Період оскарження умов закупівлі - по 09-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 381 888,89 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 909,44 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" |
| ЄДРПОУ: | 02568182 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrcsm.kiev.ua |
| Контактна особа: | Томашевська Лана Петрівна |
| Телефон: | 380445265243 |
| E-mail: | lana@ukrcsm.kiev.ua |
| Місцезнаходження: | 03143, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕТРОЛОГІЧНА, будинок 4 |
0 |
Протокол № 3-23/288 уповноваженої особи ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» м. Київ 13.03.2025 р. Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки фінансової звітності за 2024 рік) 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-03-04-014241-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Перелік виявлених невідповідностей: 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до вимог п. 10.1. Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник має надати: 10.1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації вважається договір на надання послуг, аналогічного предмету закупівлі, що належить до коду ДК 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги 10.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі. 10.1.3. копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (стосується наданого договору). Учасником на виконання вищезазначеної вимоги в складі своєї пропозиції надано документи: - 18_Довідка про наявність досвіду.pdf - 19_Договір.Акт.Відкуг_АТ НАЕК ЕНЕРГОАТОМ.pdf - 20_Договір.Акт.Відгук_АТ Укргазвидобування.pdf Надання вищезазначених документів не може вважатись виконанням вимог п 10.1 Додатку 1 до Тендерної документації. Надані документи не підтверджують виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Так, в договорі з АТ НАЕК ЕНЕРГОАТОМ № 32-015-01-23-01764 від 12.09.2023 р на загальну суму 10 320 000,00 грн, актами приймання-передачі наданих послуг підтверджене часткове виконання послуг на суму 5 160 000,00 грн, також календарним планом до цього договору встановлено термін приймання-передачі наданих послуг до 30.05.2025 р. Відповідно, в договорі з АТ Укргазвидобування № УГВ442/42-23 від 31.08.2023 р. на загальну суму 4 290 000,00 грн, актами приймання-передачі робіт підтверджене часткове виконання на суму 2 145 000,00 грн, також договір ще є чинним, оскільки діє до 14.03.2025 р. Замовник вимагає виправити вищезазначену невідповідність. 2. Відповідно до вимог п. 9. Додатку 1 до Тендерної документації Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданий або сформований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. На виконання вищезазначеної вимоги Учасник надав документ 17_Витяг ЄДР від 21.02.2025.pdf, який сформований 21.02.2025 р. Таким чином, Замовник повинен надати Учаснику 24 години на усунення зазначеної невідповідності. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 Замовник вимагає від учасника усунути зазначені вище невідповідності згідно з нормами законодавства України. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Лана ТОМАШЕВСЬКА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.