Період оскарження умов закупівлі - по 21-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 150 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Тульчинська міська рада |
| ЄДРПОУ: | 04051141 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | ПАДЮК В'ЯЧЕСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
| Телефон: | +380976864932 |
| E-mail: | i0969038330@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 23600, Україна, Вінницька область,місто Тульчин, вулиця Миколи Леонтовича, 1 |
0 |
Доброго вечора. Просимо дозавантажити документи, а саме: -п.3.2. При невідповідності якості, та/або марки (типу, виду) Послуг, та (або) дефектів Послуги, та (або) будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики Послуг - Учасник зобов’язаний усунути за власний рахунок, сплативши всі супутні витрати по заміні Послуг, про що учасником повинен бути складений відповідний гарантійний лист та наданий у складі цінової пропозиції. п.3.3. Технічні, якісні характеристики Послуг за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учасник повинен надати гарантійний лист, щодо застосування заходів із захисту довкілля. 4.11. Довідка у довільній форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.