Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 930 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 79 300 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 200 000 UAH |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 32984271 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://ecu.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Андрій Константінов |
| Телефон: | +380503671552 |
| E-mail: | andrii.konstantinov@ecu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Іллінська, будинок 8 |
1 |
Враховуючи виявлені невідповідності в ході аналізу та перевірки інформації та документів, що подані в складі тендерної пропозиції Учасником виникла необхідність звернення до Учасника з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ "Ернст енд Янг Аудиторські послуги" (далі – Учасник), що подані до процедури закупівлі – Відкриті торги з особливостями " Послуги з аудиту першої окремої та консолідованої фінансової звітності, підготовленої відповідно до МСФЗ за 2023 та 2024 роки (79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги): 1) Посилання на вимоги тендерної документації (ТД) відповідно до Додатку № 1 які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції: 1. Підпункт 2.1. пункту 2 Розділу 1: Довідка складена у вигляді таблиці 1, про наявність працівників відповідної кваліфікації, не менше ніж 150 (сто п’ятдесят) працівників, які мають необхідні знання та безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг, з яких не менше 15 (п’ятнадцяти) аудиторів, включені до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності у розділ «АУДИТОРИ» та не менше ніж 15 (п’ятнадцяти) працівників, які є членами однієї з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА) або Федерації Дипломованих Бухгалтерів США (СРА) або Американського інституту сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА) або Інституту присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ІСАЕW); 2. Підпункт 2.1.1. пункту 2 Розділу 1: До довідки додати документ на кожного працівника (має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника) зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником / субпідрядником / співвиконавцем. Допустимі документи на підтвердження включають: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ; 3. Підпункт 2.1.2. пункту 2 Розділу 1: До довідки додати копії сертифікатів працівників, які є членами однієї з таких міжнародних організацій: АССА / СРА / АІСРА / ІСАЕW; 4. Підпункт 2.2. пункту 2 Розділу 1: Сканкопію свідоцтва або копію рішення/наказу про проходження перевірки з контролю якості, виданого Державною установою «Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю» (ОСНАД); 5. Підпункт 2.3. пункту 2 Розділу 1: Витяг або інший документ, виданий Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю або отриманий за допомогою електронних інтерфейсів Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, про те, що Учасник включений до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності у розділ «Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес»; 6. Підпункт 3.1.1. пункту 3 Розділу 1: До довідки додати не менше однієї копії аналогічного договору в повному обсязі (з усіма додатками до нього) та документами на підтвердження його виконання (акти наданих послуг / інші документи) або не менше однієї копії позитивного листа-відгуку від Контрагента (Замовника) про виконаний договір із зазначенням інформації про номер та дату договору, предмета договору; 7. Підпункт 3.2.1. пункту 3 Розділу 1: До довідки додати не менше однієї копії звіту незалежних аудиторів (аудиторський висновок) про аудит річної окремої та/або консолідованої фінансової звітності; 8. Підпункт 4.1.1. пункту 4 Розділу 1: До довідки додати копію затвердженої фінансової звітності за 2023 та 2024 роки; 9. Підпункт 4.3. пункту 4 Розділу 1: Скан-копію договору страхування відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності перед третіми особами (щодо відшкодування можливих збитків у зв'язку із провадженням професійної діяльності на суму не менш як 50 млн. гривень) або сертифікат (зведені дані) про договір страхування, який підтверджує наявність в учасника відповідного договору страхування відповідальності перед третіми особами. При цьому договір страхування повинен діяти протягом усього періоду надання аудиторських послуг (надати копію такого договору та/або сертифікату); 10. Пункт 2 Розділу 3: Надається лише у разі, якщо тендерна пропозиція подається не керівником / підписантом Учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, Учасник надає довіреність або доручення про такі повноваження на таку особу; 11. Підпункт 8.1. пункту 8 Розділу 3: Учасник зобов’язаний надати скан-копію статуту (остання редакція) у повному обсязі зі змінами (у разі наявності таких змін); 12. Підпункт 8.2. пункту 8 Розділу 3: Скан-копія виписки/витягу з протоколу рішення загальних зборів Учасника, щодо обрання керівника юридичної особи; 13. Підпункт 8.3. пункту 8 Розділу 3: Скан-копія наказу про призначення керівника юридичної особи; 14. Підпункт 8.4. пункту 8 Розділу 3: Учасник зобов’язаний надати графічну структура власності компанії учасника до кінцевого бенефіціарного власника (від 10% та більше), із зазначенням частки володіння за підписом керівника компанії/комплаєнс-офіцера або іншої уповноваженої особи та датою підписання; 15. Підпункт 8.6. пункту 8 Розділу 3: Скан-копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість (ПДВ). 