає витрати пов’язані з послугою демонтажу.
Під час розгляду пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та/або документах наступного змісту: 1. У складі пропозиції Учасника надано документ «30. Відгук і договір АЛЬФА ГРАФІКИ.pdf», в якому надано аналогічний договір № 0805 від 08.05.2023 р., умовами якого передбачено виготовлення та постачання покажчиків назв вулиць та номерів будівель, однак в договорі відсутні послуги щодо встановлення зазначених покажчиків. Тобто Учасник не підтвердив відповідний досвід надання послуг з встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста. Це не відповідає підпункту 3.3.1. пункту 3.3. «Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 9 до тендерної документації, яким передбачено, що аналогічним вважається договір на надання послуг виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста. У зв’язку з тим, Учаснику потрібно надати аналогічний договір на надання послуг з виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста, а також надати наступні документи: - інформаційну довідку про виконання аналогічного договору згідно Додатку 7 цієї документації; - акт наданих послуг відповідно до наданого договору; - відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника, не більше місячної давнини відносно кінцевого терміну подання тендерних пропозицій; - акт звіряння взаємних розрахунків, підписаний між сторонами відповідно до наданого договору. 2. У складі пропозиції Учасника надано документ «35. Калькуляція.xlsx», в якій не зазначені витрати пов’язані з послугою демонтажу, а також зазначений документ подано у форматі *.xlsx., що не відповідає вимогам тендерної документації. Це не відповідає Додатку 3 Технічна специфікація до тендерної документації, в якому останнім абзацом передбачено, що при розрахунку калькуляції відповідно до Настанови, в тендерній пропозиції вартість послуги має включати демонтажні роботи існуючих адресних табличок, а також не відповідає пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, де зазначено, що «Всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, мають бути у форматі PDF (Portable Document Format)». У зв’язку з тим, Учасник повинен надати оновлені розрахунок ціни та калькуляцію у форматі PDF, які передбачають витрати пов’язані з послугою демонтажу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.