Період оскарження умов закупівлі - по 14-03-2025, 00:00
Закупівля здійснюється в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття» та за рахунок бюджету зазначеного Проекту. Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р. УВАГА: Закупівля за кошти Гранту Європейського Союзу буде здійснюватися в пільговому режимі міжнародної технічної допомоги без ПДВ на підставі міжнародного договору - Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна, ратифікованої Законом України № 3719-ІХ від 09 травня 2024 року. Предмет закупівлі звільняється від оподаткування ПДВ на підставі п. 197.11 ст. 197 Податкового Кодексу України, в порядку, передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 153. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції- українська Обсяги: Послуга із організації та забезпечення проведення заходу «Спільний тренінг для лікарів з питань діагностики і лікування серцево-судинних захворювань та бойових травм» - 1 послуга (відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі-технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 330 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 650 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01992156 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віра Вакаров |
| Телефон: | +380506408860 |
| E-mail: | zakupkivera@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Капушанська, 22 |
| Донор закупівлі | |
| Найменування: | Програма Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу |
| Місцезнаходження: | 00-926, Республіка Польща, Masovian,Warsaw, 2 Wspólna St., 4 |
| Сайт: | https://www.gov.pl/web/funds-regional-policy |
| Найменування: | Міністр фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща як Орган управління Програми Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу |
| Код за PL-REGON: | 140315583 |
| Контактна особа: | NEXT Польща — Україна 2021-2027 |
| Контактний e-mail: | kancelaria@mfipr.gov.pl |
| Факс: | +48222500130 |
| Телефон: | +48222500130 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Шановний учасник ФОП Закритна Владислава Андріївна (Далі-Учасник) повідомляю про невідповідність вимогам Додатку 1 до тендерної документації, Ідентифікатор закупівлі:UA-2025-03-04-014520-a 1) - Перелік виявлених невідповідностей: Учасником допущено невідповідність у документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію наявності документально підтверженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів) Додатку 1 до тендерної Документації: на підтвердження даної вимоги Учасником подано Довідку №1 від 05.03.2025 «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», згідно пункту №1 довідки, учасником не надано до довідки Договір №27/10/24 від 27.10.2024р., та документи на підтвердження виконання договору; згідно пункту №2 довідки, учасником подано договір, без додатків до договору: не надано Додаток 1 (Специфікація) та Додаток 2 (Технічні вимоги) до Договору №20/11/24 від 20.11.2024р.; згідно пункту №3 довідки, учасником на підтвердження до довідки не надано Договір №19/11/24 від 19.11.2024р., та документи на підтвердження виконання договору. - Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: РОЗДІЛ 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: Кваліфікаційні критерії. Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: Пункт 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Додатку 1 до тендерної документації. 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного** (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), або за формою (наведеною у підпункті 1.1.1. пункту 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Додатку 1 до тендерної документації додатку 1 до тендерної документації кваліфікаційних вимог.) - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: До Довідки №1 від 05.03.2025, на підтвердження пункту №1 довідки, надати Договір №27/10/24 від 27.10.2024р., та копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору або скановану копію з оригінала листа- відгука(ів) про співпрацю та виконання договору. До Довідки №1 від 05.03.2025, на підтвердження пункту №2 довідки, надати додаток 1 (Специфікація) та Додаток 2 (Технічні вимоги) до Договору №20/11/24 від 20.11.2024р. До Довідки №1 від 05.03.2025, на підтвердження пункту №3 довідки, надати Договір №19/11/24 від 19.11.2024р., та копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, або скановану копію з оригінала листа- відгука(ів) про співпрацю та виконання договору. 2) - Перелік виявлених невідповідностей: Учасником допущено невідповідність у документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію на підтвердження фінансової спроможності: Учасником подано з відміткою контролюючого органу про отримання звіту Квитанцію №2. -Державної податкової служби України, на Документ «Податкова декларація платникка єдиного податку – фізичної особи- підприємця (для третьої групи- квартал, місяць). Звітна рік 2024, проте не подано Податкову декларацію платника єдиного податку фізичної особи – підприємця). - Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: РОЗДІЛ 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: Кваліфікаційні критерії. Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: Пункт 1.3. Наявність фінансової спроможності учасника Додатку 1 до тендерної документації. 1.3.1. Обсяг річного доходу учасника повинен бути не меншим, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. На підтвердження фінансового спроможності учасник подає копію фінансової звітності за останній звітний рік, з відміткою контролюючого органу про отримання звіту або квитанцією про відправку електронного звіту. Фізичні особи подають за останній звітний період (повний рік) /попередній рік: - Податкову декларацію платника єдиного податку фізичної особи – підприємця, або податкова декларація про майновий стан і доходи ) за останній звітний період (рік). * Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (фізичною особою -підприємцем) (працює менше року), учасник надає фінансову звітність за період роботи. У разі якщо учасник відповідно до норм законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Обсяг річного доходу учасника повинен бути не меншим, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. На підтвердження фінансового спроможності учасник подає копію фінансової звітності за останній звітний рік. Фізичні особи подають за останній звітний період (повний рік) /попередній рік: - Надати Податкову декларацію платника єдиного податку фізичної особи – підприємця, за останній звітний період (рік). 3) - Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження статуту платника Податків, Учасником не надано документ який підтвержує статус платника ПДВ або платника єдиного податку, або лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів. - Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: РОЗДІЛ 8. Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: Пункт 8.3. Додатку 1 до тендерної документації. - Копія свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість, або копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість) - для учасників-платників ПДВ. - Копія свідоцтва платника єдиного податку, або копія витягу з реєстру платників єдиного податку)- для учасників - платників єдиного податку. У разі, якщо Учасник не є платником ПДВ або платником єдиного податку - надати лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати документ у відповідності до вимог пункту 8.3. РОЗДІЛУ 8, який підтверджує статус платника ПДВ або платника єдиного податку, або лист- пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів: - Копія свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість, або копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість) - для учасників-платників ПДВ. - Копія свідоцтва платника єдиного податку, або копія витягу з реєстру платників єдиного податку)- для учасників - платників єдиного податку. У разі, якщо Учасник не є платником ПДВ або платником єдиного податку - надати лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів. 4) - Перелік виявлених невідповідностей: Учасником допущено невідповідність у документах, що підтверджують відповідність критерію: відсутності підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, Учасником подано Довідку №9 від 05.03.2025р, у якій повідомляє про відсутність підстав, визначених в абзаців чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Абзац чотирнадцятий пункту 47 – не чинний. Абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024} - Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: РОЗДІЛ 8. Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: Пункт 8.6. Учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, щоб призвели до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було протягом трьох років, або довідка з інформацією про те, шо він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на підстави для відмови в участі у відкритих торгах, для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести що він вжив заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати довідку у відповідності до пункту 8.6. РОЗДІЛУ 8 Додатку 1 до тендерної документації , визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей. 5) - Перелік виявлених невідповідностей: Учасником допущено невідповідність у документах, на підтвердження відсутності критеріям виключення і відбору, Учасником подано Декларацію доброчесності за критеріями виключення і відбору * (Додаток №6), але на ст. 4 не заповнено інформацію розділу: II – СИТУАЦІЇ ВИКЛЮЧЕННЯ, ЩО СТОСУЮТЬСЯ ФІЗИЧНИХ АБО ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ЯКІ МАЮТЬ ПОВНОВАЖЕННЯ НА ПРЕДСТАВНИЦТВО, ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ АБО КОНТРОЛЬ НАД ЮРИДИЧНОЮ ОСОБОЮ, А ТАКОЖ КІНЦЕВИХ БЕНЕФІЦІАРІВ. - Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: РОЗДІЛ 7. Декларація доброчесності за критеріями виключення і відбору * (Додаток №6): Інформація про відповідність критеріям виключення і відбору, у вигляді заповненої форми Декларації доброчесності за критеріями виключення і відбору * (Додаток № 6), подається усіма учасниками процедури, юридичними особами та фізичними особами підприємцями. У разі участі у тендері об’єднання учасників, Декларація доброчесності подається кожним учасником такого об’єднання. С. 18 Додатку ІІІ до Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна, ратифікованої Законом України № 3719-ІХ від 09 травня 2024 року: «18.4. Під час отримання заявок на участь або тендерних пропозицій замовник повинен прийняти декларацію доброчесності, в якій зазначається, що кандидат або учасник процедури закупівлі відповідає критеріям відбору. Одержувач гранту (Замовник згідно процедури, прим.) може попросити учасників процедури закупівлі та кандидатів у будь-який момент протягом процедури подати оновлену декларацію чи всі або частину супровідних документів, якщо це необхідно для забезпечення належного проведення процедури. Одержувач гранту (Замовник згідно процедури, прим.) повинен вимагати від кандидатів або переможців процедури закупівлі подати актуальні супровідні документи, за винятком випадків, коли він уже отримав їх для цілей іншої процедури та за умови, що документи досі актуальні або він може безкоштовно отримати до них доступ у національній базі даних.» *Додаток 6 до тендерної документації –подано окремим файлом. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати заповнену Декларацію доброчесності за критеріями виключення і відбору * (Додаток №6), із заповненим розділом: II – Ситуації виключення, що стосуються фізичних або юридичних осіб, які мають повноваження на представництво, прийняття рішень або контроль над юридичною особою, а також кінцевих бенефіціарів.(Обрати один із варіантів: ТАК/НІ/НС). Примітка: Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику у строк (протягом 24 годин), визначений Особливостями надати документи, що відповідають вимогам Тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.