Закупівлю оголошено - 04-03-2025, 17:54. Дата останніх змін - 07-04-2025, 12:02

79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки фінансової звітності за 2024 рік)

79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки фінансової звітності за 2024 рік)... Державна закупівля - UA-2025-03-04-014241-a 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки фінансової звітності за 2024 рік) від замовника ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" від 3/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-04-014241-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-04-016700-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-03-2025, 17:54
по 09-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-03-2025, 17:54
по 12-03-2025, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 09-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
381888.89
381 888,89 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 909,44 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"
ЄДРПОУ:02568182 Досьє YouControl
Сайт:http://www.ukrcsm.kiev.ua
Контактна особа:Томашевська Лана Петрівна
Телефон:380445265243
E-mail:lana@ukrcsm.kiev.ua
Місцезнаходження:
03143, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕТРОЛОГІЧНА, будинок 4
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
79210000-9 Бухгалтерські та ау ...
381 888,89 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки фінансової звітності за 2024 рік)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 25-04-2025
79210000-9
Бухгалтерські та аудиторські послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 12-03-2025 по 20-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ Л. ПЕРВОМАЙСЬКОГО, будинок 7, 01133, Ольга Богданова
Остаточна пропозиція:
230 000 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-03-2025, 15:26
Період подачі оскарження:
по 20-03-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 13-03-25, 15:19:55
24

Протокол № 3-23/288 уповноваженої особи ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» м. Київ 13.03.2025 р. Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки фінансової звітності за 2024 рік) 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-03-04-014241-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Перелік виявлених невідповідностей: 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до вимог п. 10.1. Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник має надати: 10.1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації вважається договір на надання послуг, аналогічного предмету закупівлі, що належить до коду ДК 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги 10.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі. 10.1.3. копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (стосується наданого договору). Учасником на виконання вищезазначеної вимоги в складі своєї пропозиції надано документи: - 18_Довідка про наявність досвіду.pdf - 19_Договір.Акт.Відкуг_АТ НАЕК ЕНЕРГОАТОМ.pdf - 20_Договір.Акт.Відгук_АТ Укргазвидобування.pdf Надання вищезазначених документів не може вважатись виконанням вимог п 10.1 Додатку 1 до Тендерної документації. Надані документи не підтверджують виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Так, в договорі з АТ НАЕК ЕНЕРГОАТОМ № 32-015-01-23-01764 від 12.09.2023 р на загальну суму 10 320 000,00 грн, актами приймання-передачі наданих послуг підтверджене часткове виконання послуг на суму 5 160 000,00 грн, також календарним планом до цього договору встановлено термін приймання-передачі наданих послуг до 30.05.2025 р. Відповідно, в договорі з АТ Укргазвидобування № УГВ442/42-23 від 31.08.2023 р. на загальну суму 4 290 000,00 грн, актами приймання-передачі робіт підтверджене часткове виконання на суму 2 145 000,00 грн, також договір ще є чинним, оскільки діє до 14.03.2025 р. Замовник вимагає виправити вищезазначену невідповідність. 2. Відповідно до вимог п. 9. Додатку 1 до Тендерної документації Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданий або сформований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. На виконання вищезазначеної вимоги Учасник надав документ 17_Витяг ЄДР від 21.02.2025.pdf, який сформований 21.02.2025 р. Таким чином, Замовник повинен надати Учаснику 24 години на усунення зазначеної невідповідності. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 Замовник вимагає від учасника усунути зазначені вище невідповідності згідно з нормами законодавства України. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Лана ТОМАШЕВСЬКА

