Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 331 695 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 660 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони в Одеській області |
| ЄДРПОУ: | 40108934 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.guard.np.gov.ua |
| Контактна особа: | Віталій Поліщук |
| Телефон: | +380487408108 |
| E-mail: | alexbmw220@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - не надані документи що підтверджують повноваження керівника щодо права підпису тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі, а саме: протокол загальних зборів учасників (засновників)/ єдиного учасника про призначення директора, президента, голови правління тощо або виписка (витяг) із зазначених документів; наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів, чим порушено вимоги підпункту 3 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - не надані документи що підтверджують наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору, чим порушено вимоги підпункту 1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Наданий договір № 0793.24/183 про закупівлю послуг від 28 лютого 2024 року не може бути прийнятий до уваги оскільки наданий документ не завірений Учасником належним чином. Також не надані документи про виконання аналогічного договору (акти та/або накладні тощо). Наданий лист відгук, які видані суб’єктами господарювання (з якими були укладені аналогічні договори) без зазначення ціни (вартості) договору та виданий (датований) раніше ніж дата оприлюднення оголошення про проведення процедури зазначеної закупівлі, розміщеного на вебпорталі Уповноваженого органу. - надана заповнена тендерна пропозиція у формі, наведеній у додатку 1 до тендерної документації не містить повної назви Учасника, чим порушено вимоги підпункту 3.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації та додатку 1 до тендерної документації. - не надана інформаційна довідка, у вигляді довідки-згоди з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, які визначені у додатку 2 до тендерної документації та гарантування їх виконання, чим порушено вимоги підпункту 1 пункту 6 розділу 3 тендерної документації. - не надана довідка в довільній формі, яка містить інформацію про кожного окремого субпідрядника/співвиконавця (із зазначенням повного найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ, інформації про види послуг які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю, інформацію про орієнтовну вартість послуг субпідрядника/співвиконавця у відсотках до ціни тендерної пропозиції) щодо відсутності у таких суб’єктів господарювання підстав, визначених пунктом 47 Особливостей або довідка про незалучення субпідрядників/співвиконавців до надання послуг, чим порушено вимоги підпункту 8 розділу 3 тендерної документації. Керуючись пунктом 43 особливостей, встановлених постановою №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - надати документи що підтверджують повноваження керівника щодо права підпису тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі, а саме: протокол загальних зборів учасників (засновників)/ єдиного учасника про призначення директора, президента, голови правління тощо або виписка (витяг) із зазначених документів; наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів. - надати документи що підтверджують наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору, а саме: - скан-копію або копію, завірену Учасником, договору (за 2023 рік або за 2024 рік), який зазначений в довідці про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, та документи про їх виконання (акти та/або накладні тощо), - оригінали позитивних листів відгуків, які видані суб’єктами господарювання (з якими були укладені аналогічні договори) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Також, вищезазначений лист-відгук має бути виданий (датований) не раніше ніж дата оприлюднення оголошення про проведення процедури зазначеної закупівлі, розміщеного на вебпорталі Уповноваженого органу. - надати заповнену тендерну пропозицію у формі, наведеній у додатку 1 до тендерної документації. - надати інформаційну довідку, у вигляді довідки-згоди з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, які визначені у додатку 2 до тендерної документації та гарантування їх виконання. - надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про кожного окремого субпідрядника/співвиконавця (із зазначенням повного найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ, інформації про види послуг які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю, інформацію про орієнтовну вартість послуг субпідрядника/співвиконавця у відсотках до ціни тендерної пропозиції) щодо відсутності у таких суб’єктів господарювання підстав, визначених пунктом 47 Особливостей або довідку про незалучення субпідрядників/співвиконавців до надання послуг.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.