Період оскарження умов закупівлі - по 11-04-2025, 00:00
Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяг згідно Додатку №2 до Тендерної документації
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
| ЄДРПОУ: | 01996711 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Плєшаков Павло |
| Телефон: | 380322368312 |
| E-mail: | tender.lokl@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79010, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7 |
4 |
Відповідно до п.2 розділу 1 Тендерної документації, наявність в учасника працівників , які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, які зазначені у довідці згідно таблиці №2, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами: -сканкопіями документів, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків, який видається в установленому законодавством порядку та який чинний на момент подання документа (на кожного охоронника, який відображений учасником в Довідці) (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які дійсні на дату подання документа; У складі пропозиції Учасник надає документ, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків на працівника: Іванчака Петра Михайловича, однак наданий документ не містить інформації про найменування підприємства, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції сканкопію документа, що підтверджує відсутність в Іванчака Петра Михайловича обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків, який видається в установленому законодавством порядку та який чинний на момент подання документа (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які дійсні на дату подання документа; 2) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1 розділу 1 Тендерної документації, на підтвердження наявності власного транспорту реагування Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність в Учасника у м. Львові транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів транспорту реагування; - фото транспорту реагування з видимістю реєстраційного знаку (номерного знаку) транспортного засобу; - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв. У разі, якщо пульт централізованого спостереження, транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, а залучається на договірних засадах з іншим суб’єктом охоронної діяльності, такий Учасник повинен надати копію відповідного договору, укладеного з іншим суб’єктом охоронної діяльності (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством, та з яким укладено договір реагування у м. Львів) чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі. У складі пропозиції Учасника відсутні у повному обсязі копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів транспорту реагування, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів транспорту реагування, 2) Відповідно до пп.2.1 п.2 розділу 1 Тендерної документації, Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наступними інформацією та документами: Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно наведеної нижче форми таблиці №2. Учасник надає у складі своєї пропозиції довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно наведеної форми, в якій Зазначає інформацію про наступних працівників: Ковалевський Зіновій Степанович та Зубюк Юрій Миколаєвич, однак згідно поданих у складі пропозиції документів, Замовником виявлено невідповідність зазначеної в довідці інформації, оскільки документи, передбачені п.2 розділу 1 Тендерної документації подані на Ковалевського Зеновія Степановича та Зубюка Юрія Миколайовича. Відтак, Учасник неправильно зазначив ім’я Ковалевського Зеновія Степановича та по-батькові Зубюка Юрія Миколайовича у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням правильної інформації про ім’я Ковалевського Зеновія Степановича та по-батькові Зубюка Юрія Миколайовича. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно п. 37 Особливостей Електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, що проводяться замовником без застосування електронного аукціону, розкривається вся інформація (крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей), зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій). Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Відповідно до п. 37 Особливостей Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Відповідно до п.37 Особливостей, Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною визначено тендерну пропозицію, подану учасником - ТОВ "БЕЗПЕЧНИЙ ШЛЯХ "ГРІЗЛІ" (Далі - Учасник). У зв’язку з необхідністю більш детально розглянути тендерну пропозицію вищезазначеного Учасника на відповідність вимогам тендерної документації, виникає необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції.
Відповідно до пп.5 п.7 розділу 3 Тендерної документації, Тендерна пропозиція Учасника повинна містити документ виданий (не раніше березня 2025 року) органом Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. У складі пропозиції Учасника відсутній документ виданий (не раніше березня 2025 року) органом Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції документ виданий (не раніше березня 2025 року) органом Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. 2) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.