Закупівлю оголошено - 14-02-2025, 16:59. Дата останніх змін - 10-06-2025, 00:00

Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)

Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)... Державна закупівля - UA-2025-02-14-012010-a Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття) від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 2/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-14-012010-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-12-005162-a
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-14-010976-a
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-12-017025-a
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-13-013049-a
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-12-009232-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-02-2025, 16:59
по 22-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-02-2025, 16:59
по 25-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 25-02-2025, 13:28
по 25-02-2025, 13:51

Період оскарження умов закупівлі - по 22-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
3495840
3 495 840 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:17 479,20 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:104 875 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:32835966 Досьє YouControl
Контактна особа:Дар'я Даниленко
Телефон:+380633970471
E-mail:danylenko.czo@gmail.com
Місцезнаходження:
49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Замовник(и):
МІСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "ДНІПРОВСЬКА ДИТЯЧА МУЗИЧНА ШКОЛА № 15 "ДИТЯЧА МУЗИЧНА АКАДЕМІЯ ІМЕНІ МИКОЛИ РІЗОЛЯ"
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЛІЦЕЙ МИТНО-ПОДАТКОВОЇ СПРАВИ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ПРИ УНІВЕРСИТЕТІ МИТНОЇ СПРАВИ ТА ФІНАНСІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Комунальний заклад культури "Дніпровські міські публічні бібліотеки" Дніпровської міської ради
Дніпровська гімназія №147 імені В'ячеслава Чорновола дніпровської міської ради
ДНІПРОВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 139 ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
1



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

10-06-2025, 00:00

Період оскарження:

з 30-05-2025, 13:19 по 10-06-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з охорони приміщень (п ...
3 495 840 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 25-02-2025, 13:28
+-
Позиції
ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
ДНІПРОВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 139 ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
24445669

Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)

7 287
людино-година
49108 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро ВУЛИЦЯ БЕРЕЗИНСЬКА, будинок 4
з 03-03-2025 по 31-12-2025
79713000-5
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
МІСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "ДНІПРОВСЬКА ДИТЯЧА МУЗИЧНА ШКОЛА № 15 "ДИТЯЧА МУЗИЧНА АКАДЕМІЯ ІМЕНІ МИКОЛИ РІЗОЛЯ"
05411742

Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)

7 263
людино-година
49100 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 8А
з 03-03-2025 по 31-12-2025
79713000-5
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Дніпровська гімназія №147 імені В'ячеслава Чорновола дніпровської міської ради
21928775

Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)

7 287
людино-година
49130 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вулиця Гетьманська, буд. 15
з 03-03-2025 по 31-12-2025
79713000-5
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальний заклад культури "Дніпровські міські публічні бібліотеки" Дніпровської міської ради
44460176

Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)

14 574
людино-година
49000 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул.Воскресенська, 23
з 03-03-2025 по 31-12-2025
79713000-5
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЛІЦЕЙ МИТНО-ПОДАТКОВОЇ СПРАВИ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ПРИ УНІВЕРСИТЕТІ МИТНОЇ СПРАВИ ТА ФІНАНСІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
36574474

Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)