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14-03-25, 15:19:55
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-04-014241-a-b1
Номер договору:
03-16/181
Дата підписання договору:
07-04-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 07-04-2025 по 30-06-2025
276 000 UAH
Ціна договору
230 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
230 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
12-03-2025, 14:26:44
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для надання послуг, визначених у технічних вимогах
Доказ:
Документ
21_Довідка про працівників.pdf, Довідку в довільній формі з інформацією про наявність у складі аудиторської фірми не менш 100 працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір з обов’язковим зазначенням переліку працівників, їх ПІБ, посади та стажу (досвіду) роботи (за формою наведеною нижче); на підтвердження вказаної інформації Учасник надає: звіт з праці (форма №1-ПВ «Звіт з праці» (квартальна)) за останній звітний період з відміткою органів статистики або сторінки трудової книжки (перша сторінка та сторінка з відміткою про прийняття на роботу до Учасника) по кожному з перелічених працівників
Доказ:
Документ
22_Звіт 1-ПВ 4 кв 2024 + Квитанція №2.pdf, Довідку в довільній формі з інформацією про наявність у складі аудиторської фірми не менш 100 працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір з обов’язковим зазначенням переліку працівників, їх ПІБ, посади та стажу (досвіду) роботи (за формою наведеною нижче); на підтвердження вказаної інформації Учасник надає: звіт з праці (форма №1-ПВ «Звіт з праці» (квартальна)) за останній звітний період з відміткою органів статистики або сторінки трудової книжки (перша сторінка та сторінка з відміткою про прийняття на роботу до Учасника) по кожному з перелічених працівників
Доказ:
Документ
23_Довідка ОСНАД про аудиторів від 06.03.25.pdf, Довідку в довільній формі з інформацією про наявність у складі аудиторської фірми не менш 100 працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір з обов’язковим зазначенням переліку працівників, їх ПІБ, посади та стажу (досвіду) роботи (за формою наведеною нижче); на підтвердження вказаної інформації Учасник надає: звіт з праці (форма №1-ПВ «Звіт з праці» (квартальна)) за останній звітний період з відміткою органів статистики або сторінки трудової книжки (перша сторінка та сторінка з відміткою про прийняття на роботу до Учасника) по кожному з перелічених працівників
Доказ:
Документ
24_Сертифікати АССА.pdf, Довідку в довільній формі з інформацією про наявність у складі аудиторської фірми не менш 100 працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір з обов’язковим зазначенням переліку працівників, їх ПІБ, посади та стажу (досвіду) роботи (за формою наведеною нижче); на підтвердження вказаної інформації Учасник надає: звіт з праці (форма №1-ПВ «Звіт з праці» (квартальна)) за останній звітний період з відміткою органів статистики або сторінки трудової книжки (перша сторінка та сторінка з відміткою про прийняття на роботу до Учасника) по кожному з перелічених працівників
Доказ:
Документ
36_Довідка про працівників аудитори в Реєстрі.pdf, Довідку в довільній формі з інформацією про наявність у складі аудиторської фірми не менш 100 працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір з обов’язковим зазначенням переліку працівників, їх ПІБ, посади та стажу (досвіду) роботи (за формою наведеною нижче); на підтвердження вказаної інформації Учасник надає: звіт з праці (форма №1-ПВ «Звіт з праці» (квартальна)) за останній звітний період з відміткою органів статистики або сторінки трудової книжки (перша сторінка та сторінка з відміткою про прийняття на роботу до Учасника) по кожному з перелічених працівників
Доказ:
Документ
37_Довідка про працівників АССА.pdf, Довідку в довільній формі з інформацією про наявність у складі аудиторської фірми не менш 100 працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір з обов’язковим зазначенням переліку працівників, їх ПІБ, посади та стажу (досвіду) роботи (за формою наведеною нижче); на підтвердження вказаної інформації Учасник надає: звіт з праці (форма №1-ПВ «Звіт з праці» (квартальна)) за останній звітний період з відміткою органів статистики або сторінки трудової книжки (перша сторінка та сторінка з відміткою про прийняття на роботу до Учасника) по кожному з перелічених працівників
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
18_Довідка про наявність досвіду.pdf, На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації вважається договір надання послуг аналогічних предмету закупівлі, що належить до коду ДК 021:2015: 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги Не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі. Копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (стосується наданого договору)
Доказ:
Документ
19_Договір, Акт, Відгук_АТ НАЕК ЕНЕРГОАТОМ.pdf, На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації вважається договір надання послуг аналогічних предмету закупівлі, що належить до коду ДК 021:2015: 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги Не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі. Копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (стосується наданого договору)
Доказ:
Документ
20_Договір, Акт, Відгук_АТ Укргазвидобування.pdf, На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації вважається договір надання послуг аналогічних предмету закупівлі, що належить до коду ДК 021:2015: 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги Не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі. Копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (стосується наданого договору)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено04-03-2025, 17:54:56
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 13:09:09
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічний Видалено04-03-2025, 17:54:23
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-03-2025, 17:54:23
        Тендерна документація
        публічний Видалено04-03-2025, 17:54:23
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-03-2025, 17:54:23
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-03-2025, 17:54:23
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-03-2025, 17:54:23
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 13:08:00
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 13:07:59
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 13:08:00
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 13:08:01
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:54:23
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:54:23
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:54:23
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:54:23
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:54:23
          3. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:54:23
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:54:23
          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:54:23
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:54:23
          5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:54:23
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:54:23
          6. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:54:23
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:54:23
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:54:23
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:54:23
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:54:23
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:54:23
          1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки фінансової звітності за 2024 рік)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для надання послуг, визначених у технічних вимогах
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:54:23
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідку в довільній формі з інформацією про наявність у складі аудиторської фірми не менш 100 працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір з обов’язковим зазначенням переліку працівників, їх ПІБ, посади та стажу (досвіду) роботи (за формою наведеною нижче); на підтвердження вказаної інформації Учасник надає: звіт з праці (форма №1-ПВ «Звіт з праці» (квартальна)) за останній звітний період з відміткою органів статистики або сторінки трудової книжки (перша сторінка та сторінка з відміткою про прийняття на роботу до Учасника) по кожному з перелічених працівників
          2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки фінансової звітності за 2024 рік)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-03-2025, 17:54:23
          Способи підтвердження:
          Документ
          На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації вважається договір надання послуг аналогічних предмету закупівлі, що належить до коду ДК 021:2015: 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги Не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі. Копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (стосується наданого договору)
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