Період оскарження умов закупівлі - по 17-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 080 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 400 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 25696652 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.mk-oblrada.gov.ua |
| Контактна особа: | Наталія Трушлякова |
| Телефон: | +380684404824 |
| E-mail: | tender_mk@mk-oblrada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ АДМІРАЛЬСЬКА, будинок 22 |
0 |
Учаснику закупівлі UA-2025-03-12-009547-a ФОП Петренко І.М. ЄДРПОУ 3107802398 (далі – Учасник) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей* 1. Перелік невідповідностей, виявлених під час розгляду тендерної пропозиції (далі – ТП): 1.1. Довідка, яку надано на підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям, вих. 13/03/25-01 не містить переліку первинних документів (графа 6), строк дії договору з ТОВ «ВІПМЕДІА», зазначений в довідці, не відповідає зазначеному в договорі, структура довідки не відповідає формі, визначеній умовами тендерної документації замовника. 1.2. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕПу на документі), не містять відмітки про засвідчення копії документа, а саме: слів “Згідно з оригіналом” (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії тощо. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації (далі - ТД), щодо яких виявлені невідповідності: 2.1. Частиною першою «Інформація та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації визначено, що Учасник у складі ТП має надати Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за Формою 1*, складену учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного(их)*, договору(ів) за підписом уповноваженої особи Учасника із зазначенням наступної інформації: - найменування замовника; - предмет договору; - сума та кількісний обсяг договору; - номер та дата договору; - строки виконання договору; - ПІБ особи зі сторони замовника, відповідальної за здійснення закупівлі; - контактний телефон особи зі сторони замовника, відповідальної за здійснення закупівлі. 2.2. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕПу на документі), повинні бути оформлені належним чином, а саме: відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів “Згідно з оригіналом” (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту ”Підпис” на лицьовому боці останнього аркуша копії документа. 3. Повідомляємо про необхідність усунення вищезазначених невідповідностей шляхом: 3.1. Надання уточненої довідки, що надається Учасником на підтвердження кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації. 3.2. Завірення копій документів, наданих у складі ТП, відповідно до вимог тендерної документації. * Відповідно до пункту 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами). Затверджено рішенням уповноваженої особи від 24.03.2025 № УО-24/04-2025
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.