7 287
людино-година
49126 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Космодромна, буд. 7
з 03-03-2025 по 31-12-2025
79713000-5
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 02-05-2025 по 31-05-2025
Статус:
переможець розглядається кваліфікаційною комісією
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Бориспільський р-н, село Гнідин, вул.Миру, будинок 7 зареєстровано, 08340, Юрій Бибик
Остаточна пропозиція:
2 884 068 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 884 068 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 09-05-25, 12:43:56
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Рішення уповноваженої особи щодо продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника №34 від 09.05.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) Кількість: 43 698 людино/годин Строк надання послуг: з 9:00 год. 03.03.2025 до 24:00 год. 31.12.2025 року Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 14.02.2025 року, UA-2025-02-14-012010-a 3. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 25.02.2025 13:28 до 25.02.2025 13:51. 4. Учасник, строк розгляду тендерної пропозиції якого подовжено до двадцяти робочих днів: Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ" Код ЄДРПОУ: 45193186 Місцезнаходження: Україна, 02002, місто Київ, вул.Микільсько-Слобідська, будинок 2-Б, приміщення 263Б Ціна пропозиції: 2 884 068 грн Дата прийняття рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника до двадцяти робочих днів – 09.05.2025 року. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Згідно з пунктом 41 Особливостей строк розгляду не повинен перевищувати п’яти робочих днів, але при необхідності такий строк може бути продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність ретельно розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника по закупівлі UA-2025-02-14-012010-a є необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 31-05-25, 00:00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-03-2025 по 28-03-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Лаврська, будинок, 16, 01015, Служба Охорони
Остаточна пропозиція:
3 232 778,04 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 232 778,04 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
24-03-2025, 12:45
Період подачі оскарження:
по 30-03-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-02-2025 по 26-03-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Бориспільський р-н, село Гнідин, вул.Миру, будинок 7 зареєстровано, 08340, Юрій Бибик
Остаточна пропозиція:
2 884 068 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 884 068 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 26-03-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 04-03-25, 12:01:29
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Рішення уповноваженої особи щодо продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника №16 від 04.03.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) Кількість: 43 698 людино/годин Строк надання послуг: з 9:00 год. 03.03.2025 до 24:00 год. 31.12.2025 року Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 14.02.2025 року, UA-2025-02-14-012010-a 3. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 25.02.2025 13:28 до 25.02.2025 13:51. 4. Учасник, строк розгляду тендерної пропозиції якого подовжено до двадцяти робочих днів: Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ" Код ЄДРПОУ: 45193186 Місцезнаходження: Україна, 02002, місто Київ, вул.Микільсько-Слобідська, будинок 2-Б, приміщення 263Б Ціна пропозиції: 2 884 068 грн Дата прийняття рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника до двадцяти робочих днів – 04.03.2025 року. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Згідно з пунктом 41 Особливостей строк розгляду не повинен перевищувати п’яти робочих днів, але при необхідності такий строк може бути продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність ретельно розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника по закупівлі UA-2025-02-14-012010-a є необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. Уповноважена особа Замовника Дарʼя ДАНИЛЕНКО

Кінцева дата розгляду пропозиції: 26-03-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-03-25, 17:09:00
24

