Період оскарження умов закупівлі - по 22-02-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 3 495 840 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 479,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 104 875 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дар'я Даниленко |
| Телефон: | +380633970471 |
| E-mail: | danylenko.czo@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
| Замовник(и): | МІСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "ДНІПРОВСЬКА ДИТЯЧА МУЗИЧНА ШКОЛА № 15 "ДИТЯЧА МУЗИЧНА АКАДЕМІЯ ІМЕНІ МИКОЛИ РІЗОЛЯ" КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЛІЦЕЙ МИТНО-ПОДАТКОВОЇ СПРАВИ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ПРИ УНІВЕРСИТЕТІ МИТНОЇ СПРАВИ ТА ФІНАНСІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Комунальний заклад культури "Дніпровські міські публічні бібліотеки" Дніпровської міської ради Дніпровська гімназія №147 імені В'ячеслава Чорновола дніпровської міської ради ДНІПРОВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 139 ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
10-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 30-05-2025, 13:19 по 10-06-2025, 00:00
Документи:
Рішення уповноваженої особи щодо продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника №34 від 09.05.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) Кількість: 43 698 людино/годин Строк надання послуг: з 9:00 год. 03.03.2025 до 24:00 год. 31.12.2025 року Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 14.02.2025 року, UA-2025-02-14-012010-a 3. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 25.02.2025 13:28 до 25.02.2025 13:51. 4. Учасник, строк розгляду тендерної пропозиції якого подовжено до двадцяти робочих днів: Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ" Код ЄДРПОУ: 45193186 Місцезнаходження: Україна, 02002, місто Київ, вул.Микільсько-Слобідська, будинок 2-Б, приміщення 263Б Ціна пропозиції: 2 884 068 грн Дата прийняття рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника до двадцяти робочих днів – 09.05.2025 року. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Згідно з пунктом 41 Особливостей строк розгляду не повинен перевищувати п’яти робочих днів, але при необхідності такий строк може бути продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність ретельно розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника по закупівлі UA-2025-02-14-012010-a є необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Рішення уповноваженої особи щодо продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника №16 від 04.03.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) Кількість: 43 698 людино/годин Строк надання послуг: з 9:00 год. 03.03.2025 до 24:00 год. 31.12.2025 року Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 14.02.2025 року, UA-2025-02-14-012010-a 3. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 25.02.2025 13:28 до 25.02.2025 13:51. 4. Учасник, строк розгляду тендерної пропозиції якого подовжено до двадцяти робочих днів: Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ" Код ЄДРПОУ: 45193186 Місцезнаходження: Україна, 02002, місто Київ, вул.Микільсько-Слобідська, будинок 2-Б, приміщення 263Б Ціна пропозиції: 2 884 068 грн Дата прийняття рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника до двадцяти робочих днів – 04.03.2025 року. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Згідно з пунктом 41 Особливостей строк розгляду не повинен перевищувати п’яти робочих днів, але при необхідності такий строк може бути продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність ретельно розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника по закупівлі UA-2025-02-14-012010-a є необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. Уповноважена особа Замовника Дарʼя ДАНИЛЕНКО
1. Файл «Пропозиція і специфікація.pdf» не відповідають формі Додатку №1 до тендерної документації та містить невідповідності, а саме – вимога в Додатку №1 до Документації вказати «Загальна вартість пропозиції становить ( ) грн. без ПДВ, сума ПДВ грн.,» , проте Учасником зазначено «Загальна вартість пропозиції становить ( ) грн. без ПДВ, сума ПДВ не платник ПДВ грн. – привести документ у відповідність тендерній документації. Аналогічно зазначено «сума ПДВ не платник ПДВ грн» і у наданих специфікаціях – приветси у відповідність. 2. На виконання п.7. р.3 тендерної документації Вимога Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядників / співвиконавців. В складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку з інформацією що буде залучено субпідрядника ПП «Шериф Захист», проте в декларації МТБ суб’єктом господарювання є ТОВ «ШЕРИФ_ПУЛЬТ_018» - привести у відповідність надані документи. 3. Відповідно до п.2.4 Додатку №3 до Документації в складі пропозиції учасник повинен надати зареєстровану відповідно до чинного законодавства декларацію відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на приміщення, в якому розташований ПЦС. В складі тендерної пропозиції надано файл «Декларація МТБ.pdf» де суб’єктом господарювання є ТОВ «ШЕРИФ_ПУЛЬТ-018». Разом з цим, у наданій Декларація МТБ зазначено , що площа приміщення ПЦС складає 95 м.кв, а в наданому Договорі суборенди №1 від 21.02.2025 року площа складає 65 м.кв. – привести у відповідність та надати документи. 4. Відповідно до п.2.4 Додатку №3 до Документації в складі пропозиції учасник повинен надати довідку з посиланням на реєстр декларацій для перевірки наданої декларації. В складі пропозиції надано Довідку з посиланням на сайт щодо перевірки відповідності МТБ суб'єкта господарювання з питань пожежної безпеки на приміщення. Але можливість перевірки у Замовника відсутня, оскільки за даним посиланням сайт не працює – перевірити дані та надати виправлений документ. 5. Згідно з вимогами Додатку №4 до Документації охоронники повинні бути одягнені у формений одяг (літній або зимовий в залежності від пори року) та обов’язково мати зовнішні знаки належності до підприємства Виконавця, з бейджем із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові охоронника. Надати у складі пропозиції кольорові фотографії зимового та літнього комплектів форменого одягу з ознаками належності до конкретного суб’єкта охоронної діяльності – Учасника у відповідності до його статутних документів, відповідно до наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62 «Про затвердження Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості»). В складі тендерної пропозиції Учасником надано файл «Фото одягу» фото на стор 1, 4-9 не містять ознак належності до конкретного суб’єкта охоронної діяльності – надати відповідні документи. 6. Відповідно до п.1.1 Додатку №3 до Документації в складі пропозиції учасник повинен надати -документи, які підтверджують проходження охоронниками обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку, а саме: а) довідки відповідно до наказу МОЗ України від 18.04.2022 р. № 651 з датою видачі пізніше 29.06.2022 р. (дата набрання чинності наказу МОЗ №651 від 18.04.2022 р.); б) або чинні за терміном дії сертифікати про проходження наркологічного огляду та медичні довідки про проходження психіатричних оглядів попередніх зразків, що видані до 29.06.2022 р.». В складі пропозиції Учасником надано Довідки на працівників Гунченко Т.О., Красуцький А.В., Тимошенко О.О., Голован М.Б., Зозуля І.І., Лиходід М.О., Ружило В.В., Зайцев Є.І., Риженко В.І., Ткач В.А., Зінченко В.О., Вовна Ю.М., Щеглов А.В., Грін О.В., Хилько С.М., які містять незаповнений штамп установи, що їх видала. На працівників Лиходід О.М., Зінченко В.О., Вовна Ю.М., Хилько С.М. – Довідка психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду не містить номеру. На працівника Грін О.В. - довідка про проходження медичного огляду не містить номеру документа – надати виправлені відповідні документи. 7. Відповідно до п.1.3 Додатку №3 до Документації бов'язкова наявність в штаті учасника фахівця (фахівців) з організації заходів охорони. На підтвердження надати копії документів, що підтверджують відповідність фахівця (фахівців) з організації заходів охорони необхідним вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність», Постанови КМУ від 18.11.2015р. № 960 (диплом, витяг з послужного списку, тощо). На виконання вимоги в складі пропозиції надано файл «Фахівець із заходів охорони.pdf» в якому інформація не у повному вигляді – привести у відповідність та надати документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.