2) Виявлені невідповідності: 1. Учасником надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі – Довідка) у кількості 162 особи, яка не відповідає вимоги зазначеної у підпункті 2.1. пункту 2 Розділу 1, у тому числі: 1.1. Співробітник Сельський Валерій Васильович (№ 12 у Довідці) не є аудитором згідно «РЕЄСТРУ АУДИТОРІВ ТА СУБ’ЄКТІВ АУДИТОРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»; 1.2. В Довідці присутні співробітники по яких відсутнє документальне підтвердження можливості використання праці цих працівників з надання аудиторських послуг через: - Вархоляк Богдан Федорович (Молодший експерт з аудиту) - №35 у Довідці – відсутня документальна інформація про зарахування працівника у штат співробітників Учасника; - Горбик Артем Євгенович (Провідний експерт з аудиту) - №48 у Довідці – надано довідку Пенсійного фонду України про трудовий та страховий стаж особи, що не може вважатися підтвердженням про зарахування працівника у штат співробітників Учасника; - Любчик Олексій Юрійович (Старший експерт з аудиту) - №89 у Довідці – згідно відомості Пенсійного фонду України працівник обліковується у штаті ТОВ "Ернст енд Янг Аудиторські послуги", проте наразі проходить військову службу в Національній Гвардії України, що не може вважатися безпосереднім залученням до надання аудиторських послуг; - Яремик Марія Мирославівна (Старший експерт з аудиту) - №161 у Довідці - відсутня документальна інформація про зарахування працівника у штат співробітників Учасника. 1.3. У Довідці займана посада співробітника не співпадає із займаною посадою у документах, наданих на підтвердження зарахування працівника у штат Учасника: - Влас Олег Максимович (молодший експерт з аудиту) - №39 у Довідці; - Козар Дар’я Сергіївна (молодший експерт з аудиту) - №71 у Довідці; - Третяк Валерія Сергіївна (молодший експерт з аудиту) - №144 у Довідці. 1.4. У Довідці особисті дані співробітників на співпадають із документами, наданими на підтвердження можливості залучення цих співробітника до надання аудиторських послуг: - Клок Олена – Маргарита Ростиславівна - №67 у Довідці. 2. Надані скани (файли) не є документами. Відсутнє засвідчення документів належним чином («Згідно з оригіналом», підпис уповноваженого представника Учасника, дата); 3. Надані скани (файли) не є документами. Відсутнє засвідчення документів належним чином («Згідно з оригіналом», підпис уповноваженого представника Учасника, дата). Відсутній автентичний переклад документів який надається разом із копією документу викладеним іншими мовами, відповідно до пункту 10 Розділу 3 Додатку № 1 до ТД; 4. Наданий скан (файл) не є документом. Відсутнє засвідчення документу належним чином («Згідно з оригіналом», підпис уповноваженого представника Учасника, дата); 5. Наданий скан (файл) не є документом. Відсутнє засвідчення документу належним чином («Згідно з оригіналом», підпис уповноваженого представника Учасника, дата); 6. Надані скани (файли) не є документами. Договір та акт приймання-передачі наданих послуг має бути надані в формі «Електронного документа» з реквізитами електронного підпису та електронної печатки сторін за договором); 7. Наданий скан (файл) не є документом. Відсутнє засвідчення документу належним чином («Згідно з оригіналом», підпис уповноваженого представника Учасника, дата). Відсутній автентичний переклад документу який надається разом із копією документу викладеним іншими мовами, відповідно до пункту 10 Розділу 3 Додатку № 1 до ТД; 8. Надані скани (файли) не є документами. Відсутнє засвідчення документів належним чином («Згідно з оригіналом», підпис уповноваженого представника Учасника, дата). Відсутня затверджена фінансова звітність за 2023 рік. Фінансова звітність за 2024 рік має бути надано в формі «Електронного документа» з реквізитами електронного підпису та / або електронної печатки); 9. Наданий скан (файл) не є документом. Відсутнє засвідчення документу належним чином («Згідно з оригіналом», підпис уповноваженого представника Учасника, дата); 10. Наданий скан (файл) не є документом. Відсутнє засвідчення документу належним чином («Згідно з оригіналом», підпис уповноваженого представника Учасника, дата); 11. Наданий скан (файл) не є документом. Відсутнє засвідчення документу належним чином («Згідно з оригіналом», підпис уповноваженого представника Учасника, дата) 12. Наданий скан (файл) не є документом. Відсутнє засвідчення документу належним чином («Згідно з оригіналом», підпис уповноваженого представника Учасника, дата); 13. Наданий скан (файл) не є документом. Відсутнє засвідчення документу належним чином («Згідно з оригіналом», підпис уповноваженого представника Учасника, дата); 14. Документ не відповідає вимоги до підпункт 8.4. пункту 8 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД. Відсутня дата підписання; 15. Наданий скан (файл) не є документом. Відсутнє засвідчення документу належним чином («Згідно з оригіналом», підпис уповноваженого представника Учасника, дата). 