Період оскарження умов закупівлі - по 27-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 700 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 20 000 UAH |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22800735 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://cherkasyoblenergo.com/ |
| Контактна особа: | Сергій ІГНАТЕНКО |
| Телефон: | +380472395343 |
| E-mail: | s.ihnatenko@cherkasyoblenergo.com |
| Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
6 |
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з навантаженням на уповноважену особу замовника, одночасним розкриттям тендерних пропозицій по декільком процедурам закупівель, та значною кількістю документів у даній закупівлі необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника торгів – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС БЕЗПЕКИ "ЛІДЕР".
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Спостереження за допомогою пульта централізованого спостереження за станом засобів охоронної сигналізації, що встановлені на об’єкті з виїздом наряду реагування при надходженні сигналу «Тривога» (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 79710000-4 Охоронні послуги), в Учасника торгів - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС БЕЗПЕКИ "ЛІДЕР" (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: Відповідно до Розділу 4 Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, Довідка про наявність транспортнихзасобів має містити наступні відомості: -Кількість автомобілів (мінімальна кількість нарядів реагування та автомобілів в м. Черкаси - 5 од., в інших підрозділах по 2 од.); -марки, державні номери (для транспортних засобів); -технічний стан; -інформацію про право власність/оренда тощо. Учасником в складі пропозиції подано Довідка про наявність транспортних засобів.pdf, яка не містить інформації щодо кількості нарядів реагування та автомобілів в м. Черкаси - 5 од., в інших підрозділах по 2 од.) Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до Розділу 4 Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 4.2. Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, а також персоналу мобільних груп, що пройщов фізичну підготовку для надання зазначених послуг. Довідка має містити наступні відомості: № з/п Прізвище ім’я по батько і працівника Посада Досвід роботи Освіта Для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, учасник повинен надати: - копії документів про освіту; - копії трудових книжок працівників або накази/витяги з наказів про прийняття на роботу таких працівників, тощо; - копії документів про проходження працівниками навчання за напрямами: - допуск до роботи на електроустановках до 1000 В; - про навчання з охорони праці; Учасником в складі пропозиції подано Довідка про наявність працівників.pdf, яка містить перелік працівників, при цьому, по окремих з них в складі пропозиції Учасник не подав копії документів про освіту. Також, подано документ Посвідчення навчання охорона праці+протокол.pdf, який містить інформацію щодо навчання з охорони праці лише на директора. Щодо інших працівників зазначених в довідці інформація відсутня. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно Розділу 7 Додатку 4 до тендерної документації І. Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, п. 7.3. Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника. Учасником подано Проект договору Додаток 3 ПД (1).pdf та Проект договору Додаток 3 ПД (1).docx, які не заповнені не в повному обсязі (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції). Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 21.05.2025
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.