1. Файл «Пропозиція і специфікація.pdf» не відповідають формі Додатку №1 до тендерної документації та містить невідповідності, а саме – вимога в Додатку №1 до Документації вказати «Загальна вартість пропозиції становить ( ) грн. без ПДВ, сума ПДВ грн.,» , проте Учасником зазначено «Загальна вартість пропозиції становить ( ) грн. без ПДВ, сума ПДВ не платник ПДВ грн. – привести документ у відповідність тендерній документації. Аналогічно зазначено «сума ПДВ не платник ПДВ грн» і у наданих специфікаціях – приветси у відповідність. 2. На виконання п.7. р.3 тендерної документації Вимога Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядників / співвиконавців. В складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку з інформацією що буде залучено субпідрядника ПП «Шериф Захист», проте в декларації МТБ суб’єктом господарювання є ТОВ «ШЕРИФ_ПУЛЬТ_018» - привести у відповідність надані документи. 3. Відповідно до п.2.4 Додатку №3 до Документації в складі пропозиції учасник повинен надати зареєстровану відповідно до чинного законодавства декларацію відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на приміщення, в якому розташований ПЦС. В складі тендерної пропозиції надано файл «Декларація МТБ.pdf» де суб’єктом господарювання є ТОВ «ШЕРИФ_ПУЛЬТ-018». Разом з цим, у наданій Декларація МТБ зазначено , що площа приміщення ПЦС складає 95 м.кв, а в наданому Договорі суборенди №1 від 21.02.2025 року площа складає 65 м.кв. – привести у відповідність та надати документи. 4. Відповідно до п.2.4 Додатку №3 до Документації в складі пропозиції учасник повинен надати довідку з посиланням на реєстр декларацій для перевірки наданої декларації. В складі пропозиції надано Довідку з посиланням на сайт щодо перевірки відповідності МТБ суб'єкта господарювання з питань пожежної безпеки на приміщення. Але можливість перевірки у Замовника відсутня, оскільки за даним посиланням сайт не працює – перевірити дані та надати виправлений документ. 5. Згідно з вимогами Додатку №4 до Документації охоронники повинні бути одягнені у формений одяг (літній або зимовий в залежності від пори року) та обов’язково мати зовнішні знаки належності до підприємства Виконавця, з бейджем із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові охоронника. Надати у складі пропозиції кольорові фотографії зимового та літнього комплектів форменого одягу з ознаками належності до конкретного суб’єкта охоронної діяльності – Учасника у відповідності до його статутних документів, відповідно до наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62 «Про затвердження Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості»). В складі тендерної пропозиції Учасником надано файл «Фото одягу» фото на стор 1, 4-9 не містять ознак належності до конкретного суб’єкта охоронної діяльності – надати відповідні документи. 6. Відповідно до п.1.1 Додатку №3 до Документації в складі пропозиції учасник повинен надати -документи, які підтверджують проходження охоронниками обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку, а саме: а) довідки відповідно до наказу МОЗ України від 18.04.2022 р. № 651 з датою видачі пізніше 29.06.2022 р. (дата набрання чинності наказу МОЗ №651 від 18.04.2022 р.); б) або чинні за терміном дії сертифікати про проходження наркологічного огляду та медичні довідки про проходження психіатричних оглядів попередніх зразків, що видані до 29.06.2022 р.». В складі пропозиції Учасником надано Довідки на працівників Гунченко Т.О., Красуцький А.В., Тимошенко О.О., Голован М.Б., Зозуля І.І., Лиходід М.О., Ружило В.В., Зайцев Є.І., Риженко В.І., Ткач В.А., Зінченко В.О., Вовна Ю.М., Щеглов А.В., Грін О.В., Хилько С.М., які містять незаповнений штамп установи, що їх видала. На працівників Лиходід О.М., Зінченко В.О., Вовна Ю.М., Хилько С.М. – Довідка психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду не містить номеру. На працівника Грін О.В. - довідка про проходження медичного огляду не містить номеру документа – надати виправлені відповідні документи. 7. Відповідно до п.1.3 Додатку №3 до Документації бов'язкова наявність в штаті учасника фахівця (фахівців) з організації заходів охорони. На підтвердження надати копії документів, що підтверджують відповідність фахівця (фахівців) з організації заходів охорони необхідним вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність», Постанови КМУ від 18.11.2015р. № 960 (диплом, витяг з послужного списку, тощо). На виконання вимоги в складі пропозиції надано файл «Фахівець із заходів охорони.pdf» в якому інформація не у повному вигляді – привести у відповідність та надати документи.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-03-25, 17:09:00
Інформація про Учасника
Рішення НЕ підписано
Ім'я:
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 02-05-2025 по 10-05-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Лаврська, будинок, 16, 01015, Служба Охорони
Остаточна пропозиція:
3 232 778,04 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 232 778,04 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 884 068 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 884 068 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-02-2025, 14:42:03
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 232 778,04 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 232 778,04 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЛУЖБА ОХОРОНИ «ДЖЕБ» повідомляє про те, що у випадку перемоги у тендері для надання послуг Замовнику, субпідрядники/співвиконавці залучатися не будуть.
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-02-2025, 17:13:29
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено14-02-2025, 16:59:47
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-02-2025, 16:15:30
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 16:59:13
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 16:59:13
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 16:59:13
        Проект договору
        публічний Видалено14-02-2025, 16:59:13
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 16:59:13
        Проект договору
        публічний Видалено14-02-2025, 16:59:13
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:19-02-2025, 16:13:43
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:19-02-2025, 16:13:44
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:19-02-2025, 16:13:42
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 16:59:10
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 16:59:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 16:59:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 16:59:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 16:59:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 16:59:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 16:59:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 16:59:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 16:59:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 16:59:10
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 16:59:10
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 16:59:10
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 16:59:10
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 16:59:10
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 16:59:10
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 16:59:10
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 14-02-2025, 16:59:10
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 14-02-2025, 16:59:10
              Дата архівування:
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 16:59:10
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 3% від очікуваної вартості закупівлі та складає: 104875,00 грн. (сто чотири тисячі вісімсот сімдесят п’ять грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: Комунальне підприємство «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» Дніпровської міської ради код за ЄДРПОУ 32835966 Юридична адреса: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: р/р UA 473204780000026008924921805 банк: АБ «УКРГАЗБАНК
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 16:59:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 16:59:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 16:59:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