3) Вимоги щодо усунення невідповідностей: 1. Надати оновлену довідку відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 2. Надати документи відповідно до підпункту 2.1.1. пункту 2 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 3. Надати документи (копії сертифікатів працівників разом з їх автентичним перекладом) відповідно до підпункту 2.1.2. пункту 2 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 4. Надати документ (Сканкопію свідоцтва або копію рішення/наказу ОСНАД) відповідно до підпункт 2.2. пункту 2 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 5. Надати документ (Витяг або інший документ, виданий ОСНАД) відповідно до підпункт 2.3. пункту 2 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 6. Надати документи (Договір та Акт) у формі електронних документів відповідно до підпункту 3.1.1. пункту 3 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 7. Надати документ (копію звіту незалежних аудиторів (аудиторський висновок) про аудит річної окремої та/або консолідованої фінансової звітності разом з їх автентичним перекладом) відповідно до підпункту 3.2.1. пункту 3 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 8. Надати документи (копію затвердженої фінансової звітності за 2023 та 2024 роки) відповідно до підпункту 4.1.1. пункту 4 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 9. Надати документ (скан-копію договору) відповідно до підпункт 4.3. пункту 4 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 10. Надати документ (Довіреність) відповідно до пункту 2 Розділу 3 Додатку № 1 до ТД; 11. Надати документ (скан-копію статуту) відповідно до підпункт 8.1. пункту 8 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 12. Надати документ (рішення загальних зборів Учасника) відповідно до підпункт 8.2. пункту 8 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 13. Надати документ (скан-копію наказу про призначення керівника) відповідно до підпункт 8.3. пункту 8 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 14. Надати оновлений документ (графічну структуру власності) відповідно до підпункт 8.4. пункту 8 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД; 15. Надати документ (скан-копію витягу з реєстру платників ПДВ) відповідно до підпункт 8.6. пункту 8 Розділу 1 Додатку № 1 до ТД. Прохання усунути зазначені невідповідності протягом 24 годин з моменту отримання цієї вимоги.
У зв’язку із тим, що є необхідність перевірки отриманої інформації та документів від Учасника на вимогу про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА" (далі – Учасник), що подані до процедури закупівлі – Відкриті торги з особливостями " Послуги з аудиту першої окремої та консолідованої фінансової звітності, підготовленої відповідно до МСФЗ за 2023 та 2024 роки (79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги): 1) Посилання на вимоги тендерної документації (ТД) відповідно до Додатку № 1: Підпункт 2.1 пункту 2 Розділу 1: Учасник зобов’язаний надати Довідку складена у вигляді таблиці 1, про наявність працівників відповідної кваліфікації, не менше ніж 150 (сто п’ятдесят) працівників, які мають необхідні знання та безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг, з яких не менше 15 (п’ятнадцяти) аудиторів, включені до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності у розділ «АУДИТОРИ» та не менше ніж 15 (п’ятнадцяти) працівників, які є членами однієї з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА) або Федерації Дипломованих Бухгалтерів США (СРА) або Американського інституту сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА) або Інституту присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ІСАЕW). До довідки додати документ на кожного працівника (має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника) зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником / субпідрядником / співвиконавцем. Допустимі документи на підтвердження включають: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ. До довідки додати копії сертифікатів працівників, які є членами однієї з таких міжнародних організацій: АССА / СРА / АІСРА / ІСАЕW. 2) Виявлені невідповідності: Учасником надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Вих. № 04/03/25-02 від 04.03.2025) яка за формою не відповідає таблиці 1 Додатку № 1 до ТД. В зазначеному переліку працівників (у кількості 153 осіб) присутні особи які безпосередньо не залучені до надання аудиторських послуг. Такими особами є працівники на посадах: - керівник департаменту управління персоналом – 1 особа, - діловод – 1 особа, - редактор-перекладач – 2 особи, - нспектор з кадрів – 1 особа, - офіс-адміністратор – 2 особи, - менеджер з підбору персоналу – 1 особа, - помічник юриста департаменту аудиту з фінансового моніторингу – 1 особа. Відповідно чисельність працівників які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг становить 144 особ, що не відповідає вимоги. 3) Вимоги щодо усунення невідповідностей: Надати оновлену довідку щодо до підпункту 2.1 пункту 2 Розділу Додатку № 1 до ТД.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.