Період оскарження умов закупівлі - по 24-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 24 988 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 249,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Водоканал" |
| ЄДРПОУ: | 03327121 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іванов Дмитро Юрійович |
| Телефон: | 380612711207 |
| E-mail: | ivanov.d@vodokanal.zp.ua |
| Місцезнаходження: | 69002, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вул. Святого Миколая, будинок 61 |
8 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінити відкриті торги з особливостями № UA-2025-03-19-010276-a, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 79410000-1 – Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління. Інформаційно-консультаційні послуги за темою: «Зарплата, військовий та кадровий облік – 2025: новації та перспективи», з підстави, що передбачена підпунктом 2 пункту 50 Особливостей через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: у зв’язку з неможливістю усунення порушень, допущених у п.4 Додатку 5 до тендерної документації, а саме: вимога щодо наданням учасником у складі тендерної пропозиції переліку послуг по проведенню незалежної експертної оцінки майна та виготовлення висновку про вартість майна за формою Замовника, зазначеною у Додатку 3 є технічною помилкою, допущеною при складанні тендерної документації, адже у Додатку 3 тендерної документації відсутня відповідна форма та сама вимога суперечить предмету закупівлі - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління. Інформаційно-консультаційні послуги за темою: «Зарплата, військовий та кадровий облік – 2025: новації та перспективи».
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
28-03-2025, 14:39
Період оскарження:
з 28-03-2025, 14:47 по 08-04-2025, 00:00
Документи:
В процесі перевірки тендерної пропозиції виявлені наступні невідповідності: 1. Розділом 3 тендерної документації передбачене надання учасником листа-згоди на обробку персональних даних який повинен бути підписаний особами, персональні дані яких подано у складі тендерної пропозиції учасника. Учасником не було надано відповідного листа-згоди на директора; 2. Додатком 2 до тендерної документації вимагається надання учасником копії раніше виконаного договору на надання інформаційно-консультаційних послуг з усіма додатками, які є невід’ємними частинами, а також копії актів про надання послуг. Учасником не було надано зазначеного договору. Прошу усунути вказані невